HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Torashiro




 

Share
 

 Torashiro

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Torashiro Empty
PisanieTemat: Torashiro   Torashiro EmptyCzw Sie 01 2013, 13:04

Historia:

Prolog:
Chłopak urodził się jakieś 400 lat temu, gdy na świecie rządziły smoki. Podczas ataku smoków na niego i jego opiekuna (Kenkon Mahou) został wysłany przez swojego mentora zaklęciem czasowym do obecnych czasów. Odkąd pojawił się w tym "nowym" świecie został członkiem Fairy Tail oraz postanowił dowiedzieć się, jak zakończyły się wyniki prac jego mentora nad smokami.

1. Wioska Bodrow:
Pewna wioska potrzebowała pomocy, gdyż co noc znikało kilka osób. Niektórych ciała zostały odnalezione, innych nie. Do rozwiązanie tego problemu oddelegowano dwóch magów Lamii Scale (którzy potem opuścili owe zadanie) oraz czarodzieja z Fairy Tail. Sprawa rozwiązała się dość szybko, gdyż jeszcze w nocy, w której Byakuton przybył do wioski. Nastąpił kolejny atak, ale tym razem jeden z wieśniaków pobiegł za atakującym. Torashiro po chwili ruszył za nieznanym napastnikiem oraz wieśniakiem do lasu. Tam na polanie, natknął się na dwójkę osób. Dziewczynkę oraz ciało mężczyzny, które okazało się żyć. Po chwili jednak owa dwójka zaatakowała maga, wzywając dwuosobowe wsparcie. Czarodziej z Fairy Tail szybko unieruchomił jednego, a po krótkiej walce pokonał dziewczynkę, która była zdecydowanie za silna jak na swój wiek i wygląd. Ku jego szczęściu, na pomoc przyszedł mu właśnie ten wieśniak, który również ruszył do lasu. Swoją strzelbą zastrzelił jednego z pozostałej dwójki napastników. Drugi się jednak na niego rzucił, ale po chwili i on został spętany magią Byakutona. Ostatecznie unieruchomiona dwójka została przez Torashiro zaciągnięta do wioski Bodrow, gdzie zostali ostatecznie zabici. Przed śmiercią, jeden z nich wysyczał coś o jakimś Wasilije oraz o notatkach Kenkona, rzekomo znajdujących się w posiadaniu Violet Pegasus...

2. Szpital
Po powrocie z Bodrow, chłopak trafił do szpitala. Było to spowodowane faktem, że jedna z jego rąk była pogryziona i wymagała lekarskiej opieki. Kiedy już była ona opatrzona, Byakuton musiał spędzić jednak trochę czasu w szpitalu. Nudził się, gdy nagle do sali, w której leżał, wszedł Never Winter wraz z Gray Eminence. Chłopak nawiązał krótką rozmowę z dziewczynką, podczas której dowiedział się trochę więcej o Kenkonie, a także otrzymał ofertę tymczasowego przeniesienia do Violet Pegasus. W sumie była to najlepsza dla Torashiro opcja, z której postanowił skorzystać.

3. Posiadłość Mariev'ów
We Fiore dokonano kilku morderstw rodem ze starej legendy. Po śmierci dwóch kobiet, mąż następnej z zapowiadanych błękitnymi różami ofiar, Don Mariev, postanowił wynająć magów do ochrony swojej żony. Zebrała się czwórka osób na tej misji, Never Winter z Grey Eminence, Wen-Tang Baelong oraz oczywiście Torashiro Byakuton. Zleceniodawca zaprosił magów i wróżkę do środka swojej posiadłości i zaprowadził do miejsca, gdzie jego żona aktualnie przebywała. Po krótkim zapoznaniu się z osobą, którą mieli chronić, zarówno Grey jak i Torashiro próbowali dowiedzieć się jak najwięcej, zarówno o ostatnich ofiarach, jak i ogólnie o wszystkim, co mogłoby być w jakiś sposób przydatne. Podczas rozmowy na osobności wykonawców zadania, prawie doszło do kłótni w wyniku podejrzeń, że ktoś z magów może być zabójcą, ale ostatecznie kwestią rozwiązała... Anna Mariev, która postanowiła opuścić willę bez informowania o tym swoich ochroniarzy. Grupa się rozdzieliła i Byakuton został oddelegowany do sprawdzenia jej pokoju. Szybkim biegiem udał się do jej sypialni, gdzie dostrzegł zanikające szybko linie. Spotkał tam też pokojówkę o imieniu Elise, która niestety nie posiadała żadnych przydatnych informacji, ale wywarła pozytywne wrażenie na czarodzieju. Przed wyjściem z pomieszczenia, by spotkać się z resztą swojej grupy dostrzegł jeszcze oko, które wyglądało jakby z nici zostało zrobione i które szybko się zniszczyło, gdy tylko chłopak je dostrzegł. Torashiro niestety nie mógł za długo balować na dworze. Otworzył drzwi, gdy Anna Mariev wraz z jednym ze służących dochodzili do nich. Sam jednak wtedy dostrzegł tajemniczą kopułę, która zamknęła całą posiadłość. Byakuton, wraz z Wen-Tangiem udali się za kobietą, chcąc ją ochraniać, podczas gdy Grey z Neverem zostali, by zbadać tajemniczą barierę. Długo jednak nie zabawili. Szybko zostali zaatakowani przez dwójkę napastników, z czego Torashiro nie był w stanie skupić na sobie obojga wrogów. W wyniku tego czarodziej mógł walczyć tylko z jednym z nich, mężczyzną, którego szybko powalił, a następnie odkrył... że był on już martwy. Zdenerwowany prawdopodobieństwem, że zabójca bawi się ciałami zmarłych, chciał go szybko znaleźć i oduczyć takiego bezczeszczenia zwłok w mniemaniu Byakutona. Idąc za tajemniczymi odgłosami dostrzegł Elise, broniącą się przed kolejnym napastnikiem, który szybko jednak padł, uprzednio trafiając jednak delikatnie czarodzieja. Okazało się, że również był martwy, ale zanim cokolwiek się stało, tajemnicza siła porwała maga, a jak się okazało, także i Wen-Tanga oraz Annę do pomieszczenia, w którym wszystko się wyjaśniło. Zabójca był w ciele Don'a Marieva, jednocześnie bawiąc się z czarodziejami. Widząc jednak, że mogą być kłopoty przyśpieszył swój plan, a następnie oznajmił, że tylko oni żyją w tymże budynku już, po czym wywalił całą czwórkę z posiadłości, którą następnie zamknął za barierą. Torashiro był wkurzony na swój brak siły, by cokolwiek zdziałać przeciwko zabójcy, a pamiątką po tym wydarzeniu została tylko i wyłącznie jedna kulka o magicznych właściwościach.

4. Opuszczenie Fairy Tail
Torashiro dopiero po nieudanej misji w Oshibanie, zdecydował się wreszcie na tymczasowe opuszczenie Fairy Tail, gildii, która była jego domem przez dość długi czas. Pierwotnie chciał przenieść się do Violet Pegasus tylko i wyłącznie tymczasowo. Jednakże okazało się, że tego typu umowa byłaby kłopotliwa, czasochłonna, a co gorsza, mogła się nie powieść. Dlatego też, choć z ciężkim sercem zdecydował się opuścić gildię wróżek, by potem dołączyć do pegazów. Na pożegnanie jednak, także i pod wpływem słów mistrzyni Fairy Tail, postanowił, że mentalnie na zawsze będzie członkiem tegoż stowarzyszenia magów, a jeśli się uda, to do nich wróci.

5. Dołączenie do Violet Pegasus
Jeśli powiedziało się "a" to trzeba umieć też powiedzieć i "b". Dlatego też Torashiro przybył po pewnym czasie do siedziby Violet Pegasus. Najbardziej chciał poznać informacje dotyczące badań Kenkona Mahou. Jednak przypuszczał, że by je dostać, musi najpierw zostać magiem tejże gildii. A po opuszczeniu Fairy Tail nie pozostało mu więc nic innego jak próba dołączenia do pegazów. Mimo zdziwienia wyglądem mistrza tejże organizacji czarodziei, a także poznania pewnego irytującego, fioletowatego kota, jednak Byakutonowi udało się dołączyć do tejże gildii, mimo mieszanych uczuć. By się z nich wyrwać, udał się na misję, kolejną misję czarodzieja, ale pierwszą jako członka Violet Pegasus...

6. Wielki Turniej Magiczny
Torashiro, mimo krótkiego stażu w Violet Pegasus, został uznany za osobę, która będzie ich reprezentować, na nadchodzących igrzyskach magicznych. Martwił się, czy będzie w stanie reprezentować godnie Pegazy, podczas gdy sercem wciąż był wróżkiem. W końcu jednak zdecydował, że zrobi wszystko, by VP wygrało. A potem, może robić wszystko, by FT też wesprzeć. Przez pierwsze dwa dni, nie brał udziału w zmaganiach, a Violet Pegasus kiepsko przędło. Dopiero trzeciego dnia, wystąpił w Zdarzeniu: Ryba. Miał łapać rybki. Korzystając ze swoich zaklęć i tego, że wielu magów porzuciło wędki i ruszyło pływać, udało mu się zebrać całkiem spore grono tych niewielkich stworzeń. Ba! Nawet odgadł specjalne kombinacje, dzięki którym wabił rybki do siebie, co jeszcze bardziej odgoniło go od konkurencji. Koniec końców zajął pierwsze miejsce, zdobywając pierwsze znaczące punkty dla VP. Jeszcze bardziej się ucieszył, że Fairy Tail zajęło wówczas 2 miejsce w tej konkurencji. Zdawałoby się, że może nastąpić zmiana wiatrów, po tak druzgocącym zwycięstwie Pegaza. Tak się jednak nie stało. Tego samego dnia wydarzyła się tragedia. Don Vito Ferliczkoni zginął od mieczy Pheama Darkswortha. Wydarzenie o tyle straszne, że organizatorzy w żaden sposób nie zabezpieczyli Turnieju. Tora nie był wówczas na miejscu, dopiero co konkurencję skończył, jednak te wydarzenia, i ich efekt końcowy zdecydowanie go zabolały wewnętrznie. Ale musiał z tym żyć i przeć naprzód. Jak to Wróżek... i Pegaz.

7. Polowanie na czarownice
Pierwsza misja Byakutona jako maga Violet Pegasus była... nieprzewidywalna. Na miejscu zastał młodego mężczyznę, który nawet nie raczył się przedstawić oraz ponownie już Never Wintera wraz z Grey Eminence. W czwórkę spotkali się z pracodawcami: Hanselem i Gretel, po czym ruszyli do chatki zamieszkiwanej przez wiedźmę. Po drodze dołączył do nich Akihito i w takiej oto, siedmioosobowej ekipie dotarli do celu swojej misji. Niestety, grupa się nie zgrała i kilka osób zaszarżowało do przodu (Never i Tadashi). Do tego dołączyła do nich jeszcze dziewczyna, która też się nie przedstawiła, ale tu już raczej z braku czasu. Zaraz po tym bowiem szybko pozbyli się czarownicy (choć w międzyczasie Grey zdawała się mieć chęci zniszczenia jakiegokolwiek uniwersum, byleby tylko Mei w nim była, a to z powodu, że Never na niej wylądował i jego ręce wylądowały na biuście dziewczyny, więc jeszcze przy okazji sobie pomacał). Wtedy jednak się okazało, że to ich pracodawcy: Hansel i Gretel byli tymi złymi, czyli upiorami (bądź też demonami) Zirgothraxu, którzy odzyskali pełnię mocy po tym, jak odegrana została ich historia (tj. Jasia i Małgosi). Magowie postanowili stawić im czoła, choć nie wszyscy zdawali się być aż tak chętni do kolejnej batalii. Mimo wszystko jednak udało się czarodziejom wygrać, choć dziewczyna, która się nie przedstawiła oraz Torashiro, musieli trafić do szpitala, gdyż stracili oni przytomność w wyniku poniesienia dość ciężkich ran.

8. Szpital Hargeon
Tora do szpitala został zaniesiony przez Akihito. W sumie za wiele z tamtego okresu nie pamięta. Ot, był nieprzytomny. Gdy się ocknął był jeszcze słaby, a w szpitalu był tylko Never z Grey. No i Mei, którą też tu zanieśli. Grunt, że przeżył, ale co ważniejsze... odblokował w sobie wówczas drugie źródło. A to go zaskoczyło, ale jednocześnie... poprawiło mu humor. Cała tamta misja, najwyraźniej nie poszła na marne.

9. Las
Po wyjściu ze szpitala Tora udał się z powrotem do lasu. W jednym prostym celu. Znalezienia magicznej kulki zbudowanej z nici. Niby nic wielkiego, jednak dla Pegaza znaczyła wiele. Z prostej przyczyny. Przypominała mu o porażce w posiadłości Mariev'ów. Gdyby ją tak po prostu zgubił czułby się po prostu beznadziejnie. Ta jednak w międzyczasie znalazła najwidoczniej nowego opiekuna, bo gdy Tora ją dostrzegł, bawił się nią pewien mężczyzna. Mężczyzna o żółtych, kocich oczach oraz kocich uszach. Ten, po krótkiej rozmowie, zdecydował się zabić własną nudę, a Byakutonowi szansę na odzyskanie przedmiotu. W formie walki. Ta zdecydowanie przebiegała bardziej po myśli nieznajomego. Tak naprawdę, to on ją prowadził, pokazując, że Torze wiele brakuje do mistrzostwa w sztukach walki. Mimo wszystko jednak, koniec końców jakoś się sobie przedstawili, a Aran, bo tak się ów mężczyzna zwał oddał mu kulkę, a po krótkiej wymianie zdań, rozdzielili drogi. Byakuton udał się w swoją stronę, a Aran pozostał tam, gdzie go znalazł. Był to ciekawy osobnik. Na tyle ciekawy, że Tora o nim na pewno nie zapomni. Kto wie... może jeszcze kiedyś się spotkają...

10. Świątynia u podnóża góry
Wracając z lasu, wydarzył się jednak nieoczekiwany zwrot akcji. Woźnica, mający dowieźć Torę do Wschodniego Lasu, miał pilną sprawę do załatwienia nieopodal Hakobe. Sprawa ta miała zająć kilka dni, więc Byakuton został pozostawiony samemu sobie. W takich też warunkach udał się do tamtejszej świątyni. Głównie pozwiedzać. Nie spełnił jednak tego celu. Spotkał tam bowiem pewnego mężczyznę, który wychodząc ze świątyni powiedział, że tego dnia więcej gości już nie przyjmą. Przy okazji, rzucił jakby od niechcenia słowami, które zszokowały Torę. O tym, że wróżki opuściła mistrzyni, Takano Aio. Chcąc dowiedzieć się więcej, zagadał do mężczyzny. Ten zaprosił go do domu, by opowiedzieć mu w szczegółach o tych wydarzeniach. Pegaz jednak nie wiedział wówczas, że znalazł sobie nauczyciela...

11. Chatka maga
Tora wraz z nieznajomym dotarli do jego domku. Nie był on jakoś imponujący, a w klimacie, jaki panował na Hakobe wydawał się wręcz niedostateczny. Mimo wszystko, był to domek, w którym Tora miał spędzić jedną noc. Po krótkiej rozmowie, udało mu się także poznać kim był nieznajomy. Był to Ea, jeden z 10 Świętych Magów. Podczas rozmowy Tora został boleśnie wręcz uświadomiony o głupocie swoich decyzji dotyczących przeniesienia do Violet Pegasus. Dyskusja, a być może trochę i klimat tamtego miejsca doprowadziły do tego, że koniec końców źle się poczuł. Rozmowa wtedy została jednak skierowana na zupełnie inne tory. Na stosunek Tory do Fairy Tail oraz jego historię. A po tym zasnął. Gdy koszmar go obudził, nie był jeszcze zdrowy. Wciąż chorował, a po krótkiej rozmowie z Eą dotyczącą w większości magii, zaczął on... nauczać Torę. Każąc mu tworzyć coraz mniejsze i mniejsze twory, a ostatecznie także odnajdywać drogę powrotną do chatki Ei. Koniec końców, po kilku dniach pobytu u Ei nauczył się przemieniać swoje niewielkie twory w inne. Koniec końców, musieli się rozstać, gdy Ea obwieścił, że Tora może skorzystać z archiwów Lamii Scale, by poszukać informacji o jego wujku. Sam mag natomiast musiał też wrócić na moment do Lamii, toteż w tamtym miejscu się rozeszli, acz Tora na pewno jeszcze kiedyś zawita na Hakobe do swojego kolejnego mistrza...

12. Ogród Hesperyd
Tora w pewnym momencie ocknął się przed tajemniczymi wrotami, prowadzącymi do miejsca, które wyglądało na wypełnione roślinnością. Po wejściu do środka i usłyszeniu łkania oraz kichnięcia, a także dostrzeżeniu dziwnego zegarka. Ale wtedy... ocknął się. Ka'wa Larz, słynny mistrz dowcipów wybrał go na jedną z jego ofiar. Ale przynajmniej otrzymał za to jakieś wynagrodzenie, a także tajemniczą, złotą gruszkę.

13. Pokój konferencyjny 1
Po powrocie do siedziby Violet Pegasus, Byakutona czekała niespodzianka. A mianowicie, Vivien Theophile, mistrz pegazów, wybrał go jako jednego z kandydatów na maga S. Wraz z nim do misji egzaminacyjnej przystąpił również jego znajomy - Never Winter oraz Carlos. Ich pracodawcą okazała się sama Rada Magii, działająca z ramienia Króla Fiore, a ich misją - sprowadzenie niejakiego Wilhelma Greina przed oblicze sprawiedliwości. Po dłuższej dyskusji z przedstawicielem rady - Rickiem Reymondem, trzyosobowa grupa zdecydowała udać się do Hargeonu, gdzie mieszkało najwięcej osób mających powiązania z poszukiwanych przez nich osobnikiem...

14. Portowe Doki
Tuż przed podróżą okazało się, że Carlos niestety nie będzie uczestniczył w dalszym przebiegu misji. Powód tego nie był zbyt istotny dla Tory, każdy wszak ma swoje własne, prywatne sprawy i nie planował z tego powodu oceniać towarzysza z gildii. Po dotarciu do miasta szybko okazało się, że otoczone jest ono mętną, wręcz przytłaczającą aurą. Aura ta także udzieliła się Torze. Zdecydowali się oni rozdzieli, a sam wróżek udał się wpierw na nabrzeże obserwować jak wygląda praca w porcie. A ta trwała w najlepsze. Harmider przywodził na myśl dobrze naoliwioną maszynę i gdyby nie pochmurne nastawienie mieszkańców, pewnie sam ten widok, sam ten hałas, by uradował Byakutona. Dostrzegł też dwa ciekawe okręty - jeden cały czarny z czerwonymi żaglami oraz jeden, którego deski pokryte były wielobarwnym lakierem, przez co rzucał się już z większej odległości. Ostatecznie jednak swoje kroki skierował do karczmy, chcąc uzyskać jakąś informację. Obserwując i słuchając stało się jasne, że nikt nie jest zanadto zadowolony z obecnej sytuacji w dokach, czy to szynkarz, czy to pracujący marynarz na przerwie. Rozmowa jednak nie poszła w pełni po jego myśli i koniec końców, poza plotkami, nie dowiedział się zbyt wiele. Przechadzał się po porcie, wysłuchując plotek, gdy nagle otrzymał z lacrymy prośbę o pomoc od Grey. Ruszył szybko zgodnie z jej wskazówkami, gdzie znalazł nieprzytomnego Nevera w uliczce na tyłach jednego budynku. Wróżki jednak nigdzie nie było widać. Po krótkiej próbie ocucenia, Winter się ocknął, a z budynku wyszło trzech napastników. Jeden z nich wziął i zabrał Nevera, a Byakuton musiał stawić czoła pozostałej dwójce. Powalił jednego, a w trakcie jego potyczki z drugim, do akcji włączył się oddział policji. Następnie zaś przeprowadzono obławę na budynek, w wyniku którego aresztowano kilku ważniejszych przemytników w tym Sanma "Srokę" Trauna, a sam wróżek, za udział w tej akcji zyskał szacunek ludzi z Hargeonu.

15. Szpital Hargeon
Po akcji w porcie, Byakuton musiał spędzić trochę czasu w szpitalu. Nie wyszedł w końcu z całości bez szwanku. Podczas pobytu, wielokrotnie pobierano mu krew oraz zasypano całą masą ankiet. Podczas jednej z nich zadano mu serię dziwnych pytań, związanych między innymi z podróżami w czasie, pożyciem seksualnym i innymi. Ze względu na ich "dziwność", sam Torashiro zaczął dociekać o lekarza, który zlecił tę ankietę, a także na co mu takie pytania i wtedy stało się coś niespodziewanego. Czas się zatrzymał, a sam wróżek spotkał pewnego osobnika. Gaunter O'Dimm się on nazywał. Była to osoba, zdolna do zabawy i manipulacji czasem, ktoś, kto jak sam określił, posiadał "domenę czasu i wiedzy". Byakutonowi do zainteresowania mężczyzną wystarczył sam fakt jego zdolności do kontrolowania czasu. Dodatkowo, znał on już wcześniej Torę, jednak jak sam określił "z innego czasu". Wróżek zgodził się mu pomóc, tym samym zyskując na dłoni symbol, który miał im pomóc w kolejnym, podczas którego miał dowiedzieć się więcej na temat zadania, które miał mu zlecić Gaunter.

16. DU JU ŁONA FAJT!?
Zanim jednak Tora miał okazję wykonać zadanie dla napotkanego podróżnika w czasie, załapał się do pewnego turnieju. Rozgrywany swego czasu cyklicznie, tzw. DJŁF tym razem odbył się w Lesie Starych Drzew. Już w namiocie, przed rozpoczeciem zawodów spotkał dwójkę dobrze znanych mu osób: Samaela Hiro, swojego bliskiego przyjaciela oraz Alezję Gergovię, ówczesną mistrzynię Fairy Tail. Tak. Była to dwójka jego znajomych z czasów, gdy był jeszcze dumnym magiem wróżek. Poza nimi do walki dołączyli Rō Black oraz Kyle Blackstone. Nie mieli zbytnio czasu wdać się w rozmowy, gdyż rozgrywki się rozpoczęły. Znaleźli się w lesie, po którym się "błąkali", mając za zadanie znaleźć siebie nawzajem lub mogli też natrafić na pewne wskazówki. W ten oto sposób znalazł się przy drzewie, które "mówiło" jakiś wierszyk. Spotkał również Alezję, z którą na ten moment współpracował i wspólnie próbowali rozwikłać zagadki rozsiane przez organizatorów. Nie udało im się tego rozwikłać, a z zawodników zostało właśnie trio dobrze znanych sobie wzajemnie osób. Szczęśliwie, trójka przyjaciół nie planowała wbijać sobie nawzajem noża w plecy. Ba, Gergovia wyszła z propozycją, która samemu Torze się nasunęła do głowy. Papier-kamień-nożyce. Pojedynek był zacięty! Dopiero w piątej rundzie udało się określić zwycięzcę. Byakuton pozostał wygranym i do pokonania pozostał mu tylko, choć raczej aż Sam. Wkrótce się spotkali i tym razem Tora wyszedł z propozycją. Walka wręcz. Czysta. Bez broni, magii, ciosów w plecy. I Samael przystał. Pojedynek był ciężki. Zielonowłosy mag piorunów dominował kondycją i siłą, podczas gdy Tora nadrabiał głównie taktyką i siłą w rękach. Chyba tylko moment zdekoncentrowania Hiro sprawił, że dawny Pegaz wygrał pojedynek, a tym samym zdobył główną nagrodę turnieju.

17. I Igrzyska Magiczne
Kolejnym istotnym wydarzeniem były I Igrzyska Magiczne, zorganizowane w niedawno odbudowanym Crocus. Z racji, że zawody te miały inny format niż wcześniejsze, pamiętne wydarzenia Wielkiego Turnieju Magicznego, mógł się zapisać jako niezrzeszony mag. Inna organizacja zawodów sprawiła również, że Tora każdego dnia musiał startować, co wymagało znacznie więcej siły i energii niż wcześniejszy turniej. Mimo to, to tylko rodziło jeszcze więcej emocji i chęci wygrania w tych zawodach mimo przeciwności losu.


Ostatnio zmieniony przez Torashiro dnia Pią Maj 11 2018, 18:15, w całości zmieniany 36 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Torashiro Empty
PisanieTemat: Re: Torashiro   Torashiro EmptyCzw Lis 12 2015, 13:59

Zmiany w postaci:

1. Po ugryzieniu przez potwora, ma niekontrolowane napady szału. (WB)
2. Wyleczone podczas grudniowych atrakcji (GACD)
3. Posiada odblokowane Drugie Źródło (SH)
4. Ma bliznę na prawym ramieniu i prawym boku klatki piersiowej po bełcie. (SH)
5. Posiada czerwony symbol na wnętrzu prawej dłoni. (SH)
6. Symbol ten zniknął, po wykonaniu dla Gauntera drobnej przysługi (C)
7. Z racji kupienia 5 umiejętności w paczce, Tora nie może rozwijać następujących umiejętności: Paladyn, Władca Krzeseł, Retoryka, Złodziej, Szał (KT) Po zmianach w umiejętnościach, obecnie Torę ograniczają następujące zależności (KZT)
Zależności:
8. Na karku Tory pojawił się czarny symbol okręgu z kropką w środku. Dzięki temu jego zaklęcia są nierozpoznawalne, niezapamiętywalne etc. Niezależnie czy przy użyciu magii czy w inny sposób, nikt prócz ciebie nie pamięta jakie masz spelle, jaką magię. Nie ważne ile razy by tych zaklęć nie widział, po prostu automatycznie zapomni co robią. Oczywiście zaklęcia, które "Trwają", czyli użyte działają x czasu, lub ich efekt od użycia następuje po x czasie, zostają zapomniane dopiero, gdy faktyczne działanie dobiegnie końca. Dotyczy tylko jego magii Energetycznej Kreacji. (SB)
9. Posiada w okolicy szyi wgłębienie w gardło, które o dziwo zdaje się nie przebijać w żaden sposób organów wewnętrznych, ani przeszkadzać w funkcjonowaniu ciała. Dziura ta jest na tyle szeroko i długa, że można w nią włożyć palec do połowy (A)
10. Widzi zjawę Sucharka w randomowych miejscach o randomowym czasie. Efekt do momentu pogodzenia się Tory ze śmiercią Sucharka (LP)
11. Po kilkusetkrotnym przeżyciu tego samego dnia (choć znacznie mniej ich pamiętał), przestał widzieć zjawę sucharka (WP)
12. Lewa ręka Tory jest zakuta w lód ok 2cm. Rozpuścić go może tylko spell A i wyżej oparty na cieple/ogniu. (LP)
13. W każdym razie lewa ręka Tory jest na wpół "martwa". Od ramienia jest sina, chociaż ma w niej czucie (bardzo słabe) - nie odczuwa w niej bólu. Po odcięciu nie będzie też krwawić, a przymocowanie jej będzie możliwe po jej zwykłym przyszyciu. Jest jednak o wiele bardziej podatna na ogień. (PD)
14. Lewa ręka w pełni sprawna (TJ)
15. Koci ogon - Huk, trzask i dym, i oto śmiałek bogatszy jest o koci ogon, w kolorze zależnym od konkretnej osoby (gracz może wybrać). Poza funkcją wizualną, umożliwia zachowanie równowagi w praktycznie każdej sytuacji. Głównym z nim problemem jest to, że trudno go się pozbyć (w przypadku chęci, trzeba będzie sporo pogłówkować).
Posiadacz może wymienić dowolną halloweenową nagrodę na Kocie uszka. (HKF)
16. Został splugawiony w 13%, co objawia się zablokowaniem 37MM z puli maksymalnej MM. Wciąż je posiada, tylko nie może z nich korzystać. Silny egzorcyzm jest w stanie je odblokować. (OŚTZWiSR)
17. Podczas podróży na tereny Midi, Pergrandzki kapłan wykonał egzorcyzmy oczyszczając zbiornik magiczny tory ze splugawienia, przez co ponownie zyskał dostęp do zablokowanych zasobów magicznych (WP)
18. Pieczęć Smoka Koszmaru - Torashiro ma na czole wielką, czarne znamię, którego nie da się w żaden sposób zmyć. Zakryte, przebija się przez zakrywający ją materiał. Sprawia, iż Tora emanuje złowrogą aurą na odległość trzech metrów. Ludzie wokół niego czują się niekomfortowo, zaś Torashiro wzbudza w nich ogromny wstręt. Pieczęć odciśnięta jest na duszy chłopaka. Nawet gdyby umarł i się reinkarnował, to cały czas dotyczyłby go efekt pieczęci. Jedynym sposobem, aby się jej pozbyć jest zabicie Smoka Koszmaru. (TJ)

Skróty:
1. WB - Wioska Bodrow
2. GACD - Grudniowych atrakcji ciąg dalszy
3. SH - Szpital Hargeon
4. C - Cukiernia
5. KT - Konto Torashiro
6. KZT - Księga zaklęć Tory
7. SB - Sanktuarium Byka
8. A - Adversarius
9. LP - Lodowa Pustynia
10. PD - Portowe Doki
11. TJ - Twierdza Jarteunów
12. HKF - Halloweenowe Koło Fortuny!
13. OŚTZWiSR - Opuszczony świat - Tereny zniszczonej wieży i starej rzeki
13. WP - Wody przybrzeżne


Ostatnio zmieniony przez Torashiro dnia Czw Sie 09 2018, 17:08, w całości zmieniany 16 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Torashiro Empty
PisanieTemat: Re: Torashiro   Torashiro EmptyPon Gru 05 2016, 22:50

Reputacja, wiedza i osiągnięcia fabularne:

1. Potwór, który ugryzł go w Bodrow został prawdopodobnie stworzony przez niejakiego Wasilija. (WB)
2. Za udział w akcji policyjnej, Tora posiada spory szacunek w Hargeonie wśród zwykłych mieszkańców oraz porządniejszych marynarzy, natomiast wyprawa w każde "ciemniejsze" i bardziej zaniedbane okolice może skończyć się w najlepszym razie napaścią z pobiciem. (PD)
3. Zaprzyjaźnił się z pewnym stworkiem. Obecnie wygląda jak czerwony półmetrowy ludzik, konsystencji bliżej nieokreślonej. Śmierdzi. Posiada jedno złote, błyszczące oko. Potrafi mówić, zmieniać swój kształt i bardzo szybko sprząta. (OG)
Definicja:
4. Zaprzyjaźnił i przygarnął Tedda, zombie (LP)
KP:
5. Jeśli Tora będzie chciał kiedyś kupić na kolejną magię - magie zwierząt (lub coś w ten deseń) kosztuje go ona jedynie 60 PD zamiast 100 PD (WP)



Umiejętności fabularne:

1. Stary akcent - Tora mówi z akcentem starofioryjskim oraz jego rysy twarzy należą do tych, które w przeciągu 400 lat zdążyły się już choć trochę zatracić. Nie odstaje zbytnio z tłumu, ale przy dłuższym przyglądaniu się można dostrzec różnice.
2. Survival - Tora żył w lesie przez pewien okres swojego życia, co miało na niego swoisty wpływ. Mianowicie wie jak rozpalić ogień przy pomocy patyków i/lub kamieni, jak powinno się budować proste schronienie, jak określić, gdzie jest północ (czy to poprzez mech na drzewach, stronę w którą rosną, przy pomocy gwiazd bądź zegarka, o kompasie nie mówiąc), a także, jest w stanie przygotować coś do jedzenia z jadalnych składników (by określić, czy składniki są jadalne potrzebny jest Alchemik 2 lvl, sam z siebie nie określi).
3. Smokolog - Tora widział na własne oczy dwójkę smoków, które przystąpiły do ataku. Do tego wychowywał się u jednego z największych, jak nie największego z badaczy smoków. W wyniku tego zna ich budowę ciała, sposób lotu oraz jest w stanie lepiej poznać ich cechy, gdy się im przygląda. Do tego, ma szansę na określenie żywiołu smoka poprzez przyglądanie się jemu. (nie dotyczy wiwern i innych takich smokopodobnych). Jest to podstawowa wiedza, nie pozwoli przewidzieć zachowania smoków, w rzadkich przypadkach umożliwia poznanie ich słabszych punktów ciała.
4. Język pergrandzki - znajomość w stopniu podstawowym (DnzoB)
5. Sinya (język minstrelski) - pobieżna znajamość Sinya, zrozumie co 3 słowo. (MMFaM)

Skróty:
1. WB - Wioska Bodrow
2. PD - Portowe Doki
3. OG - Ogród Gildii
4. LP - Lodowa pustynia
5. DnzoB - Dróżka na zachód od Berdaki
5. MMFaM - Morze między Fiore, a Minstrelem
6. WP - Wody przybrzeżne


Ostatnio zmieniony przez Torashiro dnia Nie Maj 06 2018, 18:29, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Torashiro Empty
PisanieTemat: Re: Torashiro   Torashiro EmptySob Lut 18 2017, 20:15

Ekwipunek:

1. Naszyjnik
2. Magiczna kulka (PM)
Szczegóły działania:
3. Złota gruszka (OH)
Szczegóły działania:
4. Mały, błękitny kamień (CM)
Szczegóły działania:
5. Lacryma komunikacyjna
6. Bon promocyjny (DUF) - wydany (SM)
Szczegóły działania:
7. Witka Wieczności - magiczny przedmiot pozwalający zarówno leczyć, jak i odzyskiwać manę, acz nigdy na raz. (DJŁF)
Szczegóły działania:
8. Dziennik Kenkona Mahou. (OG)
Znana zawartość:
9. Bon promocyjny - wydany (SM)
Szczegóły działania:
10. Słownik minstrelskiego
11. Książka z zadaniami do rozwiązywania
12. Przewodnik z mapą Minstrelu
13. Sacred Relict - Dziedzictwo Kreatorów
Szczegóły działania:
14. Dwa owalne kamienie (SM) - jeden pozostawiony w gildii do komunikacji (SG)
Szczegóły działania:
15. Notatki Kenkona Mahou (C)
Znana zawartość:
16. Słownik Pergrandzkiego
17. Podręcznik i książki o kulturze Pergrande
18. Magiczna kreda
Szczegóły działania:
19. Ciemnobrązowy płaszcz z kapturem
Szczegóły działania:
20. Dwumetrowy, w miarę prosty kij
21. Puchar I Igrzysk Magicznych za zajęcie 2 miejsca
22. Przedmiot od Advesariusa - Yume no Shinka
Szczegóły działania:
23. Naklejka z sercem, 2x Naklejka z chlebem, 2x Naklejka z łuską, Naklejka z koroną - wymienione (SC)
24. 3x los na loterię halloweenową - zużyte
25. 2x Cukierek Truskawkowy - zjedzone
Szczegóły działania:
26. 5x Cukierek Malinowy
Szczegóły działania:
27. 3x Cukierek Gruszkowy
Szczegóły działania:
28. 3x Cukierek Jabłkowy
Szczegóły działania:
29. 2x Cukierek Poziomkowy - zjedzone
Szczegóły działania:
30. 1x Cukierek Ananasowy
Szczegóły działania:
31. Bon #3 - wymieniony na PD
Szczegóły działania:
32. Bon #4 - wymieniony na PD
Szczegóły działania:
33. Bingo  Świąteczne
34. Choinka Świętego Spokoju (WW)
Szczegóły działania:
35. Przeklęta Insygnia - Wachlarz Mey
Szczegóły działania:
36. Pusta Runa - przemieniona w Runę Elrilion (AM)
37. Fioletowy guzik
Szczegóły działania:
38. Tytuł - Mecenas - Wymieniony na Czeladnika (L)
Szczegóły działania:
39. Rubikon
Szczegóły działania:
40. 6x Cukierek
Szczegóły działania:
41. Pierdziogrzyb
Szczegóły działania:
42. Broda w szpreju
Szczegóły działania:
43. Tytuł - Czeladnik (L)
Szczegóły działania:
44. Runa zakonu - "Voodoo"
45. Dragon Hat
Szczegóły działania:
46. Cursed Heart
Szczegóły działania:
47. Wahadło Foucaulta
Szczegóły działania:
48. Draq
Szczegóły działania:
47. Pióro Raijina
Szczegóły działania:
48. Gungnir
Szczegóły działania:
49. Pierścień z prywatnym wymiarem
Szczegóły działania:
50. Katar
Szczegóły działania:

Skróty:
1. PM - Posiadłość Marievów
2. OH - Ogród Hesperyd
3. CM - Chatka maga
4. DUF - Drugie Urodziny Forum
5. DJŁF - DU JU ŁONA FAJT!?
6. OG - Ogród Gildii
7. SM - Sklep Magiczny
8. C - Cukiernia
9. SC - Sanctuary Conquer
10. WW - Wyznaczam Was
11. AM - Aiuola Mondo
12. L - Loteria
13. SG - Sala główna
14. SM - Sklep magiczny


Ostatnio zmieniony przez Torashiro dnia Nie Sty 20 2019, 23:26, w całości zmieniany 27 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Torashiro Empty
PisanieTemat: Re: Torashiro   Torashiro EmptySob Wrz 30 2017, 13:16

Relacje:

Spoiler:


Ostatnio zmieniony przez Torashiro dnia Sro Gru 27 2017, 20:54, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Torashiro Empty
PisanieTemat: Re: Torashiro   Torashiro EmptySob Wrz 30 2017, 13:17

Must have umiejki:

Magia Karate:

Bjornowe SR:

Przydatne informacje:

1. Po ugryzieniu przez potwora, ma niekontrolowane napady szału. (WB) Wyleczone podczas grudniowych atrakcji (GACD)
2. Owy potwór prawdopodobnie został stworzony przez niejakiego Wasilija. (WB)
3. Magiczna kulka wygląda jak wytworzona ze sznurków. Po przelaniu do niej 5 MM i rzuceniu w coś obwiązuje cel i unieruchamia go za pomocą sznurka. Można uwolnić się przy pomocy zaklęcia rangi C lub wyższego. Trwa jeden post, można użyć raz na walkę. (PM)
4. Posiada odblokowane Drugie Źródło (SH)
5. Ma bliznę na prawym ramieniu i prawym boku klatki piersiowej po bełcie. (SH)
6. Złota gruszka - po jej zjedzeniu postać fosforyzuje niczym świetlik, delikatne światełko oświetli teren w odległości 2m od postaci. Działa 10 postów. (OH)
7. Bon promocyjny - kupon upoważaniający do 33% zniżki w sklepie magicznym. Jednokrotnego użytku. (DUF)
8. Mały, błękitny kamień - po przelaniu w niego energii magicznej powstanie wodna kula. (CM)
9. Witka Wieczności - magiczny przedmiot pozwalający zarówno leczyć, jak i odzyskiwać manę, acz nigdy na raz. (DJŁF)
Szczegóły działania:
10. Za udział w akcji policyjnej, Tora posiada spory szacunek w Hargeonie wśród zwykłych mieszkańców oraz porządniejszych marynarzy, natomiast wyprawa w każde "ciemniejsze" i bardziej zaniedbane okolice może skończyć się w najlepszym razie napaścią z pobiciem. (PD)
11. Posiada czerwony symbol na wnętrzu prawej dłoni. (SH)
12. Z racji kupienia 5 umiejętności w paczce, Tora nie może rozwijać następujących umiejętności: Paladyn, Władca Krzeseł, Retoryka, Złodziej, Szał (KT)
13. Posiada dziennik swojego mistrza, Kenkona Mahou. (OG)
Znana zawartość:
14. Zaprzyjaźnił się z pewnym stworkiem. Obecnie wygląda jak czerwony półmetrowy ludzik, konsystencji bliżej nieokreślonej. Śmierdzi. Posiada jedno złote, błyszczące oko. Potrafi mówić, zmieniać swój kształt i bardzo szybko sprząta. (OG)
Definicja:
15. Posiada dwa owalne kamienie o średnicy około 10-15 cm. Przy niewielkim nakładzie energii do jednego z nich drugi emanuje czerwono-fioletową poświatą (choć niekiedy wpadającą w róż). Zasięg ich wzajemnych oddziaływań to około jeden kontynent. (SM)
16. Posiada notatki swojego mistrza. (C)
Znana zawartość:
17. Słownik Pergrandzkiego
18. Podręcznik i książki o kulturze Pergrande
19. Magiczna kreda - W wyglądzie zwykła kreda, która po posmarowaniu miejsca na ciele, usuwa z niego wszelakie tatuaże, znaki bądź symbole nań nałożone. Ot, skóra wygląda, jakby ich tam nigdy nie było. No i łatwo się zmywa. Woda, pot, to wystarczy do zniszczenia jej efektów.
20. Ciemnobrązowy płaszcz z kapturem
21. Dwumetrowy, w miarę prosty kij
22. Język pergrandzki - znajomość w stopniu podstawowym
23. Na karku Tory pojawił się czarny symbol okręgu z kropką w środku. Dzięki temu jego zaklęcia są nierozpoznawalne, niezapamiętywalne etc. Niezależnie czy przy użyciu magii czy w inny sposób, nikt prócz ciebie nie pamięta jakie masz spelle, jaką magię. Nie ważne ile razy by tych zaklęć nie widział, po prostu automatycznie zapomni co robią. Oczywiście zaklęcia, które "Trwają", czyli użyte działają x czasu, lub ich efekt od użycia następuje po x czasie, zostają zapomniane dopiero, gdy faktyczne działanie dobiegnie końca. Dotyczy tylko jego magii Energetycznej Kreacji. (SB)
24. Posiada w okolicy szyi wgłębienie w gardło, które o dziwo zdaje się nie przebijać w żaden sposób organów wewnętrznych, ani przeszkadzać w funkcjonowaniu ciała. Dziura ta jest na tyle szeroko i długa, że można w nią włożyć palec do połowy (A)
25. Widzi zjawę Sucharka w randomowych miejscach o randomowym czasie. Efekt do momentu pogodzenia się Tory ze śmiercią Sucharka (LP)
26. Lewa ręka Tory jest zakuta w lód ok 2cm. Rozpuścić go może tylko spell A i wyżej oparty na cieple/ogniu. W każdym razie lewa ręka Tory jest na wpół "martwa". Od ramienia jest sina, chociaż ma w niej czucie (bardzo słabe) - nie odczuwa w niej bólu. Po odcięciu nie będzie też krwawić, a przymocowanie jej będzie możliwe po jej zwykłym przyszyciu. Jest jednak o wiele bardziej podatna na ogień. Lewa ręka w pełni sprawna (LP), aktualizacja bez lodu (PD), uleczenie (TJ)
27. Zaprzyjaźnił i przygarnął Tedda, zombie
KP:
28. Pobieżna znajomość Sinya. Zrozumie co trzecie słowo (MMFaM)
29. Koci ogon - Huk, trzask i dym, i oto śmiałek bogatszy jest o koci ogon, w kolorze zależnym od konkretnej osoby (gracz może wybrać). Poza funkcją wizualną, umożliwia zachowanie równowagi w praktycznie każdej sytuacji. Głównym z nim problemem jest to, że trudno go się pozbyć (w przypadku chęci, trzeba będzie sporo pogłówkować).
Posiadacz może wymienić dowolną halloweenową nagrodę na Kocie uszka. (HKF)
30. Choinka Świętego Spokoju - Ta magiczna choinka wyrasta w pobliżu (maksymalnie 5 metrów) Tory kiedy wokół niego panuje zbyt głośna, zbyt intensywna lub zbyt poważna atmosfera. Tora może przyzwać w takich momentach choinkę, pod którą znajduję się leżak. Położenie się na leżaku skutkuje wyciszeniem wokół wszystkich dźwięków do minimum i szybko relaksuje korzystającego. Kiedy już raz wyrośnie, trzeba odczekać 6 godzin zanim będzie mogła wyrosnąć w nowym miejscu. Wówczas choinka i leżak znikają. Efekt leżaka działa tylko przy choince. (WW)
31. Został splugawiony w 13%, co objawia się zablokowaniem 37MM z puli maksymalnej MM. Wciąż je posiada, tylko nie może z nich korzystać. Silny egzorcyzm jest w stanie je odblokować. (OŚTZWiSR)

Skróty:
1. WB - Wioska Bodrow
2. PM - Posiadłość Marievów
3. PNC - Polowanie na czarownice
4. SH - Szpital Hargeon
5. WTM - Wielki Turniej Magiczny
6. OH - Ogród Hesperyd
7. DUF - Drugie Urodziny Forum
8. CM - Chatka maga
9. DJŁF - DU JU ŁONA FAJT!?
10. PD - Portowe Doki
11. KT - Konto Torashiro
12. GACD - Grudniowych atrakcji ciąg dalszy
13. OG - Ogród Gildii
14. SM - Sklep Magiczny
15. C - Cukiernia
16. SB - Sanktuarium Byka
17. A - Adversarius
18. LP - Lodowa Pustynia
19. MMFaM - Morze między Fiore, a Minstrelem
20. HKF - Halloweenowe Koło Fortuny!
21. WW - Wyznaczam Was
22. OŚTZWiSR - Opuszczony świat - Tereny zniszczonej wieży i starej rzeki
23. TJ - Twierdza Jarteunów

Drugi post na inne rzeczy, które się w pierwszym nie mieszczą @_@ Tak na zaś

Nowa magia :D
nauczone:
https://ftpm.forumpolish.com/t1095p90-pokoj-kominkowy#97278

Bóg Wojny:
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Sponsored content





Torashiro Empty
PisanieTemat: Re: Torashiro   Torashiro Empty

Powrót do góry Go down
 
Torashiro
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Opisy Dodatkowe :: Fairy Tail
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.