Imię:Pheam
Pseudonim:Smoker
Nazwisko:Darksworth
Płeć: Mężczyzna
Waga:55 kg
Wzrost:175 cm
Wiek:18 lat
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Prawy obojczyk
Klasa Maga: 0
Wygląd:Zastanówmy się przez chwilę, przy w ogóle jest sens go opisywać jego wygląd. Dlaczego? Po pierwsze, prawie niczym nie różni się od przeciętnych ludzi, od takich szarych obywateli miasta – ubiera się w długi, czarny płaszcz, który – pomimo, iż na taki wygląda – nie jest gruby. Ba, nawet nie był by dobrą ochroną od wiatru, a co dopiero od zimna! W takim razie, po co on go nosi? A od tak, dla lansu. Nie no, oczywiście, że nie! Jest skrytobójcą, więc nie może od pokazywać wszystko swojej broni! Bo właśnie pod owym okryciem, chowa swoją ulubioną katanę – Doujigiri [Dodatkowo płaszcz posiada dużą ilość kieszeni, zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych]. Teraz odbiegniemy trochę od głównego wątku, jednak, opisze wygląd owej broni! A co! Tak więc, jest to dość nie zwykły miecz o nie tylko specyficznym kształcie, ale i kolorze. Primo, jego ostrze wygina się pod pewnym kątem, tworząc jak by łuk. Z tego powodu, wielu nie uważa tej broni za katany, a za Tachi. Jednak z powodu długości – mierzy on 80 cm- dalej zaliczany jest do tych pierwszych. (Tutaj mogę się mylić, takie to tam moje wymysły). Dalej – jest on wykonany z dość specyficznego materiału , legenda głosi, iż został wykuty z kawałka meteorytu, który spadł kiedyś nie daleko Ery. Tak więc, klinga jest matowa, wręcz czarna, jednak dalej odbija światło i dlatego właśnie jest on taki nie zwykły. Rękojeść jest wykonana tradycyjnie, jednak oplot zrobiony jest ze skóry rekina, która zafarbowana została na czarno – takie rozwiązanie zapewnia pewny uchwyt, oraz to, iż miecz nie wypadnie z ręki pod czas walki. Saya owej broni jest również ciemna, wykonana z drewna. Da, wróćmy więc do wyglądu postaci. Pod owym opisanym już przeze mnie elementem ubioru, znajduje się brązowa bluza z kapturem i obszernymi kieszeniami, którą to zarzuca na golę ciało. Spodnie dopasowane są kolorystycznie do reszty, zrobione są ze skóry i są uszyte w taki sposób, aby w żaden sposób nie krępowały ruchów w czasie walki. Opina je grubym pasem, i na nim właśnie zwisa saya. Nogawki chowa w cholewy wysokich, skórzanych butów, które robione były specjalnie na jego zamówienie – są grube z góry, jednak podeszwa jest bardzo, bardzo cienka. W dodatku w prawym bucie znajduje się specjalna „kieszonka” na sztylet.
Twarz jest owalna, dość chuda i koścista. Prawie każdy kto go widzi, pyta się czy przypadkiem nie uciekł z cmentarza. Czego? Bo cały czas jest blady, a ponieważ jest chudy, wygląda jak jakieś zombi. Z tego powodu, kobiety za nim nie przepadają. Jego oczy są czerwone i przyprawiają ludzi o dreszcze, dlatego też cały czas próbuje schować je pod swoją niesforną grzywką. A, zapomniałbym. Jego włosy są czarne i dość długie. Najważniejszym elementem jego wyglądu, jest… papieros, który prawie cały czas gości w jego ustach. Podobno, nikt go jeszcze nie widział bez owej używki. Pali nawet pod czas walki.
Charakter: Zacznijmy od tego, że nie należy myśleć stereotypami. No bo z założenia jeśli ktoś jest skrytobójcą, to musi być zły, nie czuły, agresywny, nie mieć uczuć i zabijać bez mrugnięcia okiem. W tym przypadku, możemy nazwać naszego bohatera "nie udanym" zabójcą. Bo on wcale taki nie jest. Mówiąc szczerze, to nawet nie lubi zabijać. Na ogół jest miłym gościem, który uwielbia spędzać czas na nic nie robieniu, interesuje się płcią piękną i po prostu kocha palić. Chociaż wcale na takiego nie wygląda. Jest też dobry, szanuje innych ludzi i bardzo nie lubi, kiedy ktoś obraża innych w jego obecności. Szczególnie, kiedy jakiś facet mówi coś nie zbyt przyjemnego na temat kobiety w jej towarzystwie. Kocha jeść, szczególnie ostre rzeczy, nie pogardza też alkoholem. Bardzo szybko nawiązuje kontakty i łatwo przywiązuje się do innych. Nigdy nie miał kogoś kto odwzajemniłby jego uczucia, nawet jeśli on często się zakochuje. Łatwo go zirytować, jednak paradoksalnie do tego jest cierpliwy i bardzo trudno wytrącić go z równowagi. Nawet jeśli jest na kogoś zły, to trzeba naprawdę przegiąć pałę, żeby wybuchł i zaczął rzucać krzesłami. Co najważniejsze, jest chory na pewną odmianę choroby afektywnej, która powoduje u niego wzrost agresji podczas walki. Wtedy właśnie nie panuje zbytnio nad sobą, krzyczy cały czas "ściąć mu głowę" i robi wszystko, aby zabić przeciwnika.
Historia: W czasach, kiedy magia nie była jeszcze tak popularna, a niektóre gildie dopiero powstawały ród Darksworth'ów cieszył się naprawdę wielką popularnością. Dlaczego? Bowiem z tej rodziny wywodzili się najwspanialsi kowale. Od dawna zaopatrywali oni całe królestwo w bronie, zbroje, tarczę i inne tego typu rzeczy. To właśnie z ich kuźni wychodziły przedmioty, które w tej chwili są artefaktami. Lecz, pewnego dnia, nie daleko miasta Ery, spadł meteoryt. Traf chciał, że znaleziony został przez dwóch braci z wcześniej wspomnianej rodziny. Bardzo szybko zaczął się konflikt, który później przerodził się w wojnę domową. Ale, z czego taka wielka afera? Otóż kamień, który spadł z kosmosu w rzeczywistości zrobiony był z pewnego rodzaju czarnego metalu, którego ze świecą szukać na naszej planecie. Dwa bracia za wszelką cenę chcieli mieć go dla siebie, dlatego nie było mowy o żadnym kompromisie. Konflikt nie trwał długo – starszy brat zabił młodszego, zagarniając ów tajemniczy kamień tylko dla siebie. I to właśnie był początek końca rodu Darksworth'ów. Z czarnego metalu wykuto katanę, która stała się największym skarbem owej rodziny. Nazwano ją Doujigiri. Postanowiono, iż dziedziczyć ją będzie zawsze najstarszy syn obecnego właściciela. Mijały lata, a miecz przechodził z rąk do rąk. Wraz ze wzrostem popularności magii, zapotrzebowanie na bronie spadało. Z roku na rok, liczebność członków rodziny drastycznie spadała. Aż w końcu, z ogromnego rodu, liczącego sobie kilka tysięcy osób, została tylko jedna, mała czteroosobowa rodzina. Zamieszkali oni blisko miasta Ery, w miejscu, gdzie wcześniej znaleziono meteoryt. Parze bardzo szybko urodziło się dziecko. Nadali mu imię Pheam.
Chłopczyk bardzo szybko rósł, i wkrótce rodzice mieli go już dość. Biegał, skakał, był zawsze pełen energii i trudno było go czymś zająć. Wtedy rodzice zdecydowali – trzy razy w tygodniu ojciec będzie uczył go jak posługiwać się mieczem, a przez resztę czasu Fem uczył się od matki jak posługiwać się magią. Mijały lata, aż w końcu młody Darksworth, z chłopaka stał się mężczyzną. Postanowił wtedy wyruszyć w świat, zaciągnąć się do jakiejś gildii i robić w życiu to, na co on sam będzie miał ochotę. Swoja podróż zaczął dokładnie w swoje osiemnaste urodziny, na które to dostał od ojca legendarny miecz, przekazywany z pokolenia na pokolenie – Doujigiri.
Umiejętności: Mistrz Broni Białej – Poziom Pierwszy
Skrytobójca – Poziom Pierwszy
Sprinter – Poziom Pierwszy
Ekwipunek: Doujigiri [Katana], Ogromna ilość papierosów, Zapalniczka
Rodzaj Magii:Magia Dymu
Pasywne Właściwości Magii Smoke – zanosi się na walkę, a ty do dyspozycji masz tylko mały dym wydobywający się z twoje papierosa? Żaden problem, użytkownik owej magii potrafi spotęgować każdy opar, do potrzebnej mu wielkości.
Mind – do kontroli dymu, mag używa jedynie siły woli.
Make – ktoś chwali Ci się, że potrafi zrobić kółka z dymu? Ty w każdym momencie możesz go zgasić tym, że stworzysz model Galeonu, z dokładnym odwzorowaniem szczegółów. Dymne dzieła mogą mieć maksymalny rozmiar pięści, większe muszą być tworzone przy użyciu zaklęć.
Expert - nasz bohater jest oczywiście koneserem dymu, dlatego też jest bardzo przyzwyczajony do jego obecności. Z tego powodu, lepiej w nim widzi, a także może przebywać w prawie każdym oparze bez uszczerbku na zdrowiu (o ile to nie jest trucizna).
Zaklęcia: Acero di Fumare [C] – polega na stworzeniu dwóch lub czterech dymnych klonów, które niczym nie różnią się od ich oryginału w chwili użycia zaklęcia. Odporność kopii zależy od ilości ich stworzenia – cztery będą znikać po jednym ciosie, natomiast dwa zniknął dopiero po otrzymaniu większej ilości obrażeń. Sobowtóry nie mogą używać zaklęć, jednak mogą zadawać fizyczne obrażenia.
Nebbia [C] – dym zaczyna z duża szybkością zwiększać swoją objętość, aż w końcu jest w stanie zakryć obszar 15 metrów kwadratowych – mówiąc prościej, użytkownik tworzy szarą mgłę, w środku której nie widać nawet czubka swojego nosa. Mało tego, dym jest oczywiście dość dławiący, dlatego przebywanie w owej dymnej zasłonie dłużej niż kilka postów [proszę o określenie], może skończyć się nawet utratą przytomności. Mgła utrzymuje się do 2 postów na otwartej przestrzeni, jednak w zamkniętym pomieszczeniu, takim jak dom – nawet do 4.
Martello di Fumare [C] – z bardzo gęstego dymu zostają stworzone dwie ogromne łapy, które po chwili z obu stron uderzają w przeciwnika. Zaklęcie wymaga zbliżenia się do przeciwnika na mniej więcej 2 metry. Zadaje ono obrażenia fizyczne, dodatkowo po zderzeniu się z ciałem wroga, ramiona rozwalają się i zostawiają po sobie chmurkę dymu.
#1#2Serpente di Fumare[C] – dym może być bardzo gęsty i przez to jest w stanie zadawać obrażenia fizyczne, w takim właśnie założeniu powstało to zaklęcie. Sprawia ono, iż dym zmienia się w węża, który z dużą szybkością wystrzeliwuję ku wrogowi. Oczywiście użytkownik ma cały czas kontrole nad nim. Jeśli stwór dosięgnie przeciwnika, "połyka" go, przez co jest on unieruchomiony na jakiś czas.
#1#2Ninnananna [C] – zacznijmy od tego, że dym się wdycha. Nawet jeśli nie palisz, jednak jakiś twój znajomy raczy się papierosem w twoim pobliżu, to jesteś biernym palaczem. Dlaczego? Bo dymu nie da się całkowicie nie wdychać. Zaklęcie to polega na zmianie właściwości dymu na usypiający. Po prostu, jeśli ktoś przez 2-3 tury, będzie pod niego działaniem... uśnie.
Spada di Fumare [C] – dym jest gęsty, dym jest zły, dym ma bardzo... Hym. Robienie różnych rzeczy z dymu jest bardzo ciekawym zajęciem, a kondensowanie go do takiej formy, aż będzie mógł zadawać rany, jest jeszcze bardziej ekscytujące. Tak właśnie dzieje się pod czas używania tego zaklęcia. Najpierw robimy wcześniej wymienioną czynność – cały dym, jaki znajduje się w pobliżu maga zostaje zagęszczony i zmniejszony do rozmiaru ostrza (długość mniej więcej 15 cm). Ów miecz porusza się według woli użytkownika przez 2 tury. Minusem jest to, iż podczas używania tego zaklęcia, nie możliwe jest korzystanie z innych.