HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Pheam Darksworth




 

Share
 

 Pheam Darksworth

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Pheam


Pheam


Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012

Pheam Darksworth Empty
PisanieTemat: Pheam Darksworth   Pheam Darksworth EmptyWto Lis 12 2019, 16:18

Imię:Pheam
Nazwisko:Darksworth
Wiek:24 lata?
Wzrost/Waga: 158 cm/ 50 kg
Wygląd:
Spoiler:

Magiczne Piętno:
Czarne tatuaże w kształcie płomieni, na obu policzkach, które pojawiają się za każdym razem kiedy używa magii. Im więcej jej używa, tym większa cześć twarzy mu pokrywają.

Charakter:
Przez wiele wydarzeń zarówno z przed, jak i po wyjściu z Kokona, Fem mocno się zmienił. Stał się samotnikiem, żyjącym na uboczu, starającym się nie mieszać w losy wszechświata. Podróżuje od miasta do miasta, nie zatrzymując się nigdzie na dłużej, oferując usługi kowalskie, czy też przepędzając bandytów z pobliskich lasów. Ponad to, nie przedstawia się nigdzie swoim prawdziwym imieniem, boi się, że przez przypadek spotka starych znajomych z gildii. Tęskni za Red, oraz za swoimi mistrzami, gdyż przez incydent stracił z nimi kontakt. I trochę mniej pali niż kiedyś.

Historia:
W czasach, kiedy magia nie była jeszcze tak popularna, a niektóre gildie dopiero powstawały ród Darksworth'ów cieszył się naprawdę wielką popularnością. Dlaczego? Bowiem z tej rodziny wywodzili się najwspanialsi kowale. Od dawna zaopatrywali oni całe królestwo w bronie, zbroje, tarczę i inne tego typu rzeczy. To właśnie z ich kuźni wychodziły przedmioty, które w tej chwili są artefaktami. Lecz, pewnego dnia, nie daleko miasta Ery, spadł meteoryt. Traf chciał, że znaleziony został przez dwóch braci z wcześniej wspomnianej rodziny. Bardzo szybko zaczął się konflikt, który później przerodził się w wojnę domową. Ale, z czego taka wielka afera? Otóż kamień, który spadł z kosmosu w rzeczywistości zrobiony był z pewnego rodzaju czarnego metalu, którego ze świecą szukać na naszej planecie. Dwa bracia za wszelką cenę chcieli mieć go dla siebie, dlatego nie było mowy o żadnym kompromisie. Konflikt nie trwał długo – starszy brat zabił młodszego, zagarniając ów tajemniczy kamień tylko dla siebie. I to właśnie był początek końca rodu Darksworth'ów. Z czarnego metalu wykuto katanę, która stała się największym skarbem owej rodziny. Nazwano ją Doujigiri. Postanowiono, iż dziedziczyć ją będzie zawsze najstarszy syn obecnego właściciela. Mijały lata, a miecz przechodził z rąk do rąk. Wraz ze wzrostem popularności magii, zapotrzebowanie na bronie spadało. Z roku na rok, liczebność członków rodziny drastycznie spadała. Aż w końcu, z ogromnego rodu, liczącego sobie kilka tysięcy osób, została tylko jedna, mała czteroosobowa rodzina. Zamieszkali oni blisko miasta Ery, w miejscu, gdzie wcześniej znaleziono meteoryt. Parze bardzo szybko urodziło się dziecko. Nadali mu imię Pheam.
Chłopczyk bardzo szybko rósł, i wkrótce rodzice mieli go już dość. Biegał, skakał, był zawsze pełen energii i trudno było go czymś zająć. Wtedy rodzice zdecydowali – trzy razy w tygodniu ojciec będzie uczył go jak posługiwać się mieczem, a przez resztę czasu Fem uczył się od matki jak posługiwać się magią. Mijały lata, aż w końcu młody Darksworth, z chłopaka stał się mężczyzną. Postanowił wtedy wyruszyć w świat, zaciągnąć się do jakiejś gildii i robić w życiu to, na co on sam będzie miał ochotę. Swoja podróż zaczął dokładnie w swoje osiemnaste urodziny, na które to dostał od ojca legendarny miecz, przekazywany z pokolenia na pokolenie – Doujigiri.
Potem działy się różne dziwne rzeczy, o których pamięć poczęści przepadła.
Sam Fem mgliście pamięta co się działo przed "długim snem". Po wyjściu kokona, przez długi czas nie potrafił pogodzić się ze zmianami, jakie zaszły w jego ciele. Błąkał się po świecie, szukając swoich mistrzów, oraz Red, ale na próżno. Nie znalazł również żadnych informacji na temat swojej rodziny. Dlatego chodzi od miasta do miasta i szuka. Obecnie przebywa w głównym Mieście Królestwa Kornu, gdzie jest pomocnikiem pewnego magikowala.

Umiejętności Fabularne:
- Walka mieczem
- Syn Kowala - Fem pochodzi z rodu kowali, więc potrafi bardzo dobrze ocenić jakość broni, oraz zbroi

Ekwipunek:

Kagutsuchi - Jeden ze świętych mieczy. Jest to miecz pozbawiony ostrza. Tsuka jest czarna z delikatnymi, zielonymi nićmi wplecionymi w oplot. Tsuba jest okręgiem o złotawo-miedzianym kolorze. Kiedy Fem przeleje w Kagutsuchi chociaż 1 many, z rękojeści wynurza się słup ognia, przypominający ostrze o długości 82cm. Kosztem 5 many Fem jest w stanie na 1 turę zmienić ogień miecza w zwyczajne ostrze, zyskując możliwość wykonywania cięć a także blokowania. Ostrze w tej formie wciąż jest bardzo gorące, nie podpala już jednak wszystkie z czym się zetknie. By móc okiełznać Kagutsuchi użytkownik musi być bardzo silny i bardzo dobrze kontrolować swoją magię. Normalnie postać jest w stanie w pełni kontrolować Kagutsuchi przez 6 posty. Po osiągnięciu limitu, Kagutsuchi zaczyna okazywać swoją nieokiełznaną naturę. Użytkownikowi coraz trudniej kontrolować co atakuje, oraz w jaki sposób. Miecz zaczyna pożerać wszystko dookoła wraz z użytkownikiem. Karmiąc miecz swoim MM, Fem jest w stanie powiększać płomień miecza, za każde 33MM, podwaja jego aktualną wielkość. Miecz również może pożreć płomienie które rozprzestrzeniły się z jego powodu, jeszcze bardziej zwiększając swoją wielkość i destruktywność. Płomień Kagutsuchi omija wszelkie zdolności dającą odporność na ogień[Poza zdolnościami Slayerów], na dodatek potrafi podpalić wszystko. Rzeczy jednak które normalnie się nie palą(woda np.), wymagają by Kagutsuchi był odpowiednio "Nafeedowany" ogniem, a także woli samego miecza. Ergo, Fem nie zmusi miecza do podpalenia niepalnej rzeczy. Ognia Kagutsuchi również nie można ugasić niemagiczną wodą, a samego ostrza nie da się zgasić w żaden sposób. Miecz przestaje działać 3 posty od śmierci Fema, utraty przez niego MM lub w momencie kiedy Fem go dezaktywuje. Ostatnie zrobić może jedynie w momencie w którym kontroluje miecz. Fem może próbować wymusić kontrolę nad mieczem(#ładnamotywacja), niezależnie jednak od efektu tej próby Fem doznaje Średnich poparzeń rąk i nóg utrudniające poruszanie i sprawiające mnóstwo bólu. Kiedy inna osoba chwyci Kagutsuchi poczuje bardzo gorącą rękojeść. Jeśli zaś spróbuje nakarmić miecz swoim MM, to płomień Kagutsuchi takiego złodzieja pożre. Po śmierci Fema również miecz zachowuje się w ten sposób, chyba że uzna osobę która go chwyci za godną.
- Doujigiri -Jest to dość niezwykły miecz o nie tylko specyficznym kształcie, ale i kolorze. Primo, jego ostrze wygina się pod pewnym kątem, tworząc jak by łuk. Z tego powodu, wielu nie uważa tej broni za katany, a za Tachi. Jednak z powodu długości – mierzy on 80 cm- dalej zaliczany jest do tych pierwszych. . Dalej – jest on wykonany z dość specyficznego materiału, legenda głosi, iż został wykuty z kawałka meteorytu, który spadł kiedyś nie daleko Ery. Tak więc, klinga jest matowa, wręcz czarna, jednak dalej odbija światło i dlatego właśnie jest on taki nie zwykły. Rękojeść jest wykonana tradycyjnie, jednak oplot zrobiony jest ze skóry rekina, która zafarbowana została na czarno – takie rozwiązanie zapewnia pewny uchwyt, oraz to, iż miecz nie wypadnie z ręki pod czas walki. Saya owej broni jest również ciemna, wykonana z drewna.
-Kumokiri - Właściwie, opisywany przeze mnie miecz, nie różni się zbytnio od innych tego typu broni. Posiada długie na 67 centymetrów obusieczne ostrze, lekko pogrubione u samej jego nasady. Sama rękojeść, która jest koloru czystego srebra, nie jest zbyt wymyślna. Właściwie kowal postawił na prostotę - jest ona wykonana na kształt krzyża, ze złamanymi ramionami. W samej jej środku tkwi natomiast ogromny szafir, którzy rzucą lekką, zieloną poświatę. Miecz jest idealnie wyważony - trzymając go w wyciągniętej dłoni, wprawny szermierz, prawie w ogóle nie wyczuje jego ciężaru. Ostrze idealnie ostre pomimo upływu czasu. Sam trzon rękojeści został wykonany tak, aby jakakolwiek wilgoć po nim spływała - wydrążono w niej małe, ledwie wyczuwalne rowki, które odprowadzają ją do dołu. Dzięki temu miecz nie wyślizgnie się z dłoni pod czas długiej walki. Miecz wykuto z najmniejszego fragmentu meteorytu [właściwie z jego resztek].

- Raikiri - Jest to 60 centymetrowe wakizashi, o kształcie nie co różniącym się od innych tego typu broni. Co prawda, jest ono tak samo wykrzywione, jednak tuż przy tsuce, ostrze tak jak by załamuje się ku dołowi. Jest to swego rodzaju zabieg, który nadaje mu większą twardość, ponieważ impet uderzenia rozchodzi się tutaj całkowicie inaczej. Niestety, ostrze to nadaje się jedynie do starć z lekkimi brońmi białymi, takimi jak katany czy też rapiery. Ciężkie ostrza mieczy mogą go połamać. Chociaż chcąc nie chcą, jest to jeden z siedmiu mieczy Darksworth'ów, dlatego nie tak łatwo go zniszczyć. Tsuka owinięta jest skóra rekina jak w przypadku Doujigiri, z tym, że tutaj zastosowano ku temu inny sposób. Tsuba jest wykonana z miedzi. Ostrze Raikiri cały czas błyszczy, a czasem widać efekt, jak gdyby przechodziła po nim wiązka energii elektrycznej.

- Poniedziałek - Czarny miecz o rękojeści długiej na 16cm i ostrzu długości 75cm. Miecz jest obosieczny. Każdy zraniony tym orężem, może zostać wyleczony z tych ran tylko metodą naturalną.
Sprawia że można wyleczyć się tylko naturalnie. Ran tej broni nie uleczy magia
- Onikiri - Miecz bastardowy. Długi na 115 centymetrów, z jelcem grubym na 20 centymetrów. Tak jak w typowych mieczach półtoraręcznnych, posiada przedłużoną rękojeść. Głownia w kształcie kuli, z herbem Darksworthów na środku. Ostrze koloru błękitno-seledynowego. Krążą legendy, że jest to broń na demony.

- Kashagiri - rapier, o długości 120 cm. Kosz w kształcie korzeni kwiatów. Sama głownia jest koloru jasnozielonego.

- 10 Noży do rzucania
- Sztylet - Sztylet nabyty w sklepie z broniami. Jest to dość prosta broń, nie wyróżniająca się niczym szczególny. Ostrze jest proste i długie na 14 cm, rączka wykonana z dębu. Nie wielka garda wykonana jest ze złota. Ostrze wykonane z czystego srebra. Chłopak nosi ów broń przy pasie, na plecach.
- 261 600 klejnotów
Aspekt: Ciemność, Ogień
Specjalny aspekt:Miecz
Talent:Avatar
Ilość many:
155
Zaklęcia/Moce/etc.:

Armerie - pozwala Femowi na przechowywanie broni (sieczne i tarcze) w specjalnej wyodrębnionej przestrzeni. Może je tam wkładać i wykładać w dowolnym czasie i miejscu.
Smoke – zanosi się na walkę, a ty do dyspozycji masz tylko mały dym wydobywający się z twoje papierosa? Żaden problem, użytkownik owej magii potrafi spotęgować każdy opar, do potrzebnej mu wielkości. Na post stworzyć można chmurę która zakryję twarz użytkownika.
Mind – do kontroli dymu, mag używa jedynie siły woli. Tyczy się niewielkich jego ilości w promieniu 0.5m od użytkownika, na dodatek wymaga wiele skupienia.
Make – ktoś chwali Ci się, że potrafi zrobić kółka z dymu? Ty w każdym momencie możesz go zgasić tym, że stworzysz model Galeonu, z dokładnym odwzorowaniem szczegółów. Dymne dzieła mogą mieć maksymalny rozmiar pięści, większe muszą być tworzone przy użyciu zaklęć.
Expert - nasz bohater jest oczywiście koneserem dymu, dlatego też jest bardzo przyzwyczajony do jego obecności. Z tego powodu, lepiej w nim widzi.

Rabbia  - Korzystanie z zaklęć i powoduje generwowanie w ciele Fema negatywnej energii(Dalej nazywanej miazmą). Fem w dowolnym momencie może usunąć z siebie miazmę w postaci rozszerzającej się sfery(bardzo szybko) o promieniu 5 metrów. Miazma automatycznie zabija wszelkie małe stworzonka i rośliny. Większe ogranizmy żywe natomiast osłabia. MM które wydał na zaklęcia swojej pierwszej magii zmieniają się Miazmę w identycznej ilości. Uwalniając Miazmę Fem zawsze uwalania całą aktualnie skumulowaną w sobie jej ilość. Jeśli miał w sobie odłożone 30Miazmy, każda trafiona tym osoba dostaje losowy debuff rangi D. Jeśli 60, rangi C, jeśli 90 rangi B i jeśli 120 rangi A. Debuff jest permanentny, usunąć go można jedynie za pomocą magii zdejmującej z ciała "Klątwy" lub usuwającej trucizny rangi "A". Miazma sama "ulatnia się" z ciała Fema w czasie dnia/po misji/walce/evencie.

Incorporeo  - Zaklęcie to pozwala , przemieszczać się poprzez ziemne/kamienne/ceglane etc. konstrukcje czy twory, jak gdyby ich nie było. 5 Many na post.

Sonar  - Zaklęcie polegające na rozprzestrzenieniu ledwie widocznego białego dymu, na obszar sześciu metrów wokół użytkownika. Niby nie pozorna czynność, a jednak dalej dość duża przewagę w walce – otóż dym ten działa jak sonar. Mag wyczuwa co dzieje się na wspomnianym wcześniej obszarze, wykrywa ruch, potrafi określić kształt znajdującego się w Sonarze przedmiotu i miejsce w jakim się w tej chwili znajduje. 4 many na turę.

Acero di Fumare –  polega na stworzeniu jednego dymnego klonów, który niczym nie różni się od jego oryginału w chwili użycia zaklęcia. Kopia znika po otrzymaniu jakichkolwiek obrażeń. Sobowtór nie mogą używać zaklęć, jednak może zadawać fizyczne obrażenia. Koszt - 10 many.

Nebbia  – dym zaczyna z duża szybkością zwiększać swoją objętość, aż w końcu jest w stanie zakryć obszarze o promieniu 5 metrów – mówiąc prościej, użytkownik tworzy szarą mgłę, w środku której nie widać nawet czubka swojego nosa. Mgła utrzymuje się do 3 postów na otwartej przestrzeni, jednak w zamkniętym pomieszczeniu, takim jak dom – nawet do 4. Sam użytkownik w środku Nebbi widzi bardzo dobrze. Dym utrudnia oddychanie i osłabia kondycje. Koszt - 10 many.

Teletrasporto – zaklęcie proste i dość… tandetne. Polega na tym, iż Fem zmienia się przez chwile w chmurę dymu i pojawia się w innym miejscu [przemiana jest natychmiastowa] (też w chmurze dymu) – na obszarze 5 metrów od jego poprzedniego położenia. Koszt - 10 many.

Difficile  - czar który działa tylko i wyłącznie pod czas trwania Nebbi. Za jego pomocą może utwardzić 2m^2 dym, do tego stopnia, że ten będzie mógł utrzymywać przedmioty. Fem może kontrolować ów utwardzony dym za pomocą siły woli, jednak wymaga to skupienia. Zasięg 10 metrów. Czar trwa 3 tury. Koszt - 3 many na turę.

Centesimo - W dłoniach Fema pojawia się "Lucky Coin". Trzeba jej użyć w ciągu 3 postów od przywołania. By jej użyć należy ją podrzucić. Osoba która to zrobiła zostanie obdarzona znaczącym szczęściem  na 1 post jeżeli moneta upadła reszką do góry, lub nieznacznym pechem na 1 post, jeżeli orłem do góry. Koszt - 10 many.

Palude - Zaklęcie polegające na rozproszeniu ledwie widocznego dymu w promieniu 5 metrów od Fem'a, który posiada tą właściwość, że... Jest na tyle gęsty, że powoduje zmniejszenie szybkości i zwinności przeciwnika, oraz zwiększa jego zapotrzebowanie na energię co przekłada się na szybsze zmęczenie. Zagęszczony dym nie tylko sprawia że wszelkie ruchy stają się ociężałe i wolne, ale też znacznie bardziej męczące, to samo tyczy się oddychania, które staje się trudniejsze, więc ciało szybciej się męczy. Spowodowane jest to również samym wdychaniem dymu, który jest ledwie widoczny dla oczu przeciwnika. Jest niezależny od Nebbi. Zmniejsza zręczność, szybkość i kondycję o 50%. Koszt - 10 many na post.

Sabbie Mobili - Zaklęcie tworzy koło o średnicy 20 metrów którego centrum jest Fem. Ziemia zamienia się w śliskie i dość grząskie błoto, sprawiając że ludzie chodząc po nim ślizgają się i trudno im się porusza. Po dwóch postach przebywania zapadają się po połowę łydek, gdy mija trzeci post, ziemia ponownie twardnieje, unieruchamiając tych, którzy się w niej znajdowali. Fem nie zapada się w ziemi, oraz nie ma problemów z poruszaniem po błocie. Koszt - 20 many.

Veleno  - Fem przy swojej dłoni (może wybrać której) tworzy kule skondensowanego dymu, wielkości bili bilardowej. Ów twór może zostać wystrzelony z duża szybkościa w stronę przeciwnika. Palacz może kontrolować ją w czasie lotu w dość niewielkim stopniu, może również zatrzymać ją i zmusić do powrotu. Kula sama w sumie nie zadaje obrażeń, jednak jeśli tylko trafi cel, wybucha (co też obrażeń nie zadaje), pokrywając obszar o średnicy jednego metra, gęstym dymem, który utrzymuje się przez 1 post. Jeśli kula nie trafi w nikogo przez 2 posty, samoistnie wybucha. Gaz ten sieje spustoszenie wewnątrz organizmu przeciwnika. Pierwszy kontakt z dymem powoduje silny ból głowy, osłabienie, oszołomienie, nudności, zaburzenia czynności serca, przyspieszenie tętna, silny atak kaszlu. Objawy narastają. Pojawia się niemalże od razu atak kaszlu i oszołomienie, potem dochodzi do bólu głowy, nudności i przyspieszenia tętna, a potem do ogólnego osłabienia czy zaburzenia pracy serca, a potem te czynniki narastają zwiększając szanse na zapaść, śpiączkę, czy możliwą śmierć przy braku pomocy. Przebywanie w dymie przez 1 post, powiększa obrażenia, oraz przyśpiesza ich następstwa. Koszt - 35 many.

Armatura  - Jest to trochę inna wersja żywiołowego ciała. Po aktywacji zaklęcia, ciało Darksworth wygląda normalnie, jedyną zmianą z wyglądu jest to, że zaczyna wydobywać się z niego dym (wygląda jak gdyby nagle intensywnie parował). Działa tak, że jeśli coś jest wstanie uszkodzić dym to zrani to Fema, jeśli nie to nie zada mu obrażeń. Działa punktowo, tak więc jeśli ktoś zaatakuje mu ramię, to tylko ono zmieni się w dym, nie wpływając na strukturę reszty ciała. Czyli np, jeśli ktoś zaatakuje mi łydkę, ta zachowa się jak dym, jednak reszta nogi nie odpadnie, ani nie przestanie działać. Zaatakowana część ciała rozwiewa się na chwilę, zaraz wraca do normy. Koszt - 10 many za post.

Dark Necessities -  Fem potrafi powołać do życia cień niedawno zmarłej istoty, zamieniając ją w swojego wiernego żołnierza. Istota dysponuje takimi samymi zdolnościami fizycznymi jakimi dysponowała za życia, nie dysonuje jednak zdolnościami magicznymi oryginału. Nie jest ona też żywa per se, więc nie posiada many. Fem jest w stanie w chwili obecnej posiadać 10 takich cieni na swoich usługach. Cień ten posiada namacalną fizyczną formę będącą idealną kopią istoty za życia, z tym że jest całkowicie czarna poza świecącymi czerwonymi oczami. Cieniowych żołnierzy zabija się tak samo, jak ich fizyczne odpowiedniki, a więc żołnierz-człowiek poprzez odcięcie głowy, a żołnierz-żywiołak ognia, poprzez ugaszenie na przykład. Dodatkowo cieniowi żołnierze są podatni na zaklęcia i moce oparte na aspekcie światła i te zadają im nieco większe obrażenia. Cieniowi żołnierze na co dzień ukrywają się w cieniu Fema i ten może ich wyciągać i chować wedle woli. Zabicie cieniowego żołnierza sprawia jedynie że jego cień wraca do cienia Fema i można go ponownie przyzwać po upłynięciu dnia fabularnego/wątku. Fem może odesłać cień na stałe by zwolnić sobie "Slot" pod nowego sługę. Stworzenie nowego sługi możliwe jest jedynie ze świeżych, nierozłożonych jeszcze zwłok i skuteczność waha się od 10 do 90% zależnie od siły fizycznej danej istoty. Cienie posiadają bronie przypisane do klas(poza tymi które z naturalnych przyczyn broni mieć nie mogą(Niedźwiedź na przykład.)), które otrzymują gdy zostają wcielone w armię Fema.

Koszta many:
- Stworzenie cienia - 100 Many
- Wyjęcie żołnierza ze swojego cienia - 10 Many
- Schowanie żołnierza w swoim cieniu - 10 Many
- Całkowite uleczenie rannego cienia - 40 Many
- Usunięcie cienia - 1 Many

Kosztem 40 PD można zwiększać maksymalną ilość posiadanych przez siebie cieni.
Aktualnie posiadane: 10 cieni ludzkich[Szermierz - Miecz]


Ostatnio zmieniony przez Pheam dnia Czw Lis 21 2019, 17:06, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4715-pheam-darksworth
Pheam


Pheam


Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012

Pheam Darksworth Empty
PisanieTemat: Re: Pheam Darksworth   Pheam Darksworth EmptyWto Lis 12 2019, 16:19

Talent Pheam Darksworth 1473111922
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4715-pheam-darksworth
Kot od Kostek


Kot od Kostek


Liczba postów : 1148
Dołączył/a : 10/08/2012

Pheam Darksworth Empty
PisanieTemat: Re: Pheam Darksworth   Pheam Darksworth EmptyWto Lis 12 2019, 16:19

The member 'Pheam' has done the following action : Rzut kością


'Talenty' : 3
Powrót do góry Go down
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Pheam Darksworth Empty
PisanieTemat: Re: Pheam Darksworth   Pheam Darksworth EmptyPon Lis 18 2019, 21:31

Pasywka:
Zamień rangi leczenia na -> Małe nacięcia i skaleczenia oraz lekkie zatrucia powodujące mdłości, zawroty głowy etc. leczą się post.

Tą starą z regeneracją straciłeś, wiadomo.

Poniedziałek -> Sprawia że można wyleczyć się tylko naturalnie. Ran tej broni nie uleczy magia

Kagutsuchi:
Normalnie postać jest w stanie w pełni kontrolować Kagutsuchi przez 3 posty. Dodatkowo po 1 post za każdy poziom siłacza oraz kontroli przepływu magii. -> zmień na 6 postów kontroli
Zmień MM na manę
Fem może próbować wymusić kontrolę nad mieczem(#ładnamotywacja), niezależnie jednak od efektu tej próby Fem doznaje obrażeń rangi D-B w zależności od siły z jaką aktualnie płonie miecz. -> Średnie poparzenia rąk i nóg utrudniające poruszanie i sprawiające mnóstwo bólu
łomień Kagutsuchi omija wszelkie zdolności dającą odporność na ogień[Poza zdolnościami Slayerów] -> Wywal to o Slayerach

Runa Wunjo -> Dowolnym zaklęciem ofensywnym mającym obserwowalną postać i nie działa automatycznie, musisz chcieć jej użyć. Swoją drogą taki automatyk że nigdy nie zadziałała xD

SR -> Wiadomo. Do zmiany. Możesz wymyślić sobie jakieś, albo ja mogę ci wymyślić, jak wolisz

Abigail -> ???

Ok wychodzi mi na to że odliczając ci za umiejki etc. masz 286 PD + 30 PD za SR + 10 PD za runę kukulkan którą niestety tracisz razem ze starym SR + 79 PD w banku daje ci razem 405 PD jeszcze do wydania, prócz tego co masz w zaklęciach. Jak się gdzies pomyliłem to daj znać. Zwrotowi podlega również 150k klejnotów na SR wydane więc masz razem 233.600 klejnotów

A teraz zaklęcia

Incorporeo -> 5 Many na turę
Sonar -> 4 Many na turę
Acero di Fumare -> 10 Many
Nebbia -> 10 Many
Teletrasporto -> 10 Many
Difficile -> wywal część z PWM, 3 Many na turę
Centesimo -> Znaczącym szczęściem, lub nieznacznym pechem. 10 Many
Palude -> zmień to x1 na 50%. Koszt 10 Many na post bez CD
Sabbie Mobili -> 20 Many
Veleno -> 35 Many
Armatura -> Wywal to rozróżnienie na ataki fizyczne/magiczne. Jak coś uszkodzi dym -> Uszkodzi ciebie. Jak nie uszkodzi dymu -> nie uszkodzi ciebie. I tyle. Brak CD. Płacisz 10 Many za post


Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Pheam


Pheam


Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012

Pheam Darksworth Empty
PisanieTemat: Re: Pheam Darksworth   Pheam Darksworth EmptyWto Lis 19 2019, 18:43

Pozmieniałem zaklęcia i rzeczy z eq, wpisałem je do Kp. Co do PD, to chciałbym 350PD wydać na moc związaną z aspektem Ciemności, i prosiłbym o wymyślenie jej.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4715-pheam-darksworth
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Pheam Darksworth Empty
PisanieTemat: Re: Pheam Darksworth   Pheam Darksworth EmptySro Lis 20 2019, 17:28

Dobra, rzeczy o których zapomniałem:

Bon do sklepu -> 25.000 klejnotów
Darmowe zaklęcie -> 5 PD
Naklejka -> 3.000 klejnotów
50MM -> 50 Many, bo nie chciałeś wymieniać na PD
Armerie -> Proponuję kosztem 5 PD, wywalić ograniczenie postowe
Rabbia -> zmień "Zaklęcia pierwszej magii" na zwyczajnie "Zaklęcia" czyli po prostu, nie uwzględnia to mocy. Zwiększ za to wymagania na poziom bo to trochę buff na 30/60/90/120

Nowa moc:

??? -  Fem potrafi powołać do życia cień niedawno zmarłej istoty, zamieniając ją w swojego wiernego żołnierza. Istota dysponuje takimi samymi zdolnościami fizycznymi jakimi dysponowała za życia, nie dysonuje jednak zdolnościami magicznymi oryginału. Nie jest ona też żywa per se, więc nie posiada many. Fem jest w stanie w chwili obecnej posiadać 10 takich cieni na swoich usługach. Cień ten posiada namacalną fizyczną formę będącą idealną kopią istoty za życia, z tym że jest całkowicie czarna poza świecącymi czerwonymi oczami. Cieniowych żołnierzy zabija się tak samo, jak ich fizyczne odpowiedniki, a więc żołnierz-człowiek poprzez odcięcie głowy, a żołnierz-żywiołak ognia, poprzez ugaszenie na przykład. Dodatkowo cieniowi żołnierze są podatni na zaklęcia i moce oparte na aspekcie światła i te zadają im nieco większe obrażenia. Cieniowi żołnierze na co dzień ukrywają się w cieniu Fema i ten może ich wyciągać i chować wedle woli. Zabicie cieniowego żołnierza sprawia jedynie że jego cień wraca do cienia Fema i można go ponownie przyzwać po upłynięciu dnia fabularnego/wątku. Fem może odesłać cień na stałe by zwolnić sobie "Slot" pod nowego sługę. Stworzenie nowego sługi możliwe jest jedynie ze świeżych, nierozłożonych jeszcze zwłok i skuteczność waha się od 10 do 90% zależnie od siły fizycznej danej istoty. Cienie posiadają bronie przypisane do klas, które otrzymują gdy zostają wcielone w armię Fema.

Koszta many:
- Stworzenie cienia - 100 Many
- Wyjęcie żołnierza ze swojego cienia - 10 Many
- Schowanie żołnierza w swoim cieniu - 10 Many
- Całkowite uleczenie rannego cienia - 40 Many
- Usunięcie cienia - 1 Many

Kosztem 40 PD można zwiększać maksymalną ilość posiadanych przez siebie cieni.
Aktualnie posiadane: 10 cieni ludzkich[Szermierz - Miecz]

Koszt tej mocy to jednak 400 PD a nie 350 PD.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Pheam


Pheam


Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012

Pheam Darksworth Empty
PisanieTemat: Re: Pheam Darksworth   Pheam Darksworth EmptySro Lis 20 2019, 17:56

Dziękuje <3
Poprawione, 5 PD zużywam na Armerie, 400 PD na moc, i 5 PD za darmowe zaklęcie na 5 many. o
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4715-pheam-darksworth
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Pheam Darksworth Empty
PisanieTemat: Re: Pheam Darksworth   Pheam Darksworth EmptyCzw Lis 21 2019, 15:38

Dopisz opisy pozostałych mieczy też tutaj w sumie
Incorporeo - bez czasu trwania
Sonar - bez czasu trwania
Difficile - bez czasu trwania
Palude - bez czasu trwania
Dark coś tam - Dopisz przy broni że poza tymi które z naturalnych przyczyn broni mieć nie mogą(Niedźwiedź na przykład).
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Pheam


Pheam


Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012

Pheam Darksworth Empty
PisanieTemat: Re: Pheam Darksworth   Pheam Darksworth EmptyCzw Lis 21 2019, 17:07

Poprawione.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4715-pheam-darksworth
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Pheam Darksworth Empty
PisanieTemat: Re: Pheam Darksworth   Pheam Darksworth EmptyPią Lis 22 2019, 06:42

Akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Sponsored content





Pheam Darksworth Empty
PisanieTemat: Re: Pheam Darksworth   Pheam Darksworth Empty

Powrót do góry Go down
 
Pheam Darksworth
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Pheam Darksworth
» Charles Darksworth
» Abigail Darksworth
» Don vs Pheam
» Akane vs Pheam

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Prolog :: Kartoteka :: Zaakceptowane-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.