1.Relacje:~~
2.Ekwipunek:*Karwasze wzmocnione magią, wykonane z wytrzymałej skóry, zachodzące na łokieć, okute lekkim i twardym metalem na górnym końcu, przy łokciu, zawiązywane rzemieniami wykonanymi z tej samej skóry; Gumiś nigdy czegoś takiego nie widział jednak są one w stanie wytrzymać wysoką temperaturę jego łusek jak i cięcia mieczem.
* Stefan -> Latarnia alchemików. Bardzo ciężka, zdolna połamać człowiekowi żebra przy uderzeniu, przypomina zwężający się ku górze prostopadłościan. Źródło światła nieznane
* Dziennik Alchemika
* Cierń orientacji - cierń lub po prostu kawałek jakiegoś krzaczka, który położony na dłoni zawsze wskazuje północ.
* Płaszcz - Teoretycznie czarny płaszcz, w praktyce posiada gdzieniegdzie ledwo widoczne różowe i żółte plamy. Z daleka są nie widoczne, ale jak by ktoś chwycił i przyjrzał się płaszczowi z bliska, zobaczy fakt że był farbowany. Może nawet dojrzy zarys wzorku jaki ów płaszcz posiadał(Fallusy). Płaszcz osłania kark, ręce do nadgarstków oraz sięga do kolan Gumisia(z tyłu) z przodu kończy się jednak na torsie. Zapinany na trzy guziki z kości słoniowej. Posiada nietypowe właściwości, jest odporny na rany cięte, strzały/bełty, ogień oraz wysokie temperatury
*Bon zniżkowy(25%) na zakupy w sklepie z bronią
*Jajko Ciała - Niebieskie jajko w czarne paski pokrywające dość randomowo powierzchnię jajka (jego zniszczenie skutkuje omdleniem, nie naprawienie go w ciągu następnych 6 postów powoduje rozpadnięcie się ciała na kawałki). Aktualnie zamknięte w Sprzączce
*Magiczny niezniszczalny i nienaruszalny pas do spodni, oraz sprzączka, także niezniszczalna i nienaruszalna przez nikogo prócz Gumiś. Przechowuje w sobie Jajko Ciała.
*Chakram Kondycji - jest to chakram (taki tam rodzaj broni) przeciętnej jakości, ni to dobrej jakości oręż, ni to byle chłam z bazaru, którego rozmiar można zwiększać i zmniejszać za koszt 1 MM - najmniejszy ma średnicę taką, by idealnie pasować na Gumisiowy nadgarstek, a największy - na bica. Gdy ma kontakt fizyczny z ciałem maga zwiększa nieznacznie jego kondycję, pozwalając mu funkcjonować dłużej, mniej spać itp. itd. Dodatkowo, po przelaniu weń 5 MM można odzyskać trochę energii [nie MM] (~10%, acz zależy od różnych czynników, jak np. MG), jednak wówczas na okres 1h/5 postów nie można z niego ponownie skorzystać. Ponadto nadużywanie Chakramu celem odzyskania energii sprawia, że organizm się szybciej męczy, w skrajnym przypadku doprowadzając do szybszej utraty energii niż jej odzyskiwania.
*Sanie Tasiołaja - czerwone sanie ciągnięte przez zastęp reniferów. Według podań potężnie zbudowane, jednak w wersji dla Gumisia, są to magiczne sanki dopasowane do maga, na których, poza działaniem jak normalne sanki, może też przemieszczać się niekoniecznie na śniegu, ale także i na trawie czy kamieniach. A magia ogranicza wszystkie wstrząsy, tak, że taki zjazd jest zawsze frajdą!
*Sacred Relict
- Spoiler:
Sacred Relict – Kuźnia Hefajstosa
W formie nieaktywnej nieaktywnej przyjmuje postać tatuażu, przedstawiającego czarne płomienie po zewnętrznej stronie ramion Goomoonryonga. Aktywowane zmienia się w młot kowalski o bijaku szerokim i wysokim na 10 centymetrów oraz długim na 30 centymetrów oraz łącznej długości 50 centymetrów.
CZAS DZIAŁANIA: 1 post
AKTUALNY POZIOM: 1
Poziom 1 – Zmienia się w gorący młot kowalski o bijaku szerokim i wysokim na 10 centymetrów oraz długim na 30 centymetrów oraz łącznej długości 50 centymetrów. Każde uderzenie nim wywołuje dodatkowo lekkie oparzenia.
Wymagania: Brak
Poziom 2 – Zmienia się w gorący, niezniszczalny młot kowalski o bijaku szerokim i wysokim na 10 centymetrów oraz długim na 30 centymetrów oraz łącznej długości 50 centymetrów. Każde uderzenie nim wywołuje dodatkowo oparzenia rangi D. Młotek nic nie waży dla Gumisia.
Wymagania: Kowal poziom 1
Poziom 3 – Zmienia się w gorący, niezniszczalny młot kowalski o bijaku szerokim i wysokim na 10 centymetrów oraz długim na 30 centymetrów oraz łącznej długości 50 centymetrów. Każde uderzenie nim wywołuje dodatkowo oparzenia rangi D. Młotek nic nie waży dla Gumisia. Co więcej, jego siła i wytrzymałość nieznacznie rosną.
Wymagania: Kontrola poziom 2
Poziom 4 – Zmienia się w gorący, niezniszczalny młot kowalski o płonącym bijaku szerokim i wysokim na 10 centymetrów oraz długim na 30 centymetrów oraz łącznej długości 50 centymetrów. Każde uderzenie nim wywołuje dodatkowo oparzenia rangi C oraz podpala łatwopalne przedmioty. Młotek nic nie waży dla Gumisia. Co więcej, jego siła i wytrzymałość znacznie rosną. Raz na post może zmienić formę młota, przystosowując go do odpowiedniego stylu walki, czyli chociażby przemienić go w płonące rękawice.
Wymagania: Dwie umiejętności Stylów Walki na poziomie 2
Poziom 5 – Zmienia się w gorący, niezniszczalny młot kowalski o płonącym bijaku szerokim i wysokim na 10 centymetrów oraz długim na 30 centymetrów oraz łącznej długości 50 centymetrów. Każde uderzenie nim wywołuje dodatkowo oparzenia rangi B oraz podpala łatwopalne przedmioty. Młotek nic nie waży dla Gumisia. Co więcej, jego siła i wytrzymałość znacznie rosną. Raz na post może zmienić formę młota, przystosowując go do odpowiedniego stylu walki, czyli chociażby przemienić go w płonące rękawice. Ogień młotka nigdy nie gaśnie oraz może stanowić pożywienie dla Smoczych Zabójców. Raz na post uderzenie wytwarza półmetrową falę ognia, która zadaje obrażenia rangi D.
Wymagania: 8 zaklęć opartych na ogniu, bądź wysokich temperaturach.
3.Wykonane misji, przebyte walki:Walka z Benkeiem -> Wygrana
Alchemia cz. 1 -> Zakończona sukcesem; MG: Nanaya
Alchemia cz. 2 -> Zawalone; MG: Nanaya
Zamek Millenium -> Zawalone/Sukces; MG: Kirino
4. Zmiany na ciele i umyśle:Ciało: Aktualnie zapuścił lekką bródkę
Magia: Wszystkie zaklęcia mają teraz 1/10 szansy na bycie wzmocnionymi o 25%, 1/10 szansy na bycie osłabionymi o 25%, 1/10 szansy na to, że nie zadziałają (rzut kostką k10, efekty pojawią się jeśli wypadnie 1 lub 2 lub 3)