HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Ekwipunek, relacje i co tam jeszcze chcecie o nim wiedzieć ~




 

Share
 

 Ekwipunek, relacje i co tam jeszcze chcecie o nim wiedzieć ~

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Pheam


Pheam


Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012

Ekwipunek, relacje i co tam jeszcze chcecie o nim wiedzieć ~ Empty
PisanieTemat: Ekwipunek, relacje i co tam jeszcze chcecie o nim wiedzieć ~   Ekwipunek, relacje i co tam jeszcze chcecie o nim wiedzieć ~ EmptyNie Gru 23 2012, 21:00

Cytat :

Pasywka:
Flame of life: Cząstki broni w Femie, wytworzyły w nim płomień życia, dzięki pomocy jego nowego miecza. Fem posiada dzięki temu bardzo szybką zdolność regeneracji oraz zwalczania trucizn. Małe nacięcia i skaleczenia oraz lekkie zatrucia powodujące mdłości, zawroty głowy etc. leczą się post. Czas jest odpowiednio wydłużony dla większych rangą ran i trucizn. Dodatkowo efekty działania trucizn są słabsze o 33% i nigdy go nie zabiją ani nie pozbawią magii. Moc ta jednak ma pewien koszt. Gdy Fem walczy, jego płomień rośnie. Na dodatek Fem nie ma nad nim kontroli. Tak więc:
- W 2 poście walki Fem jest ciepły
- W 3 poście walki Fem jest gorący, dotykanie go sprawia ból
- W 4 poście walki otacza go już ogień, na dodatek spala się jego ubranie oraz nieprzystosowany do wysokich temperatur ekwipunek(Nie dotyczy mieczy)
- W 5 poście walki zaczyna bić od niego aura ciepła, łatwopalne materiały w promieniu 3 metrów zajmują się ogniem, nieco wytrzymalsze materiały jak np. ubrania zajmą się ogniem po 3 postach przebywania w aurze.
- W kolejnych postach, zasięg aury ognia zostanie podwojony. Tak więc w 6 poście jest to 6 metrów, w 7 poście jest to 12 metrów i tak dalej.
- Jeśli Kagutsuchi jest aktywne, zasięg aury potraja się zamiast podwajać. Na dodatek w 10 poście walki, Kagutsuchi zacznie żerować na Femie, zadają mu obrażenia rangi D co post, oraz zwiększając swoją objętość o 25%.
- Jeśli walka trwa 30 postów, Fem traci nad sobą panowanie i wpada w szał. Nad postacią kontrolę przejmuje mistrz gry.
- Płomień uspokaja się i wraca "Do normy", po ilości postów równej połowie postów jaką walczył Fem. Jeśli więc walczył przez 8 postów, to "Stacki" wyzerują się dopiero po 4. Jeśli podejmie znowu walkę po 3 postach, to będzie to więc 9 post walki.

Zmiany w wyglądzie itp.:


Ekwipunek:

Doujigiri:
Jest to dość nie zwykły miecz o nie tylko specyficznym kształcie, ale i kolorze. Primo, jego ostrze wygina się pod pewnym kątem, tworząc jak by łuk. Z tego powodu, wielu nie uważa tej broni za katany, a za Tachi. Jednak z powodu długości – mierzy on 80 cm- dalej zaliczany jest do tych pierwszych. . Dalej – jest on wykonany z dość specyficznego materiału, legenda głosi, iż został wykuty z kawałka meteorytu, który spadł kiedyś nie daleko Ery. Tak więc, klinga jest matowa, wręcz czarna, jednak dalej odbija światło i dlatego właśnie jest on taki nie zwykły. Rękojeść jest wykonana tradycyjnie, jednak oplot zrobiony jest ze skóry rekina, która zafarbowana została na czarno – takie rozwiązanie zapewnia pewny uchwyt, oraz to, iż miecz nie wypadnie z ręki pod czas walki. Saya owej broni jest również ciemna, wykonana z drewna.

Kumokiri:
Właściwie, opisywany przeze mnie miecz, nie różni się zbytnio od innych tego typu broni. Posiada długie na 67 centymetrów obusieczne ostrze, lekko pogrubione u samej jego nasady. Sama rękojeść, która jest koloru czystego srebra, nie jest zbyt wymyślna. Właściwie kowal postawił na prostotę - jest ona wykonana na kształt krzyża, ze złamanymi ramionami. W samej jej środku tkwi natomiast ogromny szafir, którzy rzucą lekką, zieloną poświatę. Miecz jest idealnie wyważony - trzymając go w wyciągniętej dłoni, wprawny szermierz, prawie w ogóle nie wyczuje jego ciężaru. Ostrze idealnie ostre pomimo upływu czasu. Sam trzon rękojeści został wykonany tak, aby jakakolwiek wilgoć po nim spływała - wydrążono w niej małe, ledwie wyczuwalne rowki, które odprowadzają ją do dołu. Dzięki temu miecz nie wyślizgnie się z dłoni pod czas długiej walki. Miecz wykuto z najmniejszego fragmentu meteorytu [właściwie z jego resztek].


Raikiri:
Jest to 60 centymetrowe wakizashi, o kształcie nie co różniącym się od innych tego typu broni. Co prawda, jest ono tak samo wykrzywione, jednak tuż przy tsuce, ostrze tak jak by załamuje się ku dołowi. Jest to swego rodzaju zabieg, który nadaje mu większą twardość, ponieważ impet uderzenia rozchodzi się tutaj całkowicie inaczej. Niestety, ostrze to nadaje się jedynie do starć z lekkimi brońmi białymi, takimi jak katany czy też rapiery. Ciężkie ostrza mieczy mogą go połamać. Chociaż chcąc nie chcą, jest to jeden z siedmiu mieczy Darksworth'ów, dlatego nie tak łatwo go zniszczyć. Tsuka owinięta jest skóra rekina jak w przypadku Doujigiri, z tym, że tutaj zastosowano ku temu inny sposób. Tsuba jest wykonana z miedzi. Ostrze Raikiri cały czas błyszczy, a czasem widać efekt, jak gdyby przechodziła po nim wiązka energii elektrycznej.

Onikiri:-
Miecz bastardowy. Długi na 115 centymetrów, z jelcem grubym na 20 centymetrów. Tak jak w typowych mieczach półtoraręcznnych, posiada przedłużoną rękojeść. Głownia w kształcie kuli, z herbem Darksworthów na środku. Ostrze koloru błękitno-seledynowego. Krążą legendy, że jest to broń na demony.

Poniedziałek - Czarny miecz o rękojeści długiej na 16cm i ostrzu długości 75cm. Miecz jest obosieczny. Każdy mag zraniony tym orężem, uleczony może zostać jedynie normalną medycyną, zaś każdy nie mag, wyłącznie magią.

Kagutsuchi - Jeden ze świętych mieczy. Jest to miecz pozbawiony ostrza. Tsuka jest czarna z delikatnymi, zielonymi nićmi wplecionymi w oplot. Tsuba jest okręgiem o złotawo-miedzianym kolorze. Kiedy Fem przeleje w Kagutsuchi chociaż 1 many, z rękojeści wynurza się słup ognia, przypominający ostrze o długości 82cm. Kosztem 5 many Fem jest w stanie na 1 turę zmienić ogień miecza w zwyczajne ostrze, zyskując możliwość wykonywania cięć a także blokowania. Ostrze w tej formie wciąż jest bardzo gorące, nie podpala już jednak wszystkie z czym się zetknie. By móc okiełznać Kagutsuchi użytkownik musi być bardzo silny i bardzo dobrze kontrolować swoją magię. Normalnie postać jest w stanie w pełni kontrolować Kagutsuchi przez 6 posty. Po osiągnięciu limitu, Kagutsuchi zaczyna okazywać swoją nieokiełznaną naturę. Użytkownikowi coraz trudniej kontrolować co atakuje, oraz w jaki sposób. Miecz zaczyna pożerać wszystko dookoła wraz z użytkownikiem. Karmiąc miecz swoim MM, Fem jest w stanie powiększać płomień miecza, za każde 33MM, podwaja jego aktualną wielkość. Miecz również może pożreć płomienie które rozprzestrzeniły się z jego powodu, jeszcze bardziej zwiększając swoją wielkość i destruktywność. Płomień Kagutsuchi omija wszelkie zdolności dającą odporność na ogień[Poza zdolnościami Slayerów], na dodatek potrafi podpalić wszystko. Rzeczy jednak które normalnie się nie palą(woda np.), wymagają by Kagutsuchi był odpowiednio "Nafeedowany" ogniem, a także woli samego miecza. Ergo, Fem nie zmusi miecza do podpalenia niepalnej rzeczy. Ognia Kagutsuchi również nie można ugasić niemagiczną wodą, a samego ostrza nie da się zgasić w żaden sposób. Miecz przestaje działać 3 posty od śmierci Fema, utraty przez niego MM lub w momencie kiedy Fem go dezaktywuje. Ostatnie zrobić może jedynie w momencie w którym kontroluje miecz. Fem może próbować wymusić kontrolę nad mieczem(#ładnamotywacja), niezależnie jednak od efektu tej próby Fem doznaje Średnich poparzeń rąk i nóg utrudniające poruszanie i sprawiające mnóstwo bólu. Kiedy inna osoba chwyci Kagutsuchi poczuje bardzo gorącą rękojeść. Jeśli zaś spróbuje nakarmić miecz swoim MM, to płomień Kagutsuchi takiego złodzieja pożre. Po śmierci Fema również miecz zachowuje się w ten sposób, chyba że uzna osobę która go chwyci za godną.

Sztylet:
Sztylet nabyty w sklepie z broniami. Jest to dość prosta broń, nie wyróżniająca się niczym szczególny. Ostrze jest proste i długie na 14 cm, rączka wykonana z dębu. Nie wielka garda wykonana jest ze złota.
Ostrze wykonane z czystego srebra. Chłopak nosi ów broń przy pasie, na plecach.

Runa Wunjo- Jeden raz jest w stanie ochronić Fem'a przed dowolnym zaklęciem ofensywnym mającym obserwowalną postać. Działa tylko wtedy, kiedy chce się jej użyć.



Sacred Relict:
Zapieczętowany wygląda jak tatuaż w postaci czarnego krzyżyka na prawej dłoni.

Karta postaci Abigail:
???????????????????????????

Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4715-pheam-darksworth
 
Ekwipunek, relacje i co tam jeszcze chcecie o nim wiedzieć ~
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Gumisiowe relacje
» Ekwipunek
»  Przedmioty/Ekwipunek/Specyfiki
» ubiór i ziemski ekwipunek Alezji
» Gra, z warunkiem (szkicownik jeszcze)

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Opisy Dodatkowe :: Samotnicy
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.