HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Never Winter




 

Share
 

 Never Winter

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Never Winter


Never Winter


Liczba postów : 641
Dołączył/a : 19/05/2013

Never Winter Empty
PisanieTemat: Never Winter   Never Winter EmptySob Paź 05 2013, 17:06

Do Collete:
Piszesz często, że znalazłaś dużo błędów, jednak nie wypisywałaś wszystkich. Ja jestem jednak profesjonalistą i chciałbym, abyś wskazała WSZYSTKIE elementy, w których się pomyliłem. Inaczej nigdy nie stanę się lepszy.


Imię:
Never Winter BulletredNever
Pseudonim:
Never Winter BulletredThe (Fake) Hero
Nazwisko:
Never Winter BulletredWinter
Płeć:
Never Winter BulletredMężczyzna
Waga:
Never Winter Bulletred68 kg
Wzrost:
Never Winter Bulletred178 cm
Wiek:
Never Winter Bulletred17 lat
Gildia:
Never Winter BulletredViolet Pegasus
Miejsce umieszczenia znaku gildii:
Never Winter BulletredNa spodzie ręki, na koszuli, na pelerynie... Ba, nawet buty ma ze znaczkiem. Pomylić go z magiem z innej gildii nie sposób.
Klasa Maga:
Never Winter Bulletred0rdinary Hero
Wygląd: