HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Notatnik Colette




 

Share
 

 Notatnik Colette

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Notatnik Colette Empty
PisanieTemat: Notatnik Colette   Notatnik Colette EmptyWto Mar 19 2013, 18:41

Notatnik Colette 2THcB9h

  • Karciany Plecak (PWM) - nic innego jak 'mniejsza/wcześniejsza' wersja karcianego więzienia. Na poziomie pwm służy jako zwykły plecak, w którym Carter może przechowywać różne rzeczy jak np. ubrania, pożywienie, książki itp. Różnica między plecakiem, a więzieniem jest prosta - do plecaka nie można schować ani ludzi ani zwierząt. Nie można tam włożyć nawet wielkiego mebla - ot, w środku mogą znajdować się rzeczy, które zmieściły by się w plecaku...Sama karta nie musi znajdować się non stop przy Cole, albowiem wystarczy ją tylko przywołać lub odwołać i oczywiście nic nie ginie w środku.Pomieści góra 30kg naraz.

  • Okno Zguby (A) - Carter przywołuje przy sobie trzy karty figur (mogą być przypadkowe, a może sobie wybrać np. same króle, dwie damy, dwa walety itp. według własnego widzi mi się). Niby nic bo zwykłe karty, prawda? Nic mylnego! Albowiem, gdy tylko się zbliżyć choćby do jednej (albo ona do kogoś) - na wyciągnięcie ręki - wtedy ta, natychmiast powiększa się do rozmiaru średniego okna, z którego w oka mgnieniu, 'wychodzą' ręce, próbujące wciągnąć wroga do siebie. Naturalnie przeciwnik może się szarpać i próbować uwolnić, lecz po tym jak choć mały fragment jego ciała zostanie wciągnięty, karta ma prawo automatycznie się zamknąć (niczym gilotyna)…Wtedy to co zostało 'wciągnięte', została po prostu odcięte od oponenta i znika w środku karty…Nie mniej jednak ‘automatyczne zamykanie’ może zostać powstrzymane przez Colette, która wedle swej woli może zamknąć ów okienko w dowolnej chwili, np. gdy będzie chciała by większa część wroga została odcięta/zraniona, więc po prostu sobie poczeka…Nie mniej jednak wymaga to przynajmniej małego skupienia na owym zaklęciu, więc jeśli jej uwaga zostanie rozproszona to okno NIE znika, a automatycznie się zamyka, robiąc swoje – czyli odcinając co tam było.Jak było wspomniane, przy jednym użyciu użytkowniczka może przywołać trzy karty i każda może działać w tym samym czasie lub osobno, w różnych odstępach czasu itp. - to już zależy od woli Carter. Poza tym, gdy jakieś 'okno' dostanie swój łup w postaci części ciała, to po prostu znika (i nie ma sposobu by wrócić) - inne jednak nie są od niego zależne, więc dalej mogą spokojnie działać.Co zaś tyczy się próby ataku na owe zaklęcie…W postaci zwyczajnych kart, owe wybrane figury są już wzmocnione, więc nie pękną od pierwszego lepszego cięcia, ale fakt faktem, łatwiej się ich pozbyć (minimum zaklęciem B) w takiej postaci niż w późniejszym oknie…Okno bowiem jest trudne do zniszczenia - nie da się go pozbyć zwyczajną bronią, a co do zaklęć to musi być przynajmniej ranga B/A by coś zdziałać. Aczkolwiek oczywiście można próbować atakować ręce - naturalnie nie są tak słabe jak zwykłe ludzkie dłonie, więc ciachnąć je na pół zwyczajną bronią się nie da, ale za to magia (minimum zaklęcie C) może coś zdziałać…Po użyciu owego zaklęcia, wymagany jest post przerwy nim ponownie się go zastosuje. Aczkolwiek okna wcale nie muszą zniknąć aby zaklęcie zostało ponownie zastosowane.

  • Joker (B) – w dłoni Colette pojawiają się trzy karty z Jokerami po czym znikają. Co się stało? Jokery 'połączyły' się i za plecami dziewczyny pojawia się jeden wielki Joker z kosą! Może nie aż tak wielki bo mierzy sobie 3,5m ale jednak wymiary spore. Broń z kolei ma 3 metry długości, a ‘ostrze’ 1,5m. Tak, więc dysponuje uzbrojeniem odpowiednim do swych wymiarów. Wracając jednak do konkretów, to przy jego pojawieniu się towarzyszy jeszcze jedna zmiana. Mianowicie wszelka powierzchnie płaska w promieniu 17,5 m od dziewczyny pokryta zostaje kartami o rozmiarach 3,5m na 1,5m - nawet pojedynczej karty nie zniszczy człowiek, broń i zaklęcia poniżej rangi C lub ogólnie takie, które kart nie niszczą nawet z wyższą rangą. Jakiś klimat dają, a coś poza tym? No, więc wracając do jokera, to on nie może chodzić nigdzie poza obrębem karty na jakiej aktualnie się znajduje, więc w pewien sposób jest on ograniczany. Jednakże raz na jakiś czas może zrobić skok pomiędzy kartami, coś w rodzaju teleportu, który trwa sekundę (1 skoki na post).Joker jest jak kolejna kończyna – innymi słowy, Carter może nim ‘sterować’ za pomocą myśli. Dodatkowo jeśli dziewczyna znajdzie się w ciasnym pomieszczeniu to ma możliwość schowania Jokera i tej przestrzeni do karty bez dezaktywowania zaklęcia – i po prostu wypuszczenia go w odpowiedniej chwili bez utraty dodatkowej many.Działa 6 postów przy czym jeśli jest Joker schowany w karcie – czyli nic nie robi – to i działanie się nie wlicza. Przykład – Joker działa dwa posty. Na kolejne trzy chowa się w karcie, więc jak ponownie wyjdzie to wciąż ma 4posty działania.


Notatnik Colette WvdMka5

  • Jōkā no guntai (armia Jokera) (B) – każda karta z talii Colette, przybiera wielkość około dwóch metrów, a sama Carter znika w jednej z nich (choć nie musi). Owe karty krążą wokół własnej osi, jak i wokół przeciwnika, po czym pierwsza salwa (4-6) rusza do ataku – mianowicie z najbliższych kart wyłaniają się postacie (góra 20 i każda z bronią w ręku), zaczynając atakować ofiarę. Naturalnie jeśli karty to valet, dama i król, wyglądają identycznie jak na zwykłych kartach, jeśli jednak są to 'cyferki', mają one posturę człowieka, choć nie da się zauważyć u nich czegoś takiego jak usta, oczy, włosy itp. – w skrócie: postura człowieka, kolor danej karty ozdobiony, gdzieniegdzie znakiem pik, kier, karo lub trefl.Sam ukryty Joker w postaci Cole, może wyłonić się, z której karty zechce i kiedy zechce. Zazwyczaj pojawia się w najmniej spodziewanym przez ofiarę momencie, by rzucić się z atakiem jak na zwierzynę – o ile coś jeszcze po niej zostało po ataku armii.Ta technika jest również doskonała w chwili, gdy Colette chce się ukryć, nie mając zamiaru wdawać się w walkę lub chcąc po prostu się zmyć i wycofać z pola bitwy.Standardowa talia Carter zawiera 52-56 karty.

  • Keimusho no kādo (karciane więzienie) (C) – dzięki tej technice użytkownik jest w stanie uwięzić ofiarę (lub inny dowolny obiekt) w zwykłej karcie, którą może trzymać nawet w kieszeni. Uwięziona osoba nie ma możliwości by samemu się uwolnić, ale naturalnie potrafi się ruszać oraz mówić – na tyle głośno ile takie małe coś jest w stanie.Naturalnie to zaklęcie ma ograniczony czas działania (trwa trzy tury) i sama Colette może je przerwać w każdej chwili, ale jeśli ktoś zniszczy ową kartę, rozedrze ją, rozetnie i tym podobne, a uwięziona osóbka nie jest magiem lub człowiekiem to wtedy ginie. Natomiast jeśli to mag to zostaje ranny wzdłuż owego rozdarcia się karty.

  • Kado no kigo (Karciane Symbole) (C) – Colette losuje z tali jedną kartę. W zależności od jej wartości jest zależne to co się stanie. Jeżeli to będzie liczba, to poleci dana ilość pocisków w kształcie danego symbolu, o sile czaru rangi D, które po trafieniu mogą się wbić w oponentów. Jeśli to będzie w przedziale walet-AS, to poleci pocisk (symbol) rozmiaru kuli armatniej i sile zaklęcia rangi C, jednakże każda figura wyżej daje o 5% większą siłę. Joker jest jednak niespodzianką, gdyż pocisk jest mieszanką symboli (karo, kier, trefl, pik) i po uderzeniu eksploduje - w przeciwieństwie do innych kart/symboli.

  • Kado no ningyo (Karciana Lalka) (D) – Pieczętuje w kimś kartę i przez 3 posty można władać przeciwnikiem - w sensie odpychać, przyciągać itp. Naturalnie nie działa to zbyt pozytywnie na o wiele silniejszych magów - tacy głównie jedynie czuć będą dyskomfort i będzie im to utrudniało manewry.

  • Kado mure (karciany rój) (D) – karty wysłane na przeciwnika zachowują się niczym wściekły rój pszczół. Latają chaotycznie tuż przy nim, nie chcąc się odczepić i cały czas ranią swymi ostrymi bokami. Co prawda nie jest to ani śmiertelne ani specjalnie groźne, ale zadrapania jednak są, tak samo jak i czasem krew może polecieć jeśli rój się nie odczepi.Mimo nie zbyt wysokiej skuteczności ataku jest to dobre zaklęcie np. na odwrócenie uwagi. Wiadomo bowiem, że przy ataku takiego 'stadka' odruchowo broni się rękoma, chcąc pozbyć się atakującego natręctwa, więc zazwyczaj pochłania to sporą część uwagi.



Notatnik Colette FAJUPZo

  • Lewitujące/latające karty - chyba nie trzeba tłumaczyć?
  • Wytwarzanie kart - Cole nie musi mieć żadnych kart przy sobie albowiem jej magia pozwala je 'wytwarzać' kiedy i ile tylko zechce. Przykładowo mag ognia może wytworzyć płomień, a mag kart - karty.
  • Zmiana - wzorki i kolorki na kartach mogą się zmieniać np. piątka na króla, as na dwa, szóstka w dziesiątkę itp. wedle uznania. Dobra sztuczka przy oszukiwaniu w karty. Naturalnie Cole może zmieniać tylko te karty co ma przy sobie, a nie karty innych 'przy stole'.
  • Oko gracza - Carter wie jakie ktoś posiada karty. Wystarczy, że spojrzy na tył owych kart. Kolejna przydatna rzecz przy oszukiwaniu.



Notatnik Colette 2YmedBF

  • Melior von Terks - Oficer i najważniejsza osoba w życiu Carter. Znają się od dzieciństwa i mają dość...teoretycznie skomplikowane relacje - chociaż dla Colette zawsze wszystko było jasne, ale cóż...Von Terks jest jakby nie patrzeć, przeciwieństwem Cole. Nic dziwnego, iż ni w ząb nie rozumie jego magii...Jest za to zawsze optymistycznie nastawiony niemal do wszystkiego, podczas, gdy panna radna widzi świat raczej w ciemniejszych kolorach...Przykładowo - skróciła mu niechcący życie o cały rok, a on nawet złości nie pokazał...Jak można się nie złościć? Nie ukazywać negatywnych emocji? Niezrozumiałe.
  • Laveth - Oficer
  • Finny - Policjant
  • Kirino - Przyjaciółka
  • Alezja -
  • Dax -
  • Kuro - Kot
  • Afuro - Wiedźma
  • Nanaya -
  • Makbet -
  • Sethor -
  • Ayumu -
  • Asthor -
  • Chihaya -
  • Michael Stein -
  • Kerupi - Kot
  • Carlos -
  • Arturia -
  • Cassandra -


Notatnik Colette N1ANTNI

  • Pan Życie/Norman/Ratszepsut -
  • Anastazja (Golden Heart) -
  • Rikkudo - Wampir
  • Aren (człowiek) -
  • Mary-Ann -
  • Sever - Nie żyje~
  • Takano Aio - Mistrz Fairy Tail.
  • Ragna Kezuma - Mistrz Lamia Scale.
  • Niewidzialny Komendant -
  • Szars Ozborn (Szajs, gbur, gnida) -
  • Steve - Podwładny Szajsa
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
 
Notatnik Colette
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Notatnik Bian
» Colette Carter
» Konto Colette

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Opisy Dodatkowe :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.