Liczba postów : 641
Dołączył/a : 19/05/2013
| Temat: Superhero National Funds, czyli konto Nevera Czw Paź 17 2013, 22:01 | |
| Obecne saldo:32.555 Historia rachunku: - 2.000 ( Link) + 15.000 ( Link) + 5 ( Link) + 8.000 ( Link) + 25.000 ( Link) - 8.000 ( Link) + 550 ( Link) - 49.500 ( Link) +52.000 ( Link) +45.000 ( Link) +8.000 ( Link) +1.000 ( Link) - 167.500 ( Link) + 23.000 ( Click) Doświadczenie:71 PD Historia rachunku: +3 PD ( Link) +5 PD ( Linl) +18 PD ( Link) - 20 PD Wytrzymałość lvl 1 + 34 PD ( Link) - 40 PD W czepku urodzony lvl 2 + 20 PD ( Link) + 10 PD ( Link) + 30 PD ( Link) + 23 PD ( Link) - 81 PD Spelle + 36 PD ( Link) + 70 PD ( Link) + 1 lvl Zapasy magiczne ( Link) + 2 ulepszenia niestandardowe (do B) ( Link) - 60 PD W czepku urodzony 3 lvl + 60 PD ( Link) + 55 PD ( Link) - 154 PD [Paczka "Pierwsza faza": 3 lvl support, 2 lvl timer, 2 lvl kulminacja energii] + 2 PD ( Link) + 70 PD ( Link) + 1 lvl regeneracja ( Link) + 50 PD regeneracja ([https://ftpm.forumpolish.com/t3412p120-gory-mylne]Link[/url]) + 70 PD( Link) - 140 PD [Paczka "Nieznana siła": 3 lvl zapasów magicznych, 2 lvl berserka, 1 lvl sportowca, 1 lvl paladyna] + 51 PD ( Click) + 20 PD ( Click) - 60 PD spell Ekwipunek: - replika Durandala RIP - bon promocyjny (33% zniżki) RIP - młot bojowy znaleziony w Magnolii - replika tarczy Auriel - limitowana edycja magi coli - 1 butelka - smoczy klejnot (wtopiony w szyję) - naklejka włóczni - 1 cukierek - zbroja z żelaza meteorytu - Zbroja z wyjątkowo rzadkiego materiału, jakim jest żelazo meteorytowe. W atmosferze oraz po za nią jest hartowana lepiej niż w najlepszych kuźniach pracowało się nie wiadomo ile ze zwykłą stalą. Dodatkowo oprócz samego tego żelaza w jej skład wchodzą inne składniki, które zwiększają całkowitą wytrzymałość. Wytrzymalsza od stali. Nie do przebicia przez niemagiczną broń, zmniejszone odczucie trafienia przez ciało. Zbroja lekka, nieznacznie utrudniająca poruszanie się. Zwiększa kondycję (1 lvl up Sportowiec, w przypadku posiadania lvl 3/4 podnosi o 0,5 lvl). Za pewną ilość mocy magicznej (10MM) może uleczyć rany noszącego (jak zaklęcie rangi C). Musi mieć na sobie minimum 50% tej całej zbroi, aby jej właściwości działały. - Ridil - Spoiler:
Nazwa: Ridill Opis: Topór jednoręczny, jednak jego rękojeść jest dość długa, by móc dzierżyć broń także oburącz. Na niej też znajdowały się niewielkie żłobienia w kształcie run, jednak przy samym ostrzu, gdzie był on osadzany na drzewcu, znajdowały się po dwa kryształy z każdej strony. Na samym ostrzu wyrzeźbione zostały tajemnicze ścieżki, niczym w jakimś albumie gwiazd. Moc: Come to my aid - właściciel oręża jest w stanie przyciągnąć go do siebie. W odległości 1 metra od siebie jest w stanie przyciągnąć raz na turę topór bez kosztów MM, w odległości do 5 metrów płaci 5MM, do 10m 10MM, do 25m - 20MM, do 50m - 33mm, powyżej - 1m - 2MM. Telekinesis - topór ma niezwykłą zdolność jak come to my aid. Jednak nawet ona jest w stanie się rozwinąć. Użytkownik może tworzyć i wykupywać za PD zdolności topora, polegające na jego lewitacji i kontroli telekinetycznej, a są one oceniane jak zaklęcia odpowiedniej magii. Gems of Might - Topór jest w stanie pomieścić 4 kryształy, które posiadają różne właściwości i moce. Takie kryształy to nic innego jak skondensowana magia, którą można zarówno kupić w sklepie magicznym, jak i wytworzyć bądź zdobyć podczas misji. Jeśli użytkownik posiada umiejętność Rzemieślnika, jest w stanie samodzielnie podmienić kryształy, w przeciwnym razie musi to zrobić inna wyszkolona osoba (np. poza fabułą u kowala NPC - bez konieczności pisania, ot informacja jakie kryształy obecnie są osadzone). Obecnie posiadane kryształy: 1. Sapphire of Frost - Szafirowy kryształ, który sprawia, że użytkownik gdy tego chce, ma właściwości mrożące. Wbity w ciało sprawia, że ono zamarza, cięcie nim powoduje odmrożenia itd. Samo działanie jest dość efektywne, a walka z użytkownikiem toporu sprawia, że po chwili wydycha się parę wodną. Efekty te nie działają jednak na osobę dzierżącą topór, tak długo, póki sama się nim nie zrani. Płacąc dodatkowe MM, jest w stanie zwiększyć pasywną siłę odmrażania o siłę adekwatną do wydanego MM (Wydanie 20MM, wzmocni o rangę B itp.).
- Jester clock ( Click) - Spoiler:
Przedmiot ten przypomina okrągły zegar stojący z budzikiem. Z tyłu posiada suwaczek "Włączony/wyłączony". Kiedy się go włączy, a można zrobić to raz na wątek, zegar ożywa, dostaje skrzydełek i lata dookoła użytkownika wykrzykując losowe słowa. Jego specjalną właściwością jest to, że obdarowuje swojego użytkownika losowym buffem/debuffem. Buff czy debuff to zmiana o jakiś %, losowej statystyki Nevera. To może być +20% do łamacza kości, a może być -90% do sprintera. Wzmocnienie/osłabienie trwa 2 posty, po czym wskazówka przesuwa się z 1 na 2, w tym momencie zmienia się dar zegarka. Rzecz jasna zegarka nie da się wyłączyć i przestaje działać gdy całe 12 działań, zostanie zużyte(24 posty). Na działanie zegarka wpływa szczęście użytkownika, jednakże ani wzmocnienia ani osłabienia, nie mogą przekroczyć 75% wszystkich wpływów zegarka. Tak więc maksymalnie można dostać jedynie 8 wzmocnień/osłabień, pozostałe 4, będą tym, czego jeszcze nie dostaliśmy.
- Krew matki demonów ( Click) - Spoiler:
Fiolka z fioletową, demoniczną krwią. Bezpośrednie spożycie takiej krwi posiada losowy efekt. Od jakiegoś wzmocnienia po śmierć ryzykanta(rzut k100 im bliżej 100 tym lepszy dla postaci efekt). Osoby posiadające odpowiednie umiejętności mogą z owej krwi przygotować eliksir najwyższej jakości. Sprzedane podczas zakupu przedmiotu magicznego o demonicznych właściwościach zmniejsza cenę kupowanego przedmiotu o 20%. Można również po prostu sprzedać za 20.000 klejnotów
Tytuły: - bohater Magnolii - finalista IM |
|