HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Ea




 

Share
 

 Ea

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Ea  Empty
PisanieTemat: Ea    Ea  EmptySro Mar 09 2016, 19:58

Ea  WOKbMyM

Imię: Ea
Przydomek: Twórca Morza
Klasa maga: S+
Gildia: Niegdyś Lamia Scale, obecnie samotnik

Wygląd: Ea jest średniego wzrostu mężczyzną, którego nie można posądzić od nadmiar tłuszczu czy mięśni. Tak, wygląda chuderlawo i słabo, i nawet specjalnie tego nie ukrywa. Ubiera się w luźne swetry, płaszcze, dopasowane spodnie i futrzane buty, głownie z powodu miejsca, w którym mieszka. Ma dłuższe włosy o niecodziennym, zielonym kolorze, zakrywające uszy oraz opadające na oczy. W sumie oko, ponieważ drugie zakryte jest czarną przepaską. Związana jest z nią historia, o której niechętnie wspomina. Drugie oko jest lazurowego koloru. Rzadko się uśmiecha, a jak już, to częściej jest to krzywe wygięcie ust, niż prawdziwy uśmiech.
Charakter: Ci, którzy go znają wiedzą, że kiedyś był zupełnie inną osobą. W wyniku sporów z mistrzem gildii, jak i poczucia wykorzystywania swoich umiejętności przez możnych w dużych miastach oraz Radę, zmienił się diametralnie z pogodnego człowieka w cynicznego i złośliwego typa, stroniącego od ludzi jak tylko się da. Kiedy już musi spotykać się z innymi, zdecydowanie bardziej lubi prostych i szczerych, niż zbytecznie skomplikowanych ludzi. Gdyby tylko tak nie stronił od innych, pewnie próbowałby zmienić obecnie panujący system.

Inne: Dawny 6. najsilniejszy mag w Fiore, mieszka w małej pustelni u podnóża Hakobe

Umiejętności: Samotny wilk lvl 3, Mnich lvl 3, Kontrola przepływu magii lvl 2, Skrytobójca lvl 1, Kontrola lvl 1

Magia: Wody, Lodu
PWM:
1. Kontrola wody - jest w stanie kontrolować niewielkie skupsika wodne, takie objętością nieprzekraczające szklanki wody. Kontrolowana woda porusza się dość wolno
2. Kontrola lodu - Jest w stanie kontrolować lód, którego wielkość nieprzekracza objętością szklanki wody. Kontrolowany lód porusza się dość wolno
3. Tworzenie wody - Jest w stanie wyprodukować do litra wody na post
4. Tworzenie lodu i śniegu - Jest w stanie tworzyć lód i śnieg, nie więcej jak garść na post.

Zaklęcia:
Wody
RANGA C
Neptun: - Dotykając czegoś jest w stanie stworzyć na tymbańkę wody. Bańka utrzymuje się 2 posty nieustannie podtapiając to, co się w niej znajduje. Oraz znacząco zmniejszając widoczność. Bańka ma 25cm średnicy

RANGA B
Nimue: - na 3 posty zmienia ciało Ea na takie stworzone z wody. Zranić go można tylko i wyłącznie atakami opartymi na wysokich temperaturach. Może on też przeciskać się przez przestrzenie normalnie dlaniego niedostępne, jednak siła jego ciosów drastycznie spada.

Poseidon: - Uderzając stopą w ziemię posyła przed siebie falę wody woskości 2m i szerokości 1,5m. Fala zagarnia wszystko przed sobą z siłą Siłacza poziom 2 i podtapia. Zasięg Fali to 10m, po 10m wszystko co w niej było z siłą Siłacza 2 zostaje rzucone w przód. Im coś było dłużej niesione tym mocniej będzie wyrzucone. Im więcej obiektów porwie fala, tym bardziej osłabi to siłę wyrzucenia.

RANGA S
Hydra - Użyć tego zaklęcia można jedynie na wodnistym podłożu. Nie ważne czy to pole ryżu, jezioro czy kałuża. Z wody wyrasta głowa morskiego węża grubości ludzkiego uda, długa na 3m. Głowa ta zadaje obuchowe obrażenia rangi C, porusza się z szybkością odpowiadającej szybkości użytkownika. Głowa istnieje przez 5 tur, co jedną turę jej długość rośnie o 1m a obwód o 10cm. Co 5 postów obrażenia obuchowe rosną o 1 rangę(Osiągają rangę B w 5 poście, rangę A w 10 poście etc.). Zniszczenie głowy powoduje jej niemal natychmiastowe odnowienie, wydłużenie czasu trwania o 1 post oraz replikacje.

RANGA SS
Twarz Boga - Zaklęcie to jest bardzo niebezpieczne oraz wymaga ogromnego poświęcenia. Ea w zamian za część własnego ciała - czy to oko, czy noga - tworzy w danym podłożu twarz pulchnego bożka o otwartych ustach. Od tej pory przez 3 posty twarz ta wypluwa z siebie fontannę wody. Ust Boga nie da się zapchać, a wody wylewa się z buzi tak wiele, że w 1 post jest w stanie stworzyć kałużę o promieniu 50m. W 3 posty jest to płytka kałuża o promieniu 150m, chyba że ukształtowanie terenu wpłynie na głębokość kałuży. Problemem jest jednak to że za każdym razem gdy w czasie trwania zaklęcia, w wodzie wyplutej przez twarz zginie istota wielkością zbliżona do człowieka lub większa, czas działania zaklęcia resetuje się. Po upływie 30 postów istnieje fizyczna mozliwości zniszczenia twarzy

Lodu
RANGA C
Persefona - Ea tworzy lodowy granat, który 2 sekundy po rzuceniu wybucha wystrzeliwując z siebie 4 ostre lodowe kolce długości 10cm. Jeżeli kolec w locie zderzy się z innymi zaklęciem lodu lub wody zatrzymuje się, zmienia w kolejny granat i znów wybucha. Nowe granaty nie posiadają już tej funkcji. Pojedynczy kolec zadaje obrażenia rangi D

RANGA B
Rakshasa - w promieniu 5m od Ea, każda kropla wody wystawiona na działanie wiatru ulega zamrożeniu w ciągu 1 postu nieustannego przebywania w zasięgu działania zaklęcia. Zaklęcie działa 2 posty. Dotyczy tylko tych krople wody które niewchodzą w skład organizmów żywych.

Apollo - Ea jest w stanie stworzyć lód kreśląc jedynie w powietrzu dłonią. Prościej mówiąc od momentu aktywacji przez 1 post w miejscach w których znajdowały się dłonie Ey pojawia się lód o wielkości i grubości samej dłoni. Poruszając dłoniami tworzy wręcz lodowe serpentyny. Jeżeli uderzy kogoś w twarz, to miejsce uderzenia też pokryje się lodem.

RANGA S
Jotunheim - Wszystko w promieniu 2km od samego Ea zamarza. Tempo zamrzania to około 30 metrów na post. Zamarza sama ziemia a także wszystko co jest z nią w kontakcie. Jeśli idzie o istoty żywe, to te jedynie pokrywają się szronem, wychładzają oraz doznają delikatnych obrażeń rangi C.

Angel Tears - W promieniu 30m przez 3 posty z nieba spadają płatki śniegu. Wystarczającu dużo by w 1 post pokryć ziemię 3cm warstwą puchu. Śnieg ten jednak przylepia się do ciał innych niż ciało samego użytkownika zaklęcia, wyziębiając je i drastycznie zmniejszając mobilność. Im więcej śniegu pokryje ciało walczącego tym mniej i wolniej się porusza, aż do całkowitego unieruchomienia. Zależne od MG

Wspólne
RANGA D
Eden - Przez 1 post w miejscu gdzie stała stopa Ea wyrasta lodowy kwiatek wielkości jakichś 15cm. Na koniec postu wszystkie kwiatki zmieniają się w gorącą wodę i wybuchają opryskując wszystko w promieniu 20cm od siebie.

Stan skupienia - Ea może dowolnie zmieniać lód w wodę i wodę w lód. Musi tylko dotykać danego Lodu/Wody. Magicznym zajmuje to więcej czasu. Czas trwania ustala MG

RANGA A
Demon - Zaklęcie otacza użytkownika warstwą wody pod którą jest w stanie spokojnie oddychać. Warstwa wody jest bardzo gruba, na tyle że tworzy "sylwetkę" 2m człowieka(od pasa w górę). Zewnętrzna wodna powłoka pokryta jest licznymi małymi "Krami", na dodatek dłonie wodnego powłoki wyposażone są w lodowe szpony długie niczym noże kuchenne a głowa w dwa lodowe rogi. Zaklęcie trwa 2 posty, szybkość postaci i jej szybkość ataku to poziom sprintera i jokera - 1 lvl. Jednakże w tej formie siła ataków to Łamacz kości +1lvl. Na dodatek postać staje się odporna na rany cięte, kłute oraz pociski. Rany obuchowe mogą ale nie muszą zadać obrażeń, w zależności od wielkości i siły obucha. Postać staje się też całkowicie odporna na zaklęcia ciepła aczkolwiek oberwanie zaklęciem ognia o sile rangi A zmniejsza czas działania zaklęcia o 1 post. Zaklęcia oparte na cieple ale nie polegające stricte na ogniu także zmniejszają czas działania zaklęcia ale potrzeba analogicznie słabszego/mocniejszego zaklęcia w porównaniu do ciepła generowanego przez ogień.

Jormugand - Z prawej dłoni Ea wystrzeliwuje lodowy wąż. Ea nie może się przemieszczać ani używać innych zaklęć. Sam wąż posiada paszczę wielkości dłoni Ea zrobioną z lodu i cielsko z wody tej samej grubości. Jeśli paszcza w coś uderzy, to zamraża to razem z całym swoim cielskiem. Następnie z zamrżonego miejsca wynurza się nowy wąż i tak przez 3 posty. Zamrożone ciało zostaje unieruchomione. Jeśli przez dłuższy czas nikt takiej osobie nie pomoże, doznaje ona krytycznych odmrożeń a nawet może umrzeć z wychłodzenia.

RANGA SS
Gniew Bogów - Z nieba spada ogromny wodny wąż. Samo epicentrum uderzenia jego pyska to teren o promieniu 3m. Wszystko co tam stało doznaje obrażeń obuchowych rangi A no i oczywiście znajdują się w wielkim wodnym wężu z którego ucieczka jest bardzo ciężka tym bardziej że przygniata ciśnienie wody a i duszenie jest dość upierdliwe. Po 1 poście wąż znika, ale teren w promieniu 10m i wszystko włącznie z ludźmi co się na nim znajdowało, zamarza. Lód topnieje po 2 postach, nie licząc samego epicentrum gdzie... nie topnieje. Chyba że Ea tego chce. Sam wąż spada na ziemię 1 pełen post. Zamrożone ciało zostaje unieruchomione. Jeśli przez dłuższy czas nikt takiej osobie nie pomoże, doznaje ona krytycznych odmrożeń a nawet może umrzeć z wychłodzenia

Ekwipunek: 190cm kij bo
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
 
Ea
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Non-Player Character
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.