Imię: Ea
Przydomek: Twórca Morza
Klasa maga: S+
Gildia: Niegdyś Lamia Scale, obecnie samotnik
Wygląd: Ea jest średniego wzrostu mężczyzną, którego nie można posądzić od nadmiar tłuszczu czy mięśni. Tak, wygląda chuderlawo i słabo, i nawet specjalnie tego nie ukrywa. Ubiera się w luźne swetry, płaszcze, dopasowane spodnie i futrzane buty, głownie z powodu miejsca, w którym mieszka. Ma dłuższe włosy o niecodziennym, zielonym kolorze, zakrywające uszy oraz opadające na oczy. W sumie oko, ponieważ drugie zakryte jest czarną przepaską. Związana jest z nią historia, o której niechętnie wspomina. Drugie oko jest lazurowego koloru. Rzadko się uśmiecha, a jak już, to częściej jest to krzywe wygięcie ust, niż prawdziwy uśmiech.
Charakter: Ci, którzy go znają wiedzą, że kiedyś był zupełnie inną osobą. W wyniku sporów z mistrzem gildii, jak i poczucia wykorzystywania swoich umiejętności przez możnych w dużych miastach oraz Radę, zmienił się diametralnie z pogodnego człowieka w cynicznego i złośliwego typa, stroniącego od ludzi jak tylko się da. Kiedy już musi spotykać się z innymi, zdecydowanie bardziej lubi prostych i szczerych, niż zbytecznie skomplikowanych ludzi. Gdyby tylko tak nie stronił od innych, pewnie próbowałby zmienić obecnie panujący system.
Inne: Dawny 6. najsilniejszy mag w Fiore, mieszka w małej pustelni u podnóża Hakobe
Umiejętności: Samotny wilk lvl 3, Mnich lvl 3, Kontrola przepływu magii lvl 2, Skrytobójca lvl 1, Kontrola lvl 1
Magia: Wody, Lodu
PWM:1. Kontrola wody - jest w stanie kontrolować niewielkie skupsika wodne, takie objętością nieprzekraczające szklanki wody. Kontrolowana woda porusza się dość wolno
2. Kontrola lodu - Jest w stanie kontrolować lód, którego wielkość nieprzekracza objętością szklanki wody. Kontrolowany lód porusza się dość wolno
3. Tworzenie wody - Jest w stanie wyprodukować do litra wody na post
4. Tworzenie lodu i śniegu - Jest w stanie tworzyć lód i śnieg, nie więcej jak garść na post.
Zaklęcia:Wody
RANGA C
Neptun: - Dotykając czegoś jest w stanie stworzyć na tymbańkę wody. Bańka utrzymuje się 2 posty nieustannie podtapiając to, co się w niej znajduje. Oraz znacząco zmniejszając widoczność. Bańka ma 25cm średnicy
RANGA B
Nimue: - na 3 posty zmienia ciało Ea na takie stworzone z wody. Zranić go można tylko i wyłącznie atakami opartymi na wysokich temperaturach. Może on też przeciskać się przez przestrzenie normalnie dlaniego niedostępne, jednak siła jego ciosów drastycznie spada.
Poseidon: - Uderzając stopą w ziemię posyła przed siebie falę wody woskości 2m i szerokości 1,5m. Fala zagarnia wszystko przed sobą z siłą Siłacza poziom 2 i podtapia. Zasięg Fali to 10m, po 10m wszystko co w niej było z siłą Siłacza 2 zostaje rzucone w przód. Im coś było dłużej niesione tym mocniej będzie wyrzucone. Im więcej obiektów porwie fala, tym bardziej osłabi to siłę wyrzucenia.
RANGA S
Hydra - Użyć tego zaklęcia można jedynie na wodnistym podłożu. Nie ważne czy to pole ryżu, jezioro czy kałuża. Z wody wyrasta głowa morskiego węża grubości ludzkiego uda, długa na 3m. Głowa ta zadaje obuchowe obrażenia rangi C, porusza się z szybkością odpowiadającej szybkości użytkownika. Głowa istnieje przez 5 tur, co jedną turę jej długość rośnie o 1m a obwód o 10cm. Co 5 postów obrażenia obuchowe rosną o 1 rangę(Osiągają rangę B w 5 poście, rangę A w 10 poście etc.). Zniszczenie głowy powoduje jej niemal natychmiastowe odnowienie, wydłużenie czasu trwania o 1 post oraz replikacje.
RANGA SS
Twarz Boga - Zaklęcie to jest bardzo niebezpieczne oraz wymaga ogromnego poświęcenia. Ea w zamian za część własnego ciała - czy to oko, czy noga - tworzy w danym podłożu twarz pulchnego bożka o otwartych ustach. Od tej pory przez 3 posty twarz ta wypluwa z siebie fontannę wody. Ust Boga nie da się zapchać, a wody wylewa się z buzi tak wiele, że w 1 post jest w stanie stworzyć kałużę o promieniu 50m. W 3 posty jest to płytka kałuża o promieniu 150m, chyba że ukształtowanie terenu wpłynie na głębokość kałuży. Problemem jest jednak to że za każdym razem gdy w czasie trwania zaklęcia, w wodzie wyplutej przez twarz zginie istota wielkością zbliżona do człowieka lub większa, czas działania zaklęcia resetuje się. Po upływie 30 postów istnieje fizyczna mozliwości zniszczenia twarzy
Lodu
RANGA C
Persefona - Ea tworzy lodowy granat, który 2 sekundy po rzuceniu wybucha wystrzeliwując z siebie 4 ostre lodowe kolce długości 10cm. Jeżeli kolec w locie zderzy się z innymi zaklęciem lodu lub wody zatrzymuje się, zmienia w kolejny granat i znów wybucha. Nowe granaty nie posiadają już tej funkcji. Pojedynczy kolec zadaje obrażenia rangi D
RANGA B
Rakshasa - w promieniu 5m od Ea, każda kropla wody wystawiona na działanie wiatru ulega zamrożeniu w ciągu 1 postu nieustannego przebywania w zasięgu działania zaklęcia. Zaklęcie działa 2 posty. Dotyczy tylko tych krople wody które niewchodzą w skład organizmów żywych.
Apollo - Ea jest w stanie stworzyć lód kreśląc jedynie w powietrzu dłonią. Prościej mówiąc od momentu aktywacji przez 1 post w miejscach w których znajdowały się dłonie Ey pojawia się lód o wielkości i grubości samej dłoni. Poruszając dłoniami tworzy wręcz lodowe serpentyny. Jeżeli uderzy kogoś w twarz, to miejsce uderzenia też pokryje się lodem.
RANGA S
Jotunheim - Wszystko w promieniu 2km od samego Ea zamarza. Tempo zamrzania to około 30 metrów na post. Zamarza sama ziemia a także wszystko co jest z nią w kontakcie. Jeśli idzie o istoty żywe, to te jedynie pokrywają się szronem, wychładzają oraz doznają delikatnych obrażeń rangi C.
Angel Tears - W promieniu 30m przez 3 posty z nieba spadają płatki śniegu. Wystarczającu dużo by w 1 post pokryć ziemię 3cm warstwą puchu. Śnieg ten jednak przylepia się do ciał innych niż ciało samego użytkownika zaklęcia, wyziębiając je i drastycznie zmniejszając mobilność. Im więcej śniegu pokryje ciało walczącego tym mniej i wolniej się porusza, aż do całkowitego unieruchomienia. Zależne od MG
Wspólne
RANGA D
Eden - Przez 1 post w miejscu gdzie stała stopa Ea wyrasta lodowy kwiatek wielkości jakichś 15cm. Na koniec postu wszystkie kwiatki zmieniają się w gorącą wodę i wybuchają opryskując wszystko w promieniu 20cm od siebie.
Stan skupienia - Ea może dowolnie zmieniać lód w wodę i wodę w lód. Musi tylko dotykać danego Lodu/Wody. Magicznym zajmuje to więcej czasu. Czas trwania ustala MG
RANGA A
Demon - Zaklęcie otacza użytkownika warstwą wody pod którą jest w stanie spokojnie oddychać. Warstwa wody jest bardzo gruba, na tyle że tworzy "sylwetkę" 2m człowieka(od pasa w górę). Zewnętrzna wodna powłoka pokryta jest licznymi małymi "Krami", na dodatek dłonie wodnego powłoki wyposażone są w lodowe szpony długie niczym noże kuchenne a głowa w dwa lodowe rogi. Zaklęcie trwa 2 posty, szybkość postaci i jej szybkość ataku to poziom sprintera i jokera - 1 lvl. Jednakże w tej formie siła ataków to Łamacz kości +1lvl. Na dodatek postać staje się odporna na rany cięte, kłute oraz pociski. Rany obuchowe mogą ale nie muszą zadać obrażeń, w zależności od wielkości i siły obucha. Postać staje się też całkowicie odporna na zaklęcia ciepła aczkolwiek oberwanie zaklęciem ognia o sile rangi A zmniejsza czas działania zaklęcia o 1 post. Zaklęcia oparte na cieple ale nie polegające stricte na ogniu także zmniejszają czas działania zaklęcia ale potrzeba analogicznie słabszego/mocniejszego zaklęcia w porównaniu do ciepła generowanego przez ogień.
Jormugand - Z prawej dłoni Ea wystrzeliwuje lodowy wąż. Ea nie może się przemieszczać ani używać innych zaklęć. Sam wąż posiada paszczę wielkości dłoni Ea zrobioną z lodu i cielsko z wody tej samej grubości. Jeśli paszcza w coś uderzy, to zamraża to razem z całym swoim cielskiem. Następnie z zamrżonego miejsca wynurza się nowy wąż i tak przez 3 posty. Zamrożone ciało zostaje unieruchomione. Jeśli przez dłuższy czas nikt takiej osobie nie pomoże, doznaje ona krytycznych odmrożeń a nawet może umrzeć z wychłodzenia.
RANGA SS
Gniew Bogów - Z nieba spada ogromny wodny wąż. Samo epicentrum uderzenia jego pyska to teren o promieniu 3m. Wszystko co tam stało doznaje obrażeń obuchowych rangi A no i oczywiście znajdują się w wielkim wodnym wężu z którego ucieczka jest bardzo ciężka tym bardziej że przygniata ciśnienie wody a i duszenie jest dość upierdliwe. Po 1 poście wąż znika, ale teren w promieniu 10m i wszystko włącznie z ludźmi co się na nim znajdowało, zamarza. Lód topnieje po 2 postach, nie licząc samego epicentrum gdzie... nie topnieje. Chyba że Ea tego chce. Sam wąż spada na ziemię 1 pełen post. Zamrożone ciało zostaje unieruchomione. Jeśli przez dłuższy czas nikt takiej osobie nie pomoże, doznaje ona krytycznych odmrożeń a nawet może umrzeć z wychłodzenia
Ekwipunek: 190cm kij bo