I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
”Gdy nie było jeszcze niczego od zawsze było coś!No powiedzmy, ze tak było… Nie będę wnikał w takie wyniosłe słowa, ale na pewno wniknę w nadchodzący turniej! Tak panie i panowie! DUUUUUU JUUUUUUU ŁOOOOOOOOOOONAAA FAAAAAAAAAAAJT! Po raz kolejny będziemy świadkiem zmagań! Po raz kolejny przeżyjemy te niezwykłe emocje, które towarzyszą nam i zawodnikom. No i najważniejsze po raz kolejny wyłonimy zwycięzcę! Też na to czekacie prawda?No ale przejdźmy wreszcie do jakiś konkretów. Otóż moi drodzy dzisiejsza arena to legendarny las! Tak to coś naprawdę niezwykłego. Miejsce to jest przesączone magią i widać to już od razu. Dolina tętni życiem, a na górce widzimy martwe tereny, które kiedyś były zamieszkane przez ludzi. Jednak nikt nie wie czemu ci sami mieszkańcy nie przeprowadzili się do doliny? Skoro panują tu takie warunki! Ale spokojnie i po kolei!Zacznijmy najpierw od całej otoczki. Dolina jest piękna i zielona. Przepełniona wielkimi liściastymi drzewami. Porośnięta trawami oraz mchem, gdzie nie gdzie trafią się jakieś kwiatki lub większe trawy, jednak nie ma tam krzaków. No i te małe rzeczki, które wychodzą od wodospadu i idą przez całą dolinkę są urocze, ale podobno tak samo niebezpieczne! No właśnie wodospad! Jest tutaj w północno-zachodniej części areny. Wielki i rwący, dość wysoki, ciągle spływa i nawadnia dolinę, która wcale nie jest jakaś strasznie podmokłą z tego powodu…Ale niestety wyżej mamy górkę, już u jej podnóża występuje obraz rozpaczy. Cała górka wygląda jak jakiś cmentarz moi mili. Wszędzie tylko ziemia i obumarłe drzewa. Zacznijmy od ziemi, która z góry wygląda jak chora skóra wymazana popiołem. Szara z wyschniętymi korytami rzek nie urzeka nikogo. Dalej mamy te drzewa, a raczej to coś co z nich zostało. Też są szaro-czarne i jakiś straszne same w sobie. Nie dość, że bez liści to sam wydają się być jakieś groźne, ale to śmieszne prawda? Bo drzewa nie mogą być groźne, prawda? No ale jeszcze na górce są ruiny po byłych mieszkańcach, więc nic ciekawego. No i jest plotka, że gdzieś na tej ziemi istnieje życie. Podobno jakaś jagoda czy inny krzak wytrzymalszy niż stado karaluchów, które nawet tam nie zaglądają…Ale, ale jeżeli już wszystko wam przedstawiłem, to teraz już w spokoju możecie odczekać parę minutek reklam, aż do ruszenia trunieju. Mam nadzieję, że wytrzymacie tą chwilę lub lepiej. Dobrze ją wykorzystacie i przyniesiecie sobie coś do pochrupania i oczywiście picia~!”
W odnośniku do planszy, jedno pole ma wielkość 10x10m. Więc cała mapa ma wymiary 300m na 500m. W wysokości uwzględniłem podstawowy punkt oraz najwyższe w danym miejscu. Nie brałem pod uwagę drzew na górce bo one są jeszcze wyższe, ale jak to już by ktoś chciał znać wysokość to podam.
Ostatnio zmieniony przez Bane Wakamano dnia Pon Paź 19 2015, 19:40, w całości zmieniany 3 razy
Autor
Wiadomość
Bane Wakamano
Liczba postów : 510
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: DU JU ŁONA FAJT!? Pon Paź 19 2015, 23:46
No niestety ale wpadły 3 pudła o ile dobrze widzę (a może być z tym problem...), jednak mimo to Tora wygrywasz główną nagrodę (jednak nie zdobywasz 4PD za jej znalezienie :<)
Witka Wieczności
z pozoru wygląda jak zwykła gałązka wierzby płaczącej. Jednak po bliższym przyjrzeniu się coś jest nie tak. Po pierwsze wić jest długa na metr trzydzieści oraz niesamowicie giętka, więc można ją związać w pasie czy robić z nią inne cuda. Tak, tak jest nie do rozerwania oraz nie do złamania. Jednak to nie koniec tych cudów, bo sama gałązka jest podzielona na dwie równe części. Jedna część jest młoda, zielona i ogólnie z listkami, a druga stara, szara i uschnięta bez śladów życia.Mocą tego jakże niezwykłego artefaktu jest możliwość transportowania energii, a jak wiemy są dwie energie jedna życiowa, a druga to eterno czyli w naszym języku MM.
Zaczynając od tej pierwszej użytkownik Witki Wieczności musi złapać za suchą część, a częścią zieloną dotknąć osobę, którą chce uleczyć. Jednak leczenie nie działa normalnie, więc to nie jest pach i uleczone. Wić leczy jedną ranę na raz oraz uleczy jedynie świeże rany wszelkiej maści, więc również odtruje, odmłodzi lub cokolwiek innego. Zależność w leczeniu jest równa z ich kosztem. Więc lekka rana nada użytkownikowi wici lekkie zmęczenie, a rana krytyczna zmęczy go do upadłego. Jednak wić pokrywa się z umiejętnością sportowiec, która to umiejętność za każdy poziom zmniejsza zmęczenie o jeden, więc na pierwszym poziomie lekka rana zupełnie nie zmęczy użytkownika, a na ostatnim krytyczna zaledwie lekko zmęczy użytkownika. Skala ran leczonych to lekkie/średnie/ciężkie/krytyczne.
Jest też możliwość aby użytkownik wici mógł przywrócić sobie moc magiczną, czyli MM. Wtedy to użytkownik musi trzymać za zieloną część wici, a natomiast martwą przykładać do natury. Nieważne czy to będzie kamień, drzewo, czy rzeka. Wszelkie elementy natury, które nie są organizmami żywymi przywrócą użytkownikowi MM. Podczas przywracania MM użytkownik wpada w letarg i po prostu "ssie" energię z natury odłączając się do całego świata. Ilość przywracanego MM na post zależy od woli użytkownika, a określa się ją poprzez określenie ile postów będzie postać w letargu. Więc jeżeli użytkownik poda 2 posty, to przywróci sobie 2MM na post, co razem daje 4MM, a jeżeli poda 9 postów to razem będzie 81MM. Czyli tak liczymy to jakby z potęgowania. Jednak użytkownik nie może w efekcie końcowym przywrócić sobie więcej MM niż mu brakuje oraz jeżeli ktoś przerwie mu przywracanie many, to wtedy cała energia przepada, a osoba budzi się z letargu.
Co było na mapie:
Główna nagroda leżała na polu |30| |Ö|
Przeszkadzajki: Stary drzewiec (Täti) - rymowanka miała skierować graczy na wodospad, aby ci wpadli w inną przeszkadzajkę. “Wielka woda płynie, szumi cicho las a ty pokaż nam żeś as.” K;12
Odbicie wodospadu, Hałaśliwy klon. Gdy jakaś osoba wejdzie w wody wodospadu. Dozna niesamowitego rozluźnienia. Jednak nie potrwa ono długo, ponieważ gdzieś na mapie (gracz w kostnicy wykonuje dwa rzuty pierwszy o zakresie 30 drugi 28, jeżeli nie trafi na wodę, to szuka się najbliższego pola z wodą) pojawia się klon. A raczej lustrzane odbicie osoby z wody i ów klon zaczyna krzyczeć, gdzie jest oryginał i co czuje owa osoba, tak przy okazji. Sam bohater nie wie nic, a osoby oddalone o 5 kratek od klona słyszą wszystko wyraźnie, reszta wie, tylko, że ktoś krzyczy i widzą tą postać o ile nic im nie zasłania. Klon znika po poście.
Przypominajki: Stary drzewiec (Isoisä) - przypominajka opisywała ogólnie główną nagrodę oraz miejsce gdzie owa nagroda się znajduje (leżała na ziemi). “Zgubione dawno, niszczy cały las uważaj na nogi jeżeli masz na to czas.” H;40
Puu Sielujen (drzewo dusz) W 6 Ruinach zostawione są kryształowe naszyjniki, wykonane z dwóch rodzajów kamień. Żółte obdarowują gracz jednym prostym życzeniem (siła pwm, może nawet dodawać sobie 1 nowe pwm) lub czymś potężniejszym jeżeli gracz zebrał wszystkie 3 i wykorzystał je jednocześnie (możliwość zdobycia umiejętności 1 poziomu). Niebieskie posiadają zaklęte wspomnienia na temat tego jak doszło do upadku lasu. Jednak aby przypomnieć sobie wszystko należy zdobyć 2 naszyjniki. Aby aktywować przypominajki, należy pójsć pod owe drzewo, które znajduje się lewym dolnym rogu mapy. Żółte: |F45| |O36| |S48| Niebieskie: |V36| |K49| |I36| |Ü44|
Dodatkowa nagroda: Jagody “Talviruokakomero” - zdobyć je można tylko na zniszczonej części areny. Jagody są tak silne, że zastępują jeden wysokoenergetyczny posiłek (2000kcl). Jednak na raz można zjeść jedną jagodę oraz przyjęte kalorie powoli uwalniają się w organizmie. Przyjmuje się, że jedna jagódka starczy na 10 godzin, co godzinę uwalniając 200kcl. Owoce w smaku przypominają jagody. Jednak po chwili przebija się smak żółtego melona, a na sam koniec zostaje bananowy posmak. Nagrodę zdobywa się, jeżeli ktoś zje jagody, a sama nagroda to gałązka z 5 jagódkami, które odnawiają się każdego dnia, jeżeli patyk zostanie zamoczony w wodzie przynajmniej na chwileczkę. Ważnym faktem jest, że jagody szybko schną, przez co tracą swoje właściwości i uschnięte wyglądają i działają jak zwykłe rodzynki.
Losowanie: äreäsieni (złośliwy grzyb) Małe żyjątko, które pojawia się na graczu, jeżeli ten podczas jednego posta zużył więcej niż 35MM. Grzyb utrzymuje się na postaci do końca turnieju osłabiając wszystkie zaklęcia rzucone przez postać o pół rangi.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.