Kryształy i Punkty Doświadczenia
Obecne saldo: ~58.600
~268 PD
~Sea Shell
~NPC: Black
~NPC: Aelinor
~Cursed Relict: Coat of Wretched King
~Naklejka Buzdyganu
~Naklejka Czaszki x2
~Pan Kot (zwierzak)
Przychód: 15 PD
Link: Kościół pod wezwaniem Ducha ŚwiętegoPrzychód: 10.000
, 10 PD, tajemniczy pierścień
Link: Wieża Perintis LaguPrzychód: 5 PD
Link: Os KelebrinPrzychód: 9 PD
Link: Arena IPrzychód: 2.600
Link: Zakłady na WTM (walka Bianca vs. Hibari)Strata: 3.000
Link: Zakłady na WTM (Zdarzenie III - Ryba)Przychód: 4 PD
Link: Zdarzenie III - RybaPrzychód: 10 PD
Link: Zwrot za dwa zaklęcia B w KPStrata: 40 PD
Link: Trening [A]Krwawy DeszczPrzychód: 2PD
Link: The Liar Must DiePrzychód: 8 PD
Link: Podwórko AbdulaStrata: 20 PD
Kupno: Zakup umiejętności - Szermierz lvl1
Strata: 5950
Link: Sklep z BroniąPrzychód: 19 PD
Link: Londist - Egzamin na Maga klasy SPrzychód: 13 PD
Link: Fortuna grupa III - Event OfftopowyPrzychód: 22.000
, 27 PD
Link: LantiaPrzychód: 5 PD
Link: Pace vs Dwadzieścia Cztery,
Inauguracja (Podsumowanie dnia pierwszego: tabela doświadczenia)Przychód: 3 PD
Link: Sztorm,
Inauguracja (Podsumowanie dnia drugiego: tabela doświadczenia)Przychód: 1 PD
Link: Pace vs Samael,
Inauguracja (Podsumowanie dnia trzeciego: tabela doświadczenia)Strata: 25.000
Link: LoteriaPrzychód: 8.000
, 10 PD, Niestandardowe ulepszenie zaklęcia(max. ranga B), Umiejętność poziom 1
Link: LoteriaStrata: 10.000
Link: LoteriaPrzychód: 3.000
, Umiejętność poziom 1
Link: LoteriaStrata: 2.500
Link: LoteriaPrzychód: 1.000
, Umiejętność poziom 1
Link: LoteriaStrata: 750
Link: Zakłady IMPrzychód: 4 PD
Link: Biesiada LSPrzychód: 5.000
Link: MIKOŁAJKIPrzychód: 52.000
, 50 PD, Zaklęcie rangi D, Umiejętność poziom 1, Niestandardowe ulepszenie zaklęcia rangi D
Link: Kalendarz adwentowyStrata: 2 PD
Kupno: Kupno PWM: Hydrokineza, PWM: Wyciąganie wody z otoczenia
Przychód: NPC: Black
Link: PromenadaPrzychód: 10 PD
Link: PromenadaPrzychód: 42.000
Link: PożyczkaStrata: Umiejętność poziom 1
Kupno: Treser lvl.1
Przychód: Rózga Mokrego Kija
Link: Wyznaczam WasStrata: 100.000
, 30 PD, Bon promocyjny - kupon upoważniający do 33% zniżki w sklepie magicznym. Jednokrotnego użytku.
Link: Sklep MagicznyPrzychód: Sacred Relict: Potomek Okeanosa
Link: Sklep MagicznyStrata: Umiejętność poziom 1 x2
Kupno: Sportowiec lvl.1, Zapasy Magiczne lvl.1
Przychód: 1.000
, Naklejka Buzdyganu, Zaklęcie (B) Immediate Darkness
Link: SanktuariumPrzychód: 4.000
, Naklejka Czaszki, Zaklęcie (B) Sabertooth
Link: SanktuariumPrzychód: 1 PD,
Przeciążenie (zaklęcia kosztują 2 MM więcej)
Link: SanktuariumPrzychód: 35 PD, Pan Kot (zwierzak)
Link: Góry niedaleko CloverStrata: 140 PD
Kupno: Medytacja lv.1 (20PD), Regeneracja lv.3 (120PD)
Strata: 1 PD
Kupno: PWM Water's spell modification
Przychód: 25.000
, 40 PD
Link: BagnaPrzychód: 5 PD
Link: Dworzec kolejowyPrzychód: 25.000
, 25 PD
Link: MorhenPrzychód: 175 PD, Cursed Relict, Moc
Strata: Magia, Termin magiczny, Zapasy magiczne, Medytacja, Regeneracja
Link: JotunheimPrzychód: 15 PD
Link: SalamancaPrzychód: 3.600
, naklejka czaszki, utrata debuffa z sanktuarium (Przeciążenie)
Link: SaktuariumEkwipunek
Black
Black - Potrafisz na 4 minuty zatrzymać czas dla wszystkiego i wszystkich. Nie możesz się wtedy ruszać. Możesz czarować, jednak czary "blokują się" w czasie, przez co zaczynają faktycznie "Działać" dopiero gdy przerwiesz działanie Black. Mocy możesz użyć raz na dzień fabularny.
C U R S E D | R E L I C T
Płaszcz Przeklętego Króla | Coat of Wretched King
W formie nieaktywnej jest to brązowy płaszcz podróżny, nieco podniszczony. Aktywowany zamienia się w lodową koronę na głowie Packa.
CZAS DZIAŁANIA: 1 post
Poziom 1 - Pace ma nieco pecha. Pace potrafi rozmawiać z wodnymi stworzeniami i z nieumarłymi, oraz posiada zwiększone prawdopodobieństwo że go posłuchają i uznają za swojego władcę.
Poziom 2 - Pace posiada umiejętność w czepku urodzony na poziomie -1, Zwiększa skrytobójcę i sprintera postaci o 50% jeśli znajduje się w wodzie. Pace potrafi rozmawiać z wodnymi stworzeniami i z nieumarłymi, oraz posiada zwiększone prawdopodobieństwo że go posłuchają i uznają za swojego władcę.
Wymagania: Wydać 100 PDPoziom 3 - Pace posiada umiejętność w czepku urodzony na poziomie -2, Zwiększa skrytobójcę i sprintera postaci o 100% jeśli znajduje się w wodzie. Pace potrafi rozmawiać z wodnymi stworzeniami i z nieumarłymi, oraz posiada zwiększone prawdopodobieństwo że go posłuchają i uznają za swojego władcę.
Wymagania: Wydać 200 PD
Poziom 4 - Pace posiada umiejętność w czepku urodzony na poziomie -3, Zwiększa skrytobójcę i sprintera postaci o 100% jeśli znajduje się w wodzie. Powstają 3 wodne klony o statystkach Packa. Trwają tak długo jak SR, chyba że trafi je atak oparty na cieple. Pace potrafi rozmawiać z wodnymi stworzeniami i z nieumarłymi, oraz posiada zwiększone prawdopodobieństwo że go posłuchają i uznają za swojego władcę.
Wymagania: Wydać 300 PD
Poziom 5 - Pace posiada umiejętność w czepku urodzony na poziomie -4, co turę dostaje losowy debuff trwający do końca danej tury. Zwiększa skrytobójcę i sprintera postaci o 150% jeśli znajduje się w wodzie. Powstaje 5 wodnych klonów o statystkach Packa. Trwają tak długo jak SR, chyba że trafi je atak oparty na cieple. Pace potrafi rozmawiać z wodnymi stworzeniami i z nieumarłymi, oraz posiada zwiększone prawdopodobieństwo że go posłuchają i uznają za swojego władcę.
Wymagania: Wydać 400 PD
Pan kot - Niewielkiej wielkości stworzenie, które można schować nawet od kieszeni. Mówi ludzkim głosem, ale nie posiada żadnych zdolności bojowych. Posiada za to 21MM.
D - Zwiększa zdolność skrytobójca dowolnej osoby o 20% na czas 2 postów.
SEA SHELL
Tarcza o średnicy 80 centymetrów w postaci brązowej morskiej muszli. Muszla ta jest bardzo twarda a także posiada specjalną zdolność, za każdym razem gdy udanie zablokuje zaklęcia o łącznej sile 33MM, zamraża wszystko w promieniu 10 metrów od Packa z siłą zaklęcia rangi C.