I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Każdy kto wymyślił już sobie dane zaklęcie, pisze je w tym temacie i czeka, aż administrator napisze czy może pisać trening z tym zaklęciem czy nie, albo żeby zmienił jego działanie gdyby było za mocne. Po zaakceptowaniu zaklęcia piszecie trening w microsofcie wordzie i wklejacie dany trening do jakiegoś tematu np. Łąka, albo tworzycie pierwsze miejsce treningu ( temat w którymś mieście ) i wklejacie tam ten trening. Następnie pod zaklęciem tutaj wklejacie link do treningu i prosicie admina o edycje KP.
Autor
Wiadomość
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Gru 05 2013, 16:50
Okej najpierw będę brał Elcię: - w sumie leczenie okej, ale zadrapania będą leczone w post, ale cięższe rany w dłuższym czasie zależnie od MG. Z czasem użytkowania zbroi prędkość leczenia nie będzie wzrastać. - Samo przywołanie zbroi to zaklęcie rangi D kosztujące 6%MM. Więc mas zwybór, albo 6% za post, albo 16% jak za zaklęcie rangi B, działa 5 postów i kosztuje 16%MM
A Pace'a nie będę brał, jego ocenię: akcept
Carlos
Liczba postów : 132
Dołączył/a : 21/06/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Gru 15 2013, 13:07
Zaklęcia rangi C:
Materializacja Chwili | Platforma Czasu - Manipulujący chwilą przywołuje na wnętrzu jednej dłoni tarcze zegara, gdzie jedna ze wskazówek łączy się z kciukiem mężczyzny. Druga natomiast łączy się z palcem środkowym. Od teraz obie wskazówki kontrolują zaklęcie, gdzie środkowy palec wskazuje jedną z dwunastu godzin na tarczy zegara, zaś kciuk wskazuje miejsce materializacji chwili. Tym razem zmaterializowana chwila ujawnia się w postaci płaskiej tarczy zegara objawiającej się w przestrzeni i będącą swoistą purpurową platformą. Zaklęciem tym można przywołać 12 takich tarcz o średnicy 1,5 metra. Każda z 12 platform odpowiada dotkniętej przez palec środkowy godzinie, która po dotyku znika z tarczy na dłoni. Jako iż to magia chwili to przyzwana tarcza istnieje przez jeden pełny post, po czym zaczyna zanikać. (Jak szybko ustala MG). Dodatkowym aspektem tego zaklęcia jest automatyczna manipulacja czasem. Gdy obiekt zbliża się do płaszczyzny to czas tuż nad nią jest spowolniony, natomiast gdy się odrywa od powierzchni to przyspieszony. Skutkiem czego spowalnia upadek nań i przyspiesza wyskok z niej. Jednak efekty następują jeden po drugim, tak więc jeśli ktoś wyskakuje z platformy, a inny jednocześnie na niej ląduje to opada na nią szybciej. Platformy te można przyzwać do dwóch metrów od kciuka z racji niskiej rangi zaklęcia. Czar głównie pozwala dostać się do wyżej usytuowanych miejsc, jak i uchronić się przed upadkiem z dużej wysokości. Tarcza przywołana zostaje równolegle do ziemi i działa tylko w momencie opadania na nią; wyskoku z niej. Czyli wbiegnięcie w taką tarcze od boku sprawi, że dana osoba przez nią przeleci.(złapanie i podciągnięcie się na takiej tarczy, nie jest możliwe) Dodatkowo z wiadomych przyczyn mag musi być w stanie dotknąć palcem wnętrza swej dłoni, więc nie przyzwie tarczy dzierżąc w niej broń. (Zaś przenika przez zwykłe materiały, więc tarcza zegara i jej wskazówki są widoczne nawet w rękawiczkach).
Zaklęcia rangi B:
Materializacja Chwili | Zbroja Czasu - Mag ponownie materializuje chwilę, jednak tym razem w postaci 4 wielkich i czarnych tarcz zegara. Tarcze pojawiają się tuż przed jedną z dłoni mężczyzny. Jedna tarcza ma 3 metry średnicy, przenika przez materie, gdyż by zaklęcie było w pełni zmaterializowane to mag musi tą samą dłonią dotknąć kogoś. Wszelkie ataki opierające się na energii, a stykające się z tarczą nim ta zostanie nałożona na kogoś, niszczą ją bezpowrotnie. (Ogień, promienie, błyskawica itd.) Po umieszczeniu tarczy na kimś, ta w widoczny sposób otacza jego ciało jak tatuaż. Jednak zaklęcie wciąż jest uśpione i aktywuje je dotyk twarzy, gdzie znajduje się jedyny ruchomy element tatuażu, czyli poruszające się wskazówki. Po dotyku zbroja aktywuje się na jedną turę i drastycznie spowalnia czas 25 centymetrów od skóry niemal go zatrzymując. Wszystkie 4 tarcze można umieścić na jednej osobie z czego jednocześnie można aktywować tylko jedną. Zbroja chroni podwójnie, z jednej strony spowalnia czas, a z drugiej chroni całkowicie przed magią Manipulującego Chwilą. Innymi słowy, gdy zbroja jest aktywna to wszelkie zaklęcia Carlosa nie odnoszą nań, czy też na osobie na którą umieścił żadnego skutku. (Oczywiście te pozytywne także nie działają).
// Poprawione pierwsze, w drugim było nadmienione iż pojedyncza zbroja trwa jedną turę. Treningi zamieszczę po misji, chyba, że ktoś mi powie, że można wcześniej. =P //
Ostatnio zmieniony przez Carlos dnia Pon Gru 16 2013, 18:29, w całości zmieniany 1 raz
Lorie
Liczba postów : 132
Dołączył/a : 08/07/2013
Skąd : Katowice~
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Gru 15 2013, 16:35
Shot: Smokescreen(D)- Lorie wystrzeliwuje pocisk, który nie jest w stanie zranić nikogo. Po zetknięciu się z czymś rozpada się, a w wyniku tego pojawia się zasłona dymna. Jest to najzwyklejszy w świecie dym, który po okresie 2 postów znika. Zaklęcie do każdego typu broni. Stniking bullet(C)-Lorie strzela w kierunku przeciwnika maksymalnie dwoma pociskami, które tuż przed zetknięciem się z celem rozpadają się, przez co śmierdzący gaz, który znajdował się w środku, uwalnia się i powoduje problemu z oddychaniem oraz łzawiące oczy. Osoby o wyczulonym zmyśle węchu (umiejętność psi węch, różnorakie pasywki) odczuwają efekt podwójnie(o efektach decyduje MG). Sama Lorie jest odporna na efekt zaklęcia. Zaklęcie do trybu Dragon Hunter.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Gru 16 2013, 14:52
Carlos: 1. Tarcza przywołana zostaje równolegle do ziemi; działa tylko w momencie opadania na nią; wyskoku z niej. Czyli w biegnięcie w taką tarcze od boku, sprawi że dana osoba przez nią przeleci.(z tej przyczyny złapanie i podciągnięcie się na takiej tarczy, nie jest możliwe) na dodatek to zaklęcie rangi C. 2. Każda z nich działa 1 post
Lorie: 1. Działa 1 post, w zamkniętym pomieszczeniu 2 posty. Dym pokrywa powierzchnię 2x2x2m, w 2 poście rozszerza się na 5x5x5m(w pomieszczeniu) ale staje bardziej przejrzysty 2. Efekt utrzymuje się 3 posty, na dodatek gazu jest w takim pocisku nie wiele, musisz trafić w górną partię ciała lub otoczenie obok twarzy, by gaz zadziałał
Serge
Liczba postów : 81
Dołączył/a : 29/06/2013
Skąd : Cybertron
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Gru 17 2013, 02:04
- Sonda(D)- Zaklęcie tworzące na ręce Serge’a otwór, z którego wylatuje kulka stworzona z nanobotów, które w jednym momencie łączą się w jedną spójną całość. Wygląda jak kula z jednym fioletowo-zielonym okiem, która szybko się przemieszcza przez lewitację nad ziemią. Służy ona jako typowy zwiadowca, zdobywa informacje i przesyła do nanobotów w ciele Serża, które bez problemu je odbierają i wysyłają informacje do jego głowy. Jest niczym takie trzecie oko z uchem w jednym. By przesłać informację musi być oddalona od Serża 10 metrów przynajmniej, a samo może latać w ho, ho daleko. Możemy to przeciągnąć jako summon nie czasowy? Bo w ssmie to nic nie robi... A tak, zaklęcia "D" ją niszczą. Jedna na raz.
- Filtr(D)- Zaklęcie ulepsza nanoboty w ciele Serża o dodatkową opcje. Krążące w ciele nanoboty potrafią zbierać z jego krwi/żołądka i ogólnie w organizmie zanieczyszczenie, trucizny i inne przedmioty substancje mogące pogorszyć stan maga. Typowe zaklęcie przeciwko trucizną i innemu syfowi, który jest w teorii niebezpieczny. - 2 posty dla D
- Piła tarczowa(B)- Co tu dużo mówić? Pozwala na tworzenie w miejscu dłoni dużą piłę tarczową, oczywiście mowa tutaj o samym jej ostrzu. Ostrze ma średnicę pół metra, a ostrze bez problemu może się przebić przez lekkie pancerze i tarcze magiczne do rangi „C”, ale nie „C+”. 3 posty trwania.
- Paralizator(C)- Opuszki palców Serża działają jak paralizator tworząc wyładowanie elektryczne zdolne unieszkodliwić słabszych osobników(bez umiejki wytrzymałości), gdy tylko takiego typka złapie za kark, ale tak to jedynie potrafi przyprawić o skurcz i paraliż kończyny. Wszystko dzięki nanobotą, które konwertują energię magiczną na elektryczną. Tylko opuszki palców i działa 2 posty.
- Pneumatyczne dłonie(B)- Typowy buff, który oddziałuje na ręce Serża nadając im właściwości... młota pneumatycznego. Bez większego problemu dzięki temu mógłby rozwalić kamienną płytę, gdyby tylko się na niej skupił (stanął i uaktywnił ten spell, tak jak młot pneumatyczny). Otóż po prostu jego ręce zachowują się jak owy młot dzięki nanobotą, które modyfikują jego budowę ciała, dzięki czemu jest w stanie robić takie cuda. Zaklęcie w walce ma jeden cel, otóż zwiększa ono siłę ciosów o jeden stopień łamacza kości (brak łamacza = 1 poziom, 1 poziom = 2 poziom itp,) i działa 3 posty.
Ostatnio zmieniony przez Serge dnia Czw Sty 09 2014, 18:29, w całości zmieniany 2 razy
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Gru 19 2013, 12:26
Serge: 1. Jedna na raz 2. Tylko D 3. Jesteś pewien że właśnie tak ma brzmieć ten czar? Tworząc piłę tarczową w miejscu ręki, będziesz miał piłę wyrastają ci bezpośrednio z barku, poziomą do ziemi i zasadniczo mało użyteczną 4. Nie dotknie, a złapie za kark. Prąd wydobywa się tylko z opuszków palców czyli cios pięścią nic przeciwnikowi nie zrobi. Działa 2 posty 5. Działa 1 post i nadwyręża mięśnie ramion i pleców
Serge
Liczba postów : 81
Dołączył/a : 29/06/2013
Skąd : Cybertron
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Gru 20 2013, 15:53
Wszystkie z wyjątkiem ostatniego poprawione, ostatni poprawię na dniach. Degradacja czasu A do B, machinarium:
-Machinarium(B)- Co to za człowiek bez mecha?! No na pewno nie Serge! No to jak go tutaj mamy to może zabierzmy się za opis tego cyborga, czy tam nazywajcie sobie to jak chcecie bo według mnie to jest po prostu robot. Na obniżonej randze może mieć do 3 metrów wysokości lub być mniejszy, bo może być 2metrowy(nie wiele większy od Serża, ale mniejszy nie będzie. 2 metrowy waży 120kg, bo metal). No to teraz mały opis wyglądu: Otóż nasza maszyna ma na siebie nałożoną fioletową zbroję, która jest wykonana z metalu! Tak, metalu, ale w sensie, że z stali nierdzewnej z domieszką tytanu(Bardzo małą). No to jak wiemy ma fajną tą karoserie no to lecimy dalej z tym koksem. Na głowie ma róg, dość duży, który jest dopasowany do jej wielkości. Jest jeden pojedynczy na czole. Na barkach są dwie metalowe płyty. Plusy tego wszystkiego?A no siła rośnie, gdyż jest w stanie unieść swoją wagę razy 2. W tej formie ręce są pokryte gumą, by zmniejszyć możliwość porażenie się prądem. Wizualizacja: http://fc07.deviantart.net/fs47/f/2009/199/a/a/Eva_01_by_Miss_Jose.jpg Trwa 4 posty.
opis rangi A:
~A~
-Machinarium- Co to za człowiek bez mecha?! No na pewno nie Serge! No to jak go tutaj mamy to może zabierzmy się za opis tego cyborga, czy tam nazywajcie sobie to jak chcecie bo według mnie to jest po prostu robot. No to zacznijmy od tego, że ma on, aż 5m! No raczej mniej mieć nie będzie na zaklęciu tej rangi. No to ma ten swój wzrost, ale czy to wszystko? No bo trzeba go w końcu opisać, by później nie było żadnych niedomówień. Otóż nasza maszyna ma na siebie nałożoną fioletową zbroję, która jest wykonana z metalu! Tak, metalu, ale w sensie, że z stali nierdzewnej z domieszką tytanu(Bardzo małą). No to jak wiemy ma fajną tą karoserie no to lecimy dalej z tym koksem. Na głowie ma róg, dość duży, który jest dopasowany do jej wielkości. Jest jeden pojedynczy na czole. Na barkach są dwie metalowe płyty. Plusy tego wszystkiego? A no siła! Dość duża siła, gdyż jest w stanie podnieść więcej(O WIELE WIĘCEJ) niż człowiek! Rzut samochodem może sprawić lekkie problemy, ale da sobie z nim radę! W tej formie ręce są pokryte gumą, by zmniejszyć możliwość porażenie się prądem. Wizualizacja: http://fc07.deviantart.net/fs47/f/2009/199/a/a/Eva_01_by_Miss_Jose.jpg Trwa 3 posty.
Deszczowy Tancerz
Liczba postów : 109
Dołączył/a : 08/07/2013
Skąd : Wioska pełna biedy i edukacji ulicznej
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Gru 22 2013, 00:04
Przegapiłem wcześniejsze ustalenia z bronią, więc wrzuce jeszcze raz:
Zmiana broni:
Magiczny Parasol: rozłożony wygląda jak zwykła parasolka, jednak już po chwyceniu w dłonie czuć pierwszą różnicę – jest cięższa niż powinna być. Dlaczego? Jej pręty nie są wykonane z małych drucików, lecz grubej i twardej stali. Prawie jak buława.
Parametry fizyczne: złożony: ok 80cm. Po naciśnięciu przycisku wysuwa się w przód o dodatkowe 50 cm (130 długości łącznie). Jeśli nie ma sznureczka który związał materiał, otwiera się tarcza o średnicy ok 120 cm wykonana z mocno napiętego, odpornego na wodę materiału. Zamykanie tarczy: jak przy zwykłym parasolu, z tą różnicą, że nasz ma większe i cięższe części. Jedną dłonią trzymamy rączkę, drugą wykonujemy ruch żelaznej rury. Waga: Tyle co standardowa buława
Magiczna moc: Transformacja3% MM - Jeśli myślisz, że złożony parasol to pełnia możliwości dziwnej broni Tancerza, mylisz się bardzo. Poświęcając 3% MM Deszczowy może przemienić materiał parasola w stal, co ostatecznie tworzy coś na wzór stalowego puklerza trzymanego na stalowym drągu. Bronią można parować ciosy, jednak nadaje się głównie ona głównie absorbowania silnych i pojedyńczych ataków, wytrwała seria ciosów może przełamać blok, gdyż broń jest dość niewygodna w trzymaniu. Bronią można walczyć również niczym wielkim stalowym grzybem, jednak aby efektywnie machać bronią po transformacji, postać potrzebuje umiejętności zwiększającej udźwig o 30 kg.
PS: I żeby nie było ponownych nieporozumień: kiedy piszę tarcza parasola mam na myśli zasłanianie się otwartym parasolem z materiału, po to, żeby np nie było widać, jakie rzucam zaklęcie. Kiedy piszę transformacja parasola albo zmiana w stal mam na myśli parasol stworzony ze stali który kosztuje 3% many za przemianę i 3% many za odmianę.
Modyfikacja PWM'ek Tworzenie gradu Mag deszczu potrafi ochłodzić temperaturę, w efekcie czego krople wody zmieniają się w dowolny zamarznięty kształt. Nie można stworzyć przedmiotu większego niż taki mieszczący się w dłoni. Stworzone obiekty są bardzo kruche i zdecydowanie nie nadają się do zadawania obrażeń niezależnie od nadanego im kształtu.
Tworzenie ciemności -> Tworzenie mgły Mag deszczu przywołuje dużą ilość wody w powietrzu, tworząc delikatną mgłę. Mgła jest rzadka, nie ogranicza ona w widoczności w jakkolwiek sposób. Wilgoć w powietrzu może być używana do tworzenia innych czarów o sile maksymalnie C, opartych na żywiole wody lub lodu.
Nowa PWM Wilgotny podmuch (PWM) Mag potrafi stworzyć wilgotny podmuch, który potrafi rzucać kilkunastogramowymi przedmiotami, w szczególności gradem stworzonym za pomocą własnego PWM.
Zmiany kosmetyczne: C - Deszczowe komary: Dopisuję, że Igły mogą sięgać maksymalnie wielkości palców (w zależności od ilości deszczu/wody). -> Tak, żeby nie było wątpliwości. Atak działa na zasadzie igieł Haku w walce z Naruto i Sasuke i wygląda niemal identycznie.
Eq - Zamiast butelek są Deszczowe granaty: zamarznięte kule z gradu, stworzone za pomocą PWM.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Gru 22 2013, 23:30
Serge: 3 posty mecha; Wszystko prócz pneumatycznych dłoni, ok. Deszczowy: 1. Broń ok 2. Nie można modyfikować PWM, tworzysz to już raczej jako nowe. 3. Ok, ale to PWM, nie licz na zbyt dużą moc takiego rzutu 4. Zgadzam się na tę zmianę 5. Jeśli, zmienisz "Modyfikacje" na "Nowe" PWM, a owe PWM przejdą, to wtedy nie ma problemu z granatami.
Niestety żeby kupić nowe PWM, potrzebujesz jednak 6 miesięcy stażu na forum. Brakuje ci jeszcze o ile pamiętam 17 dni, więc do tego czasu musisz niestety się wstrzymać z ich zakupem.
Craig Hausser
Liczba postów : 183
Dołączył/a : 15/02/2013
Skąd : Poznań/Pobiedziska
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Gru 23 2013, 22:36
PWM:Błogosławiństwo Bai Hu - tajemnicą nie jest że tygrysy należą do rodziny kotowatych, a czym jest Bai Hu? Białym tygrysem. PWM sprawia, że Taro zmienia się w małego tygryska, który to nawet nie może jeszcze za bardzo zadrapać. Tygrysek jest tej samej wielkości co Tarek i posiada te same zdolności co Tarek. Zmiana w tygrysa jest iście wizualną zmianą. Czas trwania 2 posty, 1 post przerwy.
Shot: Smokescreen(D)- Lorie wystrzeliwuje pocisk, który nie jest w stanie zranić nikogo. Po zetknięciu się z czymś rozpada się, a w wyniku tego pojawia się zasłona dymna. Jest to najzwyklejszy w świecie dym. Działa 1 post, w zamkniętym pomieszczeniu 2 posty. Dym pokrywa powierzchnię 2x2x2m, w 2 poście rozszerza się na 5x5x5m(w pomieszczeniu), ale staje bardziej przejrzysty . Zaklęcie do każdego typu broni. Stniking bullet(C)-Lorie strzela w kierunku przeciwnika maksymalnie dwoma pociskami, które tuż przed zetknięciem się z celem rozpadają się, przez co śmierdzący gaz, który znajdował się w środku, uwalnia się i powoduje problemu z oddychaniem oraz łzawiące oczy. Osoby o wyczulonym zmyśle węchu (umiejętność psi węch, różnorakie pasywki) odczuwają efekt podwójnie(o efektach decyduje MG). Sama Lorie jest odporna na efekt zaklęcia. Sam efekt trwa trzy posty i żeby dym zadział pocisk musi trafić w górne partie ciała lub w otoczenie obok głowy. Zaklęcie do trybu Dragon Hunter.
Poprawione~
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Gru 25 2013, 22:54
Tako - ok
Cass - końcówka mogła być dłuższa ale ok
Kot od Kostek
Liczba postów : 1148
Dołączył/a : 10/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Gru 25 2013, 23:27
Dawno mnie tu nie bylo <3
{A} Daughter of Earth - zaklęcie to wykorzystuje energie ziemi do leczenia własnych ran otrzymanych podczas walki. Po uruchomieniu zaklęcia pierwsze co rzuca sie w oczy przed regeneracją to zmiana wyglądu. Skóra przyjmuje brązowy kolor, włosy zielenieją zaś w oczach można dostrzec czarne żyłki. Co do samych ran: - natychmiast leczy lekkie zadrapania oraz skaleczenia - szybko leczy drobne rany i nacięcia - po jednym poście leczą się normalne rozcięcia, rany, złamane kości oraz głębsze rany - w tej formie ani noga ani uszkodzony bark Taśce nie dokuczają Co więcej mając odpalone owe zaklęcie nie męczy się, jednak po jego ukonczeniu jest bardzo zmęczona. Co więcej, w momencie oderwania się od ziemi zaklęcie nie działa... umiejka wytrzymałości z resztą też... Działa 4 posty.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.