Rodzaj Magii: Kapłanka Natury
Magia sama w sobie wywodzi się od darzenia matki natury zaufaniem i wdzięcznością za jej dary. Dzięki temu jest w stanie stymulować wzrost rośliny, zmieniać wszystkie jej cechy, a nawet tworzyć własne owoce. Wydobywa najlepsze właściwości, które mogą być stosowane zarówno z sposób ofensywny jak i defensywny. Nadaje także aury roślinne związane z różnymi gatunkami roślin. Magia sama w sobie pomaga w wielu aspektach życia. Kapłanka natury doskonale rozumie potrzeby roślin, dlatego może być uznawana za świetnego ogrodnika. Skupia się na całości wyglądu rośliny, a nie tylko jej cechach zewnętrznych. Kapłan natury zna się na wszystkich aspektach botaniki. Jest to dla niego jak oddychanie.
Pasywne Właściwości Magii
✬ Botanika - każdy szanujący się kapłan natury zna się na każdej roślinie. Zna się na niej niczym lekarz na ludzkim organiźmie. Wie co w nich jest i jak są zbudowane.
✬ Ogrodnik - sama wiedza o roślinach to nie wszystko. Użytkownik magii doskonale wie czego potrzeba danej roślinie. Ocenia i działa intuicyjnie.
✬ Systematyk - zna rośliny stworzone przez siły natury. Do głowy przychodzą jej po prostu dane nazwy i wiedza czym wyróżnia się dana roślina. Po prostu wie że hiacynt to hiacynt i czym różnią się między sobą różne rośliny.
✬ Kaktus - czy normalny człowiek zbliżyłby się do kaktusa, skoro widzi, że ma kolce? Oczywiście, że nie, może masochista. Dzięki temu pwm użytkownik magii staje się jak taki kaktus. Dla innych osób wydaje się być nieznacznie groźniejsza dla otoczenia. Pwm trzeba aktywować, nie jest ono pasywne.
✬ Imbir - imbir jak każdy wie posiada sam w sobie magiczne zdolności, dzięki którym zdobywamy różne witaminy i czujemy się lepiej podczas przeziębienia. Zwiększa, nawet naszą odporność. Użytkownik magii ma nieznacznie mniejszą szansę, aby zostać przeziębioną.
✬ Liść - jeżeli pojawia się zagrożenie to użytkownik magii zamienia się w liście, przez co nie odnosi obrażeń. Jest to totalnie randomowe i zależy w 100% od MG. Pobiera 5 MM i można użyć raz a walkę.
✬ Wianek - użytkownik magii jest w stanie wyczarować sobie wianek z wybranych przez siebie kwiatów. Nie ma on żadnych właściwości magicznych, po prostu ładnie wygląda.
✬ Zapach - kwiaty mają ładny zapach, aby przyciągnąć do siebie owady. Podobnie, ma użytkownika magii, choć owadów nie przyciąga. Po prostu ładnie pachnie, niczym kwiat. Zapach nie ma żadnych zastosowań magicznych, prócz ładnego zapachu.
✬ Kwiat - użytkownik magii jest w stanie wyczarować sobie małą, doniczkową roślinę, lub zwykły kwiatek. Zwykła roślina bez żadnych specjalnych zdolności. Jedna roślina/kwiat na post. Roślina nie ma doniczki i pojawia się na dłoni.
✬ Lekarz roślin - użytkownik magii jest w stanie stwierdzić, co dolega roślinie, gdy ta zacznie usychać.
✬ Północ - gałęzie drzew rozrastają się zawsze w kierunku południa. Użytkownik magii jest w stanie stwierdzić, gdzie jest północ. Jest to możliwe, tylko wtedy gdy nie jest to zakłócane magicznie w żaden sposób oraz gdy w pobliżu są rośliny.
✬ Owoc - użytkownik magii jest w stanie wyczarować obojętnie jaki owoc naturalnie występującej rośliny. Na przykład jabłka, brzoskwini, ananasu, granatu. Jeden owoc na post, przerwa 2 posty.
✬ Fotosynteza - kwiaty wydzielają energię, dzięki promieniom słonecznym. Użytkownik magii czuje się nieznacznie lepiej, żywiej podczas przebywania w miejscach o dużym nasłonecznieniu. Jest bardziej promienny.
Zaklęcia:
✬ Owocowe Pociski - ranga C, użytkownik magii przyzywa trzy, drobne owoce, które przyzywane są do dłoni maga. Dotyk z czymkolwiek innym, niż użytkownikiem magii, powoduje rozbryzg owocu. Wszystkie razem zadają obrażenia rangi C.
✬ Pyłek roślinny - ranga C, użytkownik magii przyzywa roślinny śluz, który utrudnia przeciwnikowi poruszanie się. Śluz można przyzwać tylko i wyłącznie wtedy, gdy na podłożu znajdują się rośliny. Ruch jest możliwy, jednak jest ograniczony. Śluz znika po dwóch postach, 2 posty cd. Śluz o wielkości 1,5m x 1,5m pojawia się w odległości max. 5m od użytkownika magii.
✬ Zapach Snu - ranga B, użytkownik magii roztacza wokół siebie zapach, który usypia/rozprasza osoby, które znajdują się blisko. Zasięg roztaczania się zapachu - promień 2,5m. Po pierwszym poście znalezienia się w obszarze zapachu, pojawia się efekt rozproszenia postaci, po drugim zmęczenie i ociężałości, natomiast po trzecim postać może zasnąć. Zapach unosi się przez 3 postów, cd2. Zapach jest przyjemny, ale charakterystyczny. Nie wpływa na niego żaden wiatr, ani warunki atmosferyczne. Wszelkie obrażenia, zmysły, motywacje mogą wpłynąć na stopień przytomności postaci. Jeżeli jest zmęczona efekt może pojawić się szybciej, natomiast jeśli otrzyma obrażenia może się wybudzić etc. Zależne od MG.