Liczba postów : 28
Dołączył/a : 22/10/2017
| Temat: Księga Zaklęć Bari Nie Lis 19 2017, 18:19 | |
| Księga Zaklęć Baridakary Posiadane Magie: Magia Ishi Mwili Opis Magii: Magia Ishi Mwili, w jej stronach zwana Magią Żywego Ciała, bądź po prostu - Magią Ciała. Polega na kontroli i manipulacji zdolnościami organizmu na wielu poziomach - pod to zaliczają się biologiczne, organiczne oraz magiczne właściwości ciała. Potrafi wpływać na wydolność organizmu, szybkość wzrostu i rodzaj komórek, działanie organów wewnętrznych a także mięśni i skóry. Posiadane Pasywne Właściwości Magii:* Metabolizm - Jej ciało zna swoje nawyki, słabe i mocne strony, sama Baridakara wie jak ma pracować i działać. Wyciąga jak może najwięcej ze swojego organizmu, co zaostrza jej refleks, napięcie mięśni i działanie neuronów. Potrafi też kontrolować tempo wzrostu włosów i paznokci, a po małych oznakach wyczuć, że coś jest z nią nie tak - czy zbliża się np, jakaś poważna choroba. Jej układ pokarmowy jest niezwykle wydajny, bo to nie tak, że je byle co, ale jak się niechcący trafi coś nieświeżego lub szkodliwego, to nie poczuje. Strawi wszystko, żołądek przemieli to co może, z tego co otrzymał, nie odczuwając skutków ubocznych. Ba, nawet słabe czy niepoprawnie sporządzone trucizny oprócz dyskomfortu i zgagi, więcej złego nie zrobią. * Odporność na choroby - to nie tylko kwestia zahartowanego ciała, lecz i jej magii, bo przeziębienie, katar lub gorączka się jej nie imają. Wahania temperatur na nią nie działają, acz jako istota ciepłolubna, preferuje cieplejsze rejony. Zarazki i bakterie z trudem przebijają się przez obronę białych krwinek i powszechne, niepoważne choróbska nie zwalą dziewczyny z nóg. Ma końskie zdrowie i tylko te silniejsze schorzenia mogą coś zrobić, lecz i tak przykują ją do łóżka na krócej i nie są tak osłabiające jak w przypadku innych. Nie dotyczy chorób wywołanych magicznie. * Szybsza regeneracja - rany może nie goją się tak szybko, by widać to było gołym okiem, ale drobne zadrapania, zacięcia i siniaki szybko przestają być problemem. Zmęczenie przechodzi o wiele szybciej, z łóżka wstanie wypoczęta, choćby nieważnej jak zmordowana padła na nie wczoraj. Ponadto żadna rana, nieważne jak poważna i rozległa, nie zostawia na jej ciele blizn ani innych znaków swej bytności. (Regeneracja + 0,1 lvl) * Zmysły - dzięki dorastaniu w trudniejszych warunkach oraz dzieciństwu spędzonym w dziczy jej percepcja jest bardziej rozwinięta. W lwiej części to oczywiście zasługa jej magii, ale nie zmienia to faktu, że zmysły ma podkręcone i wrażliwsze od normalnego człowieka, co ma swoje zalety jak i wady. (Percepcja + 0,1 lvl) * Rozpoznawanie trucizn - może nie wie jak się nazywa dany specyfik, może nie ma pojęcia jak stworzyć śmiertelną mieszaninę, ale jej organizm reaguje jak wyznacznik chemiczny. Czy to zapach lub smak w jej głowie pojawia się czerwona lampka, że to jest dla niej szkodliwe, że ciało na tym bardzo ucierpi i należy omijać to z daleka. Tyczy się to też dużej ilości alkoholu, narkotyków i innych specyfików, naturalnego lub syntetycznego pochodzenia, na jakie można natrafić w świecie. * Zdolność usuwania znaków - okropny bliznowiec na ramieniu, blizna przebiegająca przez całą pierś czy znamię na udzie, które irytuje właścicielkę? Jeśli się ją poprosi to Bari jest w stanie usunąć je samym dotykiem, dosłownie zmywając z ciała nadmiar tkanki łącznej włóknistej. Obejmuje to blizny i inne niedoskonałości, typu rozstępy, znamiona, myszki, brodawki albo nawet pieprzyki - co kto zechce, może się tym zajęć. (Nie wpływa na rany, tylko na wyżej wymienione ślady i usuwa je tylko za zgodą postaci/gracza.) * Urok osobisty - w zdrowym ciele, zdrowy duch! Bo co może być bardziej urokliwszego i przyciągającego oko niż zdrowe, gibkie ciało, ujmujący uśmiech oraz wdzięczna postać? Dodając do tego jej charakter i styl bycia, niektórym już od pierwszego wejrzenie może wydawać się czarującą osobą. Oczywiście, nie musi to działać na wszystkich, ale może coś w tym jest, że jej organizm w chwilach zadowolenia produkuje nieco więcej feromonów, które mogą mieć "urzekający" efekt. * Znajomość anatomii - ponieważ zna działanie swojej cielesności lepiej niż cokolwiek na świecie, wie dokładnie na jakiej wysokości leżą płuca, gdzie ma nerki, gdzie zaczyna się odpowiedni odcinek kręgosłupa lub mięsień krawiecki. Zna niezbędną dla siebie podstawę budowy ciała, posługując się swoim organizmem jak mapą, potrafi określić co gdzie się znajduje i oczywiście, do czego służy. (Medyk + 0,1 lvl) * Empatia cielesna - czuje obrażenia innych, bo jak to inaczej ująć? Nie chodzi oczywiście o niewielkie sińce, raczej o silnie stłuczenia, rany lub poważne choroby - odczuwa w swoim ciele ich echo i jest w stanie zdeterminować co kogo boli. To nie jest dosłowne łączenie się z kimś w bólu, ma jedynie trafne wrażenie, że jej rozmówca ma stłuczone żebra i obite biodro, ponieważ w swoim ciele czuje cień tego dyskomfortu. Ta zdolność działa zawsze i może dzięki niej "czuć" na raz stan wielu osób znajdujących się w jej pobliżu - ma to i złą stronę - wizyty na polach bitwy czy w szpitalach to istny koszmar. Księga Zaklęć:- Ranga D:
Malkia Ita - zaklęcie odstraszające, powstałe jako drobny hołd w stronę jej przybranej matki. Zmienia budowę strun głosowych i Bari potrafi głośno ryknąć jak najprawdziwszy lew, napędzając stracha potencjalnym wrogom i bestiom z okolicy. (Obszar słyszalności - kilometr, im dalej tym słabszy efekt. Zaklęcie z KP.)
Akili - czar, który jest w stanie wzmocnić lub osłabić wybrany zmysł. Jako nasilanie podkręca działanie zmysłu, pozwalając poszerzyć obszar odczuwania go, jako osłabienie działa odwrotnie. Może rzucić go na siebie albo na inną osobę. (Trwa jeden post, buff/debuff - 30%. Zaklęcie z KP.)
Pona - zaklęcie lecznicze, lub raczej, regulujące organizmu. Po otrzymaniu zastrzyku energii ciało w zmożonym tempie zaczyna naprawę komórek, pozbywając się drobnego zmęczenia, niewielkich ran, sińców i dokuczliwych urazów. (Zaklęcie z KP.)
Kitou Umivu - blokowanie receptorów bólu za pomocą magii. Zaklęcie może to albo pomóc, albo zaszkodzić, zależnie od okoliczności użycia, lecz na pewien czas jest w stanie zablokować receptory czuciowe by nie przekazywały informacji o bólu do świadomości. (Trwa jeden post. Zaklęcie z KP.)
- Ranga C:
Imara Nguvu - czar wzmacniający wydolność ciała i przyśpieszający jego funkcje - refleks i siła mięśni wzrastają, krew krąży szybciej, oddech zaopatruje organizm w więcej tlenu - zaklęcie sprawiające, że organizm działa sprawniej i w walce funkcjonuje lepiej. Najprościej ujęty - buff do statów. (Trwa jeden post, wzmocnienie wydolności o 40%. Zaklęcie z KP.)
Pande Musuli - zaklęcie sprawiające, że impulsy elektryczne w jednej części ciała zostają zablokowane, co powoduje brak dopływu bodźców nerwowych do mięśni. Mięśnie poprzecznie prążkowane zostają sparaliżowane na krótki czas, zostawiając kończynę w bezwładzie, uniemożliwiając jakikolwiek ruch. Zaklęcie może zadziałać losowo, w zasięgu 5 metrów lub bezpośrednio za pomocą dotyku. (Trwa jeden post, post przerwy przed użyciem na tej samej osobie. Zaklęcie z KP.).
- Ranga B:
Pona Bora - zaklęcie, które magią popędza organizm do regeneracji - sprawia, że komórki w szybkim tempie odtwarzają się, rany krzepną, a niektóre mięśnie potrafią się odtworzyć. Układ odpornościowy działa na bardzo wysokich obrotach, zwalczając gorączkę, infekcje, zatrucia i choroby, sprawiając, że ciało przez czas działania zaklęcia zyskuje wręcz nadludzką zdolność do samouzdrawiania. Jest w stanie uleczyć poważne rany organów wewnętrznych, groźniejsze rany, oczywiście cały czas zasilane mocą magiczną - gdy zaklęcie zostaje przerwane, regeneracja wraca do podstawowego dla pacjenta poziomu. Niemniej, Baridakara potrafi sprawić by poraniony organizm wybrnął z kłopotów - obowiązkowe do tego jest skupienie i kontakt dotykowy. (Zaklęcie z KP.)
Malkia Silaha - bardziej skomplikowany czar - palce u rąk i nóg twardnieją, paznokcie wydłużają się, kości i mięśnie stają się gęstsze, mocniejsze, słowem Bari tworzy coś na kształt zakrzywionych szponów. Od paliczków środkowych jej palce zamieniają się w białe, bardzo twarde, wytrzymałe i ostre pazury. Są wyraźnie dłuższe od jej normalnych palców, ale nie na tyle by przeszkadzać, co w walce robi sporą różnice. Przez wysycenie tych części ciała magią, krzemem, fluorem oraz wszelkimi najtwardszymi minerałami w ludzkim ciele, buduje bardzo niebezpieczną i poręczną broń. Szpony służą do drapania, cięcia, chwytania czy rozdrapywania tego, co stanie jej na drodze, dobrze wykorzystane mogą przydać się nie tylko podczas potyczki. (Trwa pięć postów. Zaklęcie z KP.)
- Ranga A:
Gamba Kingo - silne zaklęcie, które przez gwałtowne reakcje chemiczne powoduje twardnienie skóry, sprawiając, że włókna kolagenu tracą swoją elastyczność i miękkość. Powierzchnia ciała staje się szorstka, popękana, co wizualnie wygląda intrygująco - jakby Baridakara od stóp do głów była pokryta spieczoną przez słońce korą drzew. W istocie jest to jej własna skóra - już martwa, gruba na kilka centymetrów, nieco spękana, ale tworząca wyjątkową obronę przed atakami fizycznymi. Gęstość całego szkieletu wzrasta, sprawiając, że nawet skok z piątego piętra jej niegroźny - nie radzę tylko stać obok, bo krater po lądowaniu może być nieco za duży. Dzięki pancerzowi i budowie jej ciała, energia impaktu nie powali dziewczyny ani dotkliwie nie zrani. Nie przeszkadza to w poruszaniu się ani walce, boostuje jej siłę i wytrzymałość podczas starcia. Jest odporna na niektóre magie - bicz wodny lub kamień ciśnięty w jej stronę nie zaboli. Ogień, z tego powodu, że skóra jest martwa, nie zostawi wielu oparzeń i etc.. Gdy zaklęcie przestaje działać, płaty twardej skóry odpadają, rozpadając w pył w dłoniach - jej nowa skóra pod tym skorupą jest delikatna i jak każda świeża tkanka potrzebuje chwili by uzyskać właściwości poprzedniej. (Trwa trzy posty, trzy posty przerwy między następnym użyciem tego czaru. Zwiększa wytrzymałość i Łamacza kości o 80%. Zaklęcie z KP.)
- Ranga S:
-
- Ranga SS:
-
- Zaakceptowane, lecz nie wykupione:
-
|
|