L iczba postów : 20
D ołączył/a : 10/10/2017
Temat: Zeszycik zaklęć Nie Lis 19 2017, 20:55 Magician Wish Użytkownik z pomocą zaawansowanych i rozbudowanych kręgów jest w stanie wykorzystać energię magiczną w swej najczystszej, pierwotnej postaci, mogąc utworzyć pociski czy potężne wiązki energii, a czasem nawet pomniejsze twory czystej magii. Magowie tejże magii są znani z nieprzeciętnych zdolności umysłowych oraz magicznych, zwłaszcza w walce na daleki dystans, jednakże ich zdolności fizyczne najczęściej nie przekraczają zdolności zwykłych ludzi.
PWM Blokada ciała – ciało użytkownika jest ograniczone fizycznie, nie pozwalając na większy rozwój dziedzin fizycznych. Permanentnie zablokowane są zdolności Wytrzymałość, Siłacz, Łamacz kości, Sportowiec, Mocarz, Barbarzyńca, Paladyn, Zmysł walki, Szał. Pozostałe zdolności z dziedzin Cech fizycznych i Stylu walki nie mogą być rozwinięte ponad 2 poziom.Biegły umysł – umiejętności z dziedzin Wiedza oraz Cech magicznych są uznawane za nieznacznie silniejsze.Przeładowanie – użytkownik, wykorzystując dodatkowe MM równe 1/2 ceny zaklęcia, uaktywnia dodatkowy efekt. Przeładowanie zaklęć rangi D powoduje lekki mrowienie w ciele, przy rangach C-D występują krwotoki z nosa, ranga A dodatkowo osłabia maga oraz zadaje poparzenia rangi C. Zaklęcia rangi S i S+ są przeładowywane za wykorzystanie dodatkowego MM równego ceny zaklęcia, znacznie osłabiają maga i zadają poparzenia rangi B.Ulepszona medytacja – użytkownik niewykonujący żadnych czynności (w tym poruszania się) oraz będący poza walką, jest w stanie regenerować 1,5*X MM na turę (X – MM regenerowane na turę z obecnego poziomu medytacji).
Zaklęcia poziomu D Close range bind – kontratak na krótkim dystansie. Gdy mag otrzyma obrażenia związane z zadaniem ciosu fizycznego na krótkim dystansie, wypuszcza z pojedynczego kręgu za kończyną atakującą/bronią łańcuchy, oplatając się wokół kończyny atakującej/broni. Czas trwania 1 post. Osoby ze zdolnością siłacz mogą wyrwać się z łańcuchów. Próba wyswobodzenia się nagrzewa łańcuchy tak, że zadają obrażenia rangi D. Zasięg łańcucha jest na tyle długi, by dosięgnąć kończynę/broń, lecz nie więcej, jak 5 metrów.Przeładowanie: brakOdnowa: BrakArrow – proste zaklęcie tworzące z energii magicznej twór podobny kształtem do strzały, która może zostać wystrzelona z pomocą łuku. Strzała nie różni się właściwościami od zwyczajnej strzały, jedynie zaraz po trafieniu we wroga znika. Liczba strzał to 3. Wszystkie strzały muszą być wystrzelone w jednym poście, w innym wypadku przepadają.Przeładowanie: Strzała w powietrzu rozbija się na dwie, mniejsze.Odnowa: Brak
Zaklęcia poziomu C Shooting Buster – zaklęcie tworzące krąg, z którego po 1 poście zbierania energii wystrzeliwuje promień czystej energii. Promień ma długość 20 metrów, jego średnica to około metr. Zadaje on obrażenia od poparzenia równe randze, dodatkowo odpychając przeciwnika, który się w nim znajdzie.Przeładowanie: Średnica zwiększa się o 0,5 metra. Odnowa: BrakBinding – mag wytwarza przed sobą magiczny krąg, z którego po krótkiej chwili wylatują łańcuchy o maksymalnej długości ok. 10 metrów. Łańcuchy te przy kontakcie z przeciwnikiem unieruchamiają go, oplatając się od stóp, aż po pas. Łańcuchy utrzymują się na magicznym kręgu. Zaklęcie pozbawia jedynie możliwości poruszania się, więc wróg dalej może atakować. By łańcuchy przerwać, należy zniszczyć krąg, na którym się utrzymują. Do zniszczenia wystarcza dobrze użyte zaklęcie rangi C. Osoby z siłaczem 2 lub podobnymi umiejętnościami mają szansę rozerwać łańcuchy.Przeładowanie: Zasięg zwiększa się o 5 metrów.Odnowa: 2 posty
Zaklęcia poziomu B Brak
Zaklęcia poziomu A Pure Buster – obecny as w rękawie. Układa w linii 3 kręgi, zbierając w nich energię przez dwa posty. Po tym czasie wystrzeliwuje ze środka potężny promień, którego zasięg wynosi 50 metrów, średnica natomiast około 3 metrów. Promień zadaje obrażenia równe swojej randze, jest również na tyle silny, że niszczy przeszkody pochodzenia naturalnego, typu drzewa czy skały.Przeładowanie: Skraca czas ładowania o jeden post.Odnowa: 4 posty