I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Magia przestrzeni - Na co pozwala ta magia? Sprawne przemieszczanie, czy bezbłędna orientacja w terenie? Sporządzanie w łebku mapy terenu? A jakżeby inaczej! Ponadto umożliwia modyfikowanie otaczającej przestrzeni, czy tworzenie różnego rodzaju wyrw, czy połączeń przestrzennych. Ot szybkie metody przesyłu informacji, czy innych rzeczy
→ Posiadane PWM
Recourbure - pozwala Suri na widzenie wszelakich nieprawidłowości w przestrzeni, jednakże dotyczy to tylko i wyłącznie jej zaklęć. Tworzy sobie dziurę przestrzenną- to ją widzi, ale jakby stanął koło niej mag o tej samej profesji i też takową by stworzył, to by już jej nie zobaczyła. Diviser - umożliwia to Suri podzielenie się wyżej wymienioną zdolnością z istotami, które utrzymują z nią kontakt fizyczny. Ot dzielenie się z "bliźnimi" swoim darem. Bruit- Bardzo proste, ale jakże ciekawe PWM, dzięki któremu Suri może na krótką chwilę zakrzywić przestrzeń w swoim otoczeniu. Jaki jest tego efekt? Przeciwnik przez ten czas widzi ją zamazaną. Nie jest to jednak działanie na jego wzrok- efekt załamania przestrzeni. Warto też wspomnieć, że PWM te nie sprawia, że kotka znika/teleportuje się/cokolwiek innego. Działą post i można użyć raz na walkę. Zasięg rozmazania to 10 cm od Suri, a osoba, na na której kotka chce użyć PWM nie może być dalej niż 10 m. Nie działa, gdy kotka się rusza. Pochet - małe, bo małe, ale ile unieść może~! Po prostu Suri nie potrzebuje plecaka, ani innych zbytecznych przedmiotów, gdyż posiada swoją magiczną przestrzeń o wymiarach 1mx1mx1m. Na dodatek przedmioty, które nie są własnością Suri nie wejdą do jej przestrzeni. Nie może to być nic żywego. Wyjęcie czegoś z przestrzeni wymaga od Suri skupienia, więc o walce w tym samym czasie nie ma mowy. Agitation - skoro z przestrzenią jest się za pan brat, to nic dziwnego, iż przemieszczanie się nie sprawia problemów, a i jest stosunkowo sprawniejsze aniżeli u przeciętniaka. Ponadto łatwiej odnajduje, czy wybiera drogę. Kocia, kobieca, a może przestrzenna intuicja? Działa, gdy kotka już była w tym rejonie. Prophetie - jak to ma już do siebie ród królewski Exceedów, tak i kotka się nie wymigała i podczas snu, czy w sytuacjach, gdy jest nieprzytomna, mogą nawiedzić ją różnego rodzaju wizje i przepowiednie przyszłości. W 100% prawdziwe? Zapewne, a może i nie, bo przyszłość wtedy można zmienić, aczkolwiek... Zależne od mg~!
→ Zaklęcia D
Bruit - lvl up pwm - Jest nieco mocniejsze od PWM, gdyż zakłócenia występują także wtedy, gdy Suri się porusza. Reszta bez zmian. Remettre - Natychmiastowa teleportacja w peomieniu 5 metrów. Jednak dodatkowo może ta także przeteleportować się wraz z jedną osobą, która utrzymuje z nią kontakt fizyczny. Jeżeli Suri teleportuje jeszcze kogoś musi zapłacić dodatkowe 3 MM. Można użyć raz na dwa posty.
→ Zaklęcia C
Dechirure - Suri tworzy maksymalnie dwa portale, których średnica wynosi 10 cm. Jest to niewidzialne zakrzywienie przestrzeni, przez co tylko Suri bądź osoby mające z nią kontakt fizyczny są w stanie je zobaczyć. Wyrwy mają pewną specyfikę - gdy włożysz coś do jednej z nich, drugą stroną wyjdzie. Zaklęcie trwa dwa posty, potem jeden przerwy. Voleur - Bardzo ciekawa umiejętność i również przydatna. Na okres 2 postów Suri usuwa z przestrzeni jeden obiekt niemagiczny, nie większy od człowieka. Po odczekaniu tych 2 postów owa rzecz znów się pojawia. By cosiek zniknął kotka musi go trzymać no i za tym idzie, że nie będzie to broń. Niestety nie działa na magiczne przedmioty, na obiekty ożywione, cudzą własność i efekty czarów. Działa jedynie na teren czyli na jakieś kamyczki, trawkę, kwiatki, drzewka itp. Carte - kotka potrafi przeskanować otoczenie, aby poznać najmniejszy szczegół przestrzeni na danym terenie. Im większy obszar tym więcej czasu to zajmuje, ale posiada dzięki temu niemalże miniaturową mapkę w głowie w wersji 3D! Jednak... nie obejmuje terenów chronionych magią, czy też koduje obraz ujęty w danym okresie użytkowania - w przypadku przejścia Katariny po skanowaniu, kotka nie będzie wiedziała, co zaszło i, że w ogóle coś zaszło. Działa w promieniu 20 metrów od Suri. W przypadku budynków kotka widzi inne piętra.
→ Zaklęcia B
Voleur ver. 2- lvl up - Silniejsze od tego na randze C, ale na tej samej zasadzie. Różnica polega na tym, że kotka nie musi dotknąć rzeczy, którą chce, by sobie znikła z przestrzeni. Wystarczy, że Suri pomyśli, co chce by znikło i tak też się dzieje na okres jednego posta i w tym przypadku, może być to broń. Niestety nie działa na magiczne przedmioty i efekty czarów. Chartre- Suri tworzy klatkę przestrzenną o wymiarach 5x5x5m, a sama klatka ma za zadanie przenoszenie zaklęć z powrotem na oponenta - osobę, korzystającą z zaklęcia. Klatka utrzymuje się do 3 postów i w przypadku zastosowania w niej jakiegoś zaklęcia, można by rzec, iż miejsce wylotowe owego spella staje się miejscem, z którego ten przekierowany jest na "agresora". Oczywiście w dalszym stopniu o istnieniu takiej przestrzeni wie tylko kotka i ewentualnie osoba, która utrzymuje z nią kontakt. Dotyczy zaklęć do C włącznie. Jeżeli zaklęcie zostanie skierowane w innym kierunku niżeli Suri czy jej towarzysz (np. na sprzymierzeńca wroga) to wtedy zaklęcie przechodzi na Suri bądź jej kolegę (zależne od MG). Np. Wróg X healuje wroga Y. Zaklęcie przechodzi na Suri/jej kompana. Lecz wtedy zaklęcie nie ma pełnej mocy - jest ono nieco osłabione (jeżeli ktoś chce to dam w procentach - 25%).
→ Zaklęcia A → Zaklęcia S → Zaklęcia SS → Zaakceptowane lecz nie wykupione
→ Wydane PD: 74
Ostatnio zmieniony przez Suri dnia Sro Sie 20 2014, 11:36, w całości zmieniany 3 razy
Suri
Liczba postów : 98
Dołączył/a : 18/08/2013
Skąd : Edolas~!
Temat: Re: Surisiowa księga zaklęć Sob Sie 02 2014, 11:51
Jakby co to Suri jest gotowa czy coś...
Laura
Liczba postów : 691
Dołączył/a : 11/04/2013
Temat: Re: Surisiowa księga zaklęć Nie Sie 03 2014, 18:17
Zaklepuję
Laura
Liczba postów : 691
Dołączył/a : 11/04/2013
Temat: Re: Surisiowa księga zaklęć Nie Sie 03 2014, 19:31
Opis ujdzie. Teraz zabawa. PMW 1. Ok 2. Ok 3. Odpada 4. Zasięg 10cm od Suri, działa tylko, gdy wróg jest bliżej niż 10 metrów. Nie działa, gdy Suri się przemieszcza. 5. Odpada 6. Przestrzeń ma 1x1x1metra. Nie włożysz do niej nic żywego. Przedmioty nie będące twoją własnością nie wejdą do przestrzeni. Dodatkowo, żeby coś z niej wyjąć, musisz się skupić, czyli żadnej walki w tym samym momencie. 7. Działa tylko, jeżeli kotka była już w tym rejonie. 8-11 Odpadają, bo zostajesz człowiekiem
D. 1. Tak jak wyżej, ale działa już jak się ruszasz. 2. Raz na 3 posty. C. 1. Wyrwa jest widoczna, 2 posty trwania, zasięg 3 metrów 2. Nie działa na obiekty ożywione i czyjąś własność. Jedynie na teran. Na przykład nie ukradniesz Alv łopaty. 3. Promień 20 metrów od Suri. W przypadku budynków działa też w góre i dół (widzisz inne piętra) B Albo dotykasz i dłużej trwa albo zasięg i trwa jeden post. Wybierz opcję.
Suri
Liczba postów : 98
Dołączył/a : 18/08/2013
Skąd : Edolas~!
Temat: Re: Surisiowa księga zaklęć Pon Sie 18 2014, 11:27
PWM:
Poprawione, alee....
Prophetie - wynika to z bycia królewskiego rodu. To że zmienia się w człowieka, nie oznacza, że zmieniają się jej korzenie.
Zaklęcia:
D 1. OK. 2. Na razie nie poprawiałam, bo chcę po negocjować. Powiedzmy, że jak Suri będzie mogła teleportować siebie i kogoś jeszcze (bądź rzeczy, z którymi ma kotka kontakt fizyczny) w cenie zaklęcia to jestem w stanie się zgodzić na te 3 posty. Bądź co bądź, ale teleportacja to podstawa podstaw jej magii... C 1. Trochę zmieniłam opis. 2. Takie pytanie na upewnienie się - mamy kffiatka, który jest częścią terenu. Suri będzie mogła go usunąć ze swojej drogi?
B. 1. Tu pozwalam sobie na razie nie poprawiać, by upewnić się w kilku sprawach~! Te "trwa dłużej" przy dotykaniu to ile jest dokładnie? 2 posty? 3? 2. Tu się pojawiło nowe zaklęcie~!
Laura
Liczba postów : 691
Dołączył/a : 11/04/2013
Temat: Re: Surisiowa księga zaklęć Pon Sie 18 2014, 17:40
To tamto PMW- po zasięgnięciu języka niech zostanie :3 D 2. Huuuh ty w cenie zaklęcia, druga osoba dodatkowe 3MM, cooldown 2 posty? C 1. Trwanie dwa posty, maksymalnie dwie na raz, coolown 1 post. 2. Rośliny to przyroda nieożywiona. Znaczy dla mnie D: Więc możesz kwiatki, drzewka i Kiri usuwać. B 1. 2 posty powiedzmy... 2. Oszustka :< Hmmm znaczy się w promieniu 5m od Suri zaklecia zostają cofnięte na przeciwnika? @_@ Co w wypadku, gdy zaklęcie nie jest skierowane w ciebie/kolegów z drużyny? o:
Suri
Liczba postów : 98
Dołączył/a : 18/08/2013
Skąd : Edolas~!
Temat: Re: Surisiowa księga zaklęć Pon Sie 18 2014, 18:25
PWM
Ok <3
Spelle
D
Ok, ubiłyśmy targu :D. Poprawione.
C
1. Zmienione 2. Dopisane o tych roślinkach.
B
1. No to wolę 1 post bez dotykania. 2. Dokładnie tak. Do opisu dodane co się dzieje z zaklęciem, gdy te nie jest skierowane na Suri/ jej sprzymierzeńca.
Laura
Liczba postów : 691
Dołączył/a : 11/04/2013
Temat: Re: Surisiowa księga zaklęć Wto Sie 19 2014, 23:01
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.