I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Zasady: 1. Igrzyska trwają 7 dni. Każdego dnia będzie tura konkursowa oraz pojedynkowa (nie licząc 3 ostatnich dni) 2. Jednego dnia uczestnik może brać udział tylko i wyłącznie w jednej turze. 3. Wszelaka broń musi zostać wcześniej przedstawiona sędziom, którzy nałożą na nią zaklęcia, uniemożliwiające poważne zranienie swojego przeciwnika __a. W ramach rekompensaty, arena wyposażona jest w Lacrymy, które w momencie trafienia wysyłają do mózgów „rannych” iluzję, która odpowiada za wszelakie obrażenie, jakie taka broń by zadała. W wyniku tego, walka trwa tak, jakby odpowiednio zabezpieczone trafienie, rzeczywiście trafiło/odcięło przeciwnika. __b. Pozwoli to również wszelakiemu rodzajowi broni na „przeniknięcie” przez ciało ich oponenta, by nie zakłócić walki. __c. W przypadku użycia broni wcześniej nie zgłoszonej, walka zostaje automatycznie przerwana, a osoba, która dobyła niezgłoszoną broń zostanie obarczona grzywną 30.000 klejnotów __d. Zespół medyczny gotowy jest podjąć ewentualne kroki w przeciągu 10 sekund od zadania krytycznego trafienia. __e. Zabezpieczenie to, nie działa na części konkursowej, jeśli nie wymaga ona walki z innymi uczestnikami. 4. Dozwolone jest używanie dowolnego rodzaju magii. W przypadku magii wymagającej użycia odpowiednich przedmiotów lub istot, takie zapotrzebowanie należy zgłosić. __a. Zaklęcia mogące poważnie zranić przeciwnika zostaną ograniczone przez specjalne Lacrymy. ____*W ramach rekompensaty, Lacrymy na arenie wywołają rzeczywistą iluzję obrażeń, jakie zdałoby owe zaklęcie. 5. Główną nagrodą w turnieju jest tytuł Najlepszego Maga, 50.000 klejnotów oraz oczywiście sława. 6. Drugie i trzecie miejsce otrzymują w nagrodę odpowiednio 40.000 klejnotów i 30.000 klejnotów.
Zasady techniczne: 1. Regeneracja w przerwie miedzy dniami wynosi: __a. 50 MM __b. Rany powierzchowne zaleczone __c. Głębokie rany zasklepione i nie dokuczają __d. Ewentualne złamania zaleczone, acz takie miejsce jest zdecydowanie wrażliwsze na obrażenia 2. Walki: 6 tur (3x atak 3x obrona), acz MG może zadecydować o przedłużeniu 3. Czas na odpis: 72h, można wydłużyć o max 24h na prośbę jednego z zawodników. 4. W przypadku, gdy gracz nie odpisał w swojej konkurencji, traktowany jest tak jakby nic nie robił. W trakcie pojedynku oznacza to praktycznie przegraną. Podczas etapu konkursowego postać zwyczajnie traci cenny czas na nic nie robienie 5. Zasady pojedynków/konkurencji konkursowych ustalają MG nadzorujący przebieg wydarzenia. 6. Specjalne pojedynki: __a. 2v2 – następuje losowanie partnera do duetu. Konkurencja ma miejsce podczas dwóch przedostatnich dni __b. Każdy na każdego – ostatniego dnia następuje pojedynek wszystkich magów z pierwszej 8, który ma wyłonić najlepszego. Punkty za pokonanie przeciwnika (decyduje MG nadzorujący, kto naprawdę pokonał kogo)
Zasady oceniania: (mogą ulec ewentualnym poprawkom)
Wygrana (2 przetrwało*): 20 pkt Wygrana (1 przetrwał*): 15 pkt Przegrana (1 wyeliminowali**): 5 pkt Przegrana (0 wyeliminowanych**): 1 pkt Remis: 10 pkt *Przetrwało - chodzi o ilość osób, które przeżyły w zwycięskim teamie **Wyelimonwani - chodzi o ilość osób pokonanych z przeciwnego teamu
MG:
Wielkie wydarzenie zbliżało się coraz bardziej. Dawna stolica, niedawno odbudowana, lśniła niczym klejnot, gdy na trybunach Domus Flau zasiadały tysiące widzów. Wkrótce miały się rozpocząć Igrzyska, na które zaproszono także i ewentualnych magów z innych krajów. Ranga tych zawodów sprawiała, że zwyczajnie nie mogło być cicho. Cały stadion wypełniały śmiechy, krzyki, odgłosy rozmów, gdy to wszyscy siedzący na trybunach dyskutowali na temat magów, którzy wystąpią. Podobno ze wszystkich zgłoszonych czarodziejów, tylko część dostała szansę wzięcia udziału, przez co emocje rosły jeszcze bardziej.
Samo Domus Flau z kolei wyglądało świetnie. Ogromna arena, na której dało się zmieścić chyba nawet i jakąś wioskę bądź dzielnicę miasta, okalana była trybunami, których najniższy poziom był kilka metrów nad piaskiem areny. Cały bowiem mur otaczający pole nadchodzących zmagań wypełniony był przeróżnymi lacrymami, które miały ograniczyć ryzyko śmierci w zmaganiach.
I wtedy to się zaczęło. Najpierw trąby zwiastujące początek zawodów, a następnie arenę wypełnił głos zapowiadający magów, którzy w odpowiednim momencie wychodzili na piach. Powietrze przeszył głośny wiwat na cześć czarodziei. Igrzyska czas zacząć.
Ostatnio zmieniony przez Torashiro dnia Czw Sie 25 2016, 23:41, w całości zmieniany 22 razy
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Inauguracja Pon Kwi 06 2015, 16:32
Dzień pierwszy:
Część konkursowa: (Poprowadzi Don) Wyścig Kurczaków 1. Eduardo Constantine (Silas) 2. Kiri 3. Luriel 4. Carlos 5. Tim (Ejji) 6. Shinji 7. Tasia 8. Tora 9. Kashima 10. Samael
Część konkursowa: (Poprowadzi Tora) Sztorm 1. Pace 2. Kyle 3. Rainbow D. (Goomoonryong) 4. Finn 5. Yugata 6. Never 7. Dax 8. Tsubaki 9. Dwadzieścia Cztery 10. Chan
Część konkursowa: (poprowadzi Don) Berek 1. Pace 2. Tora 3. Kiri 4. Carlos 5. Eduardo Constantine (Silas) 6. Samael 7. Shinji 8. Tsubaki 9. Dwadzieścia Cztery 10. Chan
1. Tora - Znany jako uczestnik Igrzysk Magicznych. Z tego powodu ludzie na ulicy go znają i rozpoznają, tym bardziej, że został finalistą zawodów. 2. Finn - Znany jako uczestnik Igrzysk Magicznych. Z tego powodu ludzie na ulicy go znają i rozpoznają, tym bardziej, że został finalistą zawodów. 3. Never - Znany jako uczestnik Igrzysk Magicznych. Z tego powodu ludzie na ulicy go znają i rozpoznają, tym bardziej, że został finalistą zawodów. 4. Samael - Znany jako uczestnik Igrzysk Magicznych. Z tego powodu ludzie na ulicy go znają i rozpoznają, tym bardziej, że został finalistą zawodów. 5. Shinji - Znany jako uczestnik Igrzysk Magicznych. Z tego powodu ludzie na ulicy go znają i rozpoznają, tym bardziej, że został finalistą zawodów. 6. Kiri - Znana jako uczestniczka Igrzysk Magicznych. Z tego powodu ludzie na ulicy ją znają i rozpoznają, tym bardziej, że została finalistką zawodów. 7. Rainbow D. (Goomoonryong) - Znany jako uczestnik Igrzysk Magicznych. Z tego powodu ludzie na ulicy go znają i rozpoznają, tym bardziej, że został finalistą zawodów. 8. Tim (Ejji) - Znany jako uczestnik Igrzysk Magicznych. Z tego powodu ludzie na ulicy go znają i rozpoznają, tym bardziej, że został finalistą zawodów. 9. Dax - Znany jako uczestnik Igrzysk Magicznych. Z tego powodu ludzie na ulicy go znają i rozpoznają. 10. Tsubaki - Znany jako uczestnik Igrzysk Magicznych. Z tego powodu ludzie na ulicy go znają i rozpoznają. 11. Takara - Znana jako uczestniczka Igrzysk Magicznych. Z tego powodu ludzie na ulicy ją znają i rozpoznają. 12. Kyle - Znany jako uczestnik Igrzysk Magicznych. Z tego powodu ludzie na ulicy go znają i rozpoznają. 13. Yugata - Znana jako uczestniczka Igrzysk Magicznych. Z tego powodu ludzie na ulicy ją znają i rozpoznają. 14. Eduardo Constantine (Silas) - Znany jako uczestnik Igrzysk Magicznych. Z tego powodu ludzie na ulicy go znają i rozpoznają. 15. Carlos - Znany jako uczestnik Igrzysk Magicznych. Z tego powodu ludzie na ulicy go znają i rozpoznają. 16. Pace - Znany jako uczestnik Igrzysk Magicznych. Z tego powodu ludzie na ulicy go znają i rozpoznają. 17. Kashima - Znany jako uczestnik Igrzysk Magicznych. Z tego powodu ludzie na ulicy go znają i rozpoznają.
Finał (Dzień Siódmy):
Battle Royale: (Poprowadzi Bane) 1. Torashiro Byakuton 2. Finnian Jerome 3. Never Winter 4. Samael Hiro 5. Mejiro Shinji 6. Kirino Ayame 6. Rainbow D. (Goomoonryong) 8. Tim (Ejji)
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Inauguracja Pią Sie 26 2016, 00:18
Wyniki:
Tabela wyników:
1. Finnian Jerome 2. Torashiro Byakuton 3. Shinji Mejiro 4. Tim (Ejji) 5. Never Winter 6. Samael 7. Kirino Ayame 7. Rainbow D.
Tabela doświadczenia:
1. Finn: 10 PD, 50.000 , Puchar I Igrzysk Magicznych za zajęcie pierwszego miejsca 2. Tora: 7 PD, 40.000 , Puchar I Igrzysk Magicznych za zajęcie drugiego miejsca 3. Shinji: 5 PD, 30.000 , Puchar I Igrzysk Magicznych za zajęcie trzeciego miejsca 4. Ejji: 3 PD 5. Never: 2 PD 6. Sam: 1 PD
Nagrody:
1. Tora - Znany jako zdobywca 2 miejsca podczas Igrzysk Magicznych, przez co jest bardziej rozpoznawalny od innych zawodników i finalistów. Także i w krajach sąsiadujących z Fiore. 2. Finn - Znany jako zwycięzca Igrzysk Magicznych. Z tego powodu ludzie na ulicy bardzo często go znają i rozpoznają. Także i w krajach sąsiadujących z Fiore. Zdobywca tytułu Najlepszego Maga. 5. Shinji - Znany jako zdobywca trzeciego miejsca podczas Igrzysk Magicznych, przez co jest bardziej rozpoznawalny od innych zawodników i finalistów. Także i w krajach sąsiadujących z Fiore. 6. Kiri - Znana jako uczestniczka Igrzysk Magicznych, która zrezygnowała z walki w finale. Choć jest rozpoznawana i lubiana, niektórym mogło się to nie spodobać... 7. Rainbow D. (Goomoonryong) - Znany jako uczestnik Igrzysk Magicznych, który zrezygnował z walki w finale. Choć jest rozpoznawany i lubiany, niektórym mogło się to nie spodobać...
MG:
Wreszcie nadszedł ten dzień. Dzień, na którzy wszyscy czekali już od tygodnia, choć dłużył się niezmiernie. Kto wygra? Kto zdobędzie wszystko, a kto, mimo usilnych prób pozostanie z niczym? Te emocje towarzyszyły zarówno zawodnikom, jak i ich fanom oraz całkowicie neutralnym kibicom. Ciekawe, różne konkursy, emocjonujące pojedynki z wynikami często odbiegającymi od przewidywań, a także i finałowa, wielka bitwa. Wszystko to oglądali ludzie zarówno na własne oczy, jak i poprzez lacrymowizję w całym Fiore. Ba! Z racji, że nawet pojawiła się reprezentantka Minstrelu, także i w innych krajach wielu ludzi skupiło uwagę na takowym wydarzeniu.
Zdecydowanie, na wielką pochwałę zasługiwała ciężka praca sędziów, organizatorów i ochrony. Choć zdarzyły się także i nieciekawe rzeczy, koniec końców, żaden z zawodników nie ucierpiał. Sędziowie dopilnowali swoich pojedynków, a organizatorzy zapewnili spokojny start i emocjonujące wydarzenie.
I właśnie teraz, 1 Kwietnia x802 roku, odbyło się uroczyste przyznanie nagród. Arena, na której zawodnicy wylewali swoje poty, a nierzadko także i łzy, zmieniła się, jak to wielokrotnie miała tutaj w zwyczaju. Na samym środku Domus Flau znajdowało się podium. Jakieś 5-7 metrów od niego, ustawione były krzesła, gdzie zasiedli najważniejsi goście. Sędziowie, organizatorzy, ale także i przedstawiciele rady oraz mistrzowie gildii.
Równo o 11.30 zawodnicy weszli, by zostać przywitanym gromkim krzykiem publiczności. Dwudziestka najlepszych czarodziei, chętnych stoczyć tak zażarte boje. Po siedmiu dniach zażartych walk, wreszcie znani byli najlepsi z najlepszych.
Mejiro Shinji. Mag, który za pomocą mitycznych bestii, był w stanie utorować sobie drogę na trzecie miejsce. Niezwykła zaciętość pozwoliła mu wejść do finału na piątym miejscu, ale stamtąd, ruszył do wielkiej batalii, kończąc ją jako trzeci.
Torashiro Byakuton. Czarodziej z Fairy Tail, który objął prowadzenie na samym początku turnieju i utrzymał je, kończąc turniej na drugim miejscu. Silna magia, a także i zdolności walki, umożliwiły mu bezpieczny start w finale, gdzie jednak ktoś okazał się lepszy.
Finnian Jerome. Policjant, który zaczynając od średniego pułapu piął się w górę, by w wielkim stylu przejść do ostatniej konkurencji Igrzysk, kończąc ją na pierwszym miejscu. Korzystając z wielu Gwiezdnych Duchów, a także i swojego umysłu oraz zdolności, udało mu się wygrać z resztą pretendentów do tytułu Najlepszego Maga.
Wyczytywani w tej kolejności, prowadzący przyswajali widzom ich osiągnięcia, zarówno turniejowe, jak i te poza nim, tak, by każdy mógł wiedzieć, że ci magowie, nie byli pierwszymi lepszymi. Każdy z nich otrzymał osobiste gratulacje od organizatorów oraz sędziów. Sam król Fiore wręczał im puchary, gdy tłum radośnie wiwatował na cześć magów.
Wszystkich. Może i ich imiona nie przetrwają próby czasu, może i historię piszą zwycięzcy, ale cała dwudziestka na bank zapisała się teraz w pamięci Fioryjczyków. Ich siła i determinacja pozwalała ludziom zapomnieć o własnych troskach. Zgromadzenia fanów, rozmowy. Wszystko to ożywiało społeczeństwo.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.