I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Każdy kto wymyślił już sobie dane zaklęcie, pisze je w tym temacie i czeka, aż administrator napisze czy może pisać trening z tym zaklęciem czy nie, albo żeby zmienił jego działanie gdyby było za mocne. Po zaakceptowaniu zaklęcia piszecie trening w microsofcie wordzie i wklejacie dany trening do jakiegoś tematu np. Łąka, albo tworzycie pierwsze miejsce treningu ( temat w którymś mieście ) i wklejacie tam ten trening. Następnie pod zaklęciem tutaj wklejacie link do treningu i prosicie admina o edycje KP.
Autor
Wiadomość
Colette
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Lis 04 2013, 17:55
Okno Zguby (A) - Carter przywołuje przy sobie trzy karty figur (mogą być przypadkowe, a może sobie wybrać np. same króle, dwie damy, dwa walety itp. według własnego widzi mi się). Niby nic bo zwykłe karty, prawda? Nic mylnego! Albowiem, gdy tylko się zbliżyć choćby do jednej (albo ona do kogoś) - na wyciągnięcie ręki - wtedy ta, natychmiast powiększa się do rozmiaru średniego okna, z którego w oka mgnieniu, 'wychodzą' ręce, próbujące wciągnąć wroga do siebie. Naturalnie przeciwnik może się szarpać i próbować uwolnić, lecz po tym jak choć mały fragment jego ciała zostanie wciągnięty, karta ma prawo automatycznie się zamknąć (niczym gilotyna)…Wtedy to co zostało 'wciągnięte', została po prostu odcięte od oponenta i znika w środku karty…Nie mniej jednak ‘automatyczne zamykanie’ może zostać powstrzymane przez Colette, która wedle swej woli może zamknąć ów okienko w dowolnej chwili, np. gdy będzie chciała by większa część wroga została odcięta/zraniona, więc po prostu sobie poczeka…Nie mniej jednak wymaga to przynajmniej małego skupienia na owym zaklęciu, więc jeśli jej uwaga zostanie rozproszona to okno NIE znika, a automatycznie się zamyka, robiąc swoje – czyli odcinając co tam było. Jak było wspomniane, przy jednym użyciu użytkowniczka może przywołać trzy karty i każda może działać w tym samym czasie lub osobno, w różnych odstępach czasu itp. - to już zależy od woli Carter. Poza tym, gdy jakieś 'okno' dostanie swój łup w postaci części ciała, to po prostu znika (i nie ma sposobu by wrócić) - inne jednak nie są od niego zależne, więc dalej mogą spokojnie działać. Co zaś tyczy się próby ataku na owe zaklęcie…W postaci zwyczajnych kart, owe wybrane figury są już wzmocnione, więc nie pękną od pierwszego lepszego cięcia, ale fakt faktem, łatwiej się ich pozbyć (minimum zaklęciem B) w takiej postaci niż w późniejszym oknie…Okno bowiem jest trudne do zniszczenia - nie da się go pozbyć zwyczajną bronią, a co do zaklęć to musi być przynajmniej ranga B/A by coś zdziałać. Aczkolwiek oczywiście można próbować atakować ręce - naturalnie nie są tak słabe jak zwykłe ludzkie dłonie, więc ciachnąć je na pół zwyczajną bronią się nie da, ale za to magia (minimum zaklęcie C) może coś zdziałać… Po użyciu owego zaklęcia, wymagany jest post przerwy nim ponownie się go zastosuje. Aczkolwiek okna wcale nie muszą zniknąć aby zaklęcie zostało ponownie zastosowane.
Ostatnio zmieniony przez Colette dnia Czw Lis 14 2013, 17:21, w całości zmieniany 1 raz
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Lis 04 2013, 17:57
Col - akc
Nori
Liczba postów : 463
Dołączył/a : 06/02/2013
Skąd : Katowice
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Lis 04 2013, 18:23
PWM'ki:
Orbita[PWM] Nori wytwarza cztery małe lusterka 15 cm x 10 cm, które poruszają się ruchem krzywoliniowym (po okręgu) i ma nad nimi pełną kontrolę. Może nimi obracać, zmieniać kierunek lotu, jednakże lusterka nie mogą się od Norki oddalić na więcej niżeli metr, bo wtedy znikają. Nori może sprawić również, że istniejące już lusterka (niemagiczne) mogły się obracać.
Lustronizacja[PWM] Nori ze szkła(zbite butelki, okna itp) jest w stanie zrobić lustro, jednakże są pewne ograniczenia, prawda? Wielkich powierzchni nie "zulustronizuje", jedynie kawałki, tak do wielkości 30 cm x 20 cm.
Muto Zenko
Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Lis 05 2013, 10:22
Ōmu (B) - 'Plose Pani! A Maciek mnie papuguje!' - Najprostsza i jedna z najbardziej irytujących zabaw małych ludzików: powtarzaj każdy ruch, każde słowo drugiej osoby, aż ta nie zagotuje się od środka ze złości. A więc na czym polega ten czar? Prosty przykład - pod wpływem Ōmu są dwie osoby, Zenko i jakiś inny random. Ten drugi ciął Zenusia swoją kataną przez klatę, naznaczając go potwornie niefajną sznytą. Ale co to? U randoma pojawia się taka sama rana i tak samo boli? A to papuga z niego, nu, nu! Wszelkie obrażenia oraz ból (bez psychicznego, wyłącznie fizyczny) jakich doznaje jedna osoba, pojawiają się u pozostałych, którzy są aktualnie połączeni poprzez Ōmu. Także trzeba uważać, co się robi, gdy magia Muto jest aktywna - nie czyń krzywdy bliźniemu swemu, bo dostaniesz taki sam wpierdol. Oczywiście użytkownik jest tak samo narażony jak przeciwnik. Ale bez ryzyka nie ma zabawy! Ten czar jest jedynym wyjątkiem i może współpracować z innymi grami - czyli że na przykład w tym samym czasie może być 'włączone' Ōmu i Irooni.
Ograniczenia: działa 5 postów; dotyczy tylko obrażeń oraz czynności możliwych - śmierć jednego z walczących automatycznie anuluje czar; maksymalnie może 'podłączyć' do siebie jedna osobę.
Ostatnio zmieniony przez Arai Daiichi dnia Wto Lis 05 2013, 17:10, w całości zmieniany 1 raz
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Lis 05 2013, 16:17
Nori: 1. Jedno lusterko 2. Akcept
Zenko: 1. Działa 5 postów, dotyczy tylko obrażeń oraz czynności możliwych. Przede wszystkim jeśli umrze jeden z graczy, drugi automatycznie zostaje zwolniony z zaklęcia, czyli zadasz śmiertelną ranę, ale nie zabijesz. Na dodatek jeśli ktoś na przykład zakuje ci ręce w kajdanki, to mu na dłoniach magicznie kajdanki się nie pojawią, żeby nie było wątpliwości. I oczywiście maksymalnie podłączysz pod siebie tylko jedną osobę.
Nori
Liczba postów : 463
Dołączył/a : 06/02/2013
Skąd : Katowice
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Lis 05 2013, 16:41
PWM'ki:
Orbita[PWM] Nori wytwarza lusterko o wielkości 15 cm x 10 cm, które porusza się ruchem krzywoliniowym (po okręgu) i ma nad nim pełną kontrolę. Może nimi obracać, zmieniać kierunek lotu, jednakże lusterkonie może się od Norki oddalić na więcej niżeli metr, bo wtedy znika. Nori może sprawić również, że istniejące już lusterko (niemagiczne) mogło "orbitować".
Lustronizacja[PWM] Nori ze szkła(zbite butelki, okna itp) jest w stanie zrobić lustro, jednakże są pewne ograniczenia, prawda? Wielkich powierzchni nie "zulustronizuje", jedynie kawałki, tak do wielkości 30 cm x 20 cm.
Will-o'-the-wisp (C) - Mag przywołuje 3 kule światła o promieniu 15 cm, które unoszą się obok niego. Zaklęcie samonaprowadzające. Po wysłaniu kul możliwa jest zmiana trajektorii lotu. Kula bowiem wybiera najkrótszą drogę do celu; omija przedmioty/niedogodności terenu jednak nie zaklęcia obronne typu tarcze. W dowolnym momencie użytkownik może wysłać kulę, lub kule, by zaatakowała oponenta. Gdy kula/kule znajdują się już blisko wybuchają, zadając obrażenia i oślepiając przeciwnika. Światło przy wybuchu jest na tyle silne, że jest w stanie oślepić przeciwnika nawet, gdy ten ma zamknięte ocz, wtedy jednak efekt utrzymuje się max parenaście sekund./ zaklęcie nie oślepia samej użytkowniczki. Wygląd: Światło, jakim emanują kule jest błękitnawe, do tego ich powierzchnia faluje, ruszając się twory pozostawiają za sobą delikatne smugi, przez co przypominają nieco ogniki, stąd właśnie nazwa zaklęcia.
Hop, skip and jump (C) - Randia zmienia się w wiązkę czystego światła. I cóż z tego? Otóż to, że w tej postaci, użytkowniczka jest w stanie zmienić swoje położenie 'przeskakując' w inne, znajdujące się w promieniu max 10 metrów. Zaklęcie służy jedynie do zmiany swego położenia - mimo, że jest niby czystym światłem, jej ciało stawia taki sam opór i tak samo łatwo je zranić. Trzy użycia, dwa posty przerwy.
Pheam
Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Lis 06 2013, 21:26
Ayumu - Akcept
Nori - Akcept
Randia -
Will-o'-the-wisp (C) - w sumie akcept.
Hop, skip and jump (C) - jedno użycie, bez ograniczeń na następne. No i można Cie odbić lustrem O:
Zbroja królowej ostrzy[B] - Zadaniem tego zestawu jest zadanie przeciwnikowi obrażeń. Jest to typowo ofensywny to zestaw, który składa się z dwóch głównych elementów.
Pierwszym jest zbroja, czy raczej strój, który nie wydaje się mieć jakichkolwiek właściwości obronnych. Od zwyczajny jednoczęściowy kostium, w żaden sposób nie ograniczający ruchów. Z mnóstwem dodatków typu pasków na nogach czy rękach, krwawszymi, z których wysuwają się ostrza – zupełnie zwyczajne, niemagiczne . Przy stroju znajdują się również wypustki i kaburki na całe żelastwo jakie Cass ze sobą zwykle nosi. W oczy rzuca się również sprzączka na brzuchu z ładnie wyglądającym kamykiem.
Drugim elementem jest tajemnicza kula, która po przywołaniu stroju zaczyna lewitować wokół lewej dłoni dziewczyny – w momencie przywołania, potem to już zależnie od woli użytkownika. W każdym razie wokół tej kuli krążą ostrza. Bardzo nieregularny kształty jest tym co je charakteryzują (Z tym, że każde z ostrzy jest identyczne). Początkowo te 4 ostrza tworzą z kulą jedną całość, ale można je dzielić w dowolny sposób.
Właściwości:
Pani ostrzy – to jest w tym najważniejsze. Kula wokół której znajdują się ostrza reaguje na ruch dłoni maga. Równie dobrze może być przypisany do lewej jak i do prawej dłoni czy nawet obydwu na raz(co można w dowolnej chwili zmienić). Największą siłę przebicia spell ma kiedy wszystkie ostrza wraz z kulą uderzają w dany cel(kula magicznie ładuje ostrza energią przez co obrażenia są większe), ale nie jest to jedyna droga. Można bowiem dowolnie rozdzielać ostrza od kuli i atakować nimi oddzielnie. (zasięg 6 metrów)
Ale jest jeszcze jeden trik, na który pozwala ten zestaw - Kontrola ostrzy – wystarczy, że kulę przybliży się do kryształu na pasie, a zyskuje się zupełnie nowe właściwości – ostrza początkowo będące jakby częścią kuli po umieszczeniu jej w tym kryształku na pasie można powiedzieć, ze stają się częścią maga. Poddają się całkowitej kontroli maga i są kierowane jego myślami. Wszystkie razem, albo każde osobno. (Zasięg do 10 metrów)
(Czas trwania 6 postów. Aktwacja Kontroli ostrzy – działa 2 posty po czym wraca do wcześniejszego stanu.)
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Lis 12 2013, 12:25
Mejiro Shinji, jakby co ostrza nie mają nie wiadomo jakiej prędkości, nie są szybsze od miecza w ręku człowieka. Akcept
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.