I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Każdy kto wymyślił już sobie dane zaklęcie, pisze je w tym temacie i czeka, aż administrator napisze czy może pisać trening z tym zaklęciem czy nie, albo żeby zmienił jego działanie gdyby było za mocne. Po zaakceptowaniu zaklęcia piszecie trening w microsofcie wordzie i wklejacie dany trening do jakiegoś tematu np. Łąka, albo tworzycie pierwsze miejsce treningu ( temat w którymś mieście ) i wklejacie tam ten trening. Następnie pod zaklęciem tutaj wklejacie link do treningu i prosicie admina o edycje KP.
Autor
Wiadomość
Yoko
Liczba postów : 93
Dołączył/a : 15/09/2012
Skąd : Z księżyca!
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Lip 07 2013, 18:34
Czy zmienienie Rybek na zaklęcie rangi A, sprawiło by, że działały by dłużej niż jeden post?
Dobra, nich będzie, ten jeden post Q_Q. To teraz czas wziąść się za trening.
(D - lvl down Zefir C) Western wind that alleviates the heaven, Zefir! - nieco słabsza, aczkolwiek nie mniej użyteczna zdolność, pozwalająca ciemnowłosemu leczyć innych. Otóż wytwarza wokół dłoni poświatę energi, która po przyłożeniu do celu leczy jego rany. Tak... Kłopotliwy kontakt fizyczny, aczkolwiek w ciągu jednego posta znikają rany rangi D, a na każde kolejne 2 ulegają wyleczeniu wyższe rangi. Zaklęcie trwa tak długo, jak tylko utrzymywany jest kontakt fizyczny, a w przypadku przerwania go w pośredniej ilości postów - o skuteczności leczenia decyduje MG. Poza tym może leczyć tak 2 osoby na raz, aczkolwiek obu wtedy musi dotykać i nie ma więcej wolnych rąk, nie? Ah tak... Jeszcze wrażenie estetyczne, a mianowicie usuwanie blizn~! Tak tak... To też potrafi to zaklęcie!
(D - lvl up pwm Natural Healing Abilities) Discharge - skoro na pwm Aki może uśmierzać ból działając na nerwy to zielonooki postanowił nauczyć się rozładowywać napięcie, a dokładniej... Zadaniem tego zaklęcia jest skracanie wszelkiego rodzaju paraliży o 1 post na obiekcie zainteresowania, bądź sobie. Paraliż układu nerwowego - zwalczenie impulsów impulsem. Paraliż mięśni - pobudzenie owych mięśni impulsem. Etc. Dodatkowo jeśli paraliż nie występuje, bądź jest stosunkowo słaby (niemalże znikomy) może rozluźnić w ten sposób mięśnie, sprawiając, iż te nie odczuwają zmęczenia aż tak.
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Lip 08 2013, 20:20
Aki
Zefir - Akcept co do drugiego to napiszę jak się upewnię w paru kwestiach.
Pheam
Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Lip 08 2013, 22:55
Kiri - Akcept.
Sethor Fiberos
Liczba postów : 289
Dołączył/a : 17/11/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Lip 09 2013, 14:45
[D] Lodowe Tworzenie- użytkownik potrafi stworzyć dowolny, wymyślony przez siebie przedmiot z lodu, wielkości maksymalnie swojej klatki piersiowej. Wielkość może dostosowywać, zależnie od upodobań i przydatności danego przedmiotu.
[ B] Bliźniacze Węże Lodu- mag potrafi przyzwać ze swych dłoni dwa łudząco podobne węże z lodu, których ruch kontroluje siłą umysłu. Oba węże mają do umówienia cm średnicy w przekroju i mają do umówienia m długości. Są pokryte ostrymi lodowymi łuskami, skierowanymi ku przodowi. Potrafią unosić się nad powierzchnią ziemi, czyli po prostu latać. Użytkownik może w dowolnym momencie przerwać kontakt z Wężami, czyli wyswodobodzić swoje ręce, co będzie skutkować kontynuowaniem ruchu przez węże aż do kontaktu ze ścianą, podłożem, lub do upłynięcia 5 sekund od przerwania kontaktu. Po zderzeniu lub upływie czasu- roztrzaskują się, wysyłając lodowe odłamki we wszystkich płaszczyznach.
Shou
Liczba postów : 287
Dołączył/a : 03/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Lip 10 2013, 13:18
(c - 8 - lvl up pwm Levitation) Soar - wznieść się do gwiazd, a może ciut niżej, aczkolwiek Aki dzięki temu przez okres 3 postów może w miarę swobodnie lewitować. Co za tym idzie? W pewnym sensie lata, aczkolwiek im wyżej nad ziemią tym trudniej utrzymać równowagę i takie tam sprawy oraz upadek pewnie bardziej by zabolał~!
(c - 8 - lvl up Ventulus Cotidie D) Daily breath that relieves the land, Ventulus Cotidie! - kolejna sztuczka z orzeźwiającą poranną bryzą morską, która na tej randze przybiera nieznacznie na sile, ponieważ... Dzięki niej Aki jest w stanie przekazać do 10%MM sojusznikowi, który nie znajduje się dalej jak jeden metr od nastolatka. Ponadto dzięki wcześniej wspomnianemu orzeźwieniu następuje niewielka niwelacja zmęczenia~! Nie odzyska się ot tak całych pokładów energii, ale na pewno to i tak lepsze niż nic, nie?!
(d - 5) Strenghten of arm to cleave the heaven, Arms! - użytkownik może dzięki temu zaklęciu wzmocnić siłę celu, a jak? Poprzez powietrze, które jakby otacza ręce osobnika, zmniejszając tym samym opór powietrza przy zadawaniu ciosów, a więc ułatwiając ich wykonywanie! Może i to wzmocnienie wpływa tylko nieznacznie na ludzika, ale można użyć na maksymalnie 2 osobach na raz, w tym także na sobie, a trwa to przeważnie 2 posty - pojedynczy cel; 1 post - dwa cele.
(d - 5) Dispel - taka jedna drobna sztuczka, która umożliwia Akeimu wytworzenie swojego rodzaju bariery z wiatru o wymiarach maksymalnych 2x2m. Co zapewnia taka bariera? Ano niewiele... Może nieznacznie zmienić trajektorie ciosów, aczkolwiek im szybciej się porusza tym mniej skuteczne, a ponadto ciosów raczej nie zatrzyma, aczkolwiek nieznacznie może je spowolnić powodując wrażenie zadrapania - przypadki przechodzenia przez barierę. Co zaś jeśli chodzi o magie...? Najprawdopodobniej poradziłoby sobie tylko z jakimś zaklęciem obszarowym rangi D, ewentualnie nieznacznie osłabiło inne... "obszarówki". Ponadto trwa szaleńczą jedną turę, podczas której wiatr działa rozwiewając zasłony dymne, etc. więc takie efekty zostają skrócone o jeden post.
(d - 5) Discharge - Aki działając na nerwy postanowił nauczyć się rozładowywać napięcie, a dokładniej... Zadaniem tego zaklęcia jest skracanie wszelkiego rodzaju paraliży o 1 post na obiekcie zainteresowania, bądź sobie. Dodatkowo jeśli paraliż nie występuje może rozluźnić w ten sposób mięśnie, sprawiając, iż te nie odczuwają zmęczenia aż tak.
(d - 5) Repulse - odepchnięcie przedmiotu... Czemu Aki miałby tego nie umieć? W końcu starczy wytworzenie silniejszego powiewu wiatru, więc mag powietrza da sobie z tym radę~! Jak to dokładniej wygląda? Może w dowolnym miejscu wytworzyć powiew, który popchnie osobę/przedmiot/etc., aczkolwiek - im dalej od ciemnowłosego znajduje się cel, tym słabszy będzie efekt, ale kto mówi, że będzie tego używał na celach 10, czy 15 metrów dalej, nie?
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Lip 13 2013, 11:42
https://ftpm.forumpolish.com/t115-aclaria-czlek-ktory-powstal-z-martwych Zaklęcie z pomysłem zaczerpniętym z KP naszej administratorki, czyli Karty postaci, która powinna świecić przykładem i być inspiracją dla młodych twórców zaklęć, którzy nie wiedzą jakie zaklęcia są właściwe, a które nie ; ]. Chodzi o Ilama de la Teletransportación [D]
D: Teleportacja Błyskawic - zaklęcie polega na spowiciu ciała warstwą błyskawic, która pochłania maga, a następnie pojawia się w innym miejscu razem z użytkownikiem magii. Oczywiście przy teleportacji użytkownikowi nic się nie dzieje. Cała akcja trwa niecałą sekundę. Zasięg zaklęcia to 10 metrów do użycia raz na 3 posty.
Asthor - odrzucone. Naprawdę nie wiem po co była wzmianka o karcie postaci Acl. Chciałeś nam zagrać na emocjach czy co? Ja tutaj nie widzę, żadnego realnego sposobu, by twoje ciało zostało spowite cienką warstwą błyskawic i znikło.
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Lip 13 2013, 16:16
Aki
(c - 8 - lvl up pwm Levitation) Soar - maks 10m nad zimią
(c - 8 - lvl up Ventulus Cotidie D) Daily breath that relieves the land, Ventulus Cotidie! - ok
(d - 5) Strenghten of arm to cleave the heaven, Arms! - ok
(d - 5) Dispel - na obszarówki D działa ledwie, przy pozostałych prawie zero oddziaływania
(d - 5) Discharge - ok, ale po tym może pozostać jakieś odrętwienie.
(d - 5) Repulse - jakiekolwiek skutek do 4m
Kuro
Akcept
Ostatnio zmieniony przez Melior dnia Wto Lip 16 2013, 14:37, w całości zmieniany 1 raz
Nimue
Liczba postów : 194
Dołączył/a : 05/03/2013
Skąd : Gniezno.
Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Lip 13 2013, 16:56
Hotaru:
Shinkū - Hotaru tworzy przesteń o promieniu dwóch metrów, która jest próżnią. Otoczona jest niezwykle stężonym powietrzem, przez które ciężko się przebić za to łatwo wpaść. Przestrzeń trwa trzy tury i przemieszcza się zgodnie z wolą użytkowniczki. Przestrzeń może zostać stworzona wokół wroga. Ranga A~
Arashi no torērā - Hotaru zamyka wroga w kopule o promieniu 4m, w której bardzo szybko zmniejsza się ilość tlenu. Co sprawia, że przeciwnik się dusi, a nawet może zemdleć. Zranione są także uszy ze względu na zmianę ciśnienia. Kopuła trzyma się trzy posty. Przeciwnik nie wie o jej istnieniu. Ranga B~
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Lip 14 2013, 13:48
Sethor: 1. Stworzysz go w dłoniach. No i wielkość bardziej ręki/nogi. Coś w stylu miecza czy długiego kija 2. 10cm średnicy; Zasięg 15m; Działa 2 posty
Hotaru: 1. Odpada 2. Zamyka to dość mocno powiedziane, bo to powietrze, więc w gruncie rzeczy z tej "Kopuły" wyjść może.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.