YOU MAY SHOOT ME WITH YOUR WORDS, YOU MAY CUT ME WITH YOUR EYES, YOU MAY KILL ME WITH YOUR HATEFULNESS, BUT STILL, LIKE AIR, I'LL RISE!IMIĘ: Shou.
PŁEĆ: Mężczyzna.
WAGA: 56 kilogramów.
WZROST: 164 centymetrów.
WIEK: 18 lat, 24 grudnia.
MANA: 100.
Wygląd
"We are made from broken parts, we are broken from the start."
Pierwsze wrażenie rzadko kiedy bywa
nieomylne. Shou jest niewysokim, względnie młodym mężczyzną. Ma przydługie i gęste, ciemnobrązowe włosy oraz niebieskie oczy. Co prawda w jego oczach da się dostrzec zielonkawe fragmenty, jednak jest to raczej drugorzędny kolor. Pomijając jednak znaki szczególne ma stosunkowo dobrze umięśnioną sylwetkę, czy niewyróżniającą się z tłumu, raczej jasną karnacje. Magiczne piętno odbiło się na nim dość mocno zważywszy na jego wcześniejsze przeżycia, czy charakter dawnej magii. Jego oczy aktualnie zdają się nie posiadać białek. W pełni niebieskie z zielonymi refleksjami i gadzią źrenicą, niczym ta smocza. Zielone fragmenty stanowią najpewniej formę pamiątki po jego względnym kontakcie z Green Heart. Do tego jego nogi, czy ręce zdają się pokryte niebiesko-błękitnymi łuskami, chociaż natężenie tego widoczne jest głównie wraz ze wzrostem odległości od torsu. Jego paznokcie wydają się nieznacznie zaostrzone, a do tego jego uzębienie wydaje się bliższe jakiemuś drapieżnikowi, aniżeli standardowemu człowiekowi.
Charakter
"As a child, I never imagined that all the real monsters would be humans."
Po dawnym Akim niewiele pozostało. Zupełnie tak, jakby jego dobra natura prysnęła niczym bańka mydlana. Chłopak sceptycznie podchodzi do innych osób. Nie przepada za towarzystwem, czy tłumami. Na pierwszym miejscu zwykle stawia siebie, czy swoje cele. Do tego nie należy do nazbyt rozmownych osób. Co prawda, nie zobaczy się go w gronie znajomych, jednak z pewnością jeśli kogoś polubi to będzie taką jednostkę cenił, czy liczył się z jej zdaniem. Tyczy się to jednak nielicznych osób. Ponadto może to za sprawą smoczego pierwiastka, a może jakiegoś nawyku, ale stosunkowo łatwo się irytuje, jeśli ktoś się nie zgadza z jego stanowiskiem, a do tego spogląda na wszystkich dookoła z jakby niemałą wyższością. Ot aktualnie pomoże innym jeśli mu się to opłaci, czy jeśli jest to ktoś względnie istotny, bo nie ma co tracić czasu na coś, poniżej pewnego poziomu.
Historia
"Pain is your friend, it tells you when you’re seriously injured, it keeps you awake and angry but the best thing about it is it lets you know that you're alive."
Shou nie zna swojej biologicznej rodziny. Nie wie nic o swoim prawdziwym pochodzeniu. Wychowała go kobieta, która zamieszkiwała odludną samotnię położoną gdzieś we wschodnim lesie. To ona nauczyła go takich rzeczy jak zielarstwo, czy polowanie. To ona też zaznajomiła go z podstawami magii. Niemniej pewnego dnia zniknęła bez śladu. Szukając jej nastolatek natrafił na gildię Fairy Tail. Wraz z wykonywaniem kolejnych misji poznawał coraz to nowsze osoby i zawierał coraz to nowsze znajomości. Podczas jednej z misji zyskał zdolność widzenia życia na skutek kontaktu z Zielonym Sercem. Nieco później jego magia oraz ciało, czy umysł zdawały się ewoluować w skutek napotkania Czerwonego Serca, które zostało zabrane tuż spod jego nosa. Sprawiło to, że pozostawił Kasztanka pod opieką Shiny, a sam wyruszył na poszukiwania Red. Poznał też wtedy dziwną kobietę imieniem Green, przy pomocy której przyszło mu rozwijać swoje moce oraz odnaleźć to, czego szukał. Mimo wszystko nadeszły dziwne czasy i jakimś sposobem ciemnowłosy znalazł się tutaj. Zupełnie sam? A może w towarzystwie Green? Sam tego do końca nie wiedział, jednak mając na uwadze swoje 'smocze stado' czy też bliższych znajomych za pierwszy cel obrał sobie zrozumienie tego, co dokładniej się dzieje i gdzie znajdują się ważne dla niego osoby.
Umiejętności
"Sometimes our greates strenght can emerge as a weakness."
[+]
Zielarstwo - ciemnowłosy może nie wytworzy leczniczych substancji, czy nie przygotuje jakiś bardziej złożonych medykamentów i trucizn, jednak jest w stanie rozróżnić różne rośliny i zioła. Większość czasu spędził w lesie to z czasem nauczył się tego, zwłaszcza, że cześć życia przebiegała w towarzystwie pustelniczej mentorki.
[+]
Polowanie - chłopak wie, jak zadbać o siebie w lesie. Potrafi rozpalić ogień, czy zbudować prowizoryczne schronienie, jednak poza tym potrafi on upolować jakieś zwierze. Wie, jak przebiega taki proces oraz jak należy postąpić, aby zwabić zwierzynę, czy odpowiednio ją zaatakować. Oczywiście nie zastąpi to prawdziwych zdolności, a stanowi jedynie czystą 'teorię'.
[+]
Blokada Moralna - jako półsmok oraz posiadacz czerwonego serca, chłopak zdaje się posiadać swoistą blokadę moralną. Dzięki temu nie patrzy aż tak na innych ludzi i o wiele łatwiej podjąć mu wszelkie moralne dylematy, stawiając na pierwszym miejscu własne korzyści. Co prawda, może to też wiązać się z poczuciem wyższości względem innych czy niechęcią do nich, jednak cokolwiek byle osiągnąć własne cele.
[+]
Wiedza Medyczna - nieco łatwiej przychodzi mu robienie opatrunków, czy sporządzanie substancji medycznych. Jako mag niebios posiada nieco lepszą wiedzę względem zabiegów i środków medycznych.
[+]
Metrologia - mag niebios zna się na chmurach i innych zjawiskach zachodzących w powietrzu. Dzięki temu, jest w stanie z pewnym wyprzedzeniem określić zbliżające się warunki atmosferyczne.
Ekwipunek
"I often think that the night is more alive and more richly colored than the day."
[x] 1 PD
[x] 167.110 nowej waluty
[x] Sacred Relict - Ouroboros Drive - w formie nieaktywnej, zwiewny niebieski szalik.
[x] Kontrakt z Green - ???
[x] 3 bandaże
[x] Buteleczka wody utlenionej - 250ml
[x] Opakowanie plastrów - 10 sztuk
[x] 5 skalpeli
[x] 2 sztylety
[x] Igła - 5cm, a także dwa metry nici do szwów
[x] Złote Jabłko - nie jest ono co prawda ze szczerego złota, jednak jest żólciutkie, smaczne i co więcej, jedno z nielicznych. Zjedzone pozwala na patrzenie przez ściany przez jeden pełen post, jednak tylko przez jedną ścianę na raz. Jabłko wraca do właściciela po trzech dniach fabularnych.
[x] Nikolia - Srebrny pierścień od zewnątrz i wewnątrz pokryty błyszczącymi niebieskimi runami. Nosząc pierścień osoby bez oczu boga nie dadzą rady zobaczyć many użytkownika, czy wyczuć od tej osoby energii magicznej.
[x] Bagworm - peleryna z kapturem w kolorze moro - Zarzucona na Shou sprawia, co naturalne dlatego koloru, że łatwiej mu się maskować w dżungli. Zmienia ona również ubarwienie maskujące w zależności od krajobrazu. Czyli w śniegu będzie miało-szara, na pustyni buro-brązowa i tak dalej. Główną jej właściwościom jest jednak to, iż sprawia że Shou znika z wszystkich radarów. Czy to magicznych czy technicznych.
Moce i Zaklęcia
"Power doesn't corrupt people, people corrupt the Power."
[-] Aspekt - Powietrze.
[-] Specjalny aspekt - Smok.
[-] Talent - Człowiek Renesansu.
[-] Mirage - Shou jest w stanie rzucić przezroczystym, jakby szklanym sześcianem. Ten utrzymuje się przez jeden post, w trakcie którego chłopak może aktywować jego specjalną zdolność. Po pstryknięciu palcami z sześcianu uwalnia się niematerialny klon użytkownika i zaczyna uciekać w kierunku przeciwnym niż ten w którym Shou się znajduje. Klon znika po 2 postach.
[x]
Dragon Senses - posiadając w sobie elementarne zdolności smoczych zabójców, nastolatek ma lepiej rozwinięte zmysły, aniżeli przeciętny mag. W jego przypadku chodzi głównie o słuch oraz węch, które wyróżniają się na tle pozostałych zmysłów. Pozostałe zaś pomimo drobnej poprawy względem przeciętnego poziomu, odstają względem tej dwójki.
[x]
Motion - główna wada wyostrzonych zmysłów, która objawia się pod postacią mdłości. Czasem wystarczy sama myśl o pojeździe dwu lub czterokołowym, zaś sama obecność w takowym potrafi wywołać odruchy wymiotne. Oczywistym jest także zmniejszenie potencjału bojowego, czy całkowite wykluczenie walki w środkach lokomocji. Przynajmniej w przypadku niebiańskiego smoka, ta wadliwa podstawa magii regulowana jest przy pomocy silnego przepływu powietrza, bądź otwartej przestrzeni. Wtedy to zachodzi swego rodzaju równowaga pomiędzy leczniczymi działaniami powietrza i negatywnymi skutkami środków lokomocji, dzięki czemu nastolatek zamiast wypróżniać swój żołądek górą, zapada w stan stagnacji lub uśpienia.
[x]
Respire - smoczy zabójca potrzebuje tylko chwili na odetchnięcie, a jego siły zaczynają wracać, zaś rany się zasklepiają. Odnosi to lepsze efekty, jeśli chłopak otoczony jest świeżym, czystym powietrzem, najlepiej gdzieś na otwartej przestrzeni, jednak tak długo, jak ma dostęp do powietrza - zadziała. Odzyskuje od 2 do 7 many za post większego wysiłku lub walki oraz do 25 many za każdy post niewymagający złożonych czynności lub pozwalający na odpoczynek. Zależy to oczywiście od jakości powietrza i oceny MG.
[x]
Natural Healing Abilities - nie zna się na tym doskonale, jednak jest w stanie załagodzić częściowo ból. Wszelkie drobne bóle, czy niegroźne skaleczenia mogą zostać wyleczone za sprawą niebiańskich zdolności chłopaka. Co więcej, nieznacznie poprawia to zdolności regeneracyjne chłopaka oraz uodparnia go na większość pospolitych chorób, jak przeziębienie, czy grypa.
[x]
Open Aerial Space - specyficzna modyfikacja jego magicznych zdolności, gdyż zaklęcia ciemnowłosego maja zwiększoną skuteczność w otwartej przestrzeni. W przypadku przebywania na świeżym powietrzu, siła jego zaklęć zwiększa się w nieznacznym stopniu. Co zaś, jeśli znajduje się w ciasnych pomieszczeniach lub jakiś wąskich tunelach? Wtedy jego zaklęcia są nieznacznie słabsze. W przypadku sporych pomieszczeń efekt jest neutralny, czyli zaklęcia nie są ani silniejsze, ani słabsze.
[x]
Gale Connoisseur - niczym prawdziwy znawca powietrza - w dodatku taki, który posiada możliwość jego konsumpcji - nastolatek jest w stanie podać wszelkie parametry powietrza otaczającego go. Wchodzą w to takie rzeczy, jak temperatura, prędkość i kierunek wiatru, czy 'czystość' oraz skład, o ile ten jest mu znany. W przypadku występowania nieznanych mu elementów, będzie wiedział jedynie, że jest w nim coś 'obcego'.
[x]
Microclimate - chłopak potrafi kontrolować prądy powietrzne w promieniu dziesięciu metrów od siebie. Może odpowiednio ocieplić swoje otoczenie lub też je ochłodzić,sprowadzając tam niewielką ilość odpowiedniego powietrza. Dokładniej ujmując, może doprowadzić do drobnych zmian temperatury jego otoczenia o maksymalnie 5 stopni, z czego ów wielkość maleje stopniowo od centrum, czyli dwa metry od chłopaka temperatura podniesie się maksymalnie o 4 stopnie.
[x]
Tranquility - nastolatek potrafi zniwelować przemieszczające się wokół niego powietrze, wytwarzając tym samym cisze. Co prawda, nie wpłynie to na silne powiewy wiatru, jednak może dzięki temu odrobinę go osłabić.
[x]
Levitation - chłopak potrafi unosić się nad ziemią. Nie przekracza to jednak wysokości kilkunastu centymetrów nad ziemią. Ot przydatne, jeśli nie chce się brodzić nogami w błocie.
[x]
Whiff - jako powietrzny mag, chłopak potrafi stworzyć podmuch. W dodatku nie chodzi tutaj o machnięcie ręką. Za sprawą tej podstawy, nastolatek potrafi wytworzyć wiatr w niemalże dowolnym miejscu, o ile te znajduje się w zasięgu jego wzroku. Co prawda, nie powali to drzewa, czy nie podniesie głazu, ale spokojnie mógłby przesunąć lżejsze przedmioty lub poderwać w powietrze jakąś kartkę i liście. Im większa odległość, tym słabszy efekt.
[x]
Air Bags - powietrzna podstawa, która zapewnia magowi niebios większą pojemność płuc. Dzięki temu, wydłuża się czas, który ciemnowłosy potrafi wytrzymać odcięty od tego życiodajnego gazu. Ot potrafi dłużej wstrzymać oddech, czy przetrwać w przypadku braku tlenu w otoczeniu przez nieco dłuższy okres czasu. Niczym jakiś profesjonalny pływak.
[5]
Dragon's Howl - Zaklęcie to wytwarza pojedynczą, poziomą trąbę powietrzną, która ma pół metra średnicy oraz pięć metrów zasięgu. Nie zadaje ono zbyt dużych obrażeń, a co najwyżej wywoła pomniejsze zadrapania i skaleczenia, jednak jest w stanie zatrzymać przeciwnika lub tych lżejszych nawet odepchnąć.
[1-5]
Gentle Wind - Wytwarzając dookoła swojej dłoni nocną bryzę, nastolatek nieznacznie niweluje zmęczenie celu oraz umożliwia tym sobie przekazanie MM danej osobie. Nie może jednak przekazać więcej, aniżeli 5 MM.
[5]
Puff - Nietypowa zdolność, która zwiększa skoczność chłopaka. Jego skoki przez jeden post wydają się znacznie lepsze, aniżeli przeciętnej osoby. Ponadto może jednorazowo odbić się od powietrza, jak od zwyczajnego, stabilnego gruntu.
[5]
Wind Trap - Powietrzna pułapka. Nastolatek może wytworzyć do dwóch powietrznych pułapek, które pozostają niewidoczne dla przeciwnika. Pułapka ma pół metra średnicy i w przypadku przekroczenia jej obszaru, aktywuje się i uwalnia wysoką na trzy metry trąbę powietrzną, która zadaje obrażenia takie jak nacięcia, skaleczenia i otarcia. Pojedyncze użycie zaklęcia tworzy jedynie jedną pułapkę. Można ją zastawić nie dalej, jak pięć metrów od użytkownika.
[18]
Dragon's Roar - Znacznie potężniejsza forma ryku, która przy swojej niezmiennej średnicy pół metra, sięga już do 10 metrów. Wywołuje on znacznie większe nacięcia, czy otarcia oraz posiada całkiem sporą siłę, która może posłużyć do odpychania dość ciężkich przedmiotów lub przeciwników.
[20]
Fetter - Zaklęcie, które polega na spętaniu wybranej kończyny przeciwnika poprzez zaciśnięcie na niej mas powietrza. Siła uścisku spokojnie może naruszyć strukturę kończyny, czy nawet ją połamać. Ponadto podczas wyrwania z ów powietrznego uścisku, może dojść do poważniejszych urazów, jak to już bywa podczas prób wyswobodzenia się z czegoś takiego. Efekt utrzymuje się do dwóch postów. Przy użyciu odpowiedniej siły lub magii można przeciwdziałać efektom tego zaklęcia. Odpowiednia wytrzymałość zmniejsza potencjalne obrażenia wynikające z zaklęcia. Przy sporej szybkości lub użyciu zaklęć teleportacji, można uniknąć ów uścisku.
[20]
Shot - Powietrzny pocisk, a dokładniej wystrzał skompresowanym powietrzem. Ma on średnicę jakiś trzech centymetrów oraz długość dziesięciu. Niewielki przedmiot ze sprężonego powietrza, które ma na celu przebijać się przez różne obiekty, jak rozgrzany nóż przez masło. Przy odpowiednich zdolnościach lub szczęściu, ów pocisk może zabić na miejscu, jednak wymaga to sporej precyzji. Można przyrównać to do nieco silniejszego wystrzału, aniżeli ten z broni palnej, głównie dlatego, że samo działanie pocisku, przypomina nieco powietrzne wiertło.
[20]
Boom - swego rodzaju dodatkowy element powyższego zaklęcia. Używając tej techniki Shou jest w stanie poddać dekompresji powietrze skondensowane w pocisku. Powoduje to tyle, że ten natychmiastowo zwiększa swoją objętość trzykrotnie, toteż zamiast średnicy trzech centymetrów w chwili użycia Boom ta średnica wyniesie dziewięć centymetrów.
[35] Devour - Zaklęcie to polega na dwóch rzeczach! Pierwszy etap to potężne wciągnięcie powietrza do płuc, coby pozyskać składniki do głównego zadania. W wyniku tego wdechu w promieniu jakiś 10 metrów ilość powietrza maleje do minimum wymaganego do przeżycia, a co za tym idzie... wszyscy poza nim w tym obszarze mogą mieć kłopoty z oddychaniem, acz poziom życiodajnego gazu wraca stopniowo do normy po upływie 2 postów. Jakie jednak ma główne zadanie te oto "pożarcie"? Otóż po upływie 1 postu od wchłonięcia, zasklepieniu ulegają wszelakie poważniejsze rany maga, zaś po kolejnym poście te, które mogłyby jakoś zagrozić jego życiu. Niestety, w danym poście jego zaklęcia są osłabione przez pierwszy post z powodu zmniejszonej objętości powietrza w otoczeniu - mniej więcej o połowę pod względem siły. Poza tym im czystsze powietrze tym szybszy proces leczenia, bądź te może tyczyć się obrażeń nawet z wyższej półki. Zaklęcie obejmuje tylko nastolatka. Co zaś z innymi? Tak dokładniej to w normalnym, nieaktywnym stylu egzystencji, ci dadzą radę bezproblemowo oddychać, jednak w przypadku wzmożonego wysiłku dość szybko może pojawić się niedotlenienie.