I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Każdy kto wymyślił już sobie dane zaklęcie, pisze je w tym temacie i czeka, aż administrator napisze czy może pisać trening z tym zaklęciem czy nie, albo żeby zmienił jego działanie gdyby było za mocne. Po zaakceptowaniu zaklęcia piszecie trening w microsofcie wordzie i wklejacie dany trening do jakiegoś tematu np. Łąka, albo tworzycie pierwsze miejsce treningu ( temat w którymś mieście ) i wklejacie tam ten trening. Następnie pod zaklęciem tutaj wklejacie link do treningu i prosicie admina o edycje KP.
Joker (B) – w dłoni Colette pojawiają się trzy karty z Jokerami po czym znikają. Co się stało? Jokery ‘połączyły’ się i za plecami dziewczyny pojawia się jeden wielki Joker z kosą! Może nie aż tak wielki bo mierzy sobie 3,5m ale jednak wymiary spore. Broń z kolei ma 3 metry długości, a ‘ostrze’ 1,5m. Tak, więc dysponuje uzbrojeniem odpowiednim do swych wymiarów. Wracając jednak do konkretów, to przy jego pojawieniu się towarzyszy jeszcze jedna zmiana. Mianowicie wszelka powierzchnie płaska w promieniu 17,5 m od dziewczyny pokryta zostaje kartami o rozmiarach 3,5m na 1,5m - nawet pojedyńczej karty nie zniszczy człowiek, broń i zaklęcia poniżej rangi C lub ogólnie takie, które kart nie niszczą nawet z wyższą rangą. Jakiś klimat dają, a coś poza tym? No, więc wracając do jokera, to on nie może chodzić nigdzie poza obrębem karty na jakiej aktualnie się znajduje, więc w pewien sposób jest on ograniczany. Jednakże raz na jakiś czas może zrobić skok pomiędzy kartami, coś w rodzaju teleportu, który trwa sekundę (1 skoki na post). Joker jest jak kolejna kończyna – innymi słowy, Carter może nim ‘sterować’ za pomocą myśli. Dodatkowo jeśli dziewczyna znajdzie się w ciasnym pomieszczeniu to ma możliwość schowania Jokera i tej przestrzeni do karty bez dezaktywowania zaklęcia – i po prostu wypuszczenia go w odpowiedniej chwili bez utraty dodatkowej many. Działa 6 postów przy czym jeśli jest Joker schowany w karcie – czyli nic nie robi – to i działanie się nie wlicza. Przykład – Joker działa dwa posty. Na kolejne trzy chowa się w karcie, więc jak ponownie wyjdzie to wciąż ma 4posty działania.
Ostatnio zmieniony przez Colette dnia Nie Mar 17 2013, 10:48, w całości zmieniany 1 raz
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Mar 14 2013, 16:58
Colcia -> akcept
//resztę masowo sprawdzę jutro : 3 a teraz idę robić projekt inżynierski na jutrzejsze ranne konsultacje ; p
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Mar 15 2013, 10:52
Guma
Termit[B] - poparzenie 2 stopnia przy ciosie, a przy dłuższym kontakcie np. chwycie szyi to spalenie tej skóry i ścięgien po upływie 6s
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Mar 15 2013, 11:07
Dax: działa 1 post -> to typowy czas trwania oślepienia na D. Zasięg. Propunuję okrąg o promieniu 8 metrów wokół rzucającego.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Mar 15 2013, 14:13
Sethor: Freezing trap - Tylko niemagiczne, bez umiejek od ataku na lvl. 2 lub 3 Trening - Niech będzie że akcept
Nie wiem czy mogę tak zrobić, ale skoro już zaklęcia zostały wymyślone, to chyba nie obrazicie się jak je tu umieszczę już, prawda?
Spoiler:
Ranga A:
Moving Vines [A] - Kirino używając swojej magii wzmacnia rozwój korzeni wszelkich roślin i kwiatów znajdujących się na terytorium o promieniu 10 metrów, w efekcie tworząc mocne, silne i grube pnącza o ostrych końcówkach, swobodnie wędrujące pod ziemią. Są one na tyle silne i magicznie wzmocnione, że bez większego problemu i stracie na prędkości potrafią przebić się one przez grunt i zaatakować (dosłownie wystrzelić z ziemi) przeciwnika Kirino, kiedy dziewczyna tak postanowi lub opleść i unieruchomić wroga, jeśli ten nie jest uważny i nie zdąży w porę uskoczyć. Jednocześnie Kirino może użyć 5 takich pnączy. Grubość pięści. 3 tury.
Ressurection Fern [A] - zaklęcie defensywne, Kirino używając połączenia własnej magii i specjalnej właściwości tytułowej rośliny magicznie przyśpiesza wzrost i rozmiar kwiatu, który następnie pokrywa jej ciało i zamyka wewnątrz specjalnego, bardzo wytrzymałego kokonu (kształt kuli, idealnie aby zmieścić siedzącą Kirino). Kokon ten wygląda okropnie, niemal jak całkowicie martwa roślina, która jest na skraju śmierci, jednak są to tylko pozory. Sam kwiat jest niesamowicie odporny na magię i ataki fizyczne, lekko bardziej niż zazwyczaj odporny na ogień (z racji swojego stanu, technicznie nie jest on taki sam jak zwykły kwiat, nie zostanie zniszczony od zapałki, ale kula ognia to inna sprawa). Dodatkowo, korzystając ze zdolności kwiatu "Ressurection Fern" jest on w stanie do pewnego stopnia uleczyć użytkowniczkę tegoż zaklęcia z ran, O ILE mam on dostęp do światła i choćby śladowy do wody. Maksymalnie średnich ran. (Od Dona - nie można wyjść z kwiatu, leczenie trwa 3 pełne posty, wytrzyma silne ciosy fizyczne, ciosy magiczne do rangi B chyba ze takie antykwiatowe. Leczenie innych możliwe, trwa 5 postów, lekkie rany tylko wyleczy)
Ranga B:
Plague Flowers [B]- Kirino generuje bardzo malutkie, szybko rozprzestrzeniające się na ciele ludzkim kwiaty, które przy kontakcie z ciałem przeciwnika zaczynają się masowo rozprzestrzeniać, niczym jakaś bardzo obrzydliwa zaraza i wydzielać spore ilości kwasu, który przeżera się przez skórę. Jeśli nie zostaną usunięte (spalone lub oderwane od ciała, co zajmuje całkiem sporo czasu z uwagi na szybkość replikacji kwiatów - kąpiel nic nie da) po przeżarciu się przez naskórek zaczynają oddziaływać na mięśnie, cały czas generując kolejne ilości kwasu i rozprzestrzeniając się dalej. Aby zakażenie doszło do skutku Kirino lub jej kwiaty muszą osiągnąć kontakt fizyczny z ciałem (skórą) przeciwnika. Można do tego użyć innych kwiatów, które Kirino posiada (pokrycie innych kwiatów tymi kwiatami jest możliwe i mogą one przenosić tę małą zarazę). (Od Dona: Spalą skórę i co najwyżej podrażnią i osłabią mięśnie. Spalanie zajmuje im 3 posty, po tym czasie kwiaty po prostu znikają, nie mając pożywki.)
Flower Traps [B] - Kirino rzuca na terenie walki 5 magicznych ziaren w dowolnie wybranych przez siebie miejscach. Każde z nich momentalnie zamienia się w niewielkich rozmiarów, całkiem ładny różowy kwiatek, który delikatnie pobłyskuje kolorem żółtym. 2 z tych 5 ziaren rozrastają się pod ziemią do większych rozmiarów na kształt dużej rosiczki mięsożernej - kiedy ktoś nadepnie na teren blisko połyskującego kwiatu, spod ziemi wynurza się ogromna paszcza rosiczki, która łapie delikwenta za nogi (czy jakąkolwiek część ciała, która spoczywa na ziemi) i stara się wgryźć w ciało lub przynajmniej unieruchomić delikwenta. Kwiaty instynktownie czują, kiedy to Kiri staje na ich "obszarze działania" i nie wyrządzą jej krzywdy (pułapka się nie uaktywni, jeśli zagraża to Kiri - chyba, że ta tego zechce). (Od Dona: Co najwyżej wgryzą się w ciało, ale nie przegryzą go, wielkość... po wynurzeniu powiedzmy że do połowy ud statystycznego dorosłego faceta.)
Flower Thorns [B] - Kirino tworzy w swoich rękach 3 kolce róży, rozmiarów kciuka ludzkiego i rzuca nimi w przeciwnika, jednocześnie napełniając je swoją magia. Choć kolce same w sobie nie zadają wielu obrażeń (jednak cholernie bolą) to w momencie kontaktu z jakimkolwiek obiektem wybuchają, po wcześniejszym wbiciu się w dany obiekt (czy to jest ludzkie ciało, czy też drewno lub metal, kolce posiadają na tyle dużą ostrość, że są w stanie wbić się w daną fakturę choć nie przebić na wylot). W przypadku kontaktu z ludzkim ciałem dany kolec jest w stanie wręcz pozbawić przeciwnika kawałka ciała (wielkości piłeczki pingpongowej), w przypadku przeszkód terenowych takie "bombko-pociski" są w stanie przeszkodę rozwalić w pył.
Ranga C:
Flower Vine [C] - podobny do zaklęcia Moving Vines czar, z tą róznicą, że Kirino wytwarza zaledwie jeden splot korzeni, który wyrasta z jej dłoni i wystrzeliwuje w kierunku przeciwnika (rozrasta się, w sensie elastycznym, cały czas połączony jest z Kirino), starając się przebić jego ciało, najlepiej na wylot i w zależności od chęci Kirino zacisnąć na nim, zaczepić o coś lub zwyczajnie wrócić. Nie jest to zbyt duże pnącze, dlatego nie zada ono zbyt wielu obrażeń, ale z uwagi na swoją ostrość jest w stanie przebić się przez kawałek ludzkiego mięsa lub innego materiału. Grubość pięści, możliwość lekkiej zmiany kierunku.
Seed Turrets [C] - Kirino rozrzuca na terenie walki maksymalnie 3 magiczne ziarna naraz, z których powstają wysokie na 150 centymetrów sploty kwiatów i ich korzeni, bardzo grube i dość wytrzymałe. Działają one jak regularne wieżyczki, powierzchnia kwiatów generuje bowiem kwas, którym kwiaty są w stanie "splunąć" w kierunku przeciwnika. Kwas jest bardzo bolesny, faktycznie jednak zadaje obrażenia na poziomie standardowego zaklęcia ofensywnego rangi C (poparzenia). Wieżyczki więdną po 3 postach.
Ostatnio zmieniony przez Kirino dnia Wto Mar 19 2013, 16:35, w całości zmieniany 2 razy
Edgy Guy
Liczba postów : 315
Dołączył/a : 21/02/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Mar 17 2013, 19:10
Kirino: Moving Vines: Jak długie i grube są ów pnącza? Jak długo działa zaklęcie? Ressurection Fern: Nie ważna jak jesteś ranna, nie wyjdziesz z kwiatu i rany będą się leczyć przez 3 pełne posty. Wytrzyma silne ciosy fizyczne, ciosy magiczne do rangi B chyba ze takie antykwiatowe(czyli rój szarańczy mimo że zaklęcie i to nie ognia, zniszczy twój kwiat), Mały ogień kwiatu nie zaszkodzi. Jeśli chcesz leczyć tym kwiatem innych, to tylko niewielkie rany i przez 5 postów zamknięcia. Plague flowers: Spalą skórę i co najwyżej podrażnią i osłabią mięśnie. Spalanie zajmuje im 3 posty, po tym czasie kwiaty po prostu znikają, nie mając pożywki. Flower traps: Co najwyżej wgryzą się w ciało, ale nie przegryzą go, wielkość... po wynurzeniu powiedzmy że do połowy ud statystycznego dorosłego faceta. Flower Thorns: Rozwalą jedynie kawałek ciała wielkości piłeczki do pingponga Flower Vine: Jak długi? Jak gruby? Potrafisz tym sterować czy leci tylko w linii prostej? Seed Turrets: Kwas jedynie lekko poparzy i zada ból ale w gruncie rzeczy nie będzie zbyt groźny. Wieżyczki więdną po 3 postach
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Mar 18 2013, 19:08
Gate of the Raven, Corvus (C) - przywołuje czarnego kruka z białym dziobem. Może być wykorzystwywany w różnorodnych celach: zwiad, transport w powietrzu (maksymalnie 1 osoba), czy nawet walka. (Wzrost kruka to około 120cm, a rozpiętość jego skrzydeł niespełna 2,5m) Obrazek Peek - Cor atakuje przeciwnika dziobem, jednak atak do silnych nie należy i pozostawia zwykłe skaleczenia, ewentualnie obrażenia jak w przypadku zaklęć D. Black Flames - Cornus wytwarza czarną kulę ognia, który poza inną barwą nie posiada innych właściwości (zwykły ogień o innym kolorze). Ogień ten kształtuję się w najzwyczajniejszego fireballa i zadaje przeciwnikowi obrażenia typowe dla rangi C, mogąc wywołać poparzenia. Fire Resistance - Corvus jest w stanie wchłonąć(przyjąć na siebie bez szkody) niewielkiej ilości płomienie. PWM 100%; 75% zaklęcia D; 25% zaklęcia C (oczywiście te ogniste)
W sumie nie wiem czy spell trzeba sprawdzać... był już w spellach strona pierwsza... A tutaj... trening
A tutaj zmieniony jednorożec nieco... I new one czyli Mały Lew: Gate of the Unicorn, Monocerotis (C) - korzystając z tego srebrnego klucza, Finnian może przyzwać czarnego jednorożca. Może on posłużyć jako środek transportu. W końcu należy do koniowatych. Jednak posiada też inne umiejętności. Może są przydatne, ale za to jest praktycznie nieprzydatny w walce. No niby zaatakuje z rogu, czy kopyt, ale to spowoduje ledwo draśnięcie, czy coś. Obrazek Hide&Seek - Mon może wniknąć w cień dowolnej osoby (człowieka). Podczas gdy ukrywa się w cieniu, informuje o swoim położeniu właściciela. Podczas ukrywania się w cieniu, nie może zostać odwołany, ani nie jest w stanie przemieścić się do innego cienia przed opuszczeniem obecnie zajmowanego. Shade Travel - Monocerotis może także przenosić się przy użyciu cieni rzucanych przez większe przedmioty (nie wliczają się tutaj cienie ludzi), jednak muszą znajdować się one w zasięgu wzroku jego posiadacza. Darkness Path - Monocerotis potrafi przemienić się w "drzwi". Zaklęcie o tyle użyteczne, iż może przenieść przez nie użytkownika w inne miejsce, a dokładniej z jednego cienia w inny. Oczywiście przejście jest obustronne, a i w trakcie użytkowania Mon nie będzie się ruszał nigdzie indziej.
Gate of the Little Lion, Leonis Minor (D) Przyzwany za pomocą tego srebrnego klucza Duszek przyjmuje formę "chłopca" o blond włosach, który ma niespełna 110cm wzrostu. Leonek posiada także granatowe tęczówki, stosunkowo unormowaną jak na wzrost i prawdopodobny "wiek" ciała sylwetkę oraz lwie uszka i ogonek. Tak tak... Właśnie te 2 ostatnie elementy odróżniają go od zwyczajnych ludzików. Jeślo zaś chodzi o strój, to Duszek zazwyczaj pojawia się w żółtej bluzie, często z brązowymi paskami na niej, a także w brązowych krótkich spodenkach i żółtych trampkach. Co natomiast z jego charakterem? Mamy doczynienia z typowym, radosnym, roześmianym, ciut za głośnym dzieckiem, którego żywiołem to walka raczej nie jest. Można ująć, że jest on skory do pomocy, ale jak to młode osóbki, także dość strachliwy. obrazek,czyt. w odpowiednie miejsce wstaw lwi ogonek i lwie uszka Sensitive sight - jak to u kotowatych, nawet jeśli to pół kot, pół człek, występuje wyostrzony wzrok. Cóż... Może nie jest to jakieś znaczne wyostrzenie, jednak na pewno dostrzerze więcej szczegółów niż zwykły ludź, a nawet nieco dalej. Shiny orb - wytwarza niewielkie kule świetlne, których natężenie światła rozdziela się między poszczególne światełka. Czyli jeśli mamy taką pojedyńczą kulkę i jest ona w stanie wytworzyć takie światło, że aż trzeba przykryć oczy, to te natężenie rozbije się na daną ilość przyzwanych pozostałych świetlnych kul, oczywiście rozkład natężenia jest równomierny. Leonis - wytwarza nagły rozbłysk, który jest na tyle silny, by krótkotrwało oślepić osóbki patrzące w stronę Leosia. Oczywiście ci znajdujący się bliżej oberwą mocniej, aniżeli ci z dalszej odległości. Zwykle przyślepienie trwa jeden post.
Kirino
Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Mar 18 2013, 19:15
Moving Vines: 2x grubość zaciśniętej ludzkiej pięści (końce ostre), 3 tury? Ressurection Fern: Sure thing, ale w trakcie pobytu w kokonie mogę dalej czarować? Plague Flower: Ok. Flower Traps: Ok. Flower Thorns: Ok. Flower Vine: 1x grubość zaciśniętej pięści (koniec ostry), długi na 10 metrów, mogę sterować (? - to właściwie pytanie jest xD). Seed Turrets: Ok.
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Mar 18 2013, 20:05
Finster:
Gate of the Raven, Corvus (C) Black Flames - średnica 15 cm, nie użyje tego czaru więcej niż 2 razy na post Fire Resistance - raz na post, przy większej ilości mogą wystąpić niepożądane efekty u ducha, które określi mg
Gate of the Unicorn, Monocerotis (C) Hide&Seek - informuje w obrębie jednej kategorii (miasta itp.) Darkness Path - 15m
Akcept wszystkich, chyba że masz zastrzeżenia XD
Edgy Guy
Liczba postów : 315
Dołączył/a : 21/02/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Mar 18 2013, 21:55
M.Vines - Grubość pięści. 3 tury R. Fern - Możesz, ale na ślepo ofc. F.Vine - Tylko nieznaczna zmiana kursu.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.