I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Każdy kto wymyślił już sobie dane zaklęcie, pisze je w tym temacie i czeka, aż administrator napisze czy może pisać trening z tym zaklęciem czy nie, albo żeby zmienił jego działanie gdyby było za mocne. Po zaakceptowaniu zaklęcia piszecie trening w microsofcie wordzie i wklejacie dany trening do jakiegoś tematu np. Łąka, albo tworzycie pierwsze miejsce treningu ( temat w którymś mieście ) i wklejacie tam ten trening. Następnie pod zaklęciem tutaj wklejacie link do treningu i prosicie admina o edycje KP.
Autor
Wiadomość
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Mar 07 2013, 12:36
Sethor; Freezing trap -> wyobrażam sobie to tak, ze pokrywa Cię mała warstewka szronu. AKCEPT
Lodowy twór: Minigun -> Co najwyżej strzelba mająca trzy pociski na tej randze.
Bouncin Freezer -> kulka istnieje 2 posty. Jeżeli może być to też akcept.
Hotaru:
Chikara -> zadziała tylko na jedną osobę i siłę ocenia MG
Warai coś tam -> dymek unosi się 1 post. Wiadomo, można go rozwiać.
Podmuch -> jeżeli będzie stał blisko ściany to uderzy. Moc adekwatna do rangi C lepiej brzmi.
Ayano
Cukierek wytrzymałem -> albo zwiększa wytrzymałość, albo leczy rany. Nie obie rzeczy na raz. Musisz wybrać. Poza tym wytrzymałość zwiększy na 2 posty adekwatnie do rangi zaklęcia. Rany również leczone są adekwatnie do rangi.
Żelusiowy lekarz -> okej, ale 1 cukierek na 5 postów tylko.
Hotaru
Liczba postów : 756
Dołączył/a : 14/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Mar 07 2013, 12:39
u Hotaru wszystko okej zgadzam się ;3 do Ayaśki to cukierek wytrzymalek tylko zwiększa wytrzymałość, a żelusiowy lekarz spoko ;3
Dobra, to akceptuję Freezing Bouncera, zmieniam rangę Freezing Trap na C, żeby było efektywniejsze, potężniejsze, wiadomo. I, apropos tego zaklęcia. Lodowa Ewolucja działa zarówno na to, co znajduje się pod powłoką lodu, wytworzoną przez to zaklęcie, jak i na to, co jest na zewnątrz tej powłoki, np. gdyby ktoś się zapierał o ten lodowy twór.
I zamiast tego C strzelbowatego zrobię sobie zaklęcie rangi D:
Rangi [D]: -Lodowa Skóra- ciało maga przybiera wygląd bryły lodowej, lecz nie tylko. W rzeczywistości zostaje pokryty warstwą lodu, łącznie z ubiorem. Oprócz tego, zyskuje on dodatkową ochronę (choć dośc nikłą), twardnieje, a także zapewnia możliwość ślizgania się po różnorakich powierzchniach. Gdy to zaklęcie jest aktywowane, Seth może bezboleśnie oderwać ze swojego ciała wszystkie odłamki lodu, które na nim są. W tym stanie inne zaklęcia użytkownika nie robią żadnej szkody Sethowi.
Welt
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 03/01/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Mar 09 2013, 19:36
Błogosławiony ten, który musi to czytać, nyah... .____.
Piekielny krąg[B]: Zaklęcie obszarowe, w obrębie 15m od Gumisia podłoże zyskuje nowe, całkiem użyteczne właściwości. Bowiem każdy prócz Gumisia, kto stanie na owym podłożu dozna poparzeń stóp. Oczywiście rzecz biorąc jeśli się przewróci, to poparzy się cały. Prościej mówiąc, podłoże zaczyna płonąć. Zaklęcie trwa 3 posty i z każdym postem płomienie są coraz wyżej. Przy pierwszym do kostek, przy drugim do połowy łydek, przy trzecim sięgają już kolan. Jednakże ta wersja jest silniejsza od swojej poprzedniczki na randze C, tutaj bowiem podłoże nie ma znaczenia. Ogień pojawi się i utrzyma na dosłownie wszystkim, zaczynając od betonu na wodzie kończąc
Ognista pułapka[C]: Pozwala na stworzenie trzech Fireballi wielkości koszykowej piłki. Owe Fireballe, wiszą w miejscu w którym zostały stworzone i działają jak bomby z zapalnikiem, którym jest Gumiś, gdy bowiem tego zachce, ów ogień rozszerza się dookoła w promieniu 5m od epicentrum zadając poparzenia rangi D, nie licząc samego epicentrum gdzie nadal zadawane są obrażenia rangi C
Władca ognia[C]: Zaklęcie polega na... kontroli i manipulacji ogniem przez trzy posty. Po prostu pozwala kształtować go do woli no i kierować nim jak tylko mag zechce.
Termit[B]: Gumiś pokrywa swoje dłonie ogniem o strasznie wysokiej temperaturze, zaledwie jego delikatna warstewka pokrywa jego dłonie, dając wrażenie białych dłoni. Już samo ciepło jakie bije wtedy od jego rąk jest silne(Ofc. Gumie nic nie robi), ręce dają też sporo światła, ale ich głównym skilem jest uderzenie, bowiem ktoś kto oberwie z takich rąk może pożegnać się z ciałem w miejscu uderzeniach. Temperatura spalania tych rąk jest na tyle duża że w mgnieniu oka spala skórę i mięśnie. Czar utrzymuje się 2 posty
Smocze płuca[D]: Nadaje płuca Gumisia smoczych właściwości. Nie tylko odporne są one na wysokie temperatury, ale też na wszelkie rodzaje zgubnego dymu, tlenków węgla etc. Na dodatek są znacznie bardziej wydolne i pojemniejsze.
Hot - ok dodałaś poprawki, to akcept Kot - akcept Reszta - Jeśli nikt jutro nie sprawdzi to sam się za to wezmę
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Mar 11 2013, 16:50
Wykupuję zaklęcia sprawdzane przez Dona. Ulepszenie Loading 22 PD, spadek rangi Sunlight 8 PD i Flash 10 PD. Jeżeli coś się nie zgadza, proszę napisać.
Mr. P
Liczba postów : 19
Dołączył/a : 22/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Mar 11 2013, 21:59
Seth: Lodowa skóra - Twardość nie jest zbyt wielka, osłabi jedynie cios pięścią lub zmniejszy rany zadane mieczem. Ale raczej coś więcej ją zniszczy. Utrzymuje się 3 posty
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Mar 11 2013, 23:27
Piekielny krąg[B] - ok Ognista pułapka[C] - eksplozje 3,5m Władca ognia[C] - Zaznacz że nie zawładniesz ogniem innych magów. Przestrzeń kontrolowanego ognia wynosi 2x2x2m. Termit[B] - muszę to z kimś jeszcze obgadać Smocze płuca[D] - Na naturalne tak, ale nie poradzisz se z umagicznionymi.
W razie zastrzeżeń zapraszam na gg
Dax
Liczba postów : 1344
Dołączył/a : 20/10/2012
Skąd : Krakus
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Mar 12 2013, 09:21
Potrzebuje sobie zaklęcie wyrobić na "D" bo nie mam x.x
-Zamieć-(D) Bardzo proste zaklęcie na niskim poziomie, które ma za zadanie oślepić przeciwnika przy pomocy płatków śniegu. Otóż, z czym to się je, albo jak inni wolą jak działa: Mag wytwarza coś w rodzaju chmurki z śniegiem, po czym dmucha nadając jej tym samym pędu. Wznosi się ona do góry, po czym po prostu wywołuje niewielką zamieć. Szybko lecące płatki śniegu ograniczają przeciwnikowi widoczność wraz z lecącym, mroźnym wiatrem, który po prostu „kuje” w oczy. Ale oczywiście nie użytkownikowi, gdyż po prostu mijają się z jego oczami, bo śnieg jest bardzo mądrą istotą i pana unika! Tak właściwie to nie, po prostu jest wykorzystywane do tego PWM z kontroli nad śniegiem. (Działa 2 posty, zasięg zostawiam oceniającemu)
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.