I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Każdy kto wymyślił już sobie dane zaklęcie, pisze je w tym temacie i czeka, aż administrator napisze czy może pisać trening z tym zaklęciem czy nie, albo żeby zmienił jego działanie gdyby było za mocne. Po zaakceptowaniu zaklęcia piszecie trening w microsofcie wordzie i wklejacie dany trening do jakiegoś tematu np. Łąka, albo tworzycie pierwsze miejsce treningu ( temat w którymś mieście ) i wklejacie tam ten trening. Następnie pod zaklęciem tutaj wklejacie link do treningu i prosicie admina o edycje KP.
Autor
Wiadomość
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Lut 24 2013, 20:06
po 2 pierścienie, z uprzednio podanymi przez mg barwami... zwróćmy uwagę, że to jednak jest D, które ma różnorodne zastosowania...
Cóż raczej niechętnie patrzy się na treningi jednodniowe no, ale skoro to czar D to może być. akcept
Player
Liczba postów : 46
Dołączył/a : 18/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Lut 25 2013, 18:05
[D]The colorful world - Pewnie każdy widział shikai Kyouraku. Jeżeli nie to zaspoileruję, bo zaklęcie działa dokładnie tak samo. Mianowicie obrażenia są zmniejszane lub zwiększane w zależności od tego w jaki kolor trafi przeciwnik. Obrażenia są liczone wg wzoru: obrażenia normalne * (powierzchnia widocznego podanego koloru na ciele atakującego/powierzchnia widocznego podanego koloru na ciele trafionego). Wybór koloru zaczyna Player i obowiązuje on przez całą rundę. W następnej rundzie kolor może (ale nie musi) zmienić przeciwnik i też obowiązuje do końca rundy. [2*runda - tura, czyli runda to jeden post]. Jeżeli przeciwnik lub Player trafi w nieobowiązujący kolor zasada ta nie działa i obrażenia są liczone normalnie. Przykład: 1 runda: atakuje Player broni się X. Player wybiera zieleń. Ma na sobie około 30% zielonych ubrań, a przeciwnik około 20%. Jego obrażenia wynoszą więc: 30%/20% = 1.5x. Czyli obrażenia są o połowę silniejsze i bardziej dotkliwe niż normalnie. 2 runda X atakuje broni się Player. X wybiera żółć. Player ma 50% żółci, a przeciwnik, który atakuje ma 25% żółci na sobie. Jego obrażenia wynoszą więc: 25%/50% = 0.5. Czyli obrażenia są słabsze o połowę i takie skutki przynoszą. 3 runda: Player atakuje broni się X. Player wybiera znowu zieleń. Znowu obrażenia są zwiększone o połowę. Ale trafia nie w zieleń, a żółć. Nie jest to obowiązujący kolor więc nic się nie dzieje. Obrażenia są normalne bez żadnych zmian. 4 runda: X atakuje, Player broni się. X nie zmienia koloru, ale trafia. On miał 20% zieleni, a Player 30% zieleni. Jego obrażenia wynoszą więc 20%/30% więc wynoszą 0.66 obrażeń podstawowych. 5 runda Player atakuje X broni się: Player może zmienić kolor na czerwień.
Oczywiście zaklęcia można użyć też w obronie wtedy kolory podaje się w swojej rundzie obrony, a nie ataku. Gra jest dwuosobowa i działa tylko na konkretną dwójkę. Kolory wybierane są na przemian co post, chyba, że ktoś nie będzie chciał zmienić koloru, wtedy jego kolej przepada. Trwa 3 tury.
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Lut 25 2013, 18:48
Na pierwszy rzut oka chce się powiedzieć przekoks XD ale patrząc w szczegóły to wydaję się nawet zoptymalizowane. Akcept
Translacja czynności (z wł. Attività di traduzione) (A) - Czar ten pozwala to na translację czynności Meliora. Cóż niby wyjaśnienie jest, ale co to konkretnie znaczy? No więc mówiąc translacja mam na myśli przesunięcie równoległe, które dotyczy samych czynności, a przynajmniej ich części. Skoro już powiedzieliśmy że działa na zasadzie równoległej to należy pamiętać , że wszystkie czynności są przesyłane dokładnie tak, jak siwowłosy stoi, co znaczy że zachowania np. jego ręki będą przesyłane dokładnie w tym kierunku w którym porusza się kończyna. No, ale żeby nie tyło to już zaklęcie wyższej klasy, więc żeby nie było to nie jest jednorazowe i działa 3 posty. Czar pozwala na translację czynności w promieniu około 50 metrów. Naraz można przemieścić tylko jedną, chyba że są jednego typu np. przytrzymanie obiema rękami kogoś stojącego 5m dalej. Transacji mogą podlegać zarówno czynności wykonywane samym ciałem Meliora jak i prostymi przedmiotami jakie ma przy sobie. Przeważnie ciężko przeciw działać translokowanym czynnościom , gdyż jeśli np. jakaś szyja zostanie chwycona to problem jest z wyrwaniem się, gdyż ręka która ją „chwyciła” jest kilka metrów dalej, więc teoretycznie przeciwnik będzie szarpał się z powietrzem, co jednak nie znaczy, że wyzwolenie się jest niemożliwe. Translacja działa w obie strony więc jeli np. Melior chwyci klucz znajdujący się 10 metrów dalej to będzie czuł ciężar obiektu w dłoni, na czynności której użył przeniesienia. Ma to też konsekwencje, gdyż jeśli użyje tego na zamachach dłonią by kogoś uderzyć, kto znajduje się dalej, a ten na drodze uderzenia postawi przeszkodę, to to może mieć wiadome skutki dla kończyny maga. Jest jeszcze jedna wada, gdyż skoro jakaś czynność jest translokowana gdzie indziej to mimo że jest też robiona na miejscu, to w zwarciu (czyli np. w rękach Meliora nie ma ona już siły). Tak poza tym mimo że wiele czynności naraz odpada to np., jeśli podczas trzymania kogoś/czegoś zaczniemy nimi poruszać, to trzymanie może przejść w szarpanie lub przenoszenie itp. Takie przejścia są dozwolone. Tak pozatym nie można przenieść czynności do środka ludzkiego ciała.
Ast dopisałem te zdanie co chciałeś.
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Lut 26 2013, 17:21
Właśnie widzę, że dopisałeś i bardzo ładnie ;3 Pewnie nie zrozumiem, aż do użycia jakie ono jest potężne, ale dostajesz AKCEPTA
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Lut 27 2013, 10:13
Player:
hmm, trening wydaje się dość specyficzny, no ale niech będzie akcept
Leticia
Liczba postów : 255
Dołączył/a : 09/10/2012
Skąd : Wypizdajów, który nazywa się Gnieznem ~
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Mar 05 2013, 22:10
Hotarowe: ~ Chikara [D] - kolejny wspomagający czar Hotarci i tak jak poprzedni może być rzucony na 1-2 osoby na dwa postki.. I teraz do samego zaklęcia.. Kiedykolwiek myślałeś że jesteś słaby? To po tym zaklęciu będzie wręcz odwrotnie, gdyż wzmacnia ono siłę tego, na kogo czar został rzucony. Jak działa? Kolejna powietrzna bariera tym razem, kiedy użytkownik chcę coś zrobić z większą siłą.. Uderzyć, skoczyć etc. robi to z większą siłą niż normalnie.
~Warai wa kenkō ni yoidesu [d]- Śmiech to zdrowie, no nie? Trzeba tutaj przyznać dziewczynie rację i bić jej pokłony, bo ona wytwarza gazek śmieszek.. Działa on przez 1-2 postów. Co robi ten gazek śmieszek? Jeżeli ktoś go powącha - za zwyczaj działa to tylko na jedną osobę prócz Hotarci - zaczyna się chorobliwie śmiać. Nic dziwnego.. Ten śmiech nie tyle co odwróci uwagę, ale może też czasami utrudnić oddychanie..
~ Podmuch [C] - w końcu czym by był mag powietrzu który nie mógłby zrobić niezłego podmuchu wiatru? No bądźmy szczerzy to zaklęcie jest warte zachodu, dlaczego? Dziewczyna wytwarza bardzo silny podmuch, jak bardzo? Na tyle że by kogoś podniósł a ten by wpadł na ścianę z hukiem! B
Ayasiowe:
Cukierek Wytrzymałek [ D ] - fajnie narzekać po misji, że masz rany i inne takie, no nie? To dzięki temu zaklęciu będziesz miał ich znacznie mniej!~ Bowiem czar zwiększa wytrzymałość. Upadłeś i masz siniaka? Po zaklęciu już ich nie będziesz miał proste i za razem piękne.~ Oczywistym warunkiem jest to, że dziewczyna lub ktoś inny musi zjeść cukierka.
Żelusiowy lekarz [C]- skoro dziewczynka już jest w policji to czas się wyszaleć!~ Magia słodyczy, magią słodyczy, ale to zaklęcie leczy? Jak? Dziewczyna wytwarza żelka - takiego normalnych rozmiarów, które właściwości są proste, bo w nim ukryte jest lekarstwo.. Afu!~ Lekarstwo przyśpiesza gojenie ran.. Ogółem to leczy rany do rangi C, a te z B zmniejszy do rangi C. Żeby zaklęcie zadziałało trzeba jednak zjeść żelka i do tego działa on zaraz po jego połknięciu. 1 cukierek na 5 postów.
Ostatnio zmieniony przez Ayano dnia Pią Paź 04 2013, 18:04, w całości zmieniany 1 raz
Freezing Trap- gdy zaklęcie zostanie aktywowane w dobrym momencie, poprzez wypowiedzenie słowa "Trap", ciało maga jest w stanie w pełni zablokować jeden, pierwszy atak fizyczny, czy to pięścią, czy to nogą, czy to kataną. Po prostu- atak fizyczny Oprócz tego, części ciała, lub sprzęty które w momencie aktywacji są zetknięte z ciałem Sethora, zostają "przymarznięte" do ciała użytkownika, to jest zostają otoczone powłoką lodu, który uniemożliwia oderwanie danej części ciała, lub broni od Sethora, co znacznie ogranicza ruch i ewentualne szanse na odskok, unik.
Rangi [C]:
Lodowy Twór: Minigun- na wybranej przez użytkownika kończynie, powstaje coś na kształt miniguna. Obejmuje od kończynę od paliczków aż do stawu łokciowego, lub kolanowego. Wystrzeliwuje on z wielką prędkością ostro-zakończone odłamki lodowe o średnicy 7,5mm w stronę przeciwnika. By pociski mogły wylatywać z lufy, działo musi się obracać (tak, jest normalnie ruchome, a lód stawia stosunkowo mały opór). Ruch działa jest oczywiście napędzany przez użytkownika poprzez kontrolę nad swoją kończyną, nie ręcznie. Po długim użytkowaniu na najwyższym stopniu mocy, działo może ulec "przegrzaniu", czyli po prostu awarii z powodu zbyt dużego wykorzystania i po chwili eksplozji, która rani kończynę użytkownika, lecz i przeciwników w bliskiej odległości od tego tworu. Odłamki lodowe powodują, rzecz jasna, rany postrzałowe.
Bouncin' Freezer- mag Lodowego Tworzenia kumuluje energię magiczną, wytwarzając kulke lodu o średnicy 10cm, która po wystrzeleniu z dłoni użytkownika leci zgodnie z wolą maga dopóki nie uderzy w jakiś cel. Wtedy odbija się jeszcze dwukrotnie w losowym kierunku, może nawet trafić w stwórcę. Przy trzecim kontakcie, kulka przywiera do ciała, przedmiotu, ściany. Z każdym odbiciem, pozostawia na celu dość cienką warstwę lodu (o średnicy takiej jak kulka- przy zetknięciu lekko "zgniata się", by dotykać ciała jak największą powierzchnią a następnie odbija, znowu przybierając formę kulki), która wychładza dane miejsce w organizmie i lekko utrudnia poruszanie tą częścią ciała. Warstwa ta topnieje po dwóch postach.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.