I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Każdy kto wymyślił już sobie dane zaklęcie, pisze je w tym temacie i czeka, aż administrator napisze czy może pisać trening z tym zaklęciem czy nie, albo żeby zmienił jego działanie gdyby było za mocne. Po zaakceptowaniu zaklęcia piszecie trening w microsofcie wordzie i wklejacie dany trening do jakiegoś tematu np. Łąka, albo tworzycie pierwsze miejsce treningu ( temat w którymś mieście ) i wklejacie tam ten trening. Następnie pod zaklęciem tutaj wklejacie link do treningu i prosicie admina o edycje KP.
Autor
Wiadomość
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Lut 20 2013, 16:50
Rozrost[D] - Proste zaklęcie polegające na powiększeniu dowolnego niemagicznego przedmiotu do rozmiaru człowieka. Czyli czegoś już w tym rozmiarze nie powiększy. Powiększenie trwa trzy posty ale może zostać przerwane w dowolnym momencie przez użytkownika zaklęcia
Udźwig[D] - Równie proste zaklęcie co jego poprzednik. Pozwala ono bowiem na Zwiększenie maksymalnego udźwigu Dona o 100kg na czas 5 postów. W żaden sposób nie wpływa to na jego siłę czy szybkość, nie wpływa w żaden sposób na statystyki, pozwala jedynie unieść o 100kg więcej niż normalnie, bez żadnego zmęczenia czy innych niedogodności.
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Lut 20 2013, 17:43
Rozrost w sumie akcept...
Udźwig... 3 posty lub na C? ;3
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Lut 20 2013, 17:47
3 posty mi pasują. Trening pojawi się... wkrótce, bardzo wkrótce
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Lut 20 2013, 19:36
Odzysk to odzysk soł... Acero di Fumare - ok
Teletransporto - ok na tych zasadach co opisałeś, ale po pojawieniu już jesteś sobą, ne?
Nube Sulla Spada - dwa posty dym wokół miecza i... *pam pam pam* im bliżej klatki piersiowej rana, tym skuteczniej zadziała.
Nero Nebbia - wytwarza się cały post, trwanie i skuteczność działania zależna od mg i czasu przebywania wewnątrz chmury.
Sonar - nie wiesz kto i jak, więc nie rozpoznasz od tak kto jest sojusznikiem w chmurze dymu, a kto wrogiem.
//Gomen... Przez to, że jak Doniu wrzucił swoje spelle to nie zauważyłem, że wcześniej były niesprawdzone jakieś jeszcze >.<
Pheam
Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Lut 20 2013, 20:48
Okey, tylko w sprawie Sonaru, chciałbym, żeby ten przemieszczał się razem ze mną. Ale to nawet, jeśli teraz mi tego nie akceptujesz, to mogę zrobić to samo dzięki PWM O:
Kotomi
Liczba postów : 86
Dołączył/a : 17/01/2013
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Lut 21 2013, 13:39
[D] Akromegalia- zaklęcie buffujące. Kotomi tworzy na swej dłoni pocisk, który po trafieniu w daną część ciała, powoduje chwilowe, nieproporcjonalne zwiększenie trafionego miejsca, połączone ze wzrostem masy mięsniowej, a co za tym idzie, zwiększeniem siły i wytrzymałości. Można też wywołać ten efekt przez dotyk jakiejś partii ciała, nie trzeba strzelać. Działa, rzecz jasna, na pierwszą trafioną osobę.
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Lut 21 2013, 19:58
Kotomiego ja sprawdzę.
Akromegalia - hmm masz magię trucizn jak widzę w sygnie... Jak dla mnie trucizny mają negatywne działanie na organizm... ofc negatywne w różnym stopniu... są trucizny, które zwiększają siłę i wytrzymałość, ale ... późniejsze skutki zdrowotne nie są pozytywne... Zwiększają statystyki, ale niszczą organizm. Co proponuję? Opis zaklęcia, w którym dopiszesz, że zwiększa siłę i wytrzymałość, ale MG decyduje o stopniu zwiększenia tych statystyk. Poza tym na D działa 1 post. No i najważniejsze... po 7 postach odczuwamy zmęczenie tych mięśni i niestety... Do końca walki ich siła i wytrzymałość zostaje zmniejszona o taką samą wartość jak została zwiększona na początku? Co myślisz? Tak chyba działają stymulanty, które uważa się w medycynie za trucizny.
Kotomi
Liczba postów : 86
Dołączył/a : 17/01/2013
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Lut 21 2013, 21:47
Najważniejsze, żeby mnie nie bolało =w= Najwyżej kiedyś tam ulepszę do rangi C albo i wyżej to może będzie mniejsza szkoda w organiźmie sojusznika :3 Zgadzam się :P
Kot od Kostek
Liczba postów : 1148
Dołączył/a : 10/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Lut 23 2013, 09:10
Buhahahhahhahahha~! Znaczy... Yyy.... A z resztą patrzeć niżej.
{~D~} Stone Missile – gleba składa się z multum składników, w tym z żelaza, wapnia i innych pierwiastków. Składa się z różnych kruszców i innych pierdół, które może wykorzystać do tego zaklęcia… Ofc musi pochodzić z gleby (tak, może strzelić kamiennymi pociskami, a może strzelić wapiennymi). A co dokładnie robi? Strzela. Takara może wystrzelić 5grot strzał/dysków/igieł/whatever co ostre i wielkością nie przekracza talerza tz. Co nie ma średnicy większej niż 19 cm tudzież nie przekracza 36,1m2. Owe strzały mogą być wystrzelone bezpośrednio z ziemi, a może je sama wystrzelić wcześniej tworząc przez PWM grudkę ziemi. Wtedy jednak ilość strzał zmniejsza się z 5 do 1.
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Lut 23 2013, 15:10
Hmm, zaklęcie D z 5 pociskami które mogą polecieć z każdej strony o ile stoi się na ziemi, do tego pociski ostrze i mogą być rozmiaru talerza - no jak dla mnie to coś się tu nie zgadza XD
Cóż po pierwsze zaklęcie D nie jest na tyle magiczne by ściągać nie wiadomo skąd minerały a w glebie ich aż tyle nie ma więc talerz to przegięcie maksymalnie 4cm, cienki gwóźdź na każdy pocisk, do 4 i siła wystrzału nie dorównuje pistoletowi najwyżej kuszy.
Player
Liczba postów : 46
Dołączył/a : 18/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Lut 24 2013, 16:06
ranga d: The rulette - Jest to gra dwuosobowa, ktora moze byc toczona wyłącznie między Playerem, a kimś, kto jest jego przeciwnikiem lub celem. Gra polega na tym, że zarówno on jak i przeciwnik dostaja po trzy losowe pierscienie z puli pięciu pierscieni. Pojawiają się one na palcach lewej ręki zarowno Playera jak i przeciwnika. Aby aktywowac ukrytą moc kazdego z pierścienia wystarczy przelac nieco magicznej mocy do biżuterii. Do aktywacji potrzeba na tyle niewiele ilości, że zadna ze stron nie traci mm. Kazdy pierścien jest jednak koloru, a tym samym ma inną moc. 1. zielony - wystrzeliwuje promień, ktory teleportuje osobę, która nim oberwala w promieniu 10 metrów w miejsce, ktore ona chciala sie teleportowac nie koniecznie uzytkownik pieracienia(jezeli nie bedzie chciala sie teleportowac nic sie nie dzieje). 2. żółty - powoduje, że z ręki wystrzeliwuje promień energii zadajacy odpowiednie do rangi obrażenia 3.czerwony - wystrzeliwuje promien, który leczy mniej znaczące rany osoby, która nim oberwala. 4.czarny - wystrzeliwuje promień, ktory oslepia kazdego kto nie zamknie w danej chwili oczu na czas jednego posta. 5. biały - wystrzeliwuje promień, ktory paraliżuje na czas jednego posta osobę, która nim oberwie. promienie niczym sie nie różnią. zaklecia mozna poznac tylko po kolorze uzywanych pierscieni. pojawiaja sie 3 losowe pierscienie z puli 5, ale po jednym uzyciu uzyty pierscien znika. pozostałe zostają. w losowaniu jeden pierscien moze sie powtórzyć (czyli mozna dostac np. jeden bialy i dwa zielone). Otrzymuje je zarowno gracz jak i wybrany przez niego przeciwnik. moga oni otrzymac rozne pieracienie.
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Lut 24 2013, 17:33
The Rulette - pojawiają się po 2 pierścienie na osobę, w sumie 4. O kolorach pierścieni decyduje mg i są one nieznane do momentu naładowania ich. zielony - maksymalnie 5 metrów, teleportuje tylko jedną istotę żywą, czyt. osobę która ma pierścień na palcu. Np jak siądzie na tobie mucha a ty to użyjesz to ona nie zniknie z tobą. żółty - obrażenia nie większe od tych D, z czego promień raczej wielkości pierścienia. czerwony - im bliżej trafienia tym skuteczniej. W miejscu trafienia i najbliższej okolicy wyleczy obrażenia do rangi D. czarny - celujesz w jedną osobę, oślepienie na jeden post. biały - paraliż danej kończyny, w którą trafi promień.
Nyah... Niech będzie akcept i idź z... No z bogiem iść ci nie każe przeca.... Ale idź łamać chleb i rozdawać go ludziom Ogrmanie ;3
Player
Liczba postów : 46
Dołączył/a : 18/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Lut 24 2013, 19:17
Co do kolorów -> jak dla mnie okej. Ale ilość pierścieni i losowanie ich w momencie użytkownika niezbyt mi się podoba. Zaraz spróbuję co nieco wynegocjować tłumacząc swoje zaklęcie.
Same zaklęcia mają siłę nieco mniejszą niż zaklęcia rangi D. Faktycznie są dosyć uniwersalne jednak to czy uda się wykorzystać to co potrzebujemy zależy od woli MG, który, albo da, albo nie da tego pierścienia co potrzebujemy. A jak mówiłem siła jest duużo słabsza. Poza tym kolejnym negatywnym aspektem tego zaklęcia jest to, że przeciwnik również otrzymuje owe pierścienie. Czyli tak naprawdę między nami nie pojawia się żadna znacząca dysproporcja sił. Mogę co prawda użyć lasera trzykrotnie, ale przeciwnik może zrobić to samo. Równowaga sił zostaje zachowana, dlatego chciałem aż trzy pierścienie dla oby stron czyli razem 6. Również nieznajomość działania pierścienia do chwili użycia czyni to zaklęcie bezużytecznym. Bo chcąc zaatakować przeciwnika mam 1/5 szansy, że mi się uda wystrzelić żółtym pierścieniem. Równie dobrze mogę go uleczyć. Zaklęcia są słabsze niż na randze D więc powinny być znane ich właściwości. No i jeszcze raz przypominam, że przeciwnik też ma szansę korzystania z tych zaklęć tak samo jak ja.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.