I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Każdy kto wymyślił już sobie dane zaklęcie, pisze je w tym temacie i czeka, aż administrator napisze czy może pisać trening z tym zaklęciem czy nie, albo żeby zmienił jego działanie gdyby było za mocne. Po zaakceptowaniu zaklęcia piszecie trening w microsofcie wordzie i wklejacie dany trening do jakiegoś tematu np. Łąka, albo tworzycie pierwsze miejsce treningu ( temat w którymś mieście ) i wklejacie tam ten trening. Następnie pod zaklęciem tutaj wklejacie link do treningu i prosicie admina o edycje KP.
Autor
Wiadomość
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Paź 31 2013, 12:51
Shinji: Odpada na tej randze, chyba że bez kamuflażu i działające 1 post. Ponadto taka przemiana nie będzie natychmiastowa.
Pheam: W sumie Akcept. Ile może w dymie przebywać inna osoba, zależne od MG
Asthor: Zdajesz sobie sprawę że w pomieszczeniu tego nie użyjesz, bo nie ma tam ziemi? To samo tyczy się betonu czy innych takich, ale ok. Nie obronisz się tym przed zaklęciami, opiłki żelaza są za małe i jedynie wszystkie zaklęcia do C osłabią, ale jakimś ułamkiem spella oberwiesz, chyba że MG uzna że twoja ochrona była zdolna spella zatrzymać. Poza tym w sumie akcept.
Mejiro Shinji
Liczba postów : 545
Dołączył/a : 16/07/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Paź 31 2013, 14:09
No dobra, to zrobię to inaczej:
Elfi Shinji [C] : To nic innego jak metamorfoza siebie w miniaturkę samego siebie z podłużnymi uszami i skrzydełkami - Wciąż ma długie srebrzysto-białe włosy, taką samą twarz i w ogóle. Wzrost takiego jegomościa to około 20 centymetrów. Poza tym w elfiej wersji ma jeszcze jedną umiejętność. Potrafi wmieszać się w otoczenie stając się niewidocznym. Kamuflaż działa tym lepiej w im bardziej bliskim natury miejscu się znajduje. ( Na przykład w lesie czy na łączce staje się prawie niewidzialny, za to w mieście działa to troszkę gorzej). I żeby nie było - skrzydła nie są od parady. Pozwalają mu latać. [Czas działania: 3 tury?]
Yugata
Liczba postów : 558
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : To nie ma znaczenia, skoro miejsce, z którego pochodzi, już nie istnieje
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Paź 31 2013, 14:39
Nie chce mi się przelogowywać .3. Mowa zwierząt D Bardzo proste zaklęcie. Na okres kilku tur Wild jest w stanie nie tyle naśladować zwierzęce dźwięki, co komunikować się ze zwierzętami - rozmawiać. Działa na każdym osobniku, ale zwierzę niekoniecznie musi chcieć przeprowadzić z nią konwersację.
Podporządkowanie B Jak sama nazwa wskazuje, jest to podporządkowanie sobie jakiegoś stworzenia (za wyjątkiem ludzi, których jej magia w ogóle nie obejmuje). Działa to na stwory poniżej rangi B włącznie, jest to po prostu ulepszone pwm. Dla zwierząt rangi D działa natychmiast, pod kontrolą magii potrzeba jednego posta, aby zaklęcie zadziałało; na C potrzeba jednego posta, pod kontrolą dwóch; na B dwóch i trzech jeśli zwierzę jest kontrolowane (w to również wpisują się summony i zwierzęta wyjątkowo przywiązane do właściciela). Dodatkowo po użyciu zaklęcia zwierzęta rangi D przez 3 tury wykonują jej rozkazy; C przez 2; B przez 1 i dodatkowo w późniejszych turach nie są w stanie wyrządzić jej krzywdy.
Połączenie umysłów D Na okres 4, 3 i 2 postów (w zależności od rangi stworzenia, gdzie im wyższa tym krócej może się połączyć) Inuyasha może złączyć swój umysł z dowolnym stworzeniem w promieniu 100 m. Po prostu przejmuje kontrolę nad zwierzęciem. To również może działać jak sonda wykrywająca - pozwala Policjantce na określenie rangi oraz gatunku (tylko, jeśli jest jej znany - nieznany odczytuje tylko jako zwykłą plamkę na mapie, której jednak może określić siłę) zwierząt znajdujących się w promieniu 100 m od niej i wykryciu ich. Są dwa warunki użycia tego zaklęcia. 1. - zwierzę nie może być nastawione do Wild agresywnie; 2. - dziewczyna musi usiąść gdzieś w spokoju, a podczas połączenia nie ma władzy nad swoim ciałem.
Artie
Liczba postów : 107
Dołączył/a : 18/04/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Paź 31 2013, 22:34
Cambiare: Lupus (D) - każdy chyba słyszał o wilkach! Większe, mniejsze... Właściwie to bez znaczenia, bo dzięki temu zaklęciu na okres dwóch postów Artie przyjmuje postać wilka. Kły - 2-4cm, pazury... Ot takie przysposobienie typowe dla tego gatunku. Nic więcej, nic mniej. Ile trwa taka sztuczka? Wiele, czy może nie aż tak, jednak zaledwie, czy też aż 2 (3) posty. Zwykły "niemagiczny" cosiek~!
Chimare (D) - lvl up pwm - pozwala na przyzwanie jednego stworzenia/zwierzęcia niemagicznego, nie przekraczającego rozmiarami większych kotowatych/psowatych. Za wielkość graniczną uznajmy takiego hym... wilka. Oczywiście mniejsze istoty, jak na przykład chomiki przyzwane by zostały w odpowiednio większej ilości zależnej od mg. Ile utrzymuje się taki przyzwaniec? Ano do 2 (3) postów, acz po jego zniknięciu trzeba odczekać przynajmniej 1 post przed kolejnym użyciem zaklęcia i tylko 1 przyzwanie jednego gatunku na raz.
Shou
Liczba postów : 287
Dołączył/a : 03/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Lis 01 2013, 06:59
To skoro są już pwm możliwe, a pd akurat na takie się ma...
Whiff (pwm) - jak tu zwać się magiem powietrza, jak takowego stworzyć nie można?! Otóż dzięki temu pwm Aki potrafi wytworzyć w niemalże dowolnym miejscu podmuch wiatru! A jak silny jest owy huragan? Drzew nie powali, głazów nie podniesie, domów nie wyrwie, ale... Taką kartkę, czy liście mógłby poruszyć! Więcej raczej nie, ale zawsze coś! Poza tym im dalej od ciemnowłosego, tym słabszy efekt.
Lavi
Liczba postów : 87
Dołączył/a : 16/07/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Lis 01 2013, 10:21
Shinji Elfi Shinji - okej, ale musisz brać pod uwagę, że będąc w takich rozmiarach twoja wytrzymałość i siła drastycznie spadną. Yugata Mowa zwierząt -> okej Podporządkowanie -> też może być, ale zadziała tylko na zwierzęcopodobne summony. Czyli nie zadziała na GD, przyzwane demony czy robota. Połączenie umysłu -> również okej, ale nie mogą to być summony i stwory zbyt wysokiej rangi [nad smokiem nie zapanujesz] Artie Wilk -> okej, może trwać trzy posty. Chimare -> też okej Aki whiff -> no okej
Yugata
Liczba postów : 558
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : To nie ma znaczenia, skoro miejsce, z którego pochodzi, już nie istnieje
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Lis 01 2013, 11:16
A jakby GD były bardziej zwierzętami? Bo jak Finnek np przyzywa jednorożca, czy coś w ten deseń, to teoretycznie to to zwierzęciem jest.
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Lis 01 2013, 11:20
No dobra jak bardziej jednorożec niż człowiek to niech będzie. [choć np koziorożca czy Lirę zaliczałbym do ludzi]
Mending Flower (C) - wiele kwiatów (aloes, nagietka, rumianek, lawenda i tak dalej), które spotkać można na świecie posiada szereg właściwości leczniczych i kojących, po odpowiednim ich przygotowaniu - czy to do formy maści, czy naparu. Kirino potrafi natomiast wykorzystać te lecznicze właściwości w sposób zdecydowanie łatwiejszy, który nie wymaga poświęcenia cennych minut czy nawet godzin na przygotowanie odpowiednich maści lub kremów. Dziewczyna zwyczajnie kładzie swoje dłonie (lub tylko jedną dłoń) na miejscu, w którym znajduje się rana, a po chwili w miejscu, które jeszcze przed chwilą było uszkodzone lub krwawiło wyrasta kwiat, pokrywający szczelnie swoimi płatkami cała ranę. Kwiat ten utrzymuje się "na ranie" przez następne 2 posty i w tym czasie leczy rany i uśmierza ból odczuwany w wyniku danego urazu. Na randze C zaklęcie to nie wyleczy złamanych kości ani silnych urazów wewnętrznych, ale po 2 turach działania będzie w stanie zasklepić całkiem sporą ranę powierzchowną lub doprowadzić do zrośnięcia się skóry/kawałka mięśni w danym miejscu. Dodatkowo efekt uśmierzenia bólu pozostanie w ciele człowieka, więc nie będzie on odczuwać rany tak mocno jak wcześniej. Leczenie skuteczne jest tylko wtedy, jeśli kwiat utrzyma się na ranie przez 2 posty, jeśli do tego czasu zostanie zniszczony, leczenie się nie powiedzie, a jedynie odczujemy efekt w stylu proszku "na ból głowy", czyli uśmierzenie bólu na pewien czas.
Wrzucam jeszcze dla Ayumu:
Lalki na sznurku (B) - każda z lalek widzianych w teatrze lalek lub podczas przedstawień na ulicach w jakiś sposób jest zawsze animowana, prawda? Najcześciej wykorzystuje się do tego niewielkie sznurki lub żyłki, które w niewidoczny sposób mają wprawiać w ruch lalkę, tak by oglądający widz niczego się nie domyślił. W przypadku zaklęcia chłopaka sytuacja jednak jest nieco odwrotna - żyłki, zupełnie podobne do tych, które używane są podczas takich przedstawień, niemal niewidoczne gołym okiem, za to bardzo ostre oplątują kluczowe części ciała przeciwnika (nadgarstki, dłonie, kolana, kostki, korpus, klatkę piersiową oraz łokcie), a następnie sprowadzają go do ziemi lub przynajmniej przytrzymują w miejscu, jeśli przeciwnik wykazuje się faktycznie niesamowitą siłą fizyczną. Walka z żyłkami może jednak doprowadzić do szeregu ran fizycznych, żyłki są bowiem, choć bardzo wytrzymałe, to jednak dość cienkie i ostre. Żyłki utrzymują się na polu walki przez 3 posty, a na polu walki pojawiają się spod ziemi.
Lalki Przyjaźni (B) - zaklęcie będące jednocześnie ironiczną manifestacją poglądów chłopaka na kwestię przyjaźni, poświęcenia i bliskości jaka wynika z uczuć. Kanzaki przywołuje do siebie 5 laleczek, każda z nich wielkości kilka centymetrów większej od piłek do tenisa. Każda z lalek ma na sobie wypisane "Przyjaciel A", "Przyjaciel B" i tak dalej. Lalki mechaniką stosowania przypominają regularne granaty (zasięg wybuchu to promień 10 metrów), choć unoszą się w powietrzu wokół chłopaka, ten nie jest w stanie kierować w nimi żaden konkretny sposób poza wydaniem rozkazu, w które miejsce mają uderzyć. Po wydaniu rozkazu lalka/lalki ruszają pędem, po prostej linii, w kierunku wyznaczonym przez chłopaka a przy kontakcie z przeciwnikiem (lub przeszkodą na trasie lotu) wybuchają, z siłą porównywalną do wybuchu granatu. Jedyne ruchy jakie wykonują to podążanie za Kanzakim, ten nie może nimi w żaden sposób kierować, poza wspomnianym rozkazem ataku, który zawierać się musi w prostej komendzie pokroju "uderz w jego lewy bok", "rozbij się o jego głowę" lub "zniszcz przeszkodę przed tobą". Kanzaki nie jest w stanie zatrzymać ruchu lalki gdy ta ruszy już w celu wypełnienia rozkazu. Lalki utrzymają się przez trzy posty, niewykorzystane wzbijają się w niebo, gdzie momentalnie następuje ich detonacja. Obrażenia pojedynczej lalki adekwatne jak do zaklęcie pomiędzy rangą D a C.
Ostatnio zmieniony przez Kirino dnia Nie Lis 03 2013, 00:44, w całości zmieniany 1 raz
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Lis 02 2013, 21:30
Kiri - niech będzie, akcept treningu, czary kto inny tknie.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Lis 03 2013, 00:42
Kirino: 1. Akcept 2. Nope, za mocne na tą rangę. Na tej randze... przez post. 3. Siła wybuchu to coś pomiędzy rangą D/C
Kirino
Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Lis 03 2013, 00:48
Poprawiona ranga w przypadku 2., dopisana siła zaklęć w przypadku 3.
Pochłaniacz elektryczności - Posiadacz tej umiejętności potrafi pochłaniać energię elektryczności w postaci np. błyskawic czy elektryczności w akumulatorach energii elektrycznej. Poziom regeneracji tej mocy jest zależny od wielu czynników, ale waha się w granicach 1~15% za posiłek.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.