I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Każdy kto wymyślił już sobie dane zaklęcie, pisze je w tym temacie i czeka, aż administrator napisze czy może pisać trening z tym zaklęciem czy nie, albo żeby zmienił jego działanie gdyby było za mocne. Po zaakceptowaniu zaklęcia piszecie trening w microsofcie wordzie i wklejacie dany trening do jakiegoś tematu np. Łąka, albo tworzycie pierwsze miejsce treningu ( temat w którymś mieście ) i wklejacie tam ten trening. Następnie pod zaklęciem tutaj wklejacie link do treningu i prosicie admina o edycje KP.
Autor
Wiadomość
Hibari
Liczba postów : 86
Dołączył/a : 16/06/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Paź 22 2013, 00:19
Ranga A - Perfum mocy - Czar polegający na zwiększeniu masy mięśniowej i siły fizycznej. Efekt jest na tyle potężny, że wytrzymałość (na obrażenia fizyczne) oraz siła osobnika wzrasta diametralnie. Użytkownik staje się potężny niczym prawdziwy olbrzym (przykład: Ichyia vs Quatro Cerberus lub gdy zniszczył jedną z nóg Nirvany). Czas trwania 3 tury.
Hib jak do jutra nikt nie sprawdzi tak do 12/13 to zajmę się tym, a tak poza tym *zależy mu na czasie* ktokolwiek, jakkolwiek?
Nekomata - pwm - na pwm zwykła magiczna sztuczka, która upgrejduje oczy Kurosia. Co umożliwia? Na okres do dwóch postów może widzieć istoty pozagrobowe, bądź niematerialne, pokroju duchów, aczkolwiek nie znaczy to, iż ujrzy co niewidzialne. Poza tym po zakończeniu musi nastąpić post przerwy. W przypadku ignorowania przerwy mogą nastąpić bóle głowy i pogorszenie wzroku na walkę/misję, bądź nawet w sytuacjach nagminnych jednopostowa ślepota.
Nekomata - D - zaklęcie... Nekomata, czyli kot domowy, co w skutek czasu zyskał dwa ogonki i... nekromanckie zdolności? Kuroś ogonki już ma, więc to mu nie trzeba, jednak co do nekromancji... Nye! Nye dostaje drugiej magii, aczkolwiek dzięki temu zaklęciu przez okres dwóch postów może zadawać obrażenia istotą niematerialnym, pokroju duchy, acz... tylko jeśli chodzi o obrażenia zadawane ciałem, jak drapnięcia, uderzenia, ugryzienia. Dźgnięcie sztyletem to już nie kocie ciało, więc nie zadziała, nye?
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Paź 22 2013, 20:21
Kuro jak zwykle musisz wydziwiać XD
PWM - W przypadku ignorowania przerwy mogą nastąpić bóle głowy - dopisz pogorszenie wzroku na walkę, misję.
D - może być na 2 posty
Akane
Liczba postów : 295
Dołączył/a : 12/08/2012
Skąd : ś tam
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Paź 23 2013, 21:05
Hada [D] - proste zaklęcie ochronne, które polega na pokryciu ciała użytkownika cienką warstwa kryształu. Zaklęcie jest widoczne gdyż zauważyć można połysk gdy znajduje się w świetle i ledwo widoczne odbarwienia w kolorze granatowym. Zaklęcie polega przede wszystkim na ochronie przed mniejszymi urazami przede wszystkim ochroną przed bezpośrednimi atakami miecza, pięści czy tam nogi. Rozpada się po jednym poście zaraz po przyjęciu ciosu nie zostawiając żadnych szczątków kryształu.
Poprawione \@@
Samael
Liczba postów : 992
Dołączył/a : 28/01/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Paź 23 2013, 21:31
[ B - lvl up z (C)Dendō Yari ] - Kaminari Hebi - Tym razem nie składamy obydwu rąk jak do modlitwy, tylko kierujemy przed siebie zaciśnięte pięści. Szybko pojawia się zielony magiczny krąg przed nami z którego wydostaje się zielony piorun większy niż w słabszej randze. Charakterystyczny w nim jest to, że jego początek przypomina głowę węża, a on sam porusza się lekko zygzakiem, co nie oznacza, że jego prędkość już mniejsza, nic z tych rzeczy, jest ona nawet większa niż poprzednio. Obrażenia zadawane przez te zaklęcie jest oczywiście większe niż poprzednio.
[ D - lvl up z (PWM)Wyczucie ] - Dairokkan - W podstawowej wersji wyczuwaliśmy impulsy elektryczne na odległość 10 m, tym razem wyczuwamy je na odległość 15 m, a dodatkowo możemy się przemieszczać i nadal mieć aktywne to zaklęcie. Dodatkowo wyczuwamy tym razem znacznie dokładniej, muszą one przylegać do siebie bardzo, abyśmy nie potrafili ich wyczuć. W czasie przemieszczania najlepiej to działa, gdy idziemy normalnym tempem, możemy również używać tego w czasie szybszego biegania, jednak wtedy trudniej nam rozróżnić te źródła, chociaż wyczuwamy je na tą samą odległość. Czas trwania to jedna tura.
Dax
Liczba postów : 1344
Dołączył/a : 20/10/2012
Skąd : Krakus
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Paź 24 2013, 01:33
Spell:
-Ice revolver(B)- To zaklęcie nie jest zbytnio skomplikowane, a właściwie to nawet proste. Mag przy wykorzystaniu swojej magii wytwarz w rękach dwa rewolwery, które są załadowane 6 nabojami(12 w obu rewolwerach). I co? Tak sobie tylko strzela? No niezbyt, gdyż po trafieniu w cel zamrażają one obszar 10 x 10 cm, dlatego są dobrze jeśli chodzi o bawienie się w mrożenie. Zadają obrażenia podobne do pocisków tylko z nieco mniejszym efektem.
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Paź 28 2013, 14:52
Hibari - może być, akcept
Dax
Liczba postów : 1344
Dołączył/a : 20/10/2012
Skąd : Krakus
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Paź 29 2013, 01:56
kolejny spell:
Windswal (tłumaczenie "zimny wiatr")[A] - olbrzym, ojciec Zimy. To zaklęcie nie polega na części o olbrzymie, o nie... Bardziej polega na części z ojcem zimy. Jaki jest główny cel tego zaklęcia? A no tworzenie... Tak, tworzenie lodowych konstrukcji i kontrola ich bez ponownego zużywania energii magicznej. Głównie tutaj chodzi o szybkie mrożenie wilgoci w powietrzu i ziemi do ich stworzenia. Jednak nie da się przy pomocy tego zaklęcia zrobić z kogoś sopla. Mrożenie jednak ma też swój wizualny efekt, gdyż woda w powietrzu zamienia się w parę wodną. Zaklęcie to ma możliwość niszczenia słabych tworów rangi „C” i tworzenia tych podobnych rangi „B”. Zakres tworzenia wynosi około 15 metrów, im bliżej stworzone twory tym są lepsze i łatwiej nimi sterować. Zaklęcie na zadziała na pustyni, gdyż jest tam prawie totalny brak wilgoci(wyjątek np. Oaza, czy obok fontanny w mieście pustynnym). Trwa 5 postów, maksymalny rozmiar tworów nie przekracza człowieka, a im ich więcej tym trudniej je kontrolować. Tworzenie trwa chwilkę.
Może ktoś jeszcze ruszyć tego, co wrzuciłem wyżej?
Ostatnio zmieniony przez Dax dnia Nie Lut 16 2014, 21:01, w całości zmieniany 2 razy
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Paź 29 2013, 02:14
Samael 1. Akcept 2. Co najwyżej w czasie spaceru, przy szybszym poruszaniu jesteś już rozkojarzony. No i oczywiście musisz pozostawać skupiony.
Dax 1. Akcept 2. Zbroja odpada. Stworzysz obiekty nie przekraczające wzrostem człowieka, im większe tym trudniej je kontrolować, logicznie im ich więcej tym trudniej je kontrolować. Tworzenie chwilę zajmuje, działa 5 postów.[/b][/b]
Pheam
Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Paź 29 2013, 11:04
Hada [D] - proste zaklęcie ochronne, które polega na pokryciu ciała użytkownika cienką warstwa kryształu. Zaklęcie jest widoczne gdyż zauważyć można połysk gdy znajduje się w świetle i ledwo widoczne odbarwienia w kolorze granatowym. Zaklęcie polega przede wszystkim na ochronie przed mniejszymi urazami przede wszystkim ochroną przed bezpośrednimi atakami miecza, pięści czy tam nogi. Rozpada się po jednym poście zaraz po przyjęciu ciosu nie zostawiając żadnych szczątków kryształu.
Dobra, następne użycie po upływie 2 tur, w dodatku w przypadku miecza - cięcie obroni, ale już pchnięcia to nie. Tak samo z pociskami [chociaż to już zależy od rangi zaklęcia itp]. AKCEPT.
Mejiro Shinji
Liczba postów : 545
Dołączył/a : 16/07/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Paź 29 2013, 12:38
Elfi Shinji [D] : To nic innego jak metamorfoza siebie w miniaturkę samego siebie z podłużnymi uszami i skrzydełkami - Wciąż ma długie srebrzysto-białe włosy, taką samą twarz i w ogóle. Wzrost takiego jegomościa to około 12 centymetrów. Warto dodać, że chociaż jest golusieńki w tej postaci. (co i tak nie robi różnicy bo jest jak lalka Ken.) to nigdy nie będzie mu zimno czy gorąco, no chyba że będzie to magiczne ciepła/zimno. Ale to naturalne mniej na niego oddziałuje. Poza tym w elfiej wersji ma jeszcze jedną umiejętność. Potrafi wmieszać się w otoczenie stając się niewidocznym. Kamuflaż działa tym lepiej w im bardziej bliskim natury miejscu się znajduje. ( Na przykład w lesie czy na łączce staje się prawie niewidzialny, za to w mieście działa to troszkę gorzej). I żeby nie było - skrzydła nie są od parady. Pozwalają mu latać. (P.S. Po powrocie do swojej postaci z powrotem ma swój strój, a nie świeci gołym tyłkiem)
Pheam
Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Paź 30 2013, 00:13
Nebula [Podniesienie rangi Nebbi] (B) – dym zaczyna z duża szybkością zwiększać swoją objętość, aż w końcu jest w stanie zakryć obszar 30 metrów kwadratowych – mówiąc prościej, użytkownik tworzy szarą mgłę, w środku której nie widać nawet czubka swojego nosa. Mało tego, dym jest oczywiście dość dławiący, dlatego przebywanie w owej dymnej zasłonie dłużej niż kilka postów [proszę o określenie], może skończyć się nawet utratą przytomności. Mgła utrzymuje się do 4 postów na otwartej przestrzeni, jednak w zamkniętym pomieszczeniu, takim jak dom – nawet do 5.
/// Żeby nie było, że kradnę nazwy zaklęć... To takie troszkę fabularne wytłumaczenie, że Fem nazwał to zaklęcia tak, a nie inaczej na "cześć" Elysie D:
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Paź 31 2013, 12:42
/ / zaklęcie ściągnięte z Railguna z serii Toaru więc prawdopodobnie łatwiej będzie miał sprawdzić ktoś, kto oglądał ową serię.
B Mniejsze pole elektromagnetyczne [lvl up przyciągania i odpychania -> C] -> Zaklęcie polega na kontrolowaniu wszystkich przedmiotów reagujących na pole elektromagnetyczne dowolnie nimi sterując w promieniu 8 metrów wokół siebie. Jednak waga takiego przedmiotu musi być wręcz piórkowa. W zasadzie działa to tylko na przedmioty wielkości opiłków żelaza czy kurzu. Głównym źródłem ataku jest żelazo zawarte w ziemi na zasadach takich jak w serii Toaru. Ilość żelaza jak widać jest spora i definitywnie wystarczająca. Atak ten jest identyczny jak w wypadku Misaki Mikoto z serii Toaru i ma podobną siłę ofensywno-defensywną. Możliwości również są identyczne, dobrze użyte mogą jak miecz przeciąć człowieka. Działa tylko na niewielkie przedmioty na tej randze zaklęcia. Jednak ilość takich przedmiotów w polu elektromagnetycznym jest dowolna. Mogą ich być miliardy o ile znajdują się w polu elektromagnetycznym. Można w ten sposób stworzyć miecz, który z pewnością przetnie skórę człowieka, można wystrzelić promień w jego stronę, który może odciąć kończynę, można nim nawet poszatkować przeciwnika. Żelazo wyciągnięte z ziemi może i nie jest duże, ale jest go wiele, a ostre jak diabli. Może służyć również jako tarcza. Przetrzyma uderzenia fizyczne, a stworzona w ten sposób tarcza zatrzyma zaklęcie do rangi D włącznie. Oczywiście takie o charakterze fireballa czy promienia, a nie kontrola umysłu. Zaklęcie działa 3 posty.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.