I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Każdy kto wymyślił już sobie dane zaklęcie, pisze je w tym temacie i czeka, aż administrator napisze czy może pisać trening z tym zaklęciem czy nie, albo żeby zmienił jego działanie gdyby było za mocne. Po zaakceptowaniu zaklęcia piszecie trening w microsofcie wordzie i wklejacie dany trening do jakiegoś tematu np. Łąka, albo tworzycie pierwsze miejsce treningu ( temat w którymś mieście ) i wklejacie tam ten trening. Następnie pod zaklęciem tutaj wklejacie link do treningu i prosicie admina o edycje KP.
Autor
Wiadomość
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Gru 28 2013, 19:13
Nori Lustrzana pięść - oki Przeniesienie - w sumie też okej. Co do ognia. Jak dla mnie może zostać przeniesione. Ale to jeszcze większy plus dla Ciebie. Sztylet, albo granat, który byś próbowała ty rzucić też bym zaakceptował : 3 a potem zamknąć i po sprawie. A jak przeciwnik będzie próbował ziać to zawsze możesz mu zamknąć przed nosem.
Nori
Liczba postów : 463
Dołączył/a : 06/02/2013
Skąd : Katowice
Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Gru 28 2013, 21:06
Przeniesienie(C)- Nori tworzy dwa lusterka w promieniu 15 metrów o średnicy 15 centymetrów. Służą one jako portale, jednakże są za małe by całe przeteleportować kogoś, mieści się w nich co najwyżej ręka albo noga. Po włożeniu kończyny do jednego lustra, zostaje ona „przeniesiona” i wychodzi drugim, jednakże kończyna nie ulega defragmentacji. Dziewczyna może normalnie kończyną poruszać, ma nad nią całkowitą kontrolę. Nori może ustawiać lusterka w dowolnej pozycji (trzeba dokładnie określić w którą stronę zwrócona jest tafla zwierciadła) Oprócz Norki z lusterek mogą korzystać też inni. Pary luster są ze sobą połączone i nie łączą się z innymi(Mamy lusterka A-B i C-D. Nori może przenieść rękę z lusterka A do B bądź B do A, z C do D bądź D do C, ale nie jest możliwe np. z A do C). Oprócz kończyny mogą zostać przeniesione rzeczy martwe oraz spelle (jakieś fajerbale czy coś w ten deseń), które się zmieszczą w średnicy zwierciadła. Lusterka lewitują oczywiście nad ziemią. Portale utrzymuje się przez dwa posty, lecz może zostać wcześniej anulowane.
Ostatnio zmieniony przez Nori dnia Sob Gru 28 2013, 21:14, w całości zmieniany 1 raz
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Gru 28 2013, 21:11
Fin akcept
Deszczowy Tancerz
Liczba postów : 109
Dołączył/a : 08/07/2013
Skąd : Wioska pełna biedy i edukacji ulicznej
Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Gru 28 2013, 23:12
Gradowe obiekty (nowa PWM) Mag deszczu potrafi ochłodzić temperaturę, w efekcie czego krople wody zmieniają się w dowolny zamarznięty kształt. Nie można stworzyć przedmiotu większego niż taki mieszczący się w dłoni. Stworzone obiekty są bardzo kruche i zdecydowanie nie nadają się do zadawania obrażeń niezależnie od nadanego im kształtu. Za pomocą tej PWM mag tworzy m.in deszczowe granaty: kule, w których przechowuje deszczówkę.
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Gru 29 2013, 10:09
Nori okej
Deszczowy W sumie nie wygląda tak strasznie, ale... https://ftpm.forumpolish.com/t13-pasywne-wlasciwosci-magii tak jak pisze tutaj trzeba mieć półroczny staż postacią. Z tego co widzę od lipca minęło 4.5 miesiąca więc teoretycznie nie możesz jeszcze zgłaszać propozycji nowych PWM. Na razie odrzucone.
Shou
Liczba postów : 287
Dołączył/a : 03/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Gru 29 2013, 11:18
Devour (A - lvl up pwm Respire) - jako że to przy użyciu jego magii, to chłopaczek raczej energii magicznej nie da rady przetrawić, jednak... Zaklęcie to polega najprościej rzecz ujmując na dwóch rzeczach! Pierwszy etap to potężne wciągnięcie powietrza do płuc, coby pozyskać składniki do głównego zadania. W wyniku tego wdechu w promieniu jakiś 10/15(?) metrów ilość powietrza maleje do minimum wymaganego do przeżycia, a co za tym idzie... wszyscy poza nim w tym obszarze mogą mieć kłopoty z oddychaniem, acz poziom życiodajnego gazu wraca w 100% do normy po upływie 2 postów - stopniowy powrót do normy. Jakie jednak ma główne zadanie te oto "pożarcie"? Otóż po upływie 1 postu od wchłonięcia, zasklepieniu ulegają wszelakie rany Akiego do rangi B, zaś po kolejnym poście te z poziomu rangi A. Niestety zaś w danym poście jego spelle są osłabione przez pierwszy post z powodu zmniejszonej objętości powietrza w otoczeniu - mniej więcej o rangę w dół siłą. Poza tym im czystsze powietrze tym szybszy proces leczenia. Zaklęcie obejmuje tylko Akiego. Air Bags (pwm) - proste powietrzne pwm, a dokładniej drobna modyfikacja płuc użytkownika magii niebios, a może raczej niepełnego smoczego zabójcy niebios? Jakoś pośrednio! Pozwala to na zwiększenie pojemności płuc, a za tym idzie nieznaczne wydłużenie czasu, który Aki może wytrzymać odcięty od tego gazu! Ot wytrzyma kilka sekund więcej na wstrzymanym oddechu, czy pozbawiony tlenu w otoczeniu!
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Gru 29 2013, 11:57
Aki Brak powietrza dla innych osób będzie na takim poziomie, że normalnie dadzą radę oddychać bez problemów, ale wzmożony wysiłek fizyczny będzie powodował niedotlenienie [czyt. jak będzie stał bez ruchu nie będzie miał problemu, ale jak będzie unikał czy ciachał mieczem zacznie mu brakować tlenu]. Skoro nie sprecyzowałeś zasięgu dostaniesz 10metrów ; p.
Air Bags - okej. Jest to na poziomie osoby profesjonalnie ćwiczącej pływanie. Może nie mistrza świata, ale ogólnie kogoś, kto startuje w podobnych zawodach.
Produce (D?) - lvl up pwm Production - raz na trzy posty Willcio potrafi odtworzyć w swoim organizmie do pół litra krwi. Oczywiście ma to miejsce wewnątrz jego ciała, a więc nie użyje tego zaklęcia na kimś innym, a poza tym w przypadku braku np. 100ml zostanie odtworzone tylko tyle. Nic ponad normalną objętość. Musi w końcu gdzieś pomieścić, nie?
Transfusion (D) - lvl up pwm - a dokładniej objętości, którą można przetransportować. Maksymalnie wynosi ona teraz pół litra, acz tylko raz na 3 posty. Poza tym nie obejmie to większej objętości, jakby pomieściło ciało osoby, do której krew byłaby transportowana, acz działa w dwie strony i wymaga obustronnej zgody.
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Gru 30 2013, 22:00
Nori... Chyba wszystko okej, acz mogłoby być ciut więcej szczegółów czy konkretów. Tak czy siak ostatecznie wymagania w sumie spełnione soł akcept.
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Gru 30 2013, 22:19
Will Produce... no dobra. MG będzie ustalał wszystko w razie krwawień. Transfusion - no okej.
Lustrzana Pięść Pięści Nori zostają pokryte drobinkami potłuczonego lustra, przez co jej ataki nie dość, że są silniejsze, to przy okazji mogą przeciąć skórę przeciwnika, gdyż kawałki luster mają ostre brzegi. Samej Nori nic się nie dzieje podczas uderzenia/czegokolwiek. Drobinki dziewczyny po prostu nie ranią. Zaklęcie trwa trzy posty.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Sty 02 2014, 13:17
Nori - Akcept
Deszczowy Tancerz
Liczba postów : 109
Dołączył/a : 08/07/2013
Skąd : Wioska pełna biedy i edukacji ulicznej
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Sty 02 2014, 14:56
D - Deszczowa ryba - Mag otwiera butelkę z wodą bądź korzysta z innego wodnego zbiornika, unosząc w powietrzu pół litra wody. Woda porusza się jako spójna całość, niczym ryba pływająca w powietrzu i zaczyna latać wokół Tancerza, za każdym razem pod innym kątem, oddalając się na max 1,5 metra. Zaklęcie lata tak, by ominąć wszelkie obiekty materialne. Jeśli coś mimo wszystko oberwało by tą wodną ciapą, to efekt jest ten sam, jakby na obiekt zderzył się z wiadrem rozlanej wody, po czym ryba leci dalej, kontynuując swój łuk. Pożytek z tego zaklęcia jest taki, że mag może użyć na niej umiejętności deszczowego tańca (pwm), bez ryzyka upadku, dzięki czemu może wykonać zaawansowany manewr akrobatyczny - zazwyczaj w celu uniknięcia ciosu lub zaatakowania z zaskoczenia. Zaklęcie trwa 5 postów i można zrobić max 1 odbicie od wody na post. Rybką można pokierować za pomocą deszczowej telekinezy (pwm), aby znalazła się w pożądanym miejscu przed wykonaniem akrobacji. Ryba nie ucieka od dłoni, stóp i innych części ciała użytkownika zaklęcia.
Heisher
Liczba postów : 241
Dołączył/a : 26/09/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Sty 02 2014, 18:10
Deszczowy Tancerz: Każde kolizja z czymś innym niż woda, a większym niż pięść przeciętnego człowieka, skraca czas trwania o 1 post. Przecięcie całości również skraca o 1 post. Niemniej jednak nie jest ważne, czy na rybę zwalił się wielki młot bojowy, czy duża dłoń. Poza tym w ramach "regeneracji" woda najpierw dąży do połączenia, dopiero później możesz nią manipulować. Samo odzyskanie kształtu jest szybkie i jeśli w jego trakcie rybka będzie bita, nie jest obniżany czas trwania. Innymi słowy, jeśli ktoś będzie tłukł bez opamiętania, zbije tylko 1 post. Jeśli uderzy, zaczeka aż kształt zostanie odzyskany i znów uderzy, strata wyniesie 2 posty. Przedłużenie czasu trwania o kolejne 4 posty takim kosztem, jak normalne użycie zaklęcia, ale ryba nie traci kształtu. Uwzględnij to. Tak to akcept.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.