I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Każdy kto wymyślił już sobie dane zaklęcie, pisze je w tym temacie i czeka, aż administrator napisze czy może pisać trening z tym zaklęciem czy nie, albo żeby zmienił jego działanie gdyby było za mocne. Po zaakceptowaniu zaklęcia piszecie trening w microsofcie wordzie i wklejacie dany trening do jakiegoś tematu np. Łąka, albo tworzycie pierwsze miejsce treningu ( temat w którymś mieście ) i wklejacie tam ten trening. Następnie pod zaklęciem tutaj wklejacie link do treningu i prosicie admina o edycje KP.
Autor
Wiadomość
Cassandra
Liczba postów : 546
Dołączył/a : 04/06/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Sie 06 2013, 11:14
[D] Shoge Mnicha: Opis: Zaklęcie za gatunku Magii Podmiany, przyzywa broń do ręki użytkownika. W tym przypadku jest to Shoge - Ostry szpikulec z hakiem, również zaostrzonym na długim łańcuchu zakończonym pierścieniem umożliwiającym chwycenie i kontrolowanie broni. Całość jest w szaro-czarnej barwie.
Techniczna część: Łańcuch stalowy o długości 3.7 metra z jednej strony skończony metalowym pierścieniem o średnicy 10 centymetrów, a z drugiej ostrzem o długości 15 centymetrów osadzonym na drewnianej rękojeści o długości 10 centymetrów. Dodatkowo zaraz przy chwytnej części broni wyłania się jeszcze jedno haczykowate ostrze mierzące 8 centymetrów. (Ogólnie mniej więcej jak na obrazku.)
Właściwości Magiczne: Jedyną specjalną cechą broni jest to, że tak długo jak zaklęcie działa umiejętności użytkownika w posługiwaniu się tego typu bronią rosną. (Lvl up. o jeden poziom umiejętność. W tym przypadku będzie to Ninja.) [Cztery posty działania i dwie przerwy]
Ostatnio zmieniony przez Cassandra dnia Sro Sie 14 2013, 13:13, w całości zmieniany 1 raz
Dax
Liczba postów : 1344
Dołączył/a : 20/10/2012
Skąd : Krakus
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Sie 13 2013, 00:44
Lvl up czaru Serge'a, Nanoboty z PWM do "D"
Opis ver. "D":
-Nanoboty(D)- Otóż są to małe robociki, których gołym okiem nie można zauważyć. Pod mikroskopem są podobne do pajączków. Co to ma na celu? Naprawę. Ale co mogą zrobić jako czar? A no to, że regeneracja jest szybsza niż u zwykłego randoma. Kiedy zwykły człowiek siedzi dwa dni w szpitalu to on wyjdzie po jednym. To samo tyczy się chorób. Nigdy się nie skończą bo mają zdolność do reprodukcji. Leczą rany poziomu "D" przez 2 posty, a rany poziomu "C" przez 4 posty, wyżej nie healają, co najwyżej łagodzą ból obrażeń i leciutko pomagają, ale bez większego efektu.
Rozszarpywacz [D] dziewczyna tworzy strzałę ze specjalnym żelaznym grotem, która gdy trafi w przeciwnika rozpada się, wbijając się w jego ciała i potęgując jego ból.
Ayanoś:
Oranżada w proszku [ B ]- Oranżada sama w sobie ma bardzo wiele różnych substancji. Oranżada Ayanosi działa inaczej. Nie jest w żadnym stopniu dobra, ba rani innych ludzi. Bowiem ów słodycz ma właściwości kwasu mocno żrącego. Na Ayano słodkie nie działa.
Hotaru:
Kūki shori [ B]- Hotaru za pomocą powietrza, które sama tworzy przy dłoniach przenosi swoją energię magiczną, która leczy rany, nie tylko jej, ale także i innych. W zależności od czasu i obrażeń długość leczenia zwiększa się.[/b]
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Sie 13 2013, 19:39
Lavi
D. Kontrola pierwiastków chemicznych - ok, ale gazy to 8m3
D. Rozpad związków chemicznych i łączenie pierwiastków – ok
D. Zmiana właściwości fizykochemicznych – Ok, ale nie zmienisz właściwości człowieka.
resztę sprawdzę jak znajdę chwilę
Welt
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 03/01/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Sie 13 2013, 22:11
Nyo więc ciut bardziej przyjemne dla moda, czyli lvl up Cat Nap Bounce Back (C) - czyli... "Wyliże się z tego!" Nyo... Nye tak dosłownye! Czarnulek aktywuje zaklęcie, które podlecza jego rany tak długo, jak ten pozostaje w bezruchu. Ba! Nawet niweluje zmęczenye! W końcu jednak to polepszenye Kociej Drzemki, nye?! Natychmiastowo leczy obrażenya rangi D, a mniej więcej w okres jednego posta jest w stanye zniwelować obrażenya na poziomie rangi C. Krócej to słabiej, a dłużej... Nyo wiadomo! Średnyo potrzeba dwóch postów na kolejną rangę autoregeneracji, czyli B - 3 posty, a A - 5 postów bezruchu. Sytuacje pośrednie zależne od mg. Zresztą... Najlepiej wylizać się z ran na spokojnye, prawda?! Co jeśli chodzi o zmęczenye? Zasada identyczna co przy zaklęciu niższym, nya~! Nyeznaczna niwelacja, silniejsza im dłużej trwa zaklęcie, nya~! Nyestety skutki widoczne tylko w przypadku bycia Kuro. Ale... Kuroś mimo wszystko może mówić i używać innych zaklęć, jeśli te nye wymagają ruchu z jego inicjatywy. Koszt: 10%MM na aktywację.
A teraz ciut bardziej męczące: Antek - siła wybuchu pojedynczej nutki nie przekracza siły wybuchu na zaklęciu D, a nawet nieco słabsza.
Cass - gomen, nie znam się, więc lepiej jakby wziął ktoś inny...
Serż - chyba wszystko wydaje się ołk, chociaż... działa tylko na Serżu?
Hotaru - rany rangi B goją się po upływie 1 postu, na każdą wyższą rangę potrzeba kolejnych 2 postów, czyli A - 3 posty, etc. W sytuacjach spornych - czas pomiędzy - decyduje mg. Wymagany kontakt fizyczny, przerwanie go oznacza koniec zaklęcia.
Ayano - dokładniej opisz. Bo póki co wynika, że masz sobie oranżadę, która działa jak kwas. Ale jak się pojawia? Ile jej jest? Jak zostaje użyta? Musisz wysypać ją może z woreczka, czy coś?
Nimue - na D właściwie nic to nie zdziała, a po prostu się rozpadnie i może zadrapać przeciwnika każda część, a takich byłoby z... 5? Ewentualna opcja na C. Też na 5 kawałków, jednak każdy kawałek obrażenia mniej więcej jak na D.
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Sie 14 2013, 11:38
To ja wezmę Cass -> w sumie okej, ale działa max 4 posty. Potem 2 posty przerwy. Zwiększenie umiejętności nie jest jednak byle czym. No i sama broń bajerancka.
Kuro -> Ranga D niech leczy się pół posta bezruchu. Bo jednak to nie twoja działka tak do końca. W sumie to typowa dla kota drzemka wiec powiedzmy, że obniżam rangę o 0,5. I wolałbym, żebyś musiał na chwilę się zatrzymać nawet przy obrażeniach D. Przy pozostałych uznajmy, ze konieczność bezruchu wystarczająco obniża rangę.
Hotaru: Kūki shori [ B]- Hotaru za pomocą powietrza, które sama tworzy przy dłoniach przenosi swoją energię magiczną, która leczy rany, nie tylko jej, ale także i innych. W zależności od czasu i obrażeń długość leczenia zwiększa się. Rany rangi B goją się po upływie 1 postu, na każdą wyższą rangę potrzeba kolejnych 2 postów, czyli A - 3 posty, etc. W sytuacjach spornych - czas pomiędzy - decyduje mg. Wymagany kontakt fizyczny, przerwanie go oznacza koniec zaklęcia.
Ayanoś: Oranżada w proszku [ B ]- Oranżada sama w sobie ma bardzo wiele różnych substancji. Oranżada Ayanosi działa inaczej. Nie jest w żadnym stopniu dobra, ba rani innych ludzi. Bowiem ów słodycz ma właściwości kwasu mocno żrącego, czyli co? Po prostu zżera skórę. Powstają oparzenia chemiczne. Gdy blondyneczka weźmie głęboki wdech to przy wydechu wydala z siebie ów oranżadę, która rozprzestrzenia się dalej, aż po prostu znika. Oranżada nie wyżera tylko skóry człowieka, ale i wszelkie organizmy mogą zostać przez nią naruszone np. kora drzewa zostanie "wyżarta". Na Ayano słodkie nie działa.
Nimuś: Rozszarpywacz [C] dziewczyna tworzy strzałę ze specjalnym żelaznym grotem, która gdy trafi w przeciwnika rozpada się, wbijając się w jego ciała i potęgując jego ból. Rozpada się na trzy kawałki.
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Sie 14 2013, 14:24
Cass - akcept
Serge
Liczba postów : 81
Dołączył/a : 29/06/2013
Skąd : Cybertron
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Sie 14 2013, 18:22
Kuro napisał:
Serż - chyba wszystko wydaje się ołk, chociaż... działa tylko na Serżu?
No raczej, w końcu inni nie mają Nanobotów w ciele, nie?
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Sie 15 2013, 01:51
Zaklęcia Nanaśki/kolejne, co z tego, że poprzednie nie wytrenowane/:
D: Warm – wokół Nanayi powstaje warstwa gorąca, która co prawda nie powoduje poparzeń, ale wywołuje nieprzyjemne pieczenie wśród osób znajdujących się mniej niż metr od niej. Sama Nanaya odczuwa przyjemne ciepło. Za pomocą tego zaklęcia słabe czary oparte na lodzie/zimnie nie mają wpływu na dziewczynę. Zaklęcie można rzucić na inne osoby. Trwa trzy tury.
Mirage – tworzy w pewnej odległości od Nanayi jej wierną kopię w momencie rzucania zaklęcia. Nie potrafi ona mówić ani nie rzuca cienia. Jest w końcu tylko światłem odbitym od ziemi. Utrzymuje się trzy posty, nim zniknie. W tym czasie Miraż potrafi poruszać się zgodnie z wolą Nanayi, znikać i pojawiać się w określonym obszarze. Nie zadaje obrażeń fizycznych. Można stworzyć miraż innej osoby.
C: Arrow – Nanaya wytwarza ze światła pięć strzał, z których może swobodnie korzystać podczas oddawania strzałów z łuku. Nie parzą jej ani nie uszkadzają cięciwy oraz łuku. Specjalną właściwością tych strzał jest ich szybkość – przy normalnym naciągu osiągają one właściwą sobie szybkość światła. Dodatkowo można na nie nałożyć Flasha. Znikają po pięciu turach (zważywszy, że zwykle panuje atak-obrona, nie jest to długo).
B: Sunshine – Przez okres dwóch tur Nanaya staje się czystym światłem słonecznym, co umożliwia jej przeskakiwanie (dosłownie!) z jednego miejsca w drugie. Dodatkowo w tym czasie może dowolnie zmieniać swój stan z energetycznego na fizyczny i odwrotnie. Wszelkie lustra czy półprzeźroczyste powierzchnie uniemożliwiają jej przemieszczanie, natomiast szyby, woda i inne przeźroczyste substancje spowalniają ją tymczasowo (podczas przechadzania przez substancję).
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Sie 15 2013, 13:27
Warm -> Zaklęcia lodu nie mają wpływu tylko na randze PWM, a ciepło jest po prostu nieprzyjemne jak na plaży w upalny dzień. Nie to, że nie da się nawet podejść na odległość metra przez wysokość temperatury.
Mirage -> Okej, ale tylko swój miraż stworzysz.
Arrow -> Po pierwsze opisz dokładniej Flasha, bo nie mogłem go nigdzie znaleźć, ani w twoim KP, ani w pamiętniczku. I strzały z szybkością światła... No dobra niech będą dwie takie strzały.
Sunshine -> O.O no dobra więc po pierwsze ranga A, działa 2 tury potem 2 tury przerwy, albo zamiast przerwy limit na użycie do 2 razy na walkę/misję.
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Sie 15 2013, 13:32
Cytat :
C Flash Zaklęcie wykorzystujące ciemny aspekty energii. Powoduje umieszczenie energii w grocie strzały, jednak nie powoduje jego wybuchu, jak w przypadku zaklęcia Fireworks, tylko siedzi w niej i czeka, aż strzała trafi w przeciwnika. W momencie zadania rany strzałą z zaklęciem Flash dochodzi do zablokowania przepływu Eternano, co uniemożliwia rzucenie jednego zaklęcia o sile adekwatnej do poziomu Flash lub dwóch o niższej oraz blokuje PWM na jedną turę. Użycie większej ilości zaklęć powoduje, że jedno z nich, pierwsze ulega zablokowaniu, reszta zaklęć zostaje rzucona normalnie. Flash - Jeśli przez 3 tury dana osoba nie rzuci zaklęcia to efekt twojego czaru mija.
Sprawdzone już dawno przez Dona, jeszcze nie wyćwiczone. I zdecyduj się, które ograniczenie z tym Sunshinem. No i podaj zasięg "odległości" na Mirage.
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Sie 15 2013, 13:40
Z sunshinem zostawiłem Ci wybór :3 czyli masz do wyboru, albo 2 tury przerwy po użyciu, albo 2 razy na walkę. Tutaj chciałem, abyś sama wybrała, bo nie wiem, które ograniczenie będzie dla Ciebie bardziej użyteczne, a oba są jak dla mnie okej.
Flash -> no właśnie pewnie dlatego nie mogłem znaleźć, ale okej. czyt. Nie mam zastrzeżeń więcej.
C Sunlight - spadek rangi Znacznie słabsza wersja zaklęcia Sunlight. Rozbłysk jest znacznie mniejszy i nie powoduje utraty magii na określonym obszarze. Zamiast tego zaklęcie powoduje obszarowe obrażenia w formie oparzeń II stopnia. Zaklęcie nie działa na Nanayę jeżeli znajduje się w środku rozbłysku.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.