I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Każdy kto wymyślił już sobie dane zaklęcie, pisze je w tym temacie i czeka, aż administrator napisze czy może pisać trening z tym zaklęciem czy nie, albo żeby zmienił jego działanie gdyby było za mocne. Po zaakceptowaniu zaklęcia piszecie trening w microsofcie wordzie i wklejacie dany trening do jakiegoś tematu np. Łąka, albo tworzycie pierwsze miejsce treningu ( temat w którymś mieście ) i wklejacie tam ten trening. Następnie pod zaklęciem tutaj wklejacie link do treningu i prosicie admina o edycje KP.
Autor
Wiadomość
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Maj 01 2013, 22:23
Guma
ok
Kurek
Max Speed - ok Lift Up - ok Cheshire Neko - ok Human Neko - niech będzie tylko, że umiejętności przeciętnego nastolatka plus mały dodatek to zwinności ale nieznaczny.
Dax
ruszę później, lub kto inny
Astaroth
Liczba postów : 79
Dołączył/a : 23/04/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Maj 02 2013, 21:33
Susanoo
Ranga B:
Jest to pierwsza forma obronna, wytworzona i wykreowana przez Madare. Za pomocą skondensowanej Mrocznej Energii, wytwarza on kościec dookoła swojego ciała. Pierwotnie są to tylko twarde żebra, które otoczone są płaszczem Mrocznej Magii. Ten poziom Ostatecznej Obrony, blokuje wszelkie Ataki Fizyczne < do pewnej granicy oczywiście, nie zablokuje osoby z siłą Tytana> oraz większość ataków magicznych do rangi B włącznie, a nawet A. W tym wypadku należy się kierować, czy zaklęcie przeciwnika jest skoncentrowane w jednym małym punkcie, czy działa jak broń obuchowa, bądź czy jest obszarowe. W pierwszym przykładzie, nawet czar rangi B ma szansę się przebić, jednak w następnych siła czaru jest znacznie zmniejszona poprzez równomierne rozlokowanie siły na większym obszarze. Czas: 1 użycie: 3 tury
Ranga A:
W tym wypadku, opórcz żeber, wyrata również górna połowa szkieleta, obdarzonego przez naturę czteroma rekoma, którymi można dowolnie manipulować. Siła obronna techniki jest znacząco większa niż przy poprzedniej formie, blokuje ona bowiem większość ataków do rangi A włącznie. Wytwór ten ma tą właściwość, że może poruszać się już samodzielnie, to jest nie ma potrzeby aby znajdował się wokół nas, możemy się od niego oddzielić. Czas: 1 użycie: 3 tury
Ranga S:
Jest to niemalże finalna wersja naszej Obrony Ostatecznej. W tej pozycji, na nasz szkielet nakładana jest wytrzymała zbroja, zaś jego ręce przyodziane są w miecz o tarczę. Jest to niemalże obrona ostateczna, jednak i ona ma pewne granice. Czar ten chroni przed atakami Fizycznymi jak i Magicznymi do rangi A, oraz częścią rangi S. Dodatkowym elementem czaru, jest posiadanie przez "twór" broni, dzięki której jego pole rażenia jest zwiększone o wiele bardziej, niż do tej pory. Czas: 1 użycie: 3 tury
Ranga S+:
Jest to Ostateczna forma "Obrony Ostatecznej". Mówi się, że nikt kto dojrzał ów formę, nie przeżył aby opowiedzieć o niej pokoleniom. Tym razem tworzymy juz cały twór, który swym kształtem przypomina japońskiego wojownika, samuraja. Twór też blokuje Ataki do Rangi S, oraz część rangi S+, posiada dość duży zasięg ataku, jednak traci przez to na szybkości. Uzytkownik moze znajdować się pośrodku Czarnego Tworu, jednak moze też funkcjonować jako samodzielna Jednostka, aby z zewnątrz móc w pełni wykorzystać potencjał bojowy Boga Sztormu. Czas: 1 użycie: 3 tury
/tak wiem, zerżnięte, ale prosze bez głupich komentarzy, póki co chce sie dowiedzieć czy takie coś wgl przejdzie, no a przy uzyskaniu odpowiedniej ilości PD, wykupić ów "czar"/
MKWŻDDM - Ogółem to tylko dotknięta powierzchnia ulega zmrożeniu. Im dłużej dotykasz tym poważniejsze rany zadajesz, aczkolwiek maksymalny efekt to zniszczenie skóry i uszkodzenie mięśni po upływie około 6s trzymania. Co do przedmiotów, długość trzymania by te uległy skruszeniu, zależny jest od MG.
Władca zimy - Ok. Ale stworzysz to jedynie w dłoni/okolicy ciała
Mrożonka - ok
Astaroth:
Susanoo
ver. B - Zablokuje zwykłe ciosy fizyczne [Nie wzmocnione umiejkami czy zaklęciami] a także zaklęcia do rangi C lub obszarowe do rangi B.
ver. A - Zablokuje zwykłe ciosy fizyczne [Nie wzmocnione umiejkami czy zaklęciami] a także zaklęcia do rangi B lub obszarowe rangi A. Posiada siłę normalnego człowieka, podaj jego dokładny wzrost i długość ramion. Nie potrafi się przemieszczać.
ver. S - Zablokuje ciosy fizyczne do umiejki łamacz kości poziom 2. Oraz te wzmocnione zaklęciami poniżej rangi B, zablokuje czary rangi A oraz obszarowe S, reszta w końcu rozwali zbroję. Zbroja posiada już większą siłę, nadal nie potrafi się poruszać. Dokładniejszy opis zbroi, tarczy, miecza i samego tworu.
ver. S+ - Zablokuje ciosy fizyczne nie licząc tych wzmocnionych zaklęciami do rangi B. Czary do rangi A oraz obszarowe rangi S, prędkość poruszania jest dwurkotnie mniejsza niż u normalnego człowieka, siła jak u człowieka z 3 poziomem łamacza kości. Jak wyżej, dokładniejszy opis.
Astaroth
Liczba postów : 79
Dołączył/a : 23/04/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Maj 03 2013, 18:43
Susanoo
Ranga B:
Jest to pierwsza forma obronna, wytworzona i wykreowana przez Madare. Za pomocą skondensowanej Mrocznej Energii, wytwarza on kościec dookoła swojego ciała. Pierwotnie są to tylko twarde żebra, które otoczone są płaszczem Mrocznej Magii. Ten poziom Ostatecznej Obrony, blokuje wszelkie Ataki Fizyczne nei wzmocnione czarami oraz umiejętnościami, oraz wszelkie ataki magiczne do rangi C włącznie, oraz obszarowe rangi B. W tym wypadku należy się kierować, czy zaklęcie przeciwnika jest skoncentrowane w jednym małym punkcie, czy działa jak broń obuchowa, bądź czy jest obszarowe. W pierwszym przykładzie, nawet czar rangi B ma szansę się przebić, jednak w następnych siła czaru jest znacznie zmniejszona poprzez równomierne rozlokowanie siły na większym obszarze. Czas: 1 użycie: 3 tury
Ranga A:
W tym wypadku, opórcz żeber, wyrata również górna połowa szkieleta, obdarzonego przez naturę czteroma rekoma, którymi można dowolnie manipulować. Siła obronna techniki jest znacząco większa niż przy poprzedniej formie, blokuje ona bowiem większość ataków do rangi B włącznie, wraz z obszarowymi technikami rangi A. Wytwór jeszcze nie jest wstanie przemieszczać się samodzielnie, jednak dodatkowe dwie pary rąk, mogą nam posłużyć jako bardzo skuteczna broń. Cały korpus posiada 3,5 metra wysokości od samej ziemi, zaś jego długość kończyny to 2,6 metrów. Czas: 1 użycie: 3 tury
Ranga S:
Jest to niemalże finalna wersja naszej Obrony Ostatecznej. W tej pozycji, na nasz szkielet nakładana jest wytrzymała zbroja, zaś jego ręce przyodziane są w miecz o tarczę. Jest to niemalże obrona ostateczna, jednak i ona ma pewne granice. Czar ten chroni przed Atakami Fizycznymi, nawet osób o dużej sile (łamacz kości lvl 2, oraz niewzmocnione czarami poniżej rangi B), czarami rangi A oraz obszarowych poziomu S. Dodatkowym elementem czaru, jest posiadanie przez "twór" broni, dzięki której jego pole rażenia jest zwiększone o wiele bardziej, niż do tej pory. Jego wymiary to 4,2 metra wysokości, 3 długość ręki. Miecz ma zasięg 3.5 metra, jednak jego ataki są wolniejsze, ze względu na rozmiar oraz niszczycielską siłę uderzenia. Tarcza jest na kształt ośmiokąta i ma rozpiętość 4 metrów średnicy, co umożliwia zablokowanie ataku na sporym obszarze. Technika ma również wariacje, dzięki czemu z Susanoo Obronnego, możemy przejść do Ofensywnego. Tarcza, kosztem jej wytrzymałości, zostaje zamieniona w miecz, dzięki temu nasza Ostateczna Obrona staje się spustoszycielem wśród wrogów. Jego szybkość ataku jest taka jak u zwykłej osoby. Czas: 1 użycie: 3 tury
Ranga S+:
Jest to Ostateczna forma "Obrony Ostatecznej". Mówi się, że nikt kto dojrzał ów formę, nie przeżył aby opowiedzieć o niej pokoleniom. Tym razem tworzymy już cały twór, który swym kształtem przypomina japońskiego wojownika, samuraja. Jego obrona pozwala nam na sparowanie potężnych Ataków Fizycznych wzmocnionych Magią (Ranga B). Twór też blokuje Ataki Magiczne do Rangi S, oraz obszarowych rangi S+, posiada dość duży zasięg ataku, jednak traci przez to na szybkości. Użytkownik możne znajdować się pośrodku Czarnego Tworu, jednak możne też funkcjonować jako samodzielna Jednostka, aby z zewnątrz móc w pełni wykorzystać potencjał bojowy Boga Sztormu. Jego siłą jest równa persownie z umiejętnościa Łamacza Kości (lvl3). Kiedy Mag znajduje się wewnątrz swojego tworu, przyjmuje on wymiary Susanoo z poprzedniej formy. Oczywiście tak jak wcześniej ma możłiwość zamiany Tarczy w kolejną broń, jednak jego szybkość ataku jest znacząco zwiększona w porównaniu do poprzedniej wersji.Można nazwać tą formę Ostatecznym Ofensywnym Susanoo. Kiedy twór porusza się samodzielnie, jego wymiary wynoszą 7 metrów całkowitego wzrostu, jedna ręka sięga do 3 metrów, zaś wymiary broni zwiększają się. Miecz 4m, tarcza 4,5m średnicy. Oczywiście dalej obowiązuje miecz i tarcza, technika potężna, ale również bardzo wyczerpująca. W tej formie, jest około dwa razy wolniejszy, niż normalny człowiek. Czas: 1 użycie: 3 tury
Po za tym tak miało być czy żeś się pomylił z rangą S+? W sensie że ma te same właściwości obronne. No i biorąc pod uwagę że mój twór od rangi A ma tarcze, to może zaproponuj coś, jeżeli zablokuje on atak tarczą, zaś nie samym sobą. Po za tym, to skro ranga S+ zablokuje 3 poziom, a S 2, to ranga A oraz B nie mogły by 1? Nie oszukujmy się, siła 1 lvl umiejętności jest dosyć mała.
Ostatnio zmieniony przez Astaroth dnia Nie Maj 05 2013, 04:24, w całości zmieniany 3 razy
Guma - raczej wszystko okej, nya~. Soł nye ma nic innego jak akcept~
Astaroth
Liczba postów : 79
Dołączył/a : 23/04/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Maj 05 2013, 04:33
Susanoo:
Spoiler:
Susanoo
Ranga B:
Jest to pierwsza forma obronna, wytworzona i wykreowana przez Madare. Za pomocą skondensowanej Mrocznej Energii, wytwarza on kościec dookoła swojego ciała. Pierwotnie są to tylko twarde żebra, które otoczone są płaszczem Mrocznej Magii. Ten poziom Ostatecznej Obrony, blokuje wszelkie Ataki Fizyczne nei wzmocnione czarami oraz umiejętnościami, oraz wszelkie ataki magiczne do rangi C włącznie, oraz obszarowe rangi B. W tym wypadku należy się kierować, czy zaklęcie przeciwnika jest skoncentrowane w jednym małym punkcie, czy działa jak broń obuchowa, bądź czy jest obszarowe. W pierwszym przykładzie, nawet czar rangi B ma szansę się przebić, jednak w następnych siła czaru jest znacznie zmniejszona poprzez równomierne rozlokowanie siły na większym obszarze. Czas: 1 użycie: 3 tury
Ranga A:
W tym wypadku, opórcz żeber, wyrata również górna połowa szkieleta, obdarzonego przez naturę czteroma rekoma, którymi można dowolnie manipulować. Siła obronna techniki jest znacząco większa niż przy poprzedniej formie, blokuje ona bowiem większość ataków do rangi B włącznie, wraz z obszarowymi technikami rangi A. Wytwór jeszcze nie jest wstanie przemieszczać się samodzielnie, jednak dodatkowe dwie pary rąk, mogą nam posłużyć jako bardzo skuteczna broń. Cały korpus posiada 5 metrów wysokości od samej ziemi, zaś jego długość kończyny to 4.5 metra. Czas: 1 użycie: 3 tury
Ranga S:
Jest to niemalże finalna wersja naszej Obrony Ostatecznej. W tej pozycji, na nasz szkielet nakładana jest wytrzymała zbroja, zaś jego ręce przyodziane są w miecz o tarczę. Jest to niemalże obrona ostateczna, jednak i ona ma pewne granice. Czar ten chroni przed Atakami Fizycznymi, nawet osób o dużej sile (łamacz kości lvl 2, oraz niewzmocnione czarami poniżej rangi B), czarami rangi A oraz obszarowych poziomu S. Dodatkowym elementem czaru, jest posiadanie przez "twór" broni, dzięki której jego pole rażenia jest zwiększone o wiele bardziej, niż do tej pory. Jego wymiary to 5,5 metra wysokości, 5 długość ręki. Miecz ma zasięg 5.5 metra, jednak jego ataki są wolniejsze, ze względu na rozmiar oraz niszczycielską siłę uderzenia. Tarcza jest na kształt ośmiokąta i ma rozpiętość 4,5 metra średnicy, co umożliwia zablokowanie ataku na sporym obszarze. Technika ma również wariacje, dzięki czemu z Susanoo Obronnego, możemy przejść do Ofensywnego. Tarcza, kosztem jej wytrzymałości, zostaje zamieniona w miecz, dzięki temu nasza Ostateczna Obrona staje się spustoszycielem wśród wrogów. Jego szybkość ataku jest taka jak u zwykłej osoby. Czas: 1 użycie: 3 tury
Ranga S+:
Jest to Ostateczna forma "Obrony Ostatecznej". Mówi się, że nikt kto dojrzał ów formę, nie przeżył aby opowiedzieć o niej pokoleniom. Tym razem tworzymy już cały twór, który swym kształtem przypomina japońskiego wojownika, samuraja. Jego obrona pozwala nam na sparowanie potężnych Ataków Fizycznych wzmocnionych Magią (Ranga B). Twór też blokuje Ataki Magiczne do Rangi S, oraz obszarowych rangi S+, posiada dość duży zasięg ataku, jednak traci przez to na szybkości. Użytkownik możne znajdować się pośrodku Czarnego Tworu, jednak możne też funkcjonować jako samodzielna Jednostka, aby z zewnątrz móc w pełni wykorzystać potencjał bojowy Boga Sztormu. Jego siłą jest równa persownie z umiejętnościa Łamacza Kości (lvl3). Kiedy Mag znajduje się wewnątrz swojego tworu, przyjmuje on wymiary Susanoo z poprzedniej formy. Oczywiście tak jak wcześniej ma możłiwość zamiany Tarczy w kolejną broń, jednak jego szybkość ataku jest znacząco zwiększona w porównaniu do poprzedniej wersji.Można nazwać tą formę Ostatecznym Ofensywnym Susanoo. Kiedy twór porusza się samodzielnie, jego wymiary wynoszą 15 metrów całkowitego wzrostu, jedna ręka sięga do 7 metrów, zaś wymiary broni zwiększają się. Miecz 8,5m, tarcza 7m średnicy. Oczywiście dalej obowiązuje miecz i tarcza, technika potężna, ale również bardzo wyczerpująca. W tej formie, jest około dwa razy wolniejszy, niż normalny człowiek. Czas: 1 użycie: 3 tury
Po za tym tak miało być czy żeś się pomylił z rangą S+? W sensie że ma te same właściwości obronne. No i biorąc pod uwagę że mój twór od rangi A ma tarcze, to może zaproponuj coś, jeżeli zablokuje on atak tarczą, zaś nie samym sobą. Po za tym, to skro ranga S+ zablokuje 3 poziom, a S 2, to ranga A oraz B nie mogły by 1? Nie oszukujmy się, siła 1 lvl umiejętności jest dosyć mała.
Firmaméntum Ténebris:
Spoiler:
Ranga B: Czar typowo ofensywno wspierający. Mroczna Energia pokrywa naszą broń, bądź wybrane przez nas części ciała, sprawiając iż stają się one dużo skuteczniejsze. Broń jest wytrzymalsza, ostrzejsza, oraz może zadać rany jak od poparzeń przy bezpośrednim trafieniu. Nasze nogi będą poruszać się szybciej, zaś nasze ręce będą walić z większą siłą. Jest to zaklęcie i wielu właściwościach i należy z rozwagą o nich pamiętać.
Broń: Ostrzejsza, wytrzymalsza, przełamuje Obrony przed Fizycznymi Atakami, trafienie wywołuje efekt mocnego poparzenia Ręce: Nasza siła jest większa (Łamacz Kości lvl +1), zaś nasze ciosy powodują efekt fali uderzeniowej, na tyle mocnej by otumanić wroga, a nawet odrzucić co słabsze jednostki. Niweluje efekt obrony przed Fizycznymi Atakami. Nogi: Jesteśmy o wiele szybsi oraz zręczniejsi (Sprinter lvl+1), pozostawiamy po sobie charakterystyczną czarną smugą, której opary wywołują zawroty głowy Tors: Wytrzymałość +1lvl, czary rangi D -75% skuteczności, rangi C -50% i rangi B-25%. Głowa: Nasze zmysły się wyostrzają (lvl +1 każdej umiejętności)
Czas Trwania: 1 użycie/5 tur
Cecidit Angelus Alas
Spoiler:
Cecidit Angelus Alas Ranga C
Jest to czar, który dzięki możliwości kształtowania istoty Czarnej Magii, umożliwia nam wytworzenie z naszego ciała pary czarnych skrzydeł. Są one pokaźnej wielkości, oraz umożliwiają nam transport dość dużych ciężąrów. Nasze ciało podczas tego wytworu emituje Ciemną Energię niczym parę ze swojego ciała. Latanie dzięki nim jest łatwe i szybkie, jednak przez dość dużą rozpiętość skrzydeł, mamy małą możliwość manewru w powietrzu. Nie jest to jednak nie wiadomo jakie ograniczenie, jednak nie powinniśmy się spodziewać, że złapiemy kolibra, bądź wróbla. Użycie: 1 raz/5 postów
/raczej fajny efekt, bądź możliwość pościgu niż czar do walki/
Ostatnio zmieniony przez Astaroth dnia Pią Maj 10 2013, 20:34, w całości zmieniany 7 razy
Akane
Liczba postów : 295
Dołączył/a : 12/08/2012
Skąd : ś tam
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Maj 06 2013, 18:25
Keimusho [C] - zaklęcie polegające na stworzeniu kryształowego prostopadłościanu zamykającego w środku przeciwnika. Pierwsza część klatki pojawia się pod nogami osoby, następnie kolejne cztery ściany, które równocześnie się za sobą łączą i na końcu górna część. Rozmiar prostopadłościanu może być dopasowany do wymiarów osoby uwięzionej. Kryształ zamyka osobę przez 2 tury, możliwe jest również zniszczenie go przez użycie dwóch zaklęć rangi C.
Farukon [C] - mag tworzy nieruchome 3 postacie z kryształu na kształt 3 mniejszych sokołów wielkości piłki basebolowej lub 1 jednego dużego wielkości krzesła. Mniejsze pikują na przeciwnika z duża szybkością, mogą również zmienić swój tor lotu jednakże ich uderzenie nie jest tak silne. Natomiast duży leci z tą samą prędkością, ale nie może on zmienić swojego toru lotu gdyż jego uderzenie i zadane obrażenia są większe. Możliwe jest również stworzenie ich, ale nie muszą natychmiast atakować, dopiero gdy mag o tym zdecyduje w odpowiednim momencie. Nie może nagle ich zatrzymywać gdy są już w trakcie lotu.
Ostatnio zmieniony przez Akane dnia Czw Maj 16 2013, 14:54, w całości zmieniany 2 razy
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Maj 08 2013, 21:34
Kuro - akcept
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Maj 10 2013, 13:38
Astaroth:
Susanoo - Ok, rangą A zablokujesz 1 lvl łamacza kości. Co do tarczy... na randze A blokuje czary rangi D i C, na randze S dochodzą czary rangi B i łamacz kości Lvl 1, a na randze S+ łamacz kości lvl 2 i czary rangi A. Co do rangi S+ tak, tak miało być, uznałem że zatrzymywanie punktowych czarów rangi S jest zbyt OP nawet dla twojej obrony, uznajmy że czar rangi S znacząco ją uszkadza ale jeszcze całkowicie nie niszczy, chociaż w takim wypadku już nawet słabsze zaklęcia i ciosy mogłyby się przebić. [Masz pecha, pierwszy zgłaszasz zaklęcia tej rangi, jeszcze nie wiem jak to będzie wyglądało, więc radziłbym ci się z S/S+ wstrzymać]
Tenebris - Ogółem nie lubię sprawdzać czarów które mają kilka właściwości bo mimo że dla mnie są spoko, tak mechanika forum i inni nie podchodzą do nich pozytywnie no ale ok. Zacznę od tego że jedno użycie da ci 2 tury [Przez mnogość opcji]. "Przełamuje obrony przed fizycznymi atakami" powywalaj to bo to zależy od wielu czynników, nazwij to inaczej, tak by bardziej pasowało do mechaniki.
a) Ręce - łamacz kości +1lvl a nie lvl2 bo to zależy od tego który level masz. b) Nogi - Sprint +1lvl, skrytobójca odpada c) Tors - Wytrzymałość +1lvl, czary rangi D -75% skuteczności, rangi C -50% i rangi B-25% d) Głowa - Zmysły +1lvl
Angelus - Dokładne wymiary skrzydeł, czary wiatru ci je zniszczą, chyba że nadajesz energii stanu stałego, wtedy są podatne na normalne uszkodzenia, działają 5 postów, uniesiesz coś ciężaru człowieka
Akane:
Keimusho - Klatka czyli rozumiem że mam pręty, jakiej grubości i jaka jest między nimi przerwa?
Farukon - Mniejsze sokoły są wielkości piłki do basebolu, a większy wielkości krzesła
Astaroth
Liczba postów : 79
Dołączył/a : 23/04/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Maj 10 2013, 20:29
Czekaj... to znaczy że moja tarcza jest słabsza niż mój twór? Pytam teoretycznie, ale wstrzymam się póki co jeszcze z rangami S i S+ póki się tym nie pobawicie Zmieniłem troche długość miecza rangi a z 4 na 5.5 bo skoro sama ręka ma 5 to taki dziwnie krótki ten mieczyk by się wydawał
A co do "Przełamuje obrony przed fizycznymi atakami"
Odwołuje się do tego, że np moja obrona nie zablokuje wszystkich ciosów wspartych czarami, więc o tym mówie. Cios wsparty czarem przbije obrone tylko przed zwykłymi ciosami.
Skrzydła wymiary rozpiętość 4,5 m, jedno skrzydło około 2,1 m tyle że lekko pod kątem, to jest schodzą się bliżej im niżej są. 2 m wysokość skrzydła
Akane
Liczba postów : 295
Dołączył/a : 12/08/2012
Skąd : ś tam
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Maj 12 2013, 18:53
Farukon - poprawione
Keimusho - jest to prostopadłościan mający ściany, nie pręty. Może być grubość 1cm?
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Maj 15 2013, 15:57
Astaroth: Tak, tarcza jest słabsza od całości, bo zaklęcie nie polega na stworzeniu tarczy. Pojedynczy element z całości jest słabszy niż całość.
"Przełamuje obronę przed fizycznymi ciosami" jest źle ujęte. Wielka stalowa ściana też chroni przed fizycznymi atakami a się przez nią nie przebijesz. Dlatego określ to inaczej albo wymaż
Akane: Klatka utrzymuje się 2 posty. Przetrzyma atak rangi C, kolejny tej rangi już ją zniszczy.
Astaroth
Liczba postów : 79
Dołączył/a : 23/04/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Maj 15 2013, 18:50
Tak ale to tarcza stworzona specjalnie by bronić xD w sensie, myślałem że własnie ona bęzie uber twarda, a jest zrobiona z tego samego w końcu
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.