I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Każdy kto wymyślił już sobie dane zaklęcie, pisze je w tym temacie i czeka, aż administrator napisze czy może pisać trening z tym zaklęciem czy nie, albo żeby zmienił jego działanie gdyby było za mocne. Po zaakceptowaniu zaklęcia piszecie trening w microsofcie wordzie i wklejacie dany trening do jakiegoś tematu np. Łąka, albo tworzycie pierwsze miejsce treningu ( temat w którymś mieście ) i wklejacie tam ten trening. Następnie pod zaklęciem tutaj wklejacie link do treningu i prosicie admina o edycje KP.
Autor
Wiadomość
Muto Zenko
Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Kwi 23 2014, 08:34
Erm, wybacz, ale jakoś mi to wtedy umknęło kompletnie - w Kwiatowy asystent, Kanbe (B) również dopisz, że wyrasta z ziemi, jak w pwm. Na śmierć o tym zapomniałem. Jak to zrobisz, to nie pisz już nic w temacie, ja będę lookał, co jakiś czas. Także no, wszystko jest git, idź w spokoju trupa... tfu, znaczy w spokoju ducha~
D.
Liczba postów : 26
Dołączył/a : 12/12/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Kwi 27 2014, 07:42
Wykrycie Magii [ranga D] - Zaklęcie roztacza wokół maga aurę, która pozwala mu na wykrycie zaklęć używanych przez przeciwnika, o których mag mógłby nie wiedzieć, ponieważ zostały użyte w ukryciu. Działa 5 postów i kumuluje się z efektami umiejętności Arcymag. Czyli jeśli mamy go na poziomie 0 wiemy, że konkretna osoba użyła po prostu jakiegoś zaklęcia. Jeśli jest na poziomie 1 dostajemy informację o poziomie tego zaklęcia, na poziomie drugim wiemy jakiej szkoły jest to zaklęcie, a na poziomie trzecim znamy dokładne efekty tego zaklęcia. Z każdym poziomem tej umiejętności rośnie również czas działania zaklęcia o 1 post. Pozwala to na efektywniejsze rozproszenie magii przy zaklęciach, o których normalnie nie można było wiedzieć.
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Kwi 27 2014, 20:51
Nie wiem, czy ktoś sprawdza, czy nie soł najwyżej trudno... Więc najogólniej mówiąc parę uwag: 1. wykreśl możliwość wydłużania zaklęcia z levelem umiejętności. Nie pójdzie to, a przynajmniej nie na tej randze. 2. Jeśli już bawimy się w przyrównywanie do umiejętności Arcymaga, to przyrównajmy to nie tylko do pozytywów, a mianowicie:
Cytat :
Arcymag - Może nie jesteś jakoś potężny, ale za to twoja wiedza o magii jest zdumiewająca, co nie raz przydaje się na polu walki. Lvl 1 - Potrafisz rozpoznać Lvl Zaklęcia Lvl 2 - Potrafisz określić jakiej magii jest zaklęcie [Tylko jeśli widziałeś co najmniej 2 osoby posługujące się tego rodzaju magią i nie dotyczy zaklęć opartych na umyśle] Lvl 3 - Potrafisz dokładnie określić działanie zaklęcia [dotyczy tylko zaklęć opartych na 4 podstawowych żywiołach]
Czyli zachowane byłyby "prawa" tej właśnie umiejki. 3. Czas działania. W sumie połączy się to z obszarem, bo nawet dam ci wybór! Otóż możesz wybrać... 2 posty w obszarze 5 metrów z 1 postem przerwy po użyciu, albo 1 post w obszarze 10 metrów i wtedy też 1 post przerwy po użyciu.
Soł... Odpowiedzi? Decyzje? Postanowienia?
Diarmuid
Liczba postów : 121
Dołączył/a : 18/10/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Kwi 28 2014, 10:21
Sha-pu (D) - strona 29.
Spoiler:
Diarmuid przeciąga dwoma palcami (wskazującym i środkowy; obojętnie która dłoń) po dowolnej ostrej krawędzi - nóż kuchenny, scyzoryk, grot strzały, ostrze miecza/włóczni, bądź kawałku szkła. I na drodze krystalizacji pokrywa ją cienką warstwą specjalnego kryształu, który zwiększa moc tnącą, bądź przebijającą dwukrotnie, przez co np. miecz może przeciąć rzecz, której wcześniej nie miał możliwości. Słabością spella jest jego żywotność - po styczności z przeszkodą, która została cięta i zadaniu damage'u, kryształ robi puf i znika. Trzeba od nowa go użyć.
1. np 2. np (chyba nie doczytałem, ale ofc o to mi chodziło) 3. no tutaj już jest problem, ale chyba i tak się zgodzę, wolałbym 3, ale niech będzie.
Wykrycie Magii [ranga D] - Zaklęcie roztacza wokół maga aurę, która pozwala mu na wykrycie zaklęć używanych przez przeciwnika, o których mag mógłby nie wiedzieć, ponieważ zostały użyte w ukryciu. Działa 2 posty i kumuluje się z efektami umiejętności Arcymag. Czyli jeśli mamy go na poziomie 0 wiemy, że konkretna osoba użyła po prostu jakiegoś zaklęcia. Jeśli jest na poziomie 1 dostajemy informację o poziomie tego zaklęcia, na poziomie drugim wiemy jakiej szkoły jest to zaklęcie jeżeli widziało się je co najmniej dwukrotnie i nie jest to magia oddziałująca na umysł, a na poziomie trzecim znamy dokładne efekty tego zaklęcia o ile jest to magia podstawowych żywiołów. Po skończonym czasie działania 1 post przerwy
Never: 1. Tak, jest 2. Na B. Ale wytłumacz mi jeszcze nieco dokładniej jak to wygląda. Czy Buff/debuff jest wymuszany czy dobrowolny, czy działa na Nevera czy na tyle osób ile wariantów jest? 3, 4, 5, 6, 7, 8. Nie 9. Ale tu nie ma cyfrowych obrażeń. A że logicznie, obrażeń od np. Spadającego na ciebie głazu, nie zredukujesz, to też zależy to od MG. 10. Ale w opisie zaklęcia od początku stało że zdejmujesz wszystko, a nie wybiórczo 13, 14, 15 -> Ok 17, 18. Wydaje ci się 19. Ok 20. 5m, a miara musi być bo "bliska odległość" dla jednego może znaczyć około 5m, dla innego 3m etc.
Ayumu: 1. Lalka jest jednokrotnego użytku + skopiowane zaklęcie, z tytułu bycia kopią, ma siłę zaklęcia rangi niżej
Diarmuid: Akcept
Astaroth: 1. Ok 2. Ok, siła rąk jest jednak nie wielka, nawet łapiąc w rękę przeciwnika, nie połamiesz mu kości. No i oczywiście ręce są bardzo wolne 3. W wersji defensywnej, poruszasz się bardzo wolno. W ofensywnej prędkość ataku jak u normalnego człowieka, siła tak samo, ale obrona jak przy zaklęciu rangi A. Jaką formę wybierasz, musisz zdecydować już przy rzucaniu zaklęcia. 4. Wzmocnione magią do rangi B. Magiczny buff rangi A do siły uderzenia ma szanse uszkodzić kościec, ale zależy to też od umiejętności i ogólnej aparycji oponenta, więc skuteczność buffa A zostawmy w gestii MG. Summon posiada siłę kogoś z łamaczem kości lvl 2. I jak poprzednio, wersję musisz wybrać przy rzucaniu zaklęcia. Wersja z tarczą jest 2x wolniejsza od zwykłego człowieka, z mieczami ma możliwości obronne jak zaklęcie S, ale dużą szybkość ataku i prędkość ruchu taką jak normalny człowiek.
Nie, tarcza jest częścią zaklęcia, więc liczy się do całości a nie jako oddzielny element. Może my liczyć jak oddzielny, ale to wymagałoby osłabienia całej reszty by wtedy łącznie z tarczą twór nie był zbyt silny.
Dlatego że obrona która jest jednocześnie całkowicie idealna przeciw magii i sile fizycznej jest zbyt mocna, czyni cię to teoretycznie niezniszczalnym. Zawsze jest coś za coś. Jeśli skupiasz się na obronie przeciw magii - kuleje obrona przeciw ciosom fizycznym. Jeśli skupiasz się na obronie przeciw cioso fizycznym - kuleje obrona przeciw magii. Parafrazując powiedzenie "Jeśli chcesz być dobry we wszystkim, we wszystkim będziesz średni".
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Kwi 29 2014, 08:20
D. - zdaje się, że wszystko łok więc akcept
Never Winter
Liczba postów : 641
Dołączył/a : 19/05/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Kwi 29 2014, 13:58
1 - Dzięki więc za nieskończoną ilość srebra i złota xD 2 - Wiesz, to jest jak losowanie. Z różnicą, że poza dobrymi rzeczami możesz wylosować także te złe. Chodziło mi głównie o dobrowolne, ponieważ w walce nawet gdyby było wymuszane, to mijałoby się z celem (łatwiej użyć normalnego przekleństwa/błogosławieństwa). Po prostu wybierasz jedną z kul i zostajesz obdarzony efektem. Jakim - tego nie wiesz, ale pewnie szybko się dowiesz. Niewrażliwość była głównie po to, żeby nie można było "poprawiać" wyniku (np. w walkach rzucać Kichi, aby zniwelować działanie pecha). Po losowaniu reszta kul znika i można spróbować do kolejnej osoby. ... Aczkolwiek zastanawiam się teraz, bo gdyby każdy chciał coś takiego w randze B, to po chwili nie byłoby dla mnie many, mimo ryzyka, jakie zaklęcie niesie. Można byłoby coś zaradzić na ten temat. 3,4,5,6,7,8 - a nie może być tak jak to było w przypadku podstawowego czaru czyt. działa na ilość postów/ludzi? Robienie osobnego czaru na długość, na obszar, na siłę wg mnie trochę mija się z celem (chyba że masz gdzieś kopalnię z nieskończoną ilością PDków >_<). 9 - spadnie, ale może np nie na wrażliwe organy czy coś takiego. Wciąż jednak na blok 1000 t niewiele pomoże to. 10 - o to chodziło, że nawet jeśli masz 10 buffów i jednego debuffa oraz jesteś sojusznikiem, to będziesz miał 0... ewentualnie, co byś powiedział na losową ilość buffów i debuffów? Zdejmowanych oczywiście w przypadkowy sposób. 20 - spoko, chociaż wciąż jestem przeciwny wyrażaniu miary w metrach - sądzę, że powinno to być w stopach!
Kahen juryoku butsu (z jap. Buty zmiennej grawitacji)(D) - Jak sama nazwa wskazuje na stopach chłopaka pojawiają się buty. Przyglądając się im można stwierdzić że są skórzane i mają kształt typowo sportowy. Trzeba przyznać, że mają kolorystykę raczej średnią, gdyż dominują tu takie barwy jak, ciemny brąz i czerń, ale nie to się tu liczy. Najważniejszym aspektem tu jest moc tych butów, a mają one ją dość ciekawą. Mianowicie pozwala kroczyć niemal po każdej płaszczyźnie i obiekcie nie ważne pod jakim kątem by się one znajdowały. Cóż działa to takiej zasadzie, iż przyciąga go to na co ostatnio nadepnie. Przykładowo jeśli zrobi krok na ścianie to zamiast odczuwając grawitację ziemską zacznie go przyciągać ściana tak by mógł po niej swobodnie się poruszać. Może przyzwać 1 parę na walkę i misję. Po uzyskaniu 3 poziomu Geniusz magiczny liczba ta wzrasta do 2, a po uzyskaniu jeszcze 3 poziomu Kumulacja Energii wzrasta do 3.
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Maj 07 2014, 12:48
Niech będzie akcept zaklęcia Meliora.
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Maj 07 2014, 12:50
Ayumu - niech będzie
Mejiro Shinji
Liczba postów : 545
Dołączył/a : 16/07/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Maj 07 2014, 21:53
Satyr [D]:
W tej formie uszy Shinjiego stają się podłużne, a z szarawej czupryny wyrastają dwa niewielkie acz ostro zakończone rogi. Poza tym stopy zamieniają się w kopyta, zaś nogi (jak i cala dolna cześć ciała) robią się masywne, (silniejsze) i obrośnięte białym futrem niczym u kozła. W formie satyra Shinji staje się znacznie szybszy i zwinniejszy przez co dużo trudniej go trafić. Poza tym jako satyr mag przejęcia jest posiadaczem pewnej piszczałki. Grając na niej potrafi omamić wzrok przeciwnika i stać się dla niego niedoczytanym na czas jednego postu.(O ile znajdą się wokół jakieś drzewa/krzewy czy coś w tym stylu) Ogólny czas przemiany to trzy posty.
Centaur [D]:
Centaur istota posiadająca ludzki tułów, ramiona i głowę, reszta zaś to ciało konia. Posiada szybkość, siłę i wytrzymałość swojej zwierzęcej hybrydy zaś inteligencję i zdolność mowy ludzkiej części. W przypadku Shijiego jego końska część ma białą barwę, nawet kopyta zaś ogon i grzywa są barwy srebrnej. Po przemianie w centaura mag zyskuje umiejętność strzelania z łuku. (Coś jak jeden lvl umiejki w górę) Wraz z przemianą przywołuję także prosty łuk i kołczan strzał. (15-20 sztuk) bądź włócznię (wtedy umiejętność posługiwania się włócznią rośnie. Oczywiście jaką broń będzie miał należy stwierdzić na samym początku przemiany). Jednak przywołany oręż to nie jedyna broń centaura. Przecież jest on w stanie z łatwością stratować swojego przeciwnika kopytami pod swoim ciężarem i prędkością jaką osiąga. (Czas jaki może pozostać pod tą formą to 3 posty.)
Lew Nemejski [C]:
W tej formie Shinji zmienia się w białego lwa o srebrzystej grzywie. Z tym, że jest troszkę większy niż przecięyny kotowaty z tego gatunku. Mierzy jakieś cztery metry długości bez ogona i około półtorej metra wysokości. Poza brutalną siłą jaka przystaje takiemu stworzeniu posiada też broń w postaci kłów i pazurów. Jest jeszcze coś. Jego skóra i ogólnie całe ciało jest prawie całkowicie odporne na ostrza. Naprawdę ciężko zrobić mu krzywdę nożem czy nawet mieczem kiedy jest w tej postaci. Przemiana trwa do czterech postów.
Satyr [D]: W tej formie uszy Shinjiego stają się podłużne, a z szarawej czupryny wyrastają dwa niewielkie acz ostro zakończone rogi. Poza tym stopy zamieniają się w kopyta, zaś nogi (jak i cala dolna cześć ciała) robią się masywne, (silniejsze) i obrośnięte białym futrem niczym u kozła. W formie satyra Shinji staje się znacznie szybszy i zwinniejszy przez co dużo trudniej go trafić. Poza tym jako satyr mag przejęcia jest posiadaczem pewnej piszczałki. Grając na niej potrafi omamić wzrok przeciwnika i stać się dla niego niedoczytanym na czas jednego postu.(O ile znajdą się wokół jakieś drzewa/krzewy czy coś w tym stylu) Ogólny czas przemiany to trzy posty.
https://www.youtube.com/watch?v=hEfa0C897H4 Znaczne przyśpieszenie, zrobienie się o wiele zwinniejszym i do tego oszałamiająca fletnia? Odpada mój drogi kolego. Na D takie coś na pewno nie przejdzie. Możesz dostać nieznaczny boost do szybkości i zwinności, ale piszczałka odpada. Do tego nie trzy, a max 2.
Shinji napisał:
Centaur [D]: Centaur istota posiadająca ludzki tułów, ramiona i głowę, reszta zaś to ciało konia. Posiada szybkość, siłę i wytrzymałość swojej zwierzęcej hybrydy zaś inteligencję i zdolność mowy ludzkiej części. W przypadku Shijiego jego końska część ma białą barwę, nawet kopyta zaś ogon i grzywa są barwy srebrnej. Po przemianie w centaura mag zyskuje umiejętność strzelania z łuku. (Coś jak jeden lvl umiejki w górę) Wraz z przemianą przywołuję także prosty łuk i kołczan strzał. (15-20 sztuk) bądź włócznię (wtedy umiejętność posługiwania się włócznią rośnie. Oczywiście jaką broń będzie miał należy stwierdzić na samym początku przemiany). Jednak przywołany oręż to nie jedyna broń centaura. Przecież jest on w stanie z łatwością stratować swojego przeciwnika kopytami pod swoim ciężarem i prędkością jaką osiąga. (Czas jaki może pozostać pod tą formą to 3 posty.)
Białe i srebrne, co..? https://www.youtube.com/watch?v=15_Y3_eRfOU Posiadasz normalną wytrzymałość, nie dostajesz broni, bo co ma broń do tej przemiany? Do tego znowu spell D... nie za dużo wymagasz? Bo ja nawet na C bym tego nie puścił. Dostać możesz na tej randze max 2 posty, do tego jesteś jedynie nieznacznie szybszy i wytrzymalszy~~
Shinji napisał:
W tej formie Shinji zmienia się w białego lwa o srebrzystej grzywie. Z tym, że jest troszkę większy niż przecięyny kotowaty z tego gatunku. Mierzy jakieś cztery metry długości bez ogona i około półtorej metra wysokości. Poza brutalną siłą jaka przystaje takiemu stworzeniu posiada też broń w postaci kłów i pazurów. Jest jeszcze coś. Jego skóra i ogólnie całe ciało jest prawie całkowicie odporne na ostrza. Naprawdę ciężko zrobić mu krzywdę nożem czy nawet mieczem kiedy jest w tej postaci. Przemiana trwa do czterech postów.
https://www.youtube.com/watch?v=PwhV9CJpOiM Za duży jak na rangę C i do tego czas trwania za długi~~ Na randze B puszczę i tylko na 3 posty~~ Btw. pamiętaj, że uduszenie to inna sprawa (Udusiłem kiedyś na PBFie o FT takiego <3). Będzie silniejszy niż taki tygrysek + jeśli ostrza nie są wzmacniane żadną magią to wtedy ok~
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.