I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Każdy kto wymyślił już sobie dane zaklęcie, pisze je w tym temacie i czeka, aż administrator napisze czy może pisać trening z tym zaklęciem czy nie, albo żeby zmienił jego działanie gdyby było za mocne. Po zaakceptowaniu zaklęcia piszecie trening w microsofcie wordzie i wklejacie dany trening do jakiegoś tematu np. Łąka, albo tworzycie pierwsze miejsce treningu ( temat w którymś mieście ) i wklejacie tam ten trening. Następnie pod zaklęciem tutaj wklejacie link do treningu i prosicie admina o edycje KP.
Autor
Wiadomość
Mejiro Shinji
Liczba postów : 545
Dołączył/a : 16/07/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Maj 08 2014, 06:50
Na sam początek to umrzyj Dax. >.< ... To tak na wstępie, a teraz:
Pamiętasz, że to są przemiany i nic poza tym? Nie mogę dawać żadnych promieni, fire balii i innych takich pierdołów jedynie poprawiać staty i takie tam? ._.
No, ale dobra... How about?:
Satyr [C]:
W tej formie uszy Shinjiego stają się podłużne, a z szarawej czupryny wyrastają dwa niewielkie acz ostro zakończone rogi. Poza tym stopy zamieniają się w kopyta, zaś nogi (jak i cala dolna cześć ciała) robią się masywne, (silniejsze) i obrośnięte białym futrem. W formie satyra Shinji staje się znacznie szybszy i zwinniejszy oraz w swoich kopytkach ma niezłego kopa. Poza tym jako satyr mag przejęcia jest posiadaczem pewnej piszczałki. Grając na niej potrafi omamić wzrok przeciwnika i stać się dla niego niewidocznym na czas jednego postu.(O ile znajdą się wokół jakieś drzewa/krzewy czy coś w tym stylu) Ogólny czas przemiany to trzy posty.
Centaur [D]:
Centaur istota posiadająca ludzki tułów, ramiona i głowę, reszta zaś to ciało konia. Posiada szybkość, siłę i wytrzymałość swojej zwierzęcej hybrydy zaś inteligencję i zdolność mowy ludzkiej części. W przypadku Shijiego jego końska część ma białą barwę, nawet kopyta zaś ogon i grzywa są barwy srebrnej. Po przemianie jest on w stanie z łatwością stratować swojego przeciwnika kopytami pod swoim ciężarem i prędkością jaką osiąga. Tak więc wytrzymałość i szybkość rosną, ale kosztem zręczności bo w końcu manewrowanie takim wielkim cielskiem łatwe nie jest. (Czas jaki może pozostać pod tą formą to 3 posty.)
Lew Nemejski [C]:
W tej formie Shinji zmienia się w białego lwa o srebrzystej grzywie. Mierzy jakieś trzy metry długości bez ogona i około metra wysokości. Poza brutalną siłą jaka przystaje takiemu stworzeniu posiada też broń w postaci kłów i pazurów (tak, zwyczajnych). Jest jeszcze coś. Jego skóra i ogólnie całe ciało jest prawie całkowicie odporne na ostrza. Naprawdę ciężko zrobić mu krzywdę nożem czy nawet mieczem kiedy jest w tej postaci. Przemiana trwa do trzech postów.
Plus jeszcze jedno:
Zmiennokształtny v.2 [PWM]:
Jest to nic innego jak możliwość zmieniania swoich form między różnymi przemianami bez płacenia za każdym razem magicznej energii. Chodzi tutaj o to, że po zmianie w jakąś formę bestii może przyjąć inną formę (nie ważne czy ludzką czy innej bestii), a potem wrócić do tej pierwszej bez ponownego płacenia magiczną enegią pod warunkiem, że nie wykorzystał całego czasu tej przemiany.
Dax
Liczba postów : 1344
Dołączył/a : 20/10/2012
Skąd : Krakus
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Maj 08 2014, 17:09
No, w końcu mi się podoba...
Satyr: Buff do speeda i zwinności odpowiedni do rangi. Możesz stać się niewidzialny na jeden post. Centaur: Hm... niby mocniejsze i pewnie by mnie zlinczowali za danie ci 3 postów. 2 posty trwania, stoi? Lew: Meh, dalej duży jak na moje... normalna wielkość i wtedy pasi.
Ryk Cienistego Smoka (D) - Sheppard, kumuluje pokłady ciemności w swoich ustach, po czym wypuszcza je z natężeniem, w stronę celu. Ryk ten wygląda niemal tak samo jak u innych Smoczych Zabójców, tyle, że oczywiście w tym przypadku jest stricte czarny. Sam atak może nie wyrządza wielkich szkód – aczkolwiek jak ryknie się komuś prosto w twarz, to wtedy chcąc nie chcąc rany i tak się jakieś pojawią - ale głównie ma służyć czemu innemu... 'zaciemnieniu' okolicy. Tak - wypuszczana ciemności, momentalnie spowija nie tylko cel, ale i całą okolicę wokół (12m na 12m), pozbawiając wszystkich - będących/pozostających w zasięgu - wzroku na okres dwóch postów.
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Maj 08 2014, 17:31
Col : niech będzie akc, możesz pisać trening.
Muto Zenko
Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Maj 08 2014, 23:04
Dostałem swoiste pozwolenie na wtrącenie się. Col, Melior, nie zapisuje nigdzie swojego zaklęcia (ani go nie trenujcie), póki czegoś nie wyjaśnimy. Bo Asthor trochu mocno zwalił z oceną.
Melior:
Spoiler:
Kahen juryoku butsu (z jap. Buty zmiennej grawitacji) (D):
Cytat :
Mianowicie pozwala kroczyć niemal po każdej płaszczyźnie i obiekcie nie ważne pod jakim kątem by się one znajdowały.
K, ale jak ich dobrze nie zasznurujesz, to możesz z nich wypaść. Twój ciężar w końcu trochu poluźni wiązanie (jak będziesz np. na suficie), a to się może skończyć tym, że obuwie zostanie, a ty polecisz. Ale to w głównej mierze zależy od MG.
Cytat :
Cóż działa to takiej zasadzie, iż przyciąga go to na co ostatnio nadepnie. Przykładowo jeśli zrobi krok na ścianie to zamiast odczuwając grawitację ziemską zacznie go przyciągać ściana tak by mógł po niej swobodnie się poruszać.
Nope. Łazisz po pionowej ścianie - ciągnie Cię w dół, i musi mieć niezłe mięśnie (brzucha? pleców? Tego i tego? Biologia nie jest moją mocną stroną), żeby się trzymać w pozycji prostej i np. nie przychrzanić tyłem głowy w swoje pięty. To samo na suficie - ciągnie Cię w dół, krew napływa do głowy i związane z tym niedogodności.
Cytat :
Może przyzwać 1 parę na walkę i misję. Po uzyskaniu 3 poziomu Geniusz magiczny liczba ta wzrasta do 2, a po uzyskaniu jeszcze 3 poziomu Kumulacja Energii wzrasta do 3.
Jedna para na walkę i ich żywotność wynosi 2 posty. Czyli że nie możesz przywołać, użyć przez 1 turę, odwołać, potem znów przywołać i użyć tej jednej. Reszta styka (ale ilość tur nie rośnie). Na fabule możesz używać do woli, no, chyba, że MG się wtrąci i zabroni.
Bianca:
Spoiler:
Ryk Cienistego Smoka (D) - na początku: czar albo ma atakować, albo robić obłok.. ciemności. Nie oba. Chociaż.. w końcu to ryk, więc niech zostanie jedynie to, że jak komuś z zerowej odległości rykniesz, to jego bębenki pójdą się kochać z misiami do lasu.
Cytat :
Tak - wypuszczana ciemności, momentalnie spowija nie tylko cel, ale i całą okolicę wokół (12m na 12m) (...).
Dmuchniesz 'ciemnością' obłok o wymiarach 4 metrów (średnicy) i 2 metrach z najwyższym punktem. No i możesz taki obłoczek zrobić maksymalnie 4 metry od siebie.
Cytat :
(...) pozbawiając wszystkich - będących/pozostających w zasięgu - wzroku na okres dwóch postów.
Jedynie w samym centrum ofiary są ślepe. Z każdym metrem dalej, jest co raz jaśniej. No i zależy też, jak słonecznie jest - jeśli słońce wali w południe po łbie, to chmurka jest praktycznie przeźroczysta i wytrzyma ledwo turę, po czym zniknie.
Żywotność styka.
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Maj 08 2014, 23:56
Cóż skoro chcesz to bardziej znerfić pozostawiam Ci dyskusje z userami czy zgadzają się na te zmiany, abyś też posłuchał argumentów. Dopiero jak będę potrzebny to się wtrącę.
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Maj 09 2014, 08:10
I najwyraźniej "ktoś" a ka zapewnie mmg usunął post Daxa acz dodam i tak podobna ppinie bo sam bym do Nanaś napisał z tym plus soł creepy nagle treningu nie było i tak zawalona osoba znajduje czas na tylko 2 spelle olewajac kolejkę i puszczając coś zdecydowanie ponad rangę nie mówiąc o wcześniejszej "próbie nerfa D." TYLKO na 20 metrów. Jeśli postek zniknie to najpewniej wiadomo będzie kto usunął :>
edit by Asth, by nie spamić w temacie -> wierz lub nie, ale był nerf. Po prostu porównywałem to z zaklęciem Gumy, a do sprawdzania mam to do siebie, że porównuję to z podobnymi zaklęciami. I tak zaklęcie Colette jest duuuuuuużo słabsze niż zaklęcie Goomonryonga na tej samej randze. Wychodząc z założenia, że jakoś muszą rywalizować to muszę wyrównać im siłę obu podobnych zaklęć. Gumisia nie znerfię już więc muszę na to samo pozwolić Colette. Chociaż dziwi mnie fakt, że Goomonryonga nikt nie nerfił z tym spellem podobnym, ale dużo silniejszym niż Colette, a tutaj nagle jest awantura, ale co tam. Może mnie się tylko wydaje, że hejty i nerfy są na wybrane osoby.
Colette
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Maj 09 2014, 08:14
No to też sobie zaśmiecę dział skoro tak robicie. Jeden post Araia wystarczy i już z nim omawiam zaklęcie, więc nie widzę powodu dyskusji tutaj w ogóle. A post jest dlatego by było jasne, że dotarło, a jakoś nikt wojny nie robi.
Ostatnio zmieniony przez Colette dnia Pią Maj 09 2014, 08:41, w całości zmieniany 1 raz
Mejiro Shinji
Liczba postów : 545
Dołączył/a : 16/07/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Maj 09 2014, 08:38
Dobra, wstawiam poprawione wersje do Dax kazał. Czy mogę teraz je trenić? ^^
Satyr [C]:
W tej formie uszy Shinjiego stają się podłużne, a z szarawej czupryny wyrastają dwa niewielkie acz ostro zakończone rogi. Poza tym stopy zamieniają się w kopyta, zaś nogi (jak i cala dolna cześć ciała) robią się masywne, (silniejsze) i obrośnięte białym futrem. W formie satyra Shinji staje się znacznie szybszy i zwinniejszy oraz w swoich kopytkach ma niezłego kopa. Poza tym jako satyr mag przejęcia jest posiadaczem pewnej piszczałki. Grając na niej potrafi omamić wzrok przeciwnika i stać się dla niego niewidzialnym na czas jednego postu.(O ile znajdą się wokół jakieś drzewa/krzewy czy coś w tym stylu) Ogólny czas przemiany to trzy posty.
Centaur [D]:
Centaur istota posiadająca ludzki tułów, ramiona i głowę, reszta zaś to ciało konia. Posiada szybkość, siłę i wytrzymałość swojej zwierzęcej hybrydy zaś inteligencję i zdolność mowy ludzkiej części. W przypadku Shijiego jego końska część ma białą barwę, nawet kopyta zaś ogon i grzywa są barwy srebrnej. Po przemianie jest on w stanie z łatwością stratować swojego przeciwnika kopytami pod swoim ciężarem i prędkością jaką osiąga. Tak więc wytrzymałość i szybkość rosną, ale kosztem zręczności bo w końcu manewrowanie takim wielkim cielskiem łatwe nie jest. (Czas jaki może pozostać pod tą formą to 2 posty.)
Lew Nemejski [C]:
W tej formie Shinji zmienia się w białego lwa o srebrzystej grzywie. Ma rozmiary normalnego lwa. Poza brutalną siłą jaka przystaje takiemu stworzeniu posiada też broń w postaci kłów i pazurów (tak, zwyczajnych). Jest jeszcze coś. Jego skóra i ogólnie całe ciało jest prawie całkowicie odporne na ostrza. Naprawdę ciężko zrobić mu krzywdę nożem czy nawet mieczem kiedy jest w tej postaci. Przemiana trwa do trzech postów.
Colette
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Maj 09 2014, 15:31
Po rozmowach zmienione oba:
Bianca (jak pisałam, za to zaklęcie nie płacę pd bo to nagroda z misji).
Ryk Cienistego Smoka (D) - Sheppard, kumuluje pokłady ciemności w swoich ustach, po czym wypuszcza je z natężeniem, w stronę celu. Ryk ten wygląda niemal tak samo jak u innych Smoczych Zabójców, tyle, że oczywiście w tym przypadku jest stricte czarny. Sam atak może wyrządzić szkody. Np. jeśli cel jest w zasięgu dwóch metrów, ryk ogłuszy go na kilka sekund. Jeśli natomiast znajduje się bliżej to może nawet to może ogłuszyć/poważniej słuch uszkodzić - ale głównie ma służyć czemu innemu... 'zaciemnieniu' okolicy. Tak - wypuszczana ciemności, momentalnie spowija nie tylko cel, ale i całą okolicę wokół (obłok o wymiarach 4m - średnicy oraz około 2m wysokości), pozbawiając wszystkich - będących/pozostających w zasięgu - wzroku. Chmura pozostaje aktywna na okres dwóch postów. Poza tym ów 'ciemność' można 'wypuścić' maksymalnie, cztery metry od siebie - ale wokół siebie również oczywiście może. Naturalnie jeśli słońce świeci mocno to ciemność już nie jest taka całkowita, a nieco słabsza - w tym wypadku zależne od mg bo mg ustala oświetlenie.
Samantha Wyszukiwarka (PWM) - głównie przydatne w bibliotekach. Jak sama nazwa mówi, zaklęcie polega na wyszukiwaniu danej księgi - ściślej mówiąc słowa lub kilku słów. Rozpraszając nieco swej many, Marone wypowiada dane słowo - albo wiązankę słów (w tym przypadku przywołuje księgi, które zawierają w sobie KAŻDE słowo z 'wiązanki' - nie muszą być w tej samej kolejność, czy w ogóle obok siebie - jedno słowo może być na końcu, inne na początku itp. - ważne by wszystkie wiązankowe słowa znajdowały się w środku) - a wtedy księgi, które zawierają owy wyraz/y po prostu zaczynają świecić. Tak tak - trzeba się przejść po pomieszczeniu by je znaleźć (pwm działa w odległości dziesięciu metrów od Sam). A światełko... jest jak światełko małej żarówki - i świeci tak samo na każdej księdze, niezależnie od tego czy jest duża, mała, gruba itp. Poza tym 'blask' na księgach utrzymuje się od minuty do pięciu minut (wola mg). Nadmienić należy, że biblioteki to najlepszy przykład, ale działa to również w zwykłych pomieszczeniach, domach, sklepach itp.
PWM Nanasi: Widzenie - Pasywna właściwość, którą od biedy można podciągnąć pod noktowizję. Polega ona na permanentnym wyczuleniem wzroku Nanayi na światło, co przydatne jest szczególnie podczas nocy, przez co widzi nieco więcej w ciemności. Z kolei za dnia powoduje u dziewczyny dyskomfort. Jak to mówią, coś za coś.
Ukojenie - Bardzo słaba wersja porządnego zaklęcia leczącego, powodująca, że przy dotyku dłoni dziewczyny czuje się przyjemne i uspokajające ciepło. Nie powoduje to żadnego leczenia, jedynie w niewielkim stopniu uspokaja, koi, łagodzi ból i ociepla. Nie wywołuje światła.
Zgaszenie - Proste PWM polegające na odebraniu światła z przedmiotów świecących o wielkości nie większej niż zwykła piłka do kosza. W żaden inny sposób nie narusza istoty przedmiotów pod wpływem sztuczki. Nie działa na światło utworzone przy pomocy magii. W dłoni Nanayi pojawia się biała, świecąca szklana bańka, która po rozbiciu przywraca światło z przedmiotu, który uległ sztuczce. Działa tylko na jeden przedmiot jednocześnie.
Zaklęcie D: Dim - podniesienie rangi PWMki. Zaklęcie tym razem wpływa również na światło stworzone przy pomocy magii nie większe niż zwykła piłka do kosza(energię świetlną wytworzoną przez obce zaklęcie/przedmiot). Tak jak uprzednio, sztuczka nie wpływa na inne atrybuty zaklęcia poza samym światłem. W dłoni Nanayi pojawia się biała, świecąca szklana bańka, która po rozbiciu przywraca światło z przedmiotu/zaklęcia, który uległ sztuczce. Działa tylko na jedno zaklęcie/przedmiot jednocześnie.
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Maj 14 2014, 13:59
1. nah... niech będzie ~.~ 2. tylko w miejscu dotyku 3. raczej łok
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.