HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Krwawe literki




 

Share
 

 Krwawe literki

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Will


Will


Liczba postów : 574
Dołączył/a : 01/10/2013

Krwawe literki Empty
PisanieTemat: Krwawe literki   Krwawe literki EmptySob Gru 28 2013, 23:29

P O D S T A W O W E
Podstawową rzeczą, o której warto pamiętać podczas rozmowy z Williamem, to pewien wpływ SR na jego wygląd. Za sprawą tej 'świętej' mocy, młody mistrz gildii posiada nigdy nie znikające sińce pod oczami. Wygląda przez to tak, jakby zarwał poprzednią nockę - parę razy pod rząd. Takie tam szalone życie najemników.

Poza tym Connie posiada na stałe powiększoną pojemność zbiorniku magicznego o 10 MM. Dzielnie próbował ratować mistrza, toteż zasłużył na nagrodę za swój wysiłek. Ponadto w trakcie swoich licznych przygód udało mu się poznać okolice Cedro Noble i nawiązać tam pewne znajomości z czarownicami, czy nekromantami.

Ponadto, nietypowe przeżycia w dziwnym, mrocznym wymiarze dały mu się we znaki zmieniając barwę jego krwi oraz układu krwionośnego na czarną. Najprościej rzecz ujmując, serce Williama pompuje czarną krew, toteż większość układu ma takie zabarwienie.


U M I E J Ę T N O Ś C I

Bariera Umysłowa - poziom pierwszy - nieznaczne ograniczenie działania iluzji i zaklęć umysłowych.

Analityk - poziom pierwszy - Znajdujesz więcej logicznych faktów, a także możesz określić charakter twojego przeciwnika.

Kontrola - poziom pierwszy - znasz swoje ciało, jesteś więc w stanie określić jak bardzo jesteś ranny i jak długo jeszcze powalczysz.

Kreator - poziom pierwszy - wytrzymałość tworów jest nieznacznie większa.

Medyk - poziom pierwszy - znasz budowę anatomiczną i morfologiczną człowieka, wykonasz prosty opatrunek.

Ninja - poziom trzeci - rzucasz jak mało kto! I tak właśnie być powinno. Co tam rzut… ty zawsze trafiasz w 10! Rzut w biegu i trafienie w cel? Nie to nie szczęście, to talent. Mało tego, potrafisz znacznie więcej ciekawych sztuczek i niemal zawsze ci wychodzą!

Regeneracja - poziom pierwszy - regeneracja nieco przyspieszona. Siniaki i otarcia zanikają w czasie misji, ból doskwiera znacznie mniej.

Support - poziom pierwszy - buffy i debuffy są nieznacznie silniejsze.

Wytrzymałość - poziom pierwszy - znacznie zmniejsza uszkodzenia otrzymywane w wyniku obrażeń zadanych ciałem lub w wyniku zderzenia/tarcia przy niewielkiej prędkości i sile, zmniejsza odczuwalny ból, poparzenia są nieznacznie mniejsze.

Zapasy magiczne - poziom pierwszy - daje 30 MM.

Ograniczenia - jeszcze brak.


S A C R E D | R E L I C T
W I L L | O F | T H E | C U R S E D | T R I O

W formie nieaktywnej pod oczami Willa pojawiają się nigdy nie znikające sińce. Aktywne SR zamienia się w bandaże na rękach, maskę królika na głowie oraz złote ankh na szyi.
CZAS DZIAŁANIA: 1 post

Poziom 1 – Krew Willa regeneruje się znacznie szybciej. Jest w stanie odzyskać do 0,1l krwi na post. Na dodatek jest w stanie przetrwać mając w ciele zaledwie 1l krwi.
Wymagania: Brak

Poziom 2 – Krew Willa regeneruje się znacznie szybciej. Jest w stanie odzyskać do 0,1l krwi na post. Na dodatek jest w stanie przetrwać mając w ciele zaledwie 1l krwi. Zaklęcia magii krwi pobierają o 10% krwi mniej.
Wymagania: Kupno 20MM. OBECNIE POSIADANY

Poziom 3 – Krew Willa regeneruje się znacznie szybciej. Jest w stanie odzyskać do 0,1l krwi na post. Na dodatek jest w stanie przetrwać mając w ciele zaledwie 1l krwi. Zaklęcia magii krwi pobierają o 10% krwi mniej. Zaklęcia medyczne Willa użyte na kimś innym działają o 0,5 rangi mocniej.
Wymagania: Support Lvl 2

Poziom 4 – Krew Willa regeneruje się znacznie szybciej. Jest w stanie odzyskać do 0,2l krwi na post. Na dodatek jest w stanie przetrwać mając w ciele zaledwie 0,5l krwi. Zaklęcia magii krwi pobierają o 20% krwi mniej. Zaklęcia medyczne Willa użyte na kimś innym działają o 0,5 rangi mocniej i o 1 post szybciej.
Wymagania: Kontrola Lvl 1, Medyk Lvl 1, Zapasy Magiczne Lvl 1, Regeneracja Lvl 3

Poziom 5 - Krew Willa regeneruje się znacznie szybciej. Jest w stanie odzyskać do 0,2l krwi na post. Na dodatek jest w stanie przetrwać mając w ciele zaledwie 0,5l krwi. Zaklęcia magii krwi pobierają o 20% krwi mniej. Zaklęcia medyczne Willa użyte na kimś innym działają o 0,5 rangi mocniej i o 1 post szybciej. Używanie zaklęć rang B/A/S/SS na sojusznikach leczy Willa z ran rangi D/C/B/A.
Wymagania: 12 Buffów (6/12)


P O S I A D A N Y | E K W I P U N E K

Sobota - pas na udo z miejscem na 3 noże do rzucania. Zużyte noże regenerują się w kolejnym poście, sam pas jest niezniszczalny ale materiał jest cienki i nie chroni przed obrażeniami. Noże mają rękojeść długości 6 centymetrów i ostrze długości 9 centymetrów. Ich specjalną właściwością jest fakt, że można je "zawiesić" w przestrzeni. Następnie po pstryknięciu palcami wystrzelą przed siebie z siłą z jaką rzuciłby nimi Will i na taką też odległość.

Włos Jednorożca - po przywiązaniu go do kogoś/czegoś będzie można wiedzieć czy z tą osobą dzieje się coś złego, odczuje się wtedy niezidentyfikowany ból w klatce piersiowej, który będzie pulsował przez minutę i smutek.

Ampułki - dziesięć sztuk pięćdziesięciu-mililitrowych fiolek, które nie posiadają żadnej zawartości.

Sztylety - dwa, krótkie sztylety, które mogą zarówno zostać ciśnięte, co użyte w zwarciu.

Darty - stalowe. W ilości sztuk dwudziestu, o łącznej długości szesnastu centymetrów.


T R I C K | O R | T R E A T

Dwójka wiernych i kapryśnych istot, które na mocy Adversariusa zostały przydzielone Willowi. Z wyglądu są to dwie przypominające kulki zwierzątka o niewielkich skrzydłach, okrągłych oczach i buzi. Jeden cały biały z czarnymi oczkami - Treat, drugi cały czarny z białymi oczkami - Trick. Ich umiejętności polegają jednocześnie na pomocy i krzywdzeniu. Wszystko zależy od tego, kogo William poprosi o pomoc:

*Treat for you! - Uradowany Treat wezwany do pomocy z przyjemnością wspomoże osobę wyznaczoną przez Willa - może być też sam Will - na trzy sposoby:
- Może ofiarować dowolnego buffa fizycznego o wartości +20%[100%] na 2 tury
- Uleczyć natychmiast ranę rangi D[ B], leczyć przez turę ranę rangi C[A] oraz przez dwie tury ranę rangi B[Śmiertelne obrażenia przywraca do obrażeń rangi B]
- Wzmocnić siłę następnego zaklęcia o +20%[100%]
Po użyciu którejś z tych zdolności Treat musi odczekać 3 tury by móc znowu ich użyć.

*Trick for you! - Podekscytowany Trick wezwany do działania z radością wyrządzi psikusa osobie którą Will wyznaczy - może być też sam Will - na trzy sposoby:
- Może ofiarować dowolnego debuffa fizycznego o wartości -20%[100%] na 2 tury
- Wywołać niewytłumaczalny strach/obawę ofiary na poziomie rangi D[A] na okres 2 tur
- Osłabić siłę następnego zaklęcia o -20%[100%]
Po użyciu którejś z tych zdolności Trick musi odczekać 3 tury by móc znowu ich użyć.

*It's Panda Time! - W chwili wyjątkowego zagrożenia życia właściciela - określa MG - Trick i Treat motywują się by móc ochronić panicza Willa. Wówczas łączą się ze sobą formując... biało-czarną pandę o wielkości 12 letniego dziecka. W tej formie ich moce są zwiększone ponad wszelki limit - zaznaczone [kolorkiem] i są nawet zdolni do walki - Walka Wręcz poziom 1, Skrytobójca poziom 2, Wytrzymałość poziom 1, możliwość latania z prędkością Sprintera poziom 1. Mogę one użyć zdolności raz na 3 tury i maksymalnie dwa razy. Po użyciu po raz drugi zdolności, otrzymaniu śmiertelnych obrażeń - kiedy Panda otrzyma śmiertelne obrażenia - lub po minięciu okresu 5 tur, Panda rozpływa się. Ponowne wezwanie potem Trick or Treat jest możliwe dopiero po okresie 48 godzin fabularnych lub po dwóch dniach bez fabuły lub misji. Za to użycie ponownie Panda Time jest zablokowane na tydzień - fabularny lub rzeczywisty bez fabuły lub misji.

ZASADY:
- Trick i Treat są uznawani jako NPC i są prowadzeni przez MG - Kyle, jeśli go nie ma to MG prowadzący.
- Trick i Treat mogą zostać przywołani tylko i wyłącznie razem, nawet jeżeli Will chce użyć tylko jednego.
- Trick i Treat nie mogą rozstawać się od Willa dalej niż w promieniu 10 metrów i posiadają umiejętność latania. Wyjątkiem stanowi Panda Time.
- Trick i Treat wiecznie się przekomarzają, który to z nich jest ważniejszy dla Willa. Kiedy jeden z nich zostaje wezwany do działania, drugi może się rozczarować tym, że nie został wybrany i prawić potem figle.
- Trick i Treat w swoich standardowych formach są dość wrażliwi. Zadanie im obrażeń rangi C powoduje ich zniknięcie. Kiedy jeden z nich zniknie, znika też drugi. Jeżeli zostali oni odwołani z powodu ran, wówczas należy odczekać 3 tury nim można je przyzwać z powrotem.
- Trick i Treat meczą się przy nadmiernej liczbie przywołań lub przy użyciu zbyt wielu zdolności. Zwykle zaczynają męczyć się po użyciu zdolności 3 razy - oddzielnie. Przyzwanie ich także ponad 3 razy w ciągu tego samego dnia także ich męczy. Zmęczenie może mieć wpływ na ich aktywność i czujność, a im większe tym słabną zdolności - ustala MG.
- W razie wątpliwości pytać Kyle'a.

Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1516-takie-tam#23706 https://ftpm.forumpolish.com/t1498-takie-tam-czerwonym-tuszem https://ftpm.forumpolish.com/t1830-krwawe-literki#30645
 
Krwawe literki
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Opisy Dodatkowe :: Death's Head Caucus
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.