Autor | Wiadomość |
---|
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Lis 24 2012, 21:33 | |
| Ok~
Jak musisz dopiero potem... ale możesz spojrzeć czy rangi pasują? Bo wiesz... Od tego zależy czy muszę zebrać na ten moment według moich poziomów zaklęć 45 PD |
|
| |
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Lis 24 2012, 22:13 | |
| Rangi są ok, ale żeby nie było, nie będę wam sprawdzał rang klucz skoro samych klucz nie wiadomo czy ktoś wam nie zajmie. Macie PD na klucz tak silny jak wam się wydaje? Spoko sprawdzę i zobaczymy. |
|
| |
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
| Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Gru 11 2012, 23:24 | |
| |
|
| |
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Gru 12 2012, 20:13 | |
| No akcept. Dopisz sobie gdzie tego spella... |
|
| |
Liczba postów : 210
Dołączył/a : 26/08/2012
| Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Sty 12 2013, 16:24 | |
| Excalibur [B] - legendarny miecz z legend arturiańskich. Kto o nim nie słyszał? Potężna broń, posiadająca swoje minusy, ale wpierw należy wspomnieć o jego wspaniałości. Przede wszystkim jest w stanie przełamywać czary ochronne/bariery, a także odbijać zaklęcia - rangi C i D bez przeszkód, ale i B się zdarza, jednak B to już wola mg czy się uda. Najpraktyczniejszą umiejętnością jest jednak to, iż potrafi wbić się/zranić niezwykłych magów, którzy potrafią zrobić z ciała wodę, kamień itp. Po prostu w chwili zetknięcia takiego ciała z mieczem, owe ciało staje się ciałem zwykłym (stałym). Po dotknięciu, taka postać jest wrażliwa na ataki innych jeszcze przez 6sekund. Notabene legendy mówią, iż Excalibur potrafi zabić nieśmiertelnych. No cóż...Nie było okazji by tego sprawdzić w praktyce, więc trudno stwierdzić czy jest w stanie to zrobić. Swoją drogą, powiernik Excalibura nie musi być super szermierzem czy rycerzem by nim władać. Co prawda wymaga trochę treningu i nauki, ale...można rzec, iż miecz prowadzi sam do walki. Należy podkreślić, że tylko Marone jako przyzywająca może nim władać albowiem, gdy trafi w ręce innych to...po prostu znika po jednym poście i staje się zwykłym mieczem, wręcz kawałkiem żelastwa w rękach innych. Działa 6postów. |
|
| |
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Sty 12 2013, 16:31 | |
| Na pewno nie odbijesz zaklęcia, to miecz a nie kij bejsbolowy. Ale cięcie magicznych tarcz i barier rangi D i C spoko. Cięcie niezwykłych ciał też ok, zabijanie nieśmiertelnych za to już odpada. To ze po dotknięciu jeszcze 6 sekund podatności na ciosy też odpada. Jedynie każde cięcie zrani ciało. Prowadzenie do walki też odpada. To zwykły miecz o magicznych właściwościach, ale musisz umieć tym mieczem władać. Utrzymuje się przez 5 postów. Na takich warunkach akcept. |
|
| |
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
| Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Sty 12 2013, 16:50 | |
|
Ostatnio zmieniony przez Colette dnia Wto Sty 15 2013, 15:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
| |
Liczba postów : 210
Dołączył/a : 26/08/2012
| Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Sty 15 2013, 14:07 | |
| Sumienie (Jimini Cricket z Pinokia) [D] – na ramieniu danego osobnika pojawia się Jimini Cricket (mały, gadający świerszcz), który przekazuje towarzyszowi wszystko to co chce Marone. Albowiem z każdym swym summonem, dziewczyna może porozumiewać się telepatycznie – a Świercz jest malutki, cichy, więc służy jako mini telefon. Działa trzy posty i towarzysz musi znajdować się w tym samym temacie co Samantha. |
|
| |
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Sty 15 2013, 14:12 | |
| |
|
| |
Liczba postów : 756
Dołączył/a : 14/08/2012
| Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Sty 19 2013, 22:49 | |
| Ristu [D] ~ Hoś otacza sojusznika powietrzem, które częściowo zmniejsza jego " wagę " i zwiększając nieznacznie prędkość osoby, na którą czas został rzucony. Można użyć na maksymalnie 2 osobach na raz. Może zostać użyte na sobie. Trwa 1-2 posty.
Azamuku [C]- Hoś otacza sojusznika delikatnym powiewem powietrza, które po pierwszym poście z leczone są obrażenia do poziomu C.. Jeśli jednak trwa drugi post leczone są obrażenia z B na C. |
|
| |
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Sty 20 2013, 19:48 | |
| D - Tylko zwiększenie prędkości nie wagi C - Odpada |
|
| |
Liczba postów : 756
Dołączył/a : 14/08/2012
| Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Sty 21 2013, 20:00 | |
| |
|
| |
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Sty 21 2013, 20:18 | |
| |
|
| |
Liczba postów : 210
Dołączył/a : 26/08/2012
| Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Lut 07 2013, 14:54 | |
| |
|
| |
Liczba postów : 23
Dołączył/a : 25/01/2013
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Lut 08 2013, 14:36 | |
| Pullus (D) - Słabsza wersja zaklęcia Famulus. Dzięki niemu Caius może namalować i ożywić istotę nie większą od psa (golden retrivera). Posiada ona podobną siłę jak swój pierwowzór/coś o tej wielkości mogłoby posiadać. Zaklęcie używane przede wszystkim w parze z PWM Przeszczep oraz do tworzenia pokemonów. Ożywione stworzenia nie pobierają MM za dalszą egzystencję i może ich być maksymalnie 3 na raz. |
|
| |
| Temat: Re: Nauka zaklęć | |
| |
|
| |
|