I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Każdy kto wymyślił już sobie dane zaklęcie, pisze je w tym temacie i czeka, aż administrator napisze czy może pisać trening z tym zaklęciem czy nie, albo żeby zmienił jego działanie gdyby było za mocne. Po zaakceptowaniu zaklęcia piszecie trening w microsofcie wordzie i wklejacie dany trening do jakiegoś tematu np. Łąka, albo tworzycie pierwsze miejsce treningu ( temat w którymś mieście ) i wklejacie tam ten trening. Następnie pod zaklęciem tutaj wklejacie link do treningu i prosicie admina o edycje KP.
Autor
Wiadomość
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Lut 08 2013, 14:43
Samantha:
W sumie trening ładny ale czego mi tam brakuje: - Opisu samej broni - Opisu legendy ów broni, napisałaś że Sam czytała o legendach arturiańskich spoko, ale nie zawarłaś nic z tego w poście a sama wzmianka nie starczy - Powiązań miedzy mieczem a twoją magią no i właściwie zasad jej działania. Bo niby masz to w Kp ale to trening zaklęcia a nie opowiadanie o przyzwaniu miecza. Czyli -> tak, jest tu potrzebny cały ten techniczny bełkot.
Caius:
Caius, jak chcesz skorzystać z "Ulepszania zaklęć", to wiedz że nowe zaklęcie ma tę samą nazwę co stare, tylko ranga się zmienia.
Caius Seius Ravilla
Liczba postów : 23
Dołączył/a : 25/01/2013
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Lut 08 2013, 14:52
Ok, nie wiedziałem xd No to w sumie wychodzi na to samo tylko nazwa się na Famulus zmienia.
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Lut 08 2013, 21:38
C Loading - ulepszenie zaklęcia Pierwotnie Loading miało służyć do przetrzymywania energii słońca w kryształach lub tez innych szlachetnych kamieniach, by móc korzystać z zaklęć. Tymczasem w wyniku ostatnich przeżyć same kryształy to za mało dla Byaku. Potrzeba czegoś bardziej praktycznego. Stąd umieszczenie siły słońca w małych metalowych przedmiotach czy zwykłych kamieniach. Czas ładowania nie zmienia się (trzy posty plus post łączenia dłoni).
Przykładowo umieszczając energię w grocie strzały i wystrzeliwując ją Nanaya może użyć zaklęć na grocie lub z opóźnieniem czasowym innego zaklęcia (po trafieniu w cel), lub wykorzystać energię do rzucenia zaklęcia 'blisko siebie'.
C Sunlight - spadek rangi Znacznie słabsza wersja zaklęcia Sunlight. Rozbłysk jest znacznie mniejszy i nie powoduje utraty magii na określonym obszarze. Zamiast tego zaklęcie powoduje obszarowe obrażenia w formie oparzeń II stopnia. Zaklęcie nie działa na Nanayę jeżeli znajduje się w środku rozbłysku.
C Flash Zaklęcie wykorzystujące ciemny aspekty energii. Powoduje umieszczenie energii w grocie strzały, jednak nie powoduje jego wybuchu, jak w przypadku zaklęcia Fireworks, tylko siedzi w niej i czeka, aż strzała trafi w przeciwnika. W momencie zadania rany strzałą z zaklęciem Flash dochodzi do zablokowania przepływu Eternano, co uniemożliwia rzucenie jednego zaklęcia o sile adekwatnej do poziomu Flash lub dwóch o niższej oraz blokuje PWM na jedną turę. Użycie większej ilości zaklęć powoduje, że jedno z nich, pierwsze ulega zablokowaniu, reszta zaklęć zostaje rzucona normalnie.
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Lut 08 2013, 21:40
Gate of the Phaeton, Aurigae (PWM/D, choć raczej skłaniam się do PWMowego klucza...) - Kształt Ducha - jak sama nazwa klucza wskazuje, służy on do przyzwania przez posiadacza Ducha Woźnicy! Jak takowa istotka wygląda? Jest to róg o wysokości około 60cm i średnicy w części końcowej bliskiej 20cm. Cały jest w barwie graniczącej między nocnym niebem, a czernią. Na dodatek przyozdobiony jest złotą ornamentyką przypominającą konstelacje na niebie. Węższą część zwieńcza złota ozdoba, przypominająca konia, a właściwie kozę o dwóch pięknych sporych rogach po bokach, z czymś wyglądającym jak koła powozu (średnica około 5 cm) pod nimi. Z czego jest mniej więcej ten przedmiot? Otóż ze jakiejś bliżej nieokreślonej twardej substancji, a złote ornamenty chyba logiczne, iż ze złota. Co natomiast jeśli chodzi o charakter Duszka? Tak! Tu jest ta magiczna istotka, a dokładniej kózka Auri, która sporą część czasu przesypia lub drzemie, mając zamknięte oczy, jednak raczej poza tym jest przyjazna i nie przeciwstawia się posiadaczowi. No... Ale jeśli ten np. spróbuje jej użyć jak nie powinien (czyt. np. coś do bicia wrogów po głowie) to raczej się obrazi. Może nie na długo, ale jednak! Co do wcześniej wspomnianych kółek... Ułatwiają one transport i jak to woźnice, róg może się na nich przemieszczać, ale szybkie to raczej nie jest. Maksymalna prędkość to zaledwie spokojny spacerek, a i tak nie dziwne by było jakby ten był szybszy... Co do objętości rogu... W sumie ma te swoje stożkowate 40 cm głębokości, jeśli nawet nie 45. Wracając jednak do zdolności... W sumie poza tymi kółeczkami i możliwością ruchu, posiada ona tylko jedną umiejętność, a mianowicie... Kapella - najjaśniejsza gwiazda tego właśnie gwiazdozbioru, oznaczająca kozicę, a dokładniej nawiązująca do Amaltei, opiekunki Zeusa w mitologii greckiej. Czemu od tego zacząć? Otóż Aurigae to Duszek będący pozostałością po tej właśnie kózce, a dokładniej przetworzonym jej odłamanym rogiem, który przekształcił się w róg obfitości. Więc co potrafi ta istotka? Otóż potrafi wypełnić swoje wnętrze tym, o czym pomyśli osoba trzymająca ją. Jednak nie tak szybko... Przyzwane przedmioty odnoszą się jedynie do pokarmów i napoi i przeważnie nie są jakoś nawydziwiane, czy doprawione jakoś specjalnie... Kilkupiętrowego tortu np. nie wytworzy, ale herbatkę, czy też pojemnik owoców lub mięska. Oczywiście można sprecyzować i pomyśleć np. o samych truskawkach i ma się truskawki, a nie koszyk światowych owoców! Niestety... Jedno takie przyzwanie na dwa posty i przed kolejnym Auri musi "zostać opróżniona" z poprzedniego towaru.
Mikazuki
Liczba postów : 298
Dołączył/a : 05/01/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Lut 09 2013, 12:11
CSR:
Nie większą ale od małego kota. Poza tym siła tych przyzwańców będzie dużo mniejsza od ludzkiej. Maksymalnie jeden na raz. W takiej formie akcept. Jak odejmiesz sobie w Banku 4 PD, to zaklęcie jest twoje
Nanaya:
Loading - 22 PD by cię to kosztowało Sunlight - 3m, obrażenia jak zaklęcie rangi C Flash - Jeśli przez 3 tury dana osoba nie rzuci zaklęcia to efekt twojego czaru mija.
Finny:
Akcept jako PWM
Dax
Liczba postów : 1344
Dołączył/a : 20/10/2012
Skąd : Krakus
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Lut 10 2013, 13:54
Dobra, bo znając życie mój komputer niedługo wykituje, bo jest stan jest ostatnio co raz gorszy, to wrzucam x.x
(C) -Ręka Lodowego Króla- Co mówi wam ta nazwa? Pewnie kojarzy wam się z „Adventure Time” tam w sumie jedna postać zwała się lodowym królem, jednak, jeśli myślicie, że stanie się niebieski z białą brodą to się grubo mylicie! Otóż Teraz trzeba cofnąć się do PWM’ek Daxa, mianowicie do śniegowego ciała, bo zasada użytku tej techniki na niej się opiera. Podczas tego spella ręka maga zmienia się w śnieg i powiększa się kilku, krotnie, osiąga do 3m długości, a pięść na końcu staje się o wiele większa. A czy to wszystko? Nie! Podczas uderzenia następuje skostnienie warstwy śniegu na pięści, które zwiększa jej twardość, więc jej uderzenie, będzie bardziej bolesne, niż samo ze śniegu.
(D/C to już zależy od ciebie Don) -Winter clone- Po raz kolejny zmagamy się z atrybutem śniegowym magii Daxa, mianowicie myślicie, że 1 Dax to mało? Spoko w takim razie, za chwilę dorobi sobie kolegów, którzy wyglądają identycznie jak on! Tylko jest jeden szczegół, są zrobieni z śniegu i lodu! Ich szkielet jest zrobiony z twardego lodu, z skóra z ubraniami to czysty śnieg!
(C) -Lodowe uzbrojenie- Lodowy Staff musi być! No to właśnie problem naszego lodowego maga, nie ma żadnej broni, a to dlatego, że bije się wręcz! Dlatego ma z tym dość spory problem i trzeba sobie z nim jakoś poradzić. Tak, więc zacznijmy od tego, że ten czas jest lodowego elementu. Przypomina żywcem ściągnięty z lodowego tworzenia, jednak to nie lodowe tworzenie! To Zimowe tworzenie! Otóż mag na swoich rękach tworzy rękawice, które sięgają łącznie do łokcia. Wypełnione są w środku śniegiem, który ma za zadanie amortyzować uderzenie i tarcie w środku, żeby to nasz mag nie czuł bólu podczas uderzenia, a przeciwnik! Po zewnętrznej stronie jest małe lodowe ostrze, mające jakieś 2cm, nie można nim kogoś dotkliwie zranić, ale jednak zawsze coś, czy nie? Sprawa wygląda podobnie w przypadku nóg, na nich tworzy się coś w rodzaju nagolenników, który okrywa jeszcze stopy, dość cienką warstwą lodu, które ma jedynie zwiększyć twardość, spód stopy nie jest pokryty lodem.
(D) -Odświeżenie- Tak, więc raczej nie jest to mega wykoszony czar, bo pomaga tylko w niektórych przypadkach, jeśli by na to nie spojrzeć w walce nie będzie zbytnio skuteczny. Dobra przejdźmy do jego opisu, mianowicie Dax wytwarza kilkanaście śnieżynek, które wirują, nie zatrzymując się ani na moment. Kiedy nałoży je na siebie, lub sojusznika, wtedy jego rany zaczną się goić o ile będą to tylko drobne przecięcia i lekkie siniaki, leczą również poparzenia pierwszego stopnia, w przypadku zmęczenia odnawiają siły bo pomagają w ochłodzeniu mięśni.
Nyah... .__. Stracone zaklęcie C Cats Company - koty powinny trzymać się razem nye? W końcu znajdzie się jakiś powód by działać razem. Nyo... Choćby zdobycie jedzonka! Ostatecznie technika ta umożliwia Kuro przyzwanie do 3 kocich chowańców, które wyglądają jak zwykłe koty domowe. Nye, że potężna armia? Cóż... Te trio aparycją i własnościami w sumie przypomina zwykłe koty. Różnią się właściwie tylko tym, że raczej ze sobą współpracują. A i jeszcze tym, że działają po stronie Kuro! Co jeszcze... A tak! Te 3 kotki istnieją maksymalnie 2 tury, po których znikają. Jest moc, nya~! Szkoda, że po zakończeniu musi odczekać 2 posty by znowu móc przyzwać chowańce. Koszt: 10%MM przy aktywacji
PD by się znalazło, kwestia akcepta i napisania treningu...
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Lut 14 2013, 22:53
Kuro - skoro, czar był poprzednio i Don go sprawdzał, to w sumie to by mi wystarczyło, ale przejrzałem to też po swojemu i jest ok, więc akcept.
Col - jak Ast nie ruszy to sprawdzę rano.
Dax - też rano napiszę
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Lut 15 2013, 21:33
AKCEPT OPISU TRENINGU ZAKLĘCIA SUMIENIE SAMANTHY
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Lut 16 2013, 13:00
DaX
-Winter clone (C) - do trzech na raz, widać że są ze śniegu. Trwają 4 posty. Są trochę wytrzymalsze i silniejsze od zwykłych ludzi.
-Lodowe uzbrojenie (C) - 4 posty działania
Nad pozostałymi jeszcze pomyślę lub kto inny sprawdzi
Asthor
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Lut 16 2013, 22:02
Dax: Odświeżenie -> może i efekt wizualny leczenia fajny, ale... bądźmy szczerzy śnieżek jest średnio dobrym medykamentem... Ogólnie twoja magia jak dla mnie nie jest magią leczącą, co najwyżej zamrażanie ran co chroni przed wykrwawieniem, ale nie ich regeneracja... Równie dobrze możnaby stworzyć magię wielbłądów i zaklęcie leczenia, które polega na wirujących wokół użytkownika wielbłądów. czyli ogólnie odpada.
Co do Ręki Lodowego króla... Również silne, ale możemy to jakoś przepchnąć... ofc ze zmianami... i daję Ci dwie opcje; 1. zaklęcie rangi C -> jednorazowe użycie 2. zaklęcie rangi B -> 2 posty działania. Przy obu postach licz na spadek mobilności i szybkości.
Alex
Liczba postów : 150
Dołączył/a : 13/01/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Lut 16 2013, 22:12
Dobra, nie chce mi się robić re-loga, więc:
Odświeżenie jakoś przeżyję, ale weź pod uwagę, że w mandze jakoś powietrze też nie jest zbytnio dobrym medykamentem, soł... mniejsza
Co do ręki... biorę wersję B, ew. wykupie sobie kiedyś słabszą wersję xd
Lodowe Uzbrojenie, biorę 4 posty użytku.
Winter Clone, spoko
Treningi pojawią się... kiedyś tam xDDD
Pheam
Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Lut 18 2013, 23:01
Odzysk starego zaklęcia... I nowe o:
Acero di Fumare [C] – polega na stworzeniu trzech dymnych klonów, które niczym nie różnią się od ich oryginału w chwili użycia zaklęcia. Kopie znikają po otrzymaniu jakichkolwiek obrażeń. Sobowtóry nie mogą używać zaklęć, jednak mogą zadawać fizyczne obrażenia.
Sonar [D] - Zaklęcie polegające na rozprzestrzenieniu ledwie widocznego białego dymu, na obszar pięciu metrów wokół użytkownika. Niby nie pozorna czynność, a jednak dalej dość duża przewagę w walce – otóż dym ten działa jak sonar. Mag wie o wszystkim co znajduje się na wspomnianym wcześniej obszarze. Tak więc nawet jeśli jest ciemno – wiesz że od prawej strony leci w twoją stronę strzała, lub jeśli ktoś chcę zajść Cię od tyłu – nie uda mu się, bo wiesz, że tam jest. Mag widzi – a raczej wyczuwa- wszystko co znajduję się na ów obszarze.
Nero Nebbia (B) – istnieje na tym świecie pewien pierwiastek, którego spalić można na trzy sposoby – całkowity, „półspalanie” i nie całkowity. Jest to węgiel. Trzecim sposobem spalania otrzymujemy ciężki, czarny czad, który osadza się na wszystkim wokół. I właśnie niego wykorzystujemy w tym zaklęciu. Mag zaczyna tworzyć czarny jak smoła dym, który rozpływa się po danym obszarze i „przykleja” do wszystkiego co napotka na swojej drodze. Ów substancja spowalnia ruchy wrogów, lepi się, oraz powoduje podrażnienie dróg oddechowych, przez co wdychanie większej jej ilości grozi śmiercią przez zaczadzenie. Chmura zajmuje obszar do 10 metrów, a unosi się nawet do 2 metrów nad ziemię. Oczywiście użytkownik jest całkowicie odporny na swoje zaklęcie.
Nube Sulla Spada [D]- nie każdy mag używa w walce broni białej, niektórzy nawet nie korzystają ze swojej sprawności fizycznej. Niestety – masz mag dymu używa i to katany. Dlatego to zaklęcie jest kolejnym, które go tylko wspomaga. Otóż dzięki niemu, ostrze broni pokrywa się ledwie widocznym dymem, który osadza się na nim. Ale co to daje? Prawie nic. Prawie. Otóż jeśli ów osad dostanie się do rany wroga, powoduje powolne osłabienie wydolności płuc, a także przyśpieszenie krążenia krwi. Od taki rodzaj dymnego narkotyku.
Teletrasporto [C] – zaklęcie proste i dość… tandetne. Polega na tym, iż Fem zmienia się naglę w chmurę dymu i pojawia się w innym miejscu (też w chmurze dymu) – na obszarze 3 metrów od jego poprzedniego położenia. Można użyć raz na 4 tury. [Pożyczone od Cesarzowej Acl]
Ostatnio zmieniony przez Pheam dnia Sob Lut 23 2013, 20:11, w całości zmieniany 1 raz
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.