I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Każdy kto wymyślił już sobie dane zaklęcie, pisze je w tym temacie i czeka, aż administrator napisze czy może pisać trening z tym zaklęciem czy nie, albo żeby zmienił jego działanie gdyby było za mocne. Po zaakceptowaniu zaklęcia piszecie trening w microsofcie wordzie i wklejacie dany trening do jakiegoś tematu np. Łąka, albo tworzycie pierwsze miejsce treningu ( temat w którymś mieście ) i wklejacie tam ten trening. Następnie pod zaklęciem tutaj wklejacie link do treningu i prosicie admina o edycje KP.
Królewska wola (A): Zaklęcie polega na powieleniu presji wywoływanej na otoczenie przez energię magiczną i "Wolę" Dona. Zaklęcie to na zwykłych noobków, osoby które w naturalny sposób Don pokonałby bez większych problemów oraz na zwykłych graczy którzy w charakterze postaci mają wpisane tchórz, zaklęcie to pozbawia przytomności. Pozostałe osoby czyli NPC o sile zbliżonej do Dona lub nieznacznie wyższej a także zwykli gracze, odczuwając jak by dosłownie coś ich gniotło, utrudnia to oddychanie i wzmaga panikę(efekty utrzymują się nawet po upłynięciu czasu działania zaklęcia, gdyż zaklęcie tylko je uaktywnia, a nie utrzymuje). Osoby znacząco silniejsze od Dona odczują jedynie fakt że Don nie jest "Płotką", pomaga to w zdobyciu szacunku czy innych dupereli u silnych NPC. Zaklęcie ma obręb działania 30m i utrzymuje się przez jeden pełen post, ale żeby nie było tak fajnie można go użyć tylko jeden raz na misję/walkę.
Hotaru
Liczba postów : 756
Dołączył/a : 14/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Lip 15 2013, 15:31
Arashi no torērā - Hotaru otacza wroga w kopule o promieniu 4m, w której bardzo szybko zmniejsza się ilość tlenu. Co sprawia, że przeciwnik się dusi, a nawet może zemdleć. Zranione są także uszy ze względu na zmianę ciśnienia. Kopuła trzyma się trzy posty. Przeciwnik nie wie o jej istnieniu. Ranga B~
(d - 5) - Fetter - proste zaklęcie, które kondensując powietrze w okolicy wroga, unieruchamia daną jego kończynę na okres jednego postu. Ręki nie podniesie, nogi nie zegnie, itp. Wyrwanie się z tego jest stosunkowo niemożliwe, aczkolwiek nie nierealne, jednak wiąże się to z pewnego rodzaju trudnościami, jak i potencjalnymi obrażeniami od "więzów" o sile adekwatnej do rangi, chociaż... I tak tyczy się to raczej tych, którzy siłę mają ponad przeciętną.
(d - 4 - lvl up pwm Tranquility) - Silence - na pwm Akiś może bawić się z niemagicznym wiaterkiem w chowanego, a właściwie powodować, iż ten drugi maleje, jeśli nie znika, więc... Co zielonooki może dzięki temu?! Ano... Umiejętność pozwala mu na zmniejszenie siły powietrza nawet w zaklęciach tak o... JEDNĄ rangę~! Coś zadaje obrażenia D? Zadziała niemalże jak PWM~! B, jak C itd., ale... Tylko jeśli chodzi o powietrze~! Ognia tym nie zmniejszy, wody nie powstrzyma~! Oczywiście także w większym stopniu działa to na niemagiczny wiatr, ażeby zawieja przypadkiem nie zdmuchnęła nastolatka.
Pheam
Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Lip 16 2013, 19:44
Difficile [C] - czar który działa tylko i wyłącznie pod czas trwania Nebbi, lub jeśli Fem za pomocą PWM "zadymi" całe pomieszczenie. Za jego pomocą może utwardzić 2m^2 dym, do tego stopnia, że ten będzie mógł utrzymywać przedmioty. Fem może za pomocą PWM przemieszczać ów utwardzony dym. Czar trwa 3 tury.
Nie wiem na jakiej randze to przejdzie, więc ...
Edit:
Don Vito Ferliczkoni napisał:
Królewska wola (A): Zaklęcie polega na powieleniu presji wywoływanej na otoczenie przez energię magiczną i "Wolę" Dona. Zaklęcie to na zwykłych noobków, osoby które w naturalny sposób Don pokonałby bez większych problemów oraz na zwykłych graczy którzy w charakterze postaci mają wpisane tchórz, zaklęcie to pozbawia przytomności. Pozostałe osoby czyli NPC o sile zbliżonej do Dona lub nieznacznie wyższej a także zwykli gracze, odczuwając jak by dosłownie coś ich gniotło, utrudnia to oddychanie i wzmaga panikę(efekty utrzymują się nawet po upłynięciu czasu działania zaklęcia, gdyż zaklęcie tylko je uaktywnia, a nie utrzymuje). Osoby znacząco silniejsze od Dona odczują jedynie fakt że Don nie jest "Płotką", pomaga to w zdobyciu szacunku czy innych dupereli u silnych NPC. Zaklęcie ma obręb działania 30m i utrzymuje się przez jeden pełen post, ale żeby nie było tak fajnie można go użyć tylko jeden raz na misję/walkę.
Ogólnie rzecz biorąc, nie wiem jak to wyjdzie na naszym forum. Dobrze wiesz, że większość postaci ma zmienny charakter, dostosowany do takich właśnie sytuacji. Mamy na forum postacie, które są na tyle koksami, że niczego się nie boją, zero emocjo, zero strachu, nic, więc będą się bić o to, żeby na nich w ogóle to nie działało. A postaci tchórzu naglę dostaną super zastrzyku odwagi i już takie nie będą, czaisz. Zresztą, pojęcie "silniejsze od Dona", albo "sile zbliżonej do Dona", jest bardzo względne. Bo na jakiej podstawie to będziesz określał? Ile ma zaklęć? Ilość umiejek? Nie bardzo wiem. Ile efekt się będzie utrzymywał? No i na ile pozbawiał przytomności? No i nie bardzo mi się widzi ta "wola" Dona, bo ... co to ma oznaczać xd? Sama presja wywołana przez energię magiczną okey, ale ta wola... nie bardzo rozumiem.
Ostatnio zmieniony przez Pheam dnia Wto Lip 16 2013, 21:59, w całości zmieniany 1 raz
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Lip 16 2013, 20:31
1. Ocenę tego czy dana postać jest "Tchórzem" pozostawię MG. Ale takie zastrzyki "Epickości" nie chciałbym by działały. Schemat jest prosty, przytomność tracili by gracze którzy się boją walki i przeciwników, tyle. To że czasami mają poryw odwagi na to zaklęcie nie ma wpływu. 2. Silniejszy od Dona w sensie rangi. 3. Wola... nazwijmy to inaczej Naciskiem psychicznym albo wolą zabijania, jak to często jest w mangach i anime że się czuję "Morderczą aurę".
Pheam
Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Lip 16 2013, 20:40
Dobra, akcept. (efekty utrzymują się nawet po upłynięciu czasu działania zaklęcia, gdyż zaklęcie tylko je uaktywnia, a nie utrzymuje) - Utrzymuje się przez 5 tur. A co do tego na ile tracą przytomność... Niech i to MG określa.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Lip 16 2013, 21:17
MG
Hocia: Akcept
Aki: 1. Tyczy się tych z normalną siłą. Wzmocniona zaklęciami czy umiejkami, łatwiej się wyrwie albo nawet całkowicie zniweluje zaklęcie. 2. Do rangi B Treningi sprawdzi ci Mel
Pheam: Ranga C, 3 posty
Ostatnio zmieniony przez Don Vito Ferliczkoni dnia Wto Lip 16 2013, 21:46, w całości zmieniany 1 raz
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Lip 16 2013, 21:34
Aki - Ledwie, sale akcept
Kuro - akcept
Shou
Liczba postów : 287
Dołączył/a : 03/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Lip 16 2013, 21:55
Co do zaklęć łok... Doda się jak wrzuci do opisów dodatkowych po treningach, etc.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.