HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Mnich z BARDZO daleka..




 

Share
 

 Mnich z BARDZO daleka..

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Huang Zhen


Huang Zhen


Liczba postów : 235
Dołączył/a : 28/09/2012

Mnich z BARDZO daleka.. Empty
PisanieTemat: Mnich z BARDZO daleka..   Mnich z BARDZO daleka.. EmptyPią Wrz 28 2012, 00:39

Imię: Huang
Pseudonim: Ludzie wołają na niego Mnich, tak po prostu.
Nazwisko: Zhen
Płeć: Mężczyzna
Waga: 78 kg
Wzrost: 186 cm
Wiek: 20 lat
Gildia: Lamia Scale
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Prawa pierś
Klasa Maga: 0

Wygląd: Ogólnie wygląd najlepiej przedstawia Avatar.
Huang jest wysokim postawnym mężczyzną. Trening w klasztorze spowodował, że jego ciało jest bardzo dobrze rozbudowane i niesamowicie sprawne. Było troszkę ogólnie o ciele teraz może coś o głowie i twarzy, twarz przystojna, oryginalny wygląd, rzucający się w oczy. Głowa jest oczywiście ogolona, wiadomo w końcu to mnich Shaolin. Oczy mają kolor nie przebranej czerni, która czasami zmienia się pod wpływem jego zdolności. Huang ma pewne charakterystyczne znamię, które odróżnia go od innych ludzi. Jest to dziwna blizna na plecach, coś na kształt motyla. Nikt nie wie skąd się ona wzięła, lecz była od zawsze na plecach chłopaka. Ubrany jest w standardowe szaty mnicha, nic nadzwyczajnego, ale nosił to ubranie od zawsze, dlatego nie wyobraża sobie noszenie jakiegoś innego stroju.
Charakter:
Huang poznał wszystkie możliwe nauki jakie zapewnili mu Mnichowie z klasztoru. Dzięki czemu ma określony światopogląd. Zło trzeba tępić, walka ze złem jest powinnością każdego mnicha. Zło, dobrem zwyciężaj, to jego dewiza. Oczywiście nie jest też naiwnym dzieckiem, jest twardo stąpającym po ziemi młodym mężczyzną. Dla wrogów nie ma litości, uważa, że trzeba czasami „ubrudzić sobie ręce” dla wyższej sprawy. Jego misja jest jasna, pomoc mieszkańcom królestwa Fiore, w końcu tylko po to przybył do tego kraju. Nie jest oczywiście żadnym psycholem i nie ma manii prześladowczej, doskonale potrafi odróżnić przyjaciół od wrogów. Jest spokojny i opanowany, bardzo trudno wyprowadzić go z równowagi. Wierzy, że to dzięki częstym modlitwom, nie zdaje sobie sprawę, z tego, że to po prostu część jego charakteru. Jest chłodny, nie okazuje uczuć, w końcu w klasztorze nie było to mile widziane. Nie można powiedzieć, że jest gburem. Potrafi się śmiać i lubi to robić, choć daleko mu do duszy towarzystwa. Postanowił dołączyć do Lamia Scale, uznając, że jego charakter najlepiej pasuje do tej gildii. Magów z Fairy Tail uważa za zbyt miękkich a przez to nieskutecznych w walce ze złem. Jeśli chcesz lepiej poznać Huanga to proponuje spotkanie pierwszego stopnia twarzą w twarz. Wtedy wszystko co ukryte zostanie wyjawione…
Historia:
Nasz mnich nie ma ani ojca ani matki ( tutaj czekam na jakieś pomysły od MG, co by mi pomogli jakoś ta postać rozwinąć fabularnie). Nie wiadomo, kto go począł wiadomo jednak, że został porzucony u drzwi jednego z klasztorów Shinto-buddystycznych w kraju Minstrel ( kraj ten leży na południowy wschód od Fiore). Został przygarnięty przez głównego mnicha w tej świątyni Chan Huenga. Chan Hueng był wspaniałym i dobrym człowiekiem, dlatego zaopiekował się znajdą i dał mu nawet imię i nazwisko: Huang Zhen. Od kiedy chłopak mógł chodzić, Chan Hueng zaczął jego trening na mnicha, klasztoru Shaolin. Oprócz treningu ciała bardzo ważnym treningiem jest trening ducha. Mentor uczył go wszystkiego co sam potrafił, chłopak okazał się bardzo inteligentny więc chłonął wszystkie informacje jak gąbka. W Wieku 8 lat potrafił już recytować sutry buddyjskie i inne ważne dla mnichów dzieła. Jego walka wręcz również była wspaniała, potrafił powalić nawet starszych od siebie uczniów. Po pewnym czasie Chan zauważył jeszcze inny talent genialnego dziecka, które przyjął pod dach świątyni. Więcej o tym w następnym akapicie. Mijały lata a Huang był już coraz starszy i coraz bardziej szanowany przez innych mnichów, w wieku 14 lat został już pełnoprawnym mnichem co było ewenementem w tej świątyni. Gdy chłopak osiągnął pełnoletniość do świątyni wrócił jeden z mnichów, był on synem samego Chana Huenga. Przez ostatnie lata mieszkał w królestwie Fiore i był świadkiem okropieństw, które maja miejsce w tym kraju. Wszyscy byli zszokowani najbardziej ojciec przybysza, który po wysłuchaniu całej opowieści podszedł do swojego ulubieńca i przekazał mu pewną prośbę. Huang Zhen miał wybrać się w podróż do królestwa Fiore, by pomóc jak największej ilości osób i przywrócić ład w tamtym kraju, pełnym zła i niesprawiedliwości. Mentor wiedział, że może mu się powieść zwłaszcza, że posiadał on niesamowitą umiejętność, której nie posiadał żaden inny mnich. Parę dni później dzielny młodzieniec szczęśliwy, że jego mentor i „ojciec” pokłada w nim tyle wiary, ruszył w wielką podróż do królestwa Fiore.

Umiejętności:
Łamacz Kości- poziom 1
Wytrzymałość- poziom 1
Sztuki Walki- poziom 1
Mnich - poziom 1
Ekwipunek:

Rodzaj Magii: Magia Boskiego Błogosławieństwa – Jest to magia jedyna w swoim rodzaju, możliwa do opanowania tylko i wyłącznie przez mnicha. Nikt o niej nie słyszał, gdyż pogłoski mówią, że tylko jedna osoba wybrana, przez samych bogów i demony może, władać tą magią. Użytkownik tej magii ma specyficzny kontakt z bóstwami jak i demonami (youkai), które są wyznawane przez klasztor Shinto-Buddyistyczny w Minstrel. Dzięki tej specyficznej więzi, mag ma prawo poprosić o pomoc danego boga, jeśli tylko jest w potrzebie. Nie muszą to być słowa, wystarczy pomyśleć chwilę o danym bogu, kiedy kontakt zostanie nawiązany. Mag zostanie pobłogosławiony, orężem, umiejętnościami itp ,którymi może obdarować go dane bóstwo. Oczywiście nic nie ma za darmo, podczas obdarowywania mocą, częstym zjawiskiem jest zmiana postaci, tak by była ona odzwierciedleniem posiadanej mocy. Wszystko opisane jest w zaklęciach.
Pasywne Właściwości Magii
Sprzyjanie Daikoku - Daikoku jest jednym z siedmiu bogów szczęścia. Jego specjalnością jest pomnażanie bogactwa tych, którzy oddają mu cześć. Jego wysłannikiem jest biały szczur. Sprzyjanie Daikoku polega na przyzwaniu małego białego szczura, który może robić za zwiadowcę, wejść do jakiejkolwiek dziury, lub przekazać informację. Cokolwiek połknie może zwrócić, dzięki temu notatki, są zawsze w nienaruszonym stanie. Połknięte rzeczy muszą być mniejsze od samego zwierzaka.
Sprzyjanie Fukurokuju - Jeden z siedmiu bogów szczęścia. Opiekun bogactwa i długowieczności. Jego wysłannikiem jest biały żuraw. Analogiczna sytuacja jak miało to miejsce w sprzyjaniu Daikoku. Huang przyzywa białego żurawia, kolejny zwiadowca w arsenale mnicha. Wszystkie informacje, które pozyskuje podczas lotu przekazuje osobie, którą dotknie.
Sprzyjanie Watatsumi – Watatsumi to władca mórz i oceanów, syn Izanami i Izanagiego, potrafi on kontrolować odpływy i przypływy. Jest władcą wszystkich morskich stworzeń. Sprzyjanie Watatsumiego pozwala na przyzwanie małego żółwia morskiego, znów analogicznie, zwiadowca. Tym razem chodzi o każdy zbiornik wodny kanał rzekę itp. Itd.
Sprzyjanie Hotei – Hotei zwany także "śmiejącym się Buddą", jeden z siedmiu bogów szczęścia. Patron artystów, rzemieślników, kupców i gejsz. Przedstawiany pod postacią grubego, śmiejącego się mnicha z workiem wypełnionym przeróżnymi skarbami. Tutaj mag może przyzwać mały worek, z którego może wyciągnąć to o czym akurat pomyśli. Długopisy zapalniczki, każdą rzecz do dajmy na to 2 kg wagi. Nie można też wyciągnąć jakiejkolwiek broni.

Zaklęcia:
(5 PD zostaje niewykorzystanych)

Błogosławieństwo Kappy [D] - Ziemno-wodne stworzenia, niewielkiego wzrostu (około metra), na plecach posiadają żółwie skorupy a na głowach wgłębienie, w którym znajduje się płyn umożliwiający im przebywanie pod wodą. Ich twarze są połączeniem pyszczków małpy i kota. Ręce i nogi wyglądają jak żabie, zakończone są pazurami. Kappy są złośliwe i lubią porywać ludzi w głębiny. Błogosławieństwo tych małych Youkai, pozwala Huangowi, na uzyskanie wspaniałych umiejętności pływackich, jak również swobodnego oddychania pod wodą, w zamian oczywiście „obdarzają” bo nieciekawym wyglądem tego potworka.

Błogosławieństwo Kanayamahiko [D] – Jest bogiem kopalń, górnictwa i kowalstwa. Jego błogosławieństwo pozwala Huangowi uzbroić się w jakąkolwiek broń białą, może to być katana, topór, włócznia, halabarda, miecz, szabla lub cokolwiek tylko sobie zażyczy. Oczywiście bronie te są najzwyklejsze w świecie, nie mają specjalnych właściwości. Zaklęcie trwa 4 posty.

Błogosławieństwo Amenouzume [C] – Amenouzume to bogini znana z wesołego usposobienia. Poślubiona bogu Sarutahiko, dała początek rodowi mimów. Łączy się ja często z kultami fallicznymi. W ikonografii bywa przedstawiana jako towarzyszka siedmiu bogów szczęścia. Bogini obdarza Huanga zdolnością wyciszenia obszaru wokół niego ( do 10 metrów). W tym obszarze nikt oprócz mnicha nie może wydać żadnego dźwięku czy tym bardziej wydusić słowa. Błogosławieństwo trwa 3 posty.

Dobrodziejstwo Benten [C] - Bogini ta zaliczana jest do zespołu siedmiu bogów szczęścia. Opiekunka urody, bogactwa i muzyki. Uważana jest za córkę boga mórz. Jej wysłannikiem jest biały wąż. Dobrodziejstwo Benten, obdarowuje Huanga białym wężem, który wyrasta mu z kości ogonowej( coś jak u Kabuto po wchłonięciu mocy orochimaru). Wąż może się rozciągnąć do długości 5 metrów, robi to tylko w razie potrzeby, jego domyśla długość to 1 metr. Zaklęcie trwa 5 postów

Błogosławieństwo Tengu [B] - Mityczne istoty jedne z najbardziej znanych Youkai. Są to długonose gobliny. Są mściwe i krwiożercze, chętnie mieszają się w sprawy ludzi i popierają rozlew krwi. Potrafią unosić się w powietrzu i stawać się niewidzialnymi. Błogosławieństwo Tengu upodabnia Huanga w jedną z tych potwornych istot. Dzięki temu oprócz zyskania potwornego wyglądu, zyskuje również ich umiejętności. Zarówno możliwość unoszenia się w powietrzu jak i stania się niewidzialnym jest ograniczona ( tutaj prosiłbym o jakąś wartość sprawdzającego, gdyż jakoś nie mam pomysłu ile mogłoby to trwać). Przemiana trwa 5 postów. Niewidzialność zaś 3 sekundy.


Ostatnio zmieniony przez Huang Zhen dnia Pią Wrz 28 2012, 18:20, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t239-mnichowe-konto https://ftpm.forumpolish.com/t208-mnich-z-bardzo-daleka
Asthor


Asthor


Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice

Mnich z BARDZO daleka.. Empty
PisanieTemat: Re: Mnich z BARDZO daleka..   Mnich z BARDZO daleka.. EmptyPią Wrz 28 2012, 14:23

Ok więc...

Po pierwsze twoi zwiadowcy nie mogą walczyć. Służą tylko do zwiadów, taki szczur nawet nie ugryzie przeciwnika. Czemu? Bo to byłoby niezłe mając trójkę takich zwierzaków, no i są leniwi.

Worek -> ok, ale tylko raz na całą misję możesz użyć. No i oczywiście tylko niemagiczne rzeczy.

kappa ->ok
bronie -> na tej randze podobne zaklęcia mają rycerze. A to jednak ich rodzima magia, u Ciebie nie do końca tak jest. Więc na C mogę co najmniej przepuścić, albo broń pojawi się tylko na 3 posty
Cisza -> okej, ale działa 3 posty
Wąż -> ok, ale trwa 5 postów
tengu -> latanie na kruczych skrzydłach i niewidzialność na B... hmm... okej, ale po pierwsze te skrzydła są średnio wytrzymałe, czyli jeżeli oberwą kulą z pistoletu to sobie już nie polatasz, a niewidzialności możesz użyć raz na post i trwa ona wtedy 3s. Sama przemiana postów trwa 5.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2718p15-znowu-ten-asth#48053
Huang Zhen


Huang Zhen


Liczba postów : 235
Dołączył/a : 28/09/2012

Mnich z BARDZO daleka.. Empty
PisanieTemat: Re: Mnich z BARDZO daleka..   Mnich z BARDZO daleka.. EmptyPią Wrz 28 2012, 18:21

Ok wszystko akceptuję, uzupełniłem zaklęcia o wcześniejsze ustalenia na gg.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t239-mnichowe-konto https://ftpm.forumpolish.com/t208-mnich-z-bardzo-daleka
Asthor


Asthor


Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice

Mnich z BARDZO daleka.. Empty
PisanieTemat: Re: Mnich z BARDZO daleka..   Mnich z BARDZO daleka.. EmptyPią Wrz 28 2012, 18:40

masz akca i moje błogosławieństwo.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2718p15-znowu-ten-asth#48053
Sponsored content





Mnich z BARDZO daleka.. Empty
PisanieTemat: Re: Mnich z BARDZO daleka..   Mnich z BARDZO daleka.. Empty

Powrót do góry Go down
 
Mnich z BARDZO daleka..
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.