HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Terjei - Karta Postaci




 

Share
 

 Terjei - Karta Postaci

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Go??

Gość



Terjei - Karta Postaci Empty
PisanieTemat: Terjei - Karta Postaci   Terjei - Karta Postaci EmptyNie Wrz 23 2012, 22:55

Imię: Terjei
Pseudonim:
Nazwisko: Abysswitch, ale już go nie używa.
Płeć: facet
Waga: 77 kilogramów
Wzrost: 181 centymetrów
Wiek: 19 lat
Gildia: Niezrzeszony
Miejsce umieszczenia znaku gildii: -
Klasa Maga: Zero

Wygląd: O ile w przypadku jego siostry można powiedzieć, że twarzyczkę ma przyjemną dla oka tak, ale nie jest pięknością tak u niego trzeba powiedzieć, że stwórca naprawdę się postarał. Wszystko w jego wyglądzie od wysuniętego podbródka rozpoczynając, poprzez delikatnie wygięty nos i wystające kości policzkowe, a kończąc na niebezpiecznych czerwonych oczach jest perfekcyjne. Zwłaszcza te jego niezwykłe oczyska przykuwają uwagę, wyglądają tak groźnie i tajemniczo, że zapamiętuje się jego spojrzenie na długo. Patrząc pod względem sylwetki, Terjei jest nieprzyzwoicie przeciętny. Ani jakoś specjalnie umięśniony, ani też chuderlawy, tutaj nie można wykorzystać innego słowa niż, zwykły – przeciętny. Za to fryzurę ma dość oryginalną. Kruczoczarne włosy sięgające z przodu do końca twarzy rozchodzą się na boki, więc to nic takiego, ale w połączeniu z sterczącymi w nieładzie włosami z tyłu głowy dają świetne połączenie, które doskonale do niego pasuje. Jeśli zaś chodzi o strój to obecnie ubrany jest w ciemne spodnie z miękkiego materiału i podobną koszulkę na krótki rękaw. Na tym nosi jasno brązową kamizelkę bez rękawów z wysokim kołnierzem, a na dłoniach długie skórzane rękawice. Do tego wygodne buty.
Charakter: Chyba charakterystyczną cechą rodziny Abysswitch jest brak zdolności do wejścia, w skórę innych ludzi, zrozumienia co odczuwają. Ponieważ podobnie jak Riful i Terjei posiada gen który to uniemożliwia i w przeciwieństwie do siostry nawet nie próbuje tego zmienić. Dlatego też nigdy nie dręczą go wyrzuty sumienia, nawet gdy sprawi komuś przykrość czy ból. Nie myśli o uczuciach innych ludzi, nie obchodzą go, nie liczy się z nimi. Dla niego ważne jest własne dobro. Potrafi też być bezwzględny, zwłaszcza wobec osób które zaszły mu za skórę. Zwykle jednak nie dochodzi do tego wszystkiego bowiem Terjei nie garnie się do ludzi. Wręcz przeciwnie, trzyma się raczej z boku poprzez nieokazywanie emocji . Jednak jak każdy czuje czasem potrzebę spędzenia czasu z ludźmi i wtedy okazuje się, że wcale nie jest takim ponurym człowiekiem jakim się wydaje.
Historia:
Urodził się pod szczęśliwą gwiazdą. Tak mogłoby się wydawać. Był starszym z dwojga dzieci młodego małżeństwa. Była to bardzo szczęśliwa para, która miała wszystko czego może tylko dusza zapragnąć. Byli młodzi, całe życie mieli przed sobą. Pieniędzy też im nie brakowało, a odkąd w ich życiu pojawiły się dzieci nie mogli życzyć sobie niczego więcej. Tak samo było z Terjeiem, miał wszystko, niczego mu nie brakowało. Silny ojciec, może trochę surowy, ale i tak był jego idolem i wzorem do naśladowania. Matka, która rozpieszczała go na każdym kroku. I siostra, z którą uwielbiał spędzać czas. Wszystko było pięknie, aż do pewnego dnia. Ale co było najgorsze ze wszystkiego, chłopak niczego z tego dnia nie zapamiętał. Niczego prócz słów, które wbiły mu się w głowę, wyryły w pamięci na dobre – „Jesteś magiem… Jesteś magiem Terjei. Do tej pory blokowałam twoje zdolności, ale teraz możesz je w sobie obudzić.” Z głosem matki przemawiającym do niego tymi właśnie słowami obudził się w małym domu Yuzu i Corna. Nie pamiętał niczego więcej, ale jedno nie dawało mu spokoju – dlaczego on pamiętał wszystko co działo się wcześniej, przed „pustym dniem”, a Riful, która również trafiła do tego domu nie pamiętała nic. Jak gdyby od zawsze mieszkała w tym domu i była częścią tej rodziny. Jednak to akurat wydawało się chłopcu dobre. Przynajmniej nie męczyło jej ciągłe pogłębianie się w myślach nad tym, wydawała się szczęśliwa. On sam jednak nie mógł udawać, że nie pamięta wcześniejszego życia. Wielokrotnie próbował dyskretnie podpytywać Corna jak się tu znaleźli, ale ten za każdym razem uparcie zmieniał temat. Któregoś razu Terjej miał dość i zapytał wprost, nie skończyło się to dobrze. Jego opiekun bardzo się rozzłościł. To właśnie tego dnia uderzył siostrę chłopca. Tego samego dnia też odkrył swoje zdolności i odszedł z tamtego domu. Zostawił jednak wcześniej dwie wiadomości – jedną dla Riful i jedną dla Corna. Od tamtego czasu, żadne z tej dwójki go już nie widziało, ale on obserwował ich często. Tego drugiego przestał szpiegować kiedy jego siostra wyprowadziła się z domu i wyruszyła w świat. Wtedy i on zajął się „swoimi sprawami” czyli niczym innym jak dowiedzeniem się czegokolwiek o rodzicach. Niestety, za każdym razem kiedy miał już coś znaleźć coś mówiło mu, że musi odpuścić. Po prostu czuł wtedy, że powinien sprawdzić co z Riful, czuwał nad swoją siostrzyczką. Robił to aż do czasu kiedy wstąpiła ona do jednej z największych gildii całego Fiore – Fairy Tail. Wtedy mógł być już o nią spokojny, będąc w takim miejscu nic jej nie groziło, a on sam mógł skupić się na odszukaniu śladu rodziców. Jednak najpierw musiał zdobyć mnóstwo pieniędzy, na te poszukiwania.

Umiejętności: Zapasy Magiczne (poz. podstawowy), Kontrola Przepływu Magii (poz. podstawowy), Sokolooki (poz. podstawowy)
Ekwipunek: 3 niewielkie stalowe kulki wielkości wiśni, 5 starych bezwartościowych monet.
Rodzaj Magii: Magia Magnetyczna – magiczna moc pozwalająca kontrolować jedną z sił przyrody – magnetyzm. Jest to moc kształtowania i manipulowania polem magnetycznym, naturalnym jak i sztucznym.
Pasywne Właściwości Magii
Metal Sense – umiejętność dzięki, której użytkownik wyczuwa metalowe przedmioty wokół siebie. (ok. 20 metrów wokół)
Magnetic Pick Up – Podstawowa zdolność kształtowania pola magnetycznego pozwalająca podnosić i dowolnie kontrolować metalowe przedmioty do 3 metrów wokół siebie. (Nie działa na magiczne przedmioty)
Magnetic Barrier – Słaba bariera magnetyczna, przez którą nie przedostaną się metalowe przedmioty (niemagiczne). Tworzy się ją przez wyciągnięcie ręki, może mieć rozmiar dłoni.
Magnetic Conversion - Zdolność pozwalająca na zmianę kształtu metalowych przedmiotów trzymanych w dłoni – np. zmiana monety w pocisk do pistoletu. Przedmioty muszą być mniej więcej tej samej wielkości. (Nie działa na magiczne przedmioty)

Zaklęcia:
(B)Magnetic Trick – Zaklęcie polegające na szybkim manipulowaniu 3-5 małych metalowych przedmiotów za pomocą dłoni. Przedmioty poruszają się z taką prędkością, że są w stanie przebić ciało człowieka na wylot nawet jeśli nie są zaostrzone. (Do 10 metrów)
(B)Magnetic Sphere – mag tworzy wokół siebie lub sojusznika magiczną barierę, która utrzymuje się przez 3 kolejki od rzucenia czaru. Bariera, ta wytwarza bardzo silne pole magnetyczne, którego siła neguję moc zaklęć poniżej rangi B. Po prostu inne czary nie działają w tak silnym polu magnetycznym, ponieważ przepływ w magii wewnątrz niego jest zakłócony.
(C)Magnetic Shackles – mag ciska w stronę przeciwnika płynnym metalem, który utwardza się i zmienia w kajdany obwiązujące dłonie, bądź nogi po trafieniu.


Ostatnio zmieniony przez Terjei dnia Pon Wrz 24 2012, 17:12, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Terjei - Karta Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Terjei - Karta Postaci   Terjei - Karta Postaci EmptyPon Wrz 24 2012, 14:11

Umiejętności -> Wziąłeś 2 na 3. To przeoczenie czy faktycznie chcesz tylko te 2?
Ekwipunek -> W sumie ok
PWM:
Metal Sense - Spoko ale zasięg tak jakoś 20m
Magnetic Pick Up - Tylko i wyłącznie małe przedmioty wielkości monety. Szybkość ruchu zaś przedmiotami jest za to naturalna. Poruszają się tak szybko jak szybko ty byś nimi poruszył.
Magnetic Barrier - Możesz stworzyć barierę magnetyczną w odległości 20cm od ciała o powierzchni co najwyżej dłoni. Do tego raz na post.
Magnetic Conversion - Zmienisz tylko to co trzymasz w dłoni i tylko i wyłącznie przedmioty wielkości monety

Zaklęcia:
Magnetic Trick - Możesz nadać przedmiotom prędkość pocisku z pistoletu. Jednak działanie zależy od zmiennych takich jak wielkość przedmiotu, jego opływowość etc. Czyli nie koniecznie wszystkim przebijesz ciało.

Magnetic Sphere - Odpada. Gdzie w tym magnetyzm?

Magnetic Shackles - Ok
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Go??

Gość



Terjei - Karta Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Terjei - Karta Postaci   Terjei - Karta Postaci EmptyPon Wrz 24 2012, 17:11

1 - przeoczyłem to o.o już uzupełniłem o ostatnią umiejętność.
2 - PWM: Metal Sense i Magnetic Barrier wszystko pięknie, ale Pick Up i Conversion przedmioty wielkości monety to naprawdę niewiele, biorąc pod uwagę, że to całkowita podstawa tej magii. Może chociaż pójdziesz na drobne ustępstwo: Do wielkości kuli (takiej od pchnięcia kulą) ?

3 - zaklęcia:
Trick - łok.
Sphere - poprawione. Może teraz będzie okey :)
Powrót do góry Go down
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Terjei - Karta Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Terjei - Karta Postaci   Terjei - Karta Postaci EmptyPon Wrz 24 2012, 17:17

PWM -> Zgoda
Magnetic Sphere - Zgoda ale działa to również na zaklęcia osoby otoczonej tą barierą. Jak to pole działa na metal?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Go??

Gość



Terjei - Karta Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Terjei - Karta Postaci   Terjei - Karta Postaci EmptyPon Wrz 24 2012, 17:21

Metal z zewnątrz nie może się dostać do środka, jeśli jest skierowany w barierę z dużą siłą to się od niej odbija. A wewnątrz bariery - mag ma nad nim kontrolę. Może być ?
Powrót do góry Go down
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Terjei - Karta Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Terjei - Karta Postaci   Terjei - Karta Postaci EmptyPon Wrz 24 2012, 17:28

Hmmm... metal znajdujący się w barierze zostaje przyciśnięty do twojego ciała. Prościej mówiąc działasz na niego jak magnes. Nie możesz za pomocą metalu walczyć gdy to zaklęcie jest aktywne.

Jak się zgadzasz to akcept.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Go??

Gość



Terjei - Karta Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Terjei - Karta Postaci   Terjei - Karta Postaci EmptyPon Wrz 24 2012, 17:32

Okey, jest dobrze tylko że ten cały metal, który przeciągam nie robi mi krzywdy right ? Jeśli tak to jest git. :)
Powrót do góry Go down
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Terjei - Karta Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Terjei - Karta Postaci   Terjei - Karta Postaci EmptyPon Wrz 24 2012, 17:34

Nie robi. No więc masz akcepta.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Sponsored content





Terjei - Karta Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Terjei - Karta Postaci   Terjei - Karta Postaci Empty

Powrót do góry Go down
 
Terjei - Karta Postaci
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Karta Postaci Gracza
» Karta Postaci Upiora
» Karta Postaci: Świetlistego
» Yoki Karta postaci
» Hielo Silvestre - Karta postaci - ukończona

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.