Imię: Terjei
Pseudonim:
Nazwisko: Abysswitch, ale już go nie używa.
Płeć: facet
Waga: 77 kilogramów
Wzrost: 181 centymetrów
Wiek: 19 lat
Gildia: Niezrzeszony
Miejsce umieszczenia znaku gildii: -
Klasa Maga: Zero
Wygląd: O ile w przypadku jego siostry można powiedzieć, że twarzyczkę ma przyjemną dla oka tak, ale nie jest pięknością tak u niego trzeba powiedzieć, że stwórca naprawdę się postarał. Wszystko w jego wyglądzie od wysuniętego podbródka rozpoczynając, poprzez delikatnie wygięty nos i wystające kości policzkowe, a kończąc na niebezpiecznych czerwonych oczach jest perfekcyjne. Zwłaszcza te jego niezwykłe oczyska przykuwają uwagę, wyglądają tak groźnie i tajemniczo, że zapamiętuje się jego spojrzenie na długo. Patrząc pod względem sylwetki, Terjei jest nieprzyzwoicie przeciętny. Ani jakoś specjalnie umięśniony, ani też chuderlawy, tutaj nie można wykorzystać innego słowa niż, zwykły – przeciętny. Za to fryzurę ma dość oryginalną. Kruczoczarne włosy sięgające z przodu do końca twarzy rozchodzą się na boki, więc to nic takiego, ale w połączeniu z sterczącymi w nieładzie włosami z tyłu głowy dają świetne połączenie, które doskonale do niego pasuje. Jeśli zaś chodzi o strój to obecnie ubrany jest w ciemne spodnie z miękkiego materiału i podobną koszulkę na krótki rękaw. Na tym nosi jasno brązową kamizelkę bez rękawów z wysokim kołnierzem, a na dłoniach długie skórzane rękawice. Do tego wygodne buty.
Charakter: Chyba charakterystyczną cechą rodziny Abysswitch jest brak zdolności do wejścia, w skórę innych ludzi, zrozumienia co odczuwają. Ponieważ podobnie jak Riful i Terjei posiada gen który to uniemożliwia i w przeciwieństwie do siostry nawet nie próbuje tego zmienić. Dlatego też nigdy nie dręczą go wyrzuty sumienia, nawet gdy sprawi komuś przykrość czy ból. Nie myśli o uczuciach innych ludzi, nie obchodzą go, nie liczy się z nimi. Dla niego ważne jest własne dobro. Potrafi też być bezwzględny, zwłaszcza wobec osób które zaszły mu za skórę. Zwykle jednak nie dochodzi do tego wszystkiego bowiem Terjei nie garnie się do ludzi. Wręcz przeciwnie, trzyma się raczej z boku poprzez nieokazywanie emocji . Jednak jak każdy czuje czasem potrzebę spędzenia czasu z ludźmi i wtedy okazuje się, że wcale nie jest takim ponurym człowiekiem jakim się wydaje.
Historia:
Urodził się pod szczęśliwą gwiazdą. Tak mogłoby się wydawać. Był starszym z dwojga dzieci młodego małżeństwa. Była to bardzo szczęśliwa para, która miała wszystko czego może tylko dusza zapragnąć. Byli młodzi, całe życie mieli przed sobą. Pieniędzy też im nie brakowało, a odkąd w ich życiu pojawiły się dzieci nie mogli życzyć sobie niczego więcej. Tak samo było z Terjeiem, miał wszystko, niczego mu nie brakowało. Silny ojciec, może trochę surowy, ale i tak był jego idolem i wzorem do naśladowania. Matka, która rozpieszczała go na każdym kroku. I siostra, z którą uwielbiał spędzać czas. Wszystko było pięknie, aż do pewnego dnia. Ale co było najgorsze ze wszystkiego, chłopak niczego z tego dnia nie zapamiętał. Niczego prócz słów, które wbiły mu się w głowę, wyryły w pamięci na dobre – „Jesteś magiem… Jesteś magiem Terjei. Do tej pory blokowałam twoje zdolności, ale teraz możesz je w sobie obudzić.” Z głosem matki przemawiającym do niego tymi właśnie słowami obudził się w małym domu Yuzu i Corna. Nie pamiętał niczego więcej, ale jedno nie dawało mu spokoju – dlaczego on pamiętał wszystko co działo się wcześniej, przed „pustym dniem”, a Riful, która również trafiła do tego domu nie pamiętała nic. Jak gdyby od zawsze mieszkała w tym domu i była częścią tej rodziny. Jednak to akurat wydawało się chłopcu dobre. Przynajmniej nie męczyło jej ciągłe pogłębianie się w myślach nad tym, wydawała się szczęśliwa. On sam jednak nie mógł udawać, że nie pamięta wcześniejszego życia. Wielokrotnie próbował dyskretnie podpytywać Corna jak się tu znaleźli, ale ten za każdym razem uparcie zmieniał temat. Któregoś razu Terjej miał dość i zapytał wprost, nie skończyło się to dobrze. Jego opiekun bardzo się rozzłościł. To właśnie tego dnia uderzył siostrę chłopca. Tego samego dnia też odkrył swoje zdolności i odszedł z tamtego domu. Zostawił jednak wcześniej dwie wiadomości – jedną dla Riful i jedną dla Corna. Od tamtego czasu, żadne z tej dwójki go już nie widziało, ale on obserwował ich często. Tego drugiego przestał szpiegować kiedy jego siostra wyprowadziła się z domu i wyruszyła w świat. Wtedy i on zajął się „swoimi sprawami” czyli niczym innym jak dowiedzeniem się czegokolwiek o rodzicach. Niestety, za każdym razem kiedy miał już coś znaleźć coś mówiło mu, że musi odpuścić. Po prostu czuł wtedy, że powinien sprawdzić co z Riful, czuwał nad swoją siostrzyczką. Robił to aż do czasu kiedy wstąpiła ona do jednej z największych gildii całego Fiore – Fairy Tail. Wtedy mógł być już o nią spokojny, będąc w takim miejscu nic jej nie groziło, a on sam mógł skupić się na odszukaniu śladu rodziców. Jednak najpierw musiał zdobyć mnóstwo pieniędzy, na te poszukiwania.
Umiejętności: Zapasy Magiczne (poz. podstawowy), Kontrola Przepływu Magii (poz. podstawowy), Sokolooki (poz. podstawowy)
Ekwipunek: 3 niewielkie stalowe kulki wielkości wiśni, 5 starych bezwartościowych monet.
Rodzaj Magii: Magia Magnetyczna – magiczna moc pozwalająca kontrolować jedną z sił przyrody – magnetyzm. Jest to moc kształtowania i manipulowania polem magnetycznym, naturalnym jak i sztucznym.
Pasywne Właściwości Magii
Metal Sense – umiejętność dzięki, której użytkownik wyczuwa metalowe przedmioty wokół siebie. (ok. 20 metrów wokół)
Magnetic Pick Up – Podstawowa zdolność kształtowania pola magnetycznego pozwalająca podnosić i dowolnie kontrolować metalowe przedmioty do 3 metrów wokół siebie. (Nie działa na magiczne przedmioty)
Magnetic Barrier – Słaba bariera magnetyczna, przez którą nie przedostaną się metalowe przedmioty (niemagiczne). Tworzy się ją przez wyciągnięcie ręki, może mieć rozmiar dłoni.
Magnetic Conversion - Zdolność pozwalająca na zmianę kształtu metalowych przedmiotów trzymanych w dłoni – np. zmiana monety w pocisk do pistoletu. Przedmioty muszą być mniej więcej tej samej wielkości. (Nie działa na magiczne przedmioty)
Zaklęcia:
(B)Magnetic Trick – Zaklęcie polegające na szybkim manipulowaniu 3-5 małych metalowych przedmiotów za pomocą dłoni. Przedmioty poruszają się z taką prędkością, że są w stanie przebić ciało człowieka na wylot nawet jeśli nie są zaostrzone. (Do 10 metrów)
(B)Magnetic Sphere – mag tworzy wokół siebie lub sojusznika magiczną barierę, która utrzymuje się przez 3 kolejki od rzucenia czaru. Bariera, ta wytwarza bardzo silne pole magnetyczne, którego siła neguję moc zaklęć poniżej rangi B. Po prostu inne czary nie działają w tak silnym polu magnetycznym, ponieważ przepływ w magii wewnątrz niego jest zakłócony.
(C)Magnetic Shackles – mag ciska w stronę przeciwnika płynnym metalem, który utwardza się i zmienia w kajdany obwiązujące dłonie, bądź nogi po trafieniu.