Liczba postów : 142
Dołączył/a : 13/01/2016
| Temat: Oszczędności Yamamoto Czw Lis 03 2016, 18:47 | |
| Stan konta:-76.750 -10 PD -Laska do podpierania się -3 strzykawki z krwią Yamamoto -10x Igiełki do dmuchawki -dmuchawka -3x Serum -3x Trucizna -apteczka pierwszej pomocy -Stand - Kielich Zarazy:
Stand Yamamoto jest złotym kielichem. Jeśli Yamamoto umrze, stand zamieni się w magiczny przedmiot o identycznych właściwościach. Yamamoto nie ma kontroli nad własnym standem, może on atakować nawet jego. Stand posiada 3 moce, jedną odblokowuje przez odblokowanie drugiego źródła, a drugą przez zdobycie zaklęcia rangi S. Znika i pojawia się pełen post. Moce: Plaga Egipska: Szarańcza - Z kielicha zaczynają wylatywać szarańcze wielkości dłoni przeciętnego człowieka. Szarańcze te zadają lekkie rany cięte(D-), są niezbyt wytrzymałe ale za to szybkie jak przeciętny latający robal. Zasięg na jaki mogą odlecieć szarańcze od kielicha wynosi 500 metrów. Szarańcze prócz zadawania obrażeń przenoszą też bakterie, powstałe na bazie komórek Yamamoto. Zależnie od ilości ran otrzymanych od szarańczy, nasilają się efekty. Co 1 ranę zadaną przez szarańcze szansa na zarażenie zwiększa się o 1%, co 1 ranę zadaną przez szarańczę szansa na nagły wybuch gniewu odbierający zdolnosć logicznego myślenia i zmuszający postać do atakowania wszystkiego co żywe rośnie o 2%. Stand na wstępie pobiera 30MM tworząc 15 szarańczy. Następnie zżera co post kolejne 30MM tworząc 15 szarańczy. Odwołany lub wyłączony nie będzie produkował nowych, ale wyprodukowane już nie znikną. Jeśli Yamamoto oddali się od standa na 300metrów ten automatycznie zużywa całą jego manę, tworzy za nią odpowiednią ilość szarańczy i znika
-Porządny, wyważony, z uchwytem na Yamamoto sztylet -Pierścień - Zasada działania:
Potrafi przechować do 100 szarańczy. Wewnątrz pierścienia nic im się nie dzieje, nie starzeją się, nie umierają. W przypadku poważnego uszkodzenia pierścienia bądź jego zniszczenia, owady w środku zamknięte umierają. Chowanie owadów do pierścienia jest darmowe, wypuszczanie ich natomiast kosztuje 25 MM. Można wypuszczać dowolną ilość owadów, jednak koszt jest zawsze taki sam. Wypuszczone z pierścienia owady nie są zainteresowane Yamamoto. Posiada obecnie 10 szarańczy
-Nieczystość - Wygląda jak para żelaznych pazurów- Zasada działania:
Trzeci Oręż Grzechów Głównych: Nieczystość Plusy: Trafienie zmniejsza wszystkie parametry fizyczne postaci o 15% na czas 5 postów. Każde kolejne trafienie odnawiają czas tego osłabienia tak, że po każdym trafieniu jest znowu 5 postów. Uderzenia stackują się, ale odejmują się od ostatniej liczby geometrycznie, a nie arytmetycznie. Dodatkowo po trafieniu tą bronią szanse na zarażenie chorobą Yamamoto zwiększane są o +5%. Minusy: Jest to jedyna bron, której używanie wpływa na psychikę i wygląd postaci. Razem z użytkowaniem zmienia się wygląd postaci oraz jej charakter. Efekt następuje stopniowo, ale po niecałych dwóch latach użytkowania postać będzie nienawidziła wszystkiego, będzie miała ochotę zniszczyć cały świat. Zachowuje się również niekulturalnie. Może pierdzieć w miejscach publicznych, obrażać wszystkich itd. Wygląd również się zmienia na bardziej "parszywy". Bardziej zielona skóra, jakieś krosty, wyrośnięty garb i przekrwiawione oczy, kończyny jakby nienaturalnie wygięte. Nie utrudnia to jednak walki. Efekt można cofnąć nie nosząc tej broni, ale efekty uboczne mijają 3 razy wolniej niż się pojawiają.
-Pierścień - Zasada działania:
Można w nim przechować 4 dowolne przedmioty, jednak nie większe niż duży miecz. Włożenie i wyciągnięcie zajmuje krótką chwilę(kilka sekund) jednak nie pobiera nic mocy magicznej.
-Husteczka ładnego pachnięcia - Zasada działania:
Jest to husteczka higieniczna pachnąca ulubionym zapachem Yamamoto, która po ubrudzeniu po jakimś czasie sama się czyści.
-Diamentowa Kula rodu Van Geaz - Zasada działania:
Jest to kula, wykonana z diamentu o średnicy 15 cm. Ma ona z jednej strony wyryty wzór skrzydeł, a sama w sobie przetrwała wiele stuleci. Nie jest jednak w żaden sposób magiczna. Jej wartość musi zostać oceniona przez profesjonalistę.
-Złoty medalion z katakumb - Zasada działania:
Antyczny złoty medalion, który posiada magiczne właściwości. Dawniej jego potęga była większa od aktualnej, jednak czas ją ograniczył.
Po 8 turach ładowania medalionu energią słoneczną, można użyć jego jedynej zdolności. Medaliony wywołuje potężny błysk, oślepiający wszystkich w zasięgu 5 metrów na 2 tury. . Następnie, przez kolejne 8 postów medalion jest ładowany i można go ponownie użyć. Trzeba też pamiętać, że medalion ładuje się 8 postów kiedy nie ma żadnych chmur, i słońce bezpośrednio na niego świeci (jakby w typowo wiosennej pogodzie 8 postów). W złych warunkach może się nawet wcale nie naładować (w nocy, kiedy na niebie znajduje się wiele chmur itp). MG prowadzący wątek z użytkownikiem tego przedmiotu, sam ustala ile musiałby się ładować.
Odpowiednie zdolności i umiejętności ograniczają jego efektywność. Użytkownik nie ponosi kosztów MM za to i jest sam odporny na błysk tego przedmiotu. W ciągu 8 tur ładowania, wydaje z siebie lekką poświatę, dającą wszystkim znać że nie jest taki typowy. Żeby naładować medalion i użyć jego umiejętności, musi znajdować się on na wierzchu. Ładowanie przedmiotu rozpoczyna się na początku misji/fabuły/eventu.
-Świąteczny opłatek - podarowany komuś innemu uleczy jego rany rangi D. Zjedzony samodzielnie zmniejszy zmęczenie na postaci i odnowi jej 3 MM. Z KP wsio na razie Las - https://ftpm.forumpolish.com/t2004p150-las#68100+ 5PD Kupno Medyka - 20 PD Muzeum - https://ftpm.forumpolish.com/t3538p60-muzeum-historii-starozytnej#71012+ 10 PD + Stand Księga zaklęć - https://ftpm.forumpolish.com/t3547-historia-choroby#71708- 7 PD + 2 PWM i specyfik (C) Ruiny Eisenwald - https://ftpm.forumpolish.com/t2170p105-ruiny-eisenwald#72748- 2000 + Sztylet Pożyczka - https://ftpm.forumpolish.com/t1741p15-pozyczki#74219+ 70.000 Sklep Magiczny - https://ftpm.forumpolish.com/t44p480-sklep-magiczny#74222- 65.000 + Pierścień Portowe Doki - https://ftpm.forumpolish.com/t33p225-portowe-doki#75197+ 2 PD Ruiny Eisenwald - https://ftpm.forumpolish.com/t2170p165-ruiny-eisenwald#76849+ Nieczystość Ruiny Eisenwald - https://ftpm.forumpolish.com/t2170p180-ruiny-eisenwald#78565+ 40.000 + 48 PD + Etamin + Złoty Klucz - Virgo + Srebrne Klucze - Vulpecula, Hydra, Hydrus Kupno Regeneracji II -40 PD Księga zaklęć - https://ftpm.forumpolish.com/t3547-historia-choroby#78963- 10 PD + 1 spell C Zaułki Hargeonu - https://ftpm.forumpolish.com/t3888-zaulki-hargeonu#79080+ 5 PD Willa Ruskinova [18+] - https://ftpm.forumpolish.com/t1292p60-willa-ruskinova-18#79350+ 25 PD Sklep Magiczny - https://ftpm.forumpolish.com/t44p525-sklep-magiczny#79631+ 70.500 :klejnotów + Pierścień Pożyczki - https://ftpm.forumpolish.com/t1741p15-pozyczki#74219- 84.000 Śnieżna dolina mgieł, fabryka słodyczy i trakt do Shirotsume - https://ftpm.forumpolish.com/t4017p45-sniezna-dolina-mgiel-fabryka-slodyczy-i-trakt-do-shirotsume#83830+ 20 PD Sanktuarium Barana - https://ftpm.forumpolish.com/t4021p30-sanktuarium-barana#85139+ 1 PD Loteria - https://ftpm.forumpolish.com/t4150-loteria#83467+ 1 PD Kupno Regeneracji III - 60 PD TASIOŁAJ VER 2.0 - https://ftpm.forumpolish.com/t4310-tasiolaj-ver-2-0#88271+ Husteczka ładnego pachnięcia Katakumby na pograniczach - https://ftpm.forumpolish.com/t4287p15-katakumby-na-pograniczach#90983+ 15.000 + 20 PD + Diamentowa Kula rodu Van Geaz + Złoty Medalion Kupno Bariery Umysłowej - 20 PD Zatoka Età Dell'oro - https://ftpm.forumpolish.com/t4400-zatoka-eta-dell-oro#92370+ 30.000 + 5 PD Schronienia - https://ftpm.forumpolish.com/t3253p30-schronienia#93213+ 5 PD + 10 szarańczy + Regeneracja 4 lvl TASIOŁAJ 2018 - ftpm.forumpolish.com/t4568-tasiolaj-2018#96189 + Świąteczny opłatek
Ostatnio zmieniony przez Yamamoto dnia Pon Maj 28 2018, 19:06, w całości zmieniany 5 razy |
|
Liczba postów : 142
Dołączył/a : 13/01/2016
| Temat: Re: Oszczędności Yamamoto Czw Cze 01 2017, 00:36 | |
| Utracone/Oddane/Sprzedane:-Etamin - Szczegóły:
Gwiezdny sztylet z gwiazdozbioru smoka, który został podarowany właścicielce przez Hydrę. Jest to prosty, smoczy kieł opatrzony drewnianą rękojeścią, zdobioną czerwoną wstążką, na której wyryte są magiczne symbole. Cały sztylet mierzy nie więcej niż 30 cm z rękojeścią. Ostrze ma długość nieco ponad 16 cm. Można by rzec, że w niektórych miejscach ostrze jest postrzępione i uszkodzone, jednak zadaje tak samo śmiertelne rany jak zwykły sztylet. Ostrze sztyletu jest spłaszczone, białe i przypomina kość. Nie jest to ząb smoka, ani pazur ani nic podobnego - sztylet jedynie wyglądem przypomina kieł, nic poza tym. Zadaje takie same obrażenia jak każda inna broń.
-Złoty klucz - Virgo -Srebrne klucze - Vulpecula, Hydra, Hydrus |
|