I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Ogólny temat dla propozycji, które nie potrzebują wielkiej debaty, a które zastanawiają graczy.
Zacznę od drobnej i malutkiej sugestii. Może by tak umieścić w polach profilu umiejętności? Bo jeśli mg powinien zwracać na to uwagę (a gracz nie powinien zapominać co ma) to łatwiej będzie patrzeć pod avek prowadząć misję niż szukać kp - zwłaszcza, że nie każdy jeszcze daje odnośnik do swej kp choć powinien. Ot, byłoby to ułatwienie dla mg by potem gracz nie miał pretensji o to, że ma lepszą wytrzymałość, więc powinien mniej oberwać, a dostało mu się tak samo jak reszcie.
Autor
Wiadomość
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Propozycje/Pomysły/Sugestie Pon Maj 16 2016, 22:17
No to odpisujem! Po kolei. -Ogłoszenia, lista arców i misji - ogłoszenia czasem po prostu nie ma nic nowego do dodania. Co do listy arców i misji, miały mówić jakie są obecnie trwające arci oraz na jakie misje są zapisy. W te dwa biję się w pierś. Miałem się tym zająć, ale mam też trochę innych obowiązków i one lekko odciągają. -Notka fabularna - w sumie chyba spoko pomysłem byłoby dawanie takich notek wraz ze zmianą daty. No bo czemu nie. -misje trwające nie-wiadomo-ile - a więc tak. O ile się nie mylę, gdzieś była kiedyś rozpiska, by misja łatwa to max półtorej miesiąca, średnia 3, trudna 4,5, a bt 6. Tak by w ciągu roku dało się zarobić tyle i tyle PD. Obecnie jest od groma misji, które są trudniejsze, ergo trwają dłużej. To nie może wszak działać na zasadzie "weźcie BT misje, pójdźcie do tawerny. Macie 5 postów na sklepanie typa". Do tego, jeśli gracz i MG mają po 3 dni na odpis, do wychodzi na to, że jedna tura może trwać i z 6 dni, ergo w ciągu miesiąca mamy pięć tur. Idąc też dalej, stworzyłem ostatnio dwie OT misje. Dlaczego? Na prośbę jednej MG i graczy. Żaden problem. A co z tymi graczami na fabule? Chyba na niej widzę z 2 graczy, z tej 7, co się do mnie zapisała. Przy czym tam tempo odpisów też jest szalone (Sam i Never). Problem z terminowością MG to inny problem, który też należy załatwić. -Jeśli komuś przeszkadza, że KP masz od wczoraj, to raczej jest to jego problem, bo jeśli ktoś nowy widzi problem, to jest już to bardzo zły znak. -Bilokacja... nie jestem jej zwolennikiem. Acz od bilokacji są też eventy i misje offtopowe. Polecam. -Mistrzowie gildii - jestem tutaj z całym serduszkiem. Mam już pewien pomysł na to, ale o tym rozpocznę pewnie wkrótce w CD dyskusję.
To chyba... na tyle.
Ezra Al Sorna
Liczba postów : 662
Dołączył/a : 22/11/2015
Temat: Re: Propozycje/Pomysły/Sugestie Nie Paź 23 2016, 20:33
No to taka mała propozycja...
Trochę nie rozumiem, po co na forum trzeba czekać kilka dni w świecie rzeczywistym po wykupieniu zaklęcia żeby móc je używać. Jak dla mnie nie ma to żadnego sensu, lepiej wprowadzić inną zasadę. Wystarczy napisać, że nie można używać świeżo zakupionego spella na aktywnej misji/evencie/walce, żeby ktoś nagle z takim nie wyskoczył chociaż zaczynał ją bez niego. Co wy na to?
Ogólnie sam zamysł jest spoko, ale zwróćmy uwagę na to, że tego zaklęcia postać się kiedyś musiała nauczyć. Poza ewentualną redukcją czasu na 1/2/3/4/5/6 dni nie widzę innych zmian. Tym bardziej, że jest to czas na fabułę, czas na rozmowy fabularne. A to jest fajne. I wtedy przypadek jednego spella to nic wielkiego, ale weźmy takiego Bjorna i jego 383 PD. Wydanie tego na zaklęcia sprawiłoby, że w ciągu jednego dnia nagle byłby zupełnie inną postacią. A tych zaklęć nauczyłby się w mgnieniu oka. Wiadomo, dla Alezji zrobi wszystko, ale no. Więc sam czas oczekiwania jest spoko. Zresztą na igrzyskach był taki fajny system, że to się przekładało na dni fabularne (więc nauka spella trwająca 3 dni pierwszego dnia, to dopiero 4 mógł z niego korzystać). Więc nie wiem, czy jest w tym jakiś większy sens by to zmieniać dla wszystkich. Może dla części. I jednego spella. Ale tak? Wątpię.
Nie ma pisania epopei na posty. Jeśli chcecie MG od oceniania treningu spella to proponuję by to MG ocenił, czy spell się nauczył czy nie, biorąc pod uwagę jego rangę. Naprawdę, pisanie jednego posta z nauką to to nie to. Bo ktoś to musi przeczytać. A nie zawsze się chce.
Wystarczy zmienić z dni realnych na fabularne i już - nie będzie trzeba bez sensu siedzieć bez PBF-a (ja np. jestem uzależniony i bym zdechł :/ ), a jednocześnie nikt nagle nowego spella się na fabule nie wyuczy...
Trochę nie rozumiem, po co na forum trzeba czekać kilka dni w świecie rzeczywistym po wykupieniu zaklęcia żeby móc je używać. Jak dla mnie nie ma to żadnego sensu, lepiej wprowadzić inną zasadę. Wystarczy napisać, że nie można używać świeżo zakupionego spella na aktywnej misji/evencie/walce, żeby ktoś nagle z takim nie wyskoczył chociaż zaczynał ją bez niego. Co wy na to?"
Ponawiam temat.
Ogółem rozumiem punkt widzenia mający zapobiec nagłemu zboostowaniu postaci, ale... ALE.
"Ogólnie sam zamysł jest spoko, ale zwróćmy uwagę na to, że tego zaklęcia postać się kiedyś musiała nauczyć. Poza ewentualną redukcją czasu na 1/2/3/4/5/6 dni nie widzę innych zmian. Tym bardziej, że jest to czas na fabułę, czas na rozmowy fabularne. A to jest fajne. "
Nie kiedy trzeba czekać 3 tygodnie na sam akcept, a potem kolejny tydzień na możliwość użycia spella, bo MG nie ma czasu. Nie chodzi mi tutaj o wytykanie kogokolwiek palcami, sam nie jestem tutaj bez winy, bo mam życie irl, więc nie zawsze mam czas na ogarnięcie zaklęć. Ale czym innym jest czekanie tydzień po akcepcie, a czym innym czekanie 3 tyg na sam akcept. Zwłaszcza, kiedy zaklęcie które ktoś chce wykupić jest wrzucane np. z prostym PWM, którego nawet nie wykupuje się tym razem, ale za to trzeba czekać na wspólny akcept. I co z tego, że zaklęcie dostało akcept ponad 7 dni temu, a ty czekałeś tydzień na akceptację PWM. Czekaj kolejny. A potem dziw się że ludzie narzekają na to, że wszystko na forum się wlecze.
Moja propozycja? Rozpatrujmy osobno każde zaklęcie. Skoro jakieś zaklęcie zostało zaakceptowane (czyt. MG uznał że może przejść), ale w toku sprawdzania są też inne zaklęcia, to pozwólmy graczom je wykupywać i tyle. Bo de facto i tak mają już akcept, prawda? Więc po co czekać na resztę? Żeby sztucznie wydłużyć czas? Skoro wrzucamy na raz kilka spelli, to czy dla MG naprawdę będzie tak ciężkie napisanie"Zaklęcie XXX - akcept; Zaklęcie YYY - do poprawy"?
Ale kto ci nie pozwala?xddd Każde zaklęcie jest omawiane i akceptowane oddzielnie, nawet jeśli wrzucane po kilka na raz. Nikt ci(Chyba) nie pisze "1. Akcept, ale czekaj sprawdzę jeszcze 2. Popraw to, to i tamto"
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.