I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
+ 5.000 na start + 500 od Akiko za fabułe [LINK] + 8 000 za misje [LINK] - 2 000 za przeróbkę Czarnej Wskazówki [LINK] + 4.000 za kalendarz adwentowy [LINK] + 10.000 za świąteczne bingo + 50.000 za jeżozwierzoliki LINK + 4.500 za sanktuarium LINK + 10.000 za Farmę Stefana LINK
Ekwipunek:
Czarna wskazówka
Spoiler:
"wygląda jak dłuższa wskazówka od zegara o długości 50 cm. Zdaje się być ostra jak przeciętny nóż, czy miecz, a i znacznie wytrzymalsza. Zwykłe materiały nie mogą jej zniszczyć. Poza tym swobodny kontakt z nią skutkuje rozcięciem, więc lepiej nie chwytać jej gołą ręką. Do tego bije od niej dziwna energia, którą odczuwa tylko osoba trzymająca ją bezpośrednio." Wygląd po lekkiej przeróbce: "Skórzana, ciemna pochwa ze skórzanym pasem, dopasowana do mieszczącego się wewnątrz ostrza. Rękojeść nie była długa, dopasowana bardziej do dzierżenia wskazówki jedną ręką niż dwoma."
Wtorek
Spoiler:
Czarny łuk wykonany z nieznanego materiału, długi na 90cm. Siła naciągu i cała reszta łącznie z budową przypomina łuk refleksyjny. Jest prawie niezniszczalny - tylko ogień może go spalić. Podczas naciągania cięciwy sam tworzy strzałę. Po jej wypuszczeniu tuż za nią tworzy się kolejna, tym samym podwajając obrażenia. - w ludzkiej postaci nosi łuk na plecach. Zawsze, chyba że pole w profilu wskazuje inaczej
Śnieżne Dzwonki
Spoiler:
Są to trzy świąteczne dzwoneczki przyczepione do siebie czerwoną wstążką. Abri może zadzwonić jednym dzwonkiem by wywołać delikatny opad śniegu o promieniu 5 metrów wokół siebie, dwoma wywołuje tradycyjny opad płatków śniegu, a trzema intensywny. Śnieg ten znika przy kontakcie z gruntem jednakże może osadzać się na przedmiotach lub ubraniach. Śnieg pada tak długo jak dzwonią dzwonki.
Bubu
Spoiler:
ptak, który siedzi dumnie na ramieniu i z pogardą spogląda na świat. Strzelił focha i nie ma zamiaru się do kogokolwiek odzywać. Otwiera dziób tylko po to, żeby coś zjeść.
Halloweenowy Koszyk Cukierkowy
Spoiler:
Z zewnątrz wygląda jak zwykły koszyk piknikowy, posiada jednak dość interesującą właściwość. Otóż każdego dnia, użytkownik wyciągnąć z niego może sporą ilość magicznych cukierków i słodyczy. Cukierki te z łatwością nasycą głód nawet dwóch osób, dostarczając im również wszystkie niezbędne substancje odżywcze. Można użyć raz dziennie, do tego maksymalnie można używać przez 3 dni pod rząd, potem 2 dni przerwy. W dowolnym momencie można też z koszyka wyjąć zwykłe cukierki, jednak nie wystarczą one do zaspokojenia potrzeb żywieniowych, a co najwyżej do osłody życia. - Koszyk dodatkowo natchniony jest magią Abri w postaci półkrólika (półkrólik = Abri + królicze uszy + króliczy ogon). Kiedy Abri przyjmuje tę postać, koszyk trzyma w ręce.
Kociołek Czarownicy
Spoiler:
Bul, bul, bul, kociołek czarownicy. Jest to magiczny kociołek, który posiadacz może przywołać do siebie na zawołanie. W ów kociołku można gotować różne rzeczy, oraz przyrządzać różne specyfiki. Przy używaniu tego kociołka, wszystkie leki/trucizny/antidota/inne stają się silniejsze o 0,5 rangi. W kociołku zawsze jest trochę wody i zawsze można wytworzyć pod nim niewielki płomień, który niczego nie podpali, jednak umożliwi gotowanie.
"Sztuczne" rogi
Spoiler:
W przeciwieństwie do Kocich uszu, rogi można zakładać i zdejmować w dowolnej chwili. Swoją obecność manifestują w postaci bransoletki na nadgarstku posiadacza. Wystarczy przesłać pomijalnie małą ilość MM na bransoletkę, i na głowie śmiałka pojawia się para rogów, dowolnego kształtu. Kolejne przelanie impulsu MM usunie rogi. - Abri nosi bransoletkę na lewym nadgarstku
Srebrny Słowik
Spoiler:
dokładniej to naszyjnik, w który można wsadzić dwa zdjęcia. Na wieczku ma on wygrawerowanego słowika. Nieważne czy zostałby skradziony, czy zgubiony, zawsze wróci do białowłosej. Aktualnie w jego zdjęciu znajduje się jedno jej zdjęcie oraz jedno zdjęcie Kyoumy.
Wielki, Pluszowy Kudłatek
Spoiler:
Pluszowy kudłatek jest wielkości człowieka i mocno przytulony wydaje z siebie donośne "Hau!"
1*Cukierek Ananasowy - przedmiot jednorazowego użytku. Po zjedzeniu leczy natychmiastowo rany rangi D i D+, zjedzenie większej ilości na raz może uleczyć poważniejsze rany 2*Cukierek Jabłkowy - przedmiot jednorazowego użytku. Po zjedzeniu regeneruje 5 MM. 4*Cukierek Gruszkowy - przedmiot jednorazowego użytku. Zjedzenie go pozwala całkowicie pozbyć się głodu i pragnienia.
Naklejka Klejnotu
Inne: ???(D) - Abri otacza się niewielką osłoną z energii magicznej, która jest w stanie zablokować jedno zaklęcie rangi D/Fizyczny atak o zbliżonej sile, lub osłabić silniejsze zaklęcia/ataki o pół rangi w dół. Osłonka utrzymuje się tak długo, jak długo nie zostanie zniszczona i porusza się razem z Abri.
- Sportowiec na -1 lvlu. Tak więc posiadając 3lvl sportowca, będzie działał jak lvl 2 oraz nigdy nie osiągniesz poziomu 4 - Tańszy, jednorazowy zakup Umiejętności Sportowiec o 50%.
PD: 26 -w tym zdobytych od początku gry 235
Historia
Spoiler:
+ 120 PD na start - 5 PD za zaklęcie rangi D - 10 PD za zaklęcie rangi C - 15 PD za zaklęcie rangi B + 15 PD za misję dla prostego rolnika [MG Finny][LINK] + 9 PD za kalendarz adwentowy [LINK] +1 za biesiadę FT -1 za PWM + 55 za misję dla pustelnika [MG Ejji]LINK -20 PD za zakup umiejętności Zapasy Magiczne lvl 1 -20 PD za zakup umiejętności Kumulacja Energii lvl 1 -20 PD za zakup umiejętności Szermierz lvl 1 +44 PD za misję dla Minstrelu [MG Torashiro] LINK +4 PD za event halloweenowy LINK +70 PD za Kardie - bez linka +20 PD za jeżozwierzoliki LINK -238 PD za paczkę umiejętności (Towarzysz, Zdrajca i Siłacz zablokowane) + 3 PD za fabułę na Górskiej Ścieżce + 14 PD za Farmę Stefana LINK
Ostatnio zmieniony przez Abri dnia Pon Gru 24 2018, 20:47, w całości zmieniany 23 razy
Abri
Liczba postów : 838
Dołączył/a : 24/03/2014
Temat: Re: Abri Sob Gru 05 2015, 22:19
-2 000 za przeróbkę Czarnej Wskazówki
Abri
Liczba postów : 838
Dołączył/a : 24/03/2014
Temat: Re: Abri Sob Sty 02 2016, 18:22
Kalendarz Adwentowy: + 9 PD + 4.000
Abri
Liczba postów : 838
Dołączył/a : 24/03/2014
Temat: Re: Abri Nie Lis 27 2016, 19:27
Halloweenowe zdobycze Abruszki!
10. Halloweenowy Koszyk Cukierkowy
Spoiler:
Z zewnątrz wygląda jak zwykły koszyk piknikowy, posiada jednak dość interesującą właściwość. Otóż każdego dnia, użytkownik wyciągnąć z niego może sporą ilość magicznych cukierków i słodyczy. Cukierki te z łatwością nasycą głód nawet dwóch osób, dostarczając im również wszystkie niezbędne substancje odżywcze. Można użyć raz dziennie, do tego maksymalnie można używać przez 3 dni pod rząd, potem 2 dni przerwy. W dowolnym momencie można też z koszyka wyjąć zwykłe cukierki, jednak nie wystarczą one do zaspokojenia potrzeb żywieniowych, a co najwyżej do osłody życia. - Koszyk dodatkowo natchniony jest magią Abri w postaci półkrólika (półkrólik = Abri + królicze uszy + króliczy ogon). Kiedy Abri przyjmuje tę postać, koszyk trzyma w ręce.
12. Kociołek Czarownicy
Spoiler:
Bul, bul, bul, kociołek czarownicy. Jest to magiczny kociołek, który posiadacz może przywołać do siebie na zawołanie. W ów kociołku można gotować różne rzeczy, oraz przyrządzać różne specyfiki. Przy używaniu tego kociołka, wszystkie leki/trucizny/antidota/inne stają się silniejsze o 0,5 rangi. W kociołku zawsze jest trochę wody i zawsze można wytworzyć pod nim niewielki płomień, który niczego nie podpali, jednak umożliwi gotowanie.
14. "Sztuczne" rogi
Spoiler:
W przeciwieństwie do Kocich uszu, rogi można zakładać i zdejmować w dowolnej chwili. Swoją obecność manifestują w postaci bransoletki na nadgarstku posiadacza. Wystarczy przesłać pomijalnie małą ilość MM na bransoletkę, i na głowie śmiałka pojawia się para rogów, dowolnego kształtu. Kolejne przelanie impulsu MM usunie rogi. - Abri nosi bransoletkę na lewym nadgarstku
Cukierek Truskawkowy - daje po zjedzeniu 2 PD Cukierek Poziomkowy - daje po zjedzeniu 2 MM, co drugi zjedzony daje dodatkowe 1MM. Cukierek Ananasowy - przedmiot jednorazowego użytku. Po zjedzeniu leczy natychmiastowo rany rangi D i D+, zjedzenie większej ilości na raz może uleczyć poważniejsze rany. Cukierek Jabłkowy - przedmiot jednorazowego użytku. Po zjedzeniu regeneruje 5 MM. Cukierek Gruszkowy - przedmiot jednorazowego użytku. Zjedzenie go pozwala całkowicie pozbyć się głodu i pragnienia.
Abri
Liczba postów : 838
Dołączył/a : 24/03/2014
Temat: Re: Abri Pon Gru 26 2016, 02:21
Świątecznie!
10.000 klejnotów za bingo
Wtorek - Czarny łuk wykonany z nieznanego materiału, długi na 90cm. Siła naciągu i cała reszta łącznie z budową przypomina łuk refleksyjny. Jest prawie niezniszczalny - tylko ogień może go spalić. Podczas naciągania cięciwy sam tworzy strzałę. Po jej wypuszczeniu tuż za nią tworzy się kolejna, tym samym podwajając obrażenia.
Śnieżne Dzwonki - są to trzy świąteczne dzwoneczki przyczepione do siebie czerwoną wstążką. Abri może zadzwonić jednym dzwonkiem by wywołać delikatny opad śniegu o promieniu 5 metrów wokół siebie, dwoma wywołuje tradycyjny opad płatków śniegu, a trzema intensywny. Śnieg ten znika przy kontakcie z gruntem jednakże może osadzać się na przedmiotach lub ubraniach. Śnieg pada tak długo jak dzwonią dzwonki.
Abri
Liczba postów : 838
Dołączył/a : 24/03/2014
Temat: Re: Abri Pon Lut 27 2017, 14:31
No to po Kardii 70 PD do kupy...ale posprzątam później, bo mi sie nie chce teraz ^^
Abri
Liczba postów : 838
Dołączył/a : 24/03/2014
Temat: Re: Abri Sro Mar 08 2017, 17:35
Za znalezienie jeżozwierzolików: PD: 20 Klejnoty: 50.000
*zbiera wszystko do kupy* Przydałby mi sie jakiś bankier...
Abri
Liczba postów : 838
Dołączył/a : 24/03/2014
Temat: Re: Abri Nie Cze 04 2017, 23:36
Abri idzie na zakupy!
Wybiera sobie paczuszkę umiejętności, bo ma spore zaległości. Jakoś sobie dziewczyna musi radzić bez Kyoumy!
1,2,3 lvl Druida + 1,2,3 lvl Łucznika + 2,3 lvl Zapasów Magicznych = 340PD - 30%= 238 PD Zablokowane Towarzysz, Zdrajca i Siłacz jeśli się nie mylę I to mi daje całe 230 MM i zostaje 9 PD...
Tak przynajmniej myślę...
P.s cholera, Abri bedzie teraz op xD
Abri
Liczba postów : 838
Dołączył/a : 24/03/2014
Temat: Re: Abri Sro Kwi 25 2018, 08:41
Po powrocie z urlopu gromadze do kupy co jest do zgromadzenia, na razie tylko tutaj w tym poście bo mam kruca bomba mało casu, żeby se edytować pierwszego posta... Tasiołaj: Srebrny Słowik - dokładniej to naszyjnik, w który można wsadzić dwa zdjęcia. Na wieczku ma on wygrawerowanego słowika. Nieważne czy zostałby skradziony, czy zgubiony, zawsze wróci do białowłosej. Aktualnie w jego zdjęciu znajduje się jedno jej zdjęcie oraz jedno zdjęcie Kyoumy.
Sanktuarium: 4.200 klejnotów, Naklejka Klejnotu ???(D) - Abri otacza się niewielką osłoną z energii magicznej, która jest w stanie zablokować jedno zaklęcie rangi D/Fizyczny atak o zbliżonej sile, lub osłabić silniejsze zaklęcia/ataki o pół rangi w dół. Osłonka utrzymuje się tak długo, jak długo nie zostanie zniszczona i porusza się razem z Abri. + Sportowiec na -1 lvlu. Tak więc posiadając 3lvl sportowca, będzie działał jak lvl 2 oraz nigdy nie osiągniesz poziomu 4
Górska Ścieżka - 3 pd
Świąteczna bitwa na śnieżki Ejjiego: - Wielki, Pluszowy Kudłatek - Pluszowy kudłatek jest wielkości człowieka i mocno przytulony wydaje z siebie donośne "Hau!"
Chyba wszystko...
Abri
Liczba postów : 838
Dołączył/a : 24/03/2014
Temat: Re: Abri Pon Gru 24 2018, 20:47
Stara jak świat misja na farmie Stefana, a której wyników tutaj nie wrzuciłam:
Abri - 14 PD, Tańszy, jednorazowy zakup Umiejętności Sportowiec o 50%. Nagroda dodatkowa: 10. 000 klejnotów
oraz nowe poznane magiczne zwierzę: Monstrualny Konik Polny(B) - wygląda dokładnie tak samo jak normalny konik polny, jednak z paroma istotnymi różnicami. Po pierwsze posiada 4 i pół metra długości i 2 metry wysokości. Po drugie większość ciała wykluczając odwłok oraz przednie odnóża są pokryte twardą, niczym utwardzona skóra, chityną. Bardzo dobrze chroni przed otarciami i obuchowymi obrażeniami, jednak źle znosi pchnięcie i cięcia ostrymi przedmiotami. Po trzecie potrafi skakać na wysokość do 30 m i potrafi użyć swoich skrzydeł do przelecenia dystansu do 5 metrów samodzielnie lub zwiększenia dystansu skoku o 50%. Po czwarte ma bardzo wrażliwy słuch na poziomie co najmniej kocich uszu lvl.3 jednak wszelkie inne zmysły są dość słabe. Czujki pełnią rolę poznawania smaków i odczuwalnego dotyku. Jest na tyle duże, że dałoby radę na nim jeździć jednak wtedy dystans skoków zmniejsza się nawet do połowy w zależności od obciążenia. Po czwarte i ostatnie potrafi wspinać się po pionowych powierzchniach tak długo jak nie są one mokre i skrajnie gładkie. Dodatkowo warto wspomnieć, że jeśli chodzi o sam chód lub bieg jest on wyjątkowo wolny. Maksymalnie z prędkością cwału konia.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.