Liczba postów : 549
Dołączył/a : 21/06/2013
| Temat: Skrzynka Raekwona Nie Lip 14 2013, 20:15 | |
| - $$$:
10500 diamentów. +20k (klik)+1k tytuł "Majstra Ember (odbierane każdego 11 dnia m-ca)+9k Misja+15k Misja+31k odbiór pieniędzy za "Majstra Ember" +15k Misja+60k Misja-4k zakup shurikenów +80k misja+45k misja+35k misja-134k Zakupy+25k Misja+10k odbiór pieniędzy za "Majstra Ember" (11.08.17r) -200k - 20 losów na loterii +5k Wymiana za dodatkowego Czeladnika (Loteria)-50 klejnotów - wydatki fabularne +20k Fabuła+16,5k Misja-50k Wydatki fabularne= 10600
- PD:
+3 Misja+20 zwrot za zmianę w kosztach zaklęć+4 za event TLMD+14 PD misja+8 PD Misja-20 PD za nowe zaklęcia -6 PD za nowe zaklęcia i PWM -20 PD za nową umiejętność "Wytrzymałość" +10 PD Misja+13 PD Event Fortuny+15 PD Misja+65 PD Misja-60 PD na umiętność "Ninja" (lv. I i II) -15 PD za ulepszenie zaklęcia z rangi C na B -30 PD za przemianę na 30 MM +80 PD misja-80 PD (Inteligencja poz. II + Wytzrymałość poz. II) +50 PD misja-50 PD za przemianę na 50 MM +70PD Kardia-60 PD (Ninja poz. III) -20 PD (C3 (B)) +60 PD misja-60 PD (Inteligencja poz. III) +40 PD Misja+4PD Loteria+1PD Wymiana za dodatkowego Czeladnika (Loteria)+20 PD Fabuła-60 PD (Wytrzymałość poz. III) +29 PD (28+1(Czeladnik)) Event-25 PD (PWM Leftovers + BOOM!) -5 PD (Mini Bomb (D)) +21 PD Misja (+Czeladnik)+120 PD ( Usunięcie 'Inteligencji') -60 PD (Analityk I+II) -60 PD (Kontrola Przepływu Magii I+II) -5 PD (Invisible Explosion (D)) -20 PD (Medytacja I) +21 PD Fabuła +Czeladnik=22 PD Nagrody za walki:Nagrody fabularne:- Oko Aratara:
Oko Aratara: Wygląd: Niewielkich rozmiarów ozdoba, która przypomina trochę trójkąt, w którego wierzchołkach znajdują się malutkie łezki. Można o nie zahaczyć łańcuszek bądź używać jako kolczyka. Ich wysokość to jakieś 5 cm. Istnieje wiele Oczu, choć każde z nich przypomina zwyczajną, brązową ozdobę. Działanie: Oko Aratara objawia przed używającą go osobą poziom danej istoty żywej. Koszt to 5MM od osoby, przy szczegółowym poziomie lub 5MM na post, dla jakiejś grupy, przy ogólnym poziomie. Szczegóły u Torashiro.
- Bohater Magnolii:
Za walkę w Magnolii i pozbycie się problemów, jest znany na terenie Fiore. Dodatkowo, otrzymuje większe wynagrodzenie za misje (klejnotów) o 20% (kumuluje się z innymi boostami do wypłaty), jeśli misja miała miejsce na terenie Wschodniego Fiore (Magnolia, Wschodni Las, Oshibana, Onibus, Clover, Inne tereny). Jakby pojawiło się tam nowe miejsce, to w nim też.
- Buława z Ember:
Buława naszpikowana kolcami i sznurkami długości kilku centymetrów, z których odchodzą bardzo ostre haczyki (pięć takich). Inne:- 100h zabiegów dla 2 osób w SPA - Białe Koło:
Mapa świata: Wygląd: Biały okrąg o grubości 5cm, mieszczący się w dłoni. Działanie: Po przelaniu mocy magicznej (10MM) odpali się mapa. Pożera niewiele many, więc czasem bardziej opłaca się jej nie wyłączać niż, odpalać ponownie (1MM za turę, nie wyłącza umiejki Medytacja). Pokazuje aktualną lokalizację posiadacza. Przekręcenie pokrętła powoduje oddalenie lub przybliżenie obrazu. Od skali 1:20000 do skali 1: 10000000.
- Plastikowa słomka:
Magiczny namiot: Wygląd: Mała plastikowa rurka, dziurawa w środku. Wygląda trochę jak słomka, ale jest szara, metaliczna i cięższa. Działanie: Po dmuchnięciu w rurkę pojawia się rozstawiony namiot. Ocieplany w środku i z funkcją maskowania. Pakowany poprzez ponowne wciągnięcie (obie akcje zajmują pełen post).
- Kryształ (x2):
Kryształy:Wygląd: Dwie małe lacrymy, wielkości typowej zapalniczki. Działanie: Pomieszczą niewielkie ilości energii magicznej (50MM). Można je ładować i rozładowywać póki nie pękną. Pękają po oddaniu graczowi 150MM. Obecny stan naładowania/rozładowania: #1 - Naładowane: 50MM Ilość rozładowań: 1/3 ( 1/3) #2 - Naładowane: 50MM Ilość rozładowań: 0/3
- Ehmet:
Niewielka ludzka figurka z brązowej, plastycznej masy. Każdy człowiek którego włos znajdzie się w lalce, będzie do niej podłączony. Rzecz jasna człowiek ten, musi wyrazić na to zgodę. Osoba obsługująca przedmiot nie może być do niego podłączona. Sterująca osoba musi natomiast skropić lalkę własną krwią, by aktywować jej magiczne właściwości. Figurka działa wtedy przez następne 10 postów i nie da się jej wyłączyć. Dzięki lalce użytkownik może: - Przekazać MM. MM przekazane lalce jest następne dzielone po równo między podłączonych do niej ludzi. - Wzmocnić lalkę własną krwią. Im więcej krwi przekaże, tym więcej ran wyleczy sojusznikom - Wzmocnić lalkę własnymi siłami. Im więcej energii wyssie z niego lalka, tym więcej odzyskają jej sojusznicy. - Zmienić kolor lalki. Kolor brązowy jest tzw. kolorem neutralnym, który nic nie robi. Istnieją jednak cztery dodatkowe kolory. Zmienić kolor można tylko raz na aktywację (10 postów): - Kolor czerwony, zwiększa siłacza i łamacza kości podłączonych osób o 100%, jednocześnie jednak odbiera im 10MM oraz po 3 postach wszyscy tracą panowanie nad sobą i atakują kogo popadnie. - Kolor czarny, zwiększa wytrzymałość o 100% oraz znacząco zmniejsza tempo męczenia się. W zamian jednak odbiera zdolność poruszania kończynami dolnymi. - Kolor Zielony, zwiększa sprintera i jokera o 100%, w zamian jednak sprawia że krew wypływa z takich osób ekstremalnie szybko i nawet małe zadrapanie, może okazać się śmiertelną raną. - Kolor Niebieski, sprawia że wszystkie zaklęcia kosztują o 33% MM mniej i stają się o 33% silniejsze, w zamian jednak, gdy skończy się działanie figurki lub osoba rzuci 6 zaklęć, traci przytomność.
- Pióro Raijina:
Złote pióro, wielkości człowieka. Samo w sobie wytwarza niewielkie ładunki elektryczne które, przy dłuższym kontakcie z ciałem człowieka powodują narastające odrętwienie, aż w końcu może doprowadzi kogoś do paraliżu. Jednakże! Pióro to jest najwyższej jakości składnikiem do przedmiotów magicznych. Jako fragment zapłaty za przedmiot magiczny o elektrycznych właściwościach, zmniejsza jego cenę o 33%. Można je również sprzedać za 12.000 klejnotów. Osoby o odpowiednich umiejętnościach mogą wykorzystać pióro do stworzenia przedmiotu magicznego najwyższej jakości.
Nagrody pozafabularne:Magiczny kubek zmieniający wrzątek w herbatę. Czeladnik (loteria) - Specjalny tytuł. Zapewnia +1% klejnotów za misję oraz +5% PD za misję 12x Cukierek - po zjedzeniu przywraca 5MM - 12/12 Loteria- Electwhip:
Skórzany bicz o długości 2 metrów. Ma gumową rączkę, skórzana część po przelaniu w nią 5MM zaświeca się na niebiesko. Obrażenia zadawane włączonym biczem powodują dodatkowo niewielkie odrętwienia i lekkie odparzenia w miejscu uderzenia. Włączony bicz wyłącza się po 3 postach. - Striker:
Przypomina miniaturowe działo(wielkości pistoletu) posiadające rękojeść. Po przelaniu weń 10MM wystrzeliwuje na dystans 5 metrów mały niebieski piorun kulisty który razi cel, podrażniając skórę i wywołując niewielkie odrętwienie ciała. Pocisk jest bardzo szybki.
|
|