I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Na wzgórzu w pobliżu miasta wznosi się dość nierzucający się sklep magiczny. Cały budynek jest postawiony z cegieł pomalowanych na biało. W środku zaś jest... normalnie. Jakieś klucze, książki i inne duperele. A za ladą sprzedawca dość łasy na pieniążki...
Autor
Wiadomość
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Sklep Magiczny Czw Lis 17 2016, 18:43
MG:
Mężczyzna słuchał uważnie słów wiedźmy i westchnął. -Przepraszam na moment. - powiedział, po czym poszedł na moment na zaplecze, a po chwili... wyszedł z małą książką. Przypominała takie reklamówki, co wciskają ludziom do skrzynek, by widzieli jakie są nowe promocje w pobliskim, tanim supermarkecie. I... wręczył ją Minervie. Tak. Wiedźma dostała całą gazetkę mioteł do przejrzenia. Po chwili dodał -Sam rozmiar przedmiotu nie ma aż takiego znaczenia. - mówiąc to, wyjął czarną kulkę. Która jakby była ze szkła, a w środku miała czarny, gęsty dym -Po połknięciu, na twoim ciele pojawi się symbol. Możesz go wybrać. A także jego miejsce. Radzę jednak być z nim ostrożny. Bo z niego pojawi się owy przedmiot. Wybierasz jaki chcesz i "wychodzi" z tego znaku. Proponuję okolice ręki lub nadgarstka. Całe 30.000 . - następnie spojrzał na taką kuszę i westchnął ponownie. -Z kuszą w cenie się nie zmieścimy. Jaki masz maksymalny budżet? I jaką miotłę wybrałaś?
Gazetka, strona 1:
Nazwa: Yearli x799 Koszt: 20.000 Specyfikacja: Porusza się z prędkością przeciętnego człowieka za jedyne 5 MM na turę. Uciągnie za to do trzech osób. Specjalne zdolności: Za 5 MM wymiecie cały kurz z domu
Nazwa: Yearli x800 Koszt: 35.000 Specyfikacja: Utrzyma dwie osoby, drewno wzmocnione gumą antypoślizgową. Porusza się z prędkością sprintera 1, koszt lotu to 5 MM Specjalne zdolności: Miotła automatycznie wyhamowuje, gdyby miała w coś uderzyć, chroniąc właściciela. Dodatkowo posiada poduszki powietrzne
Nazwa: Yearli x801 Koszt: 50.000 Specyfikacja: Miotła jednoosobowa + bagaż. Dodatkowo porusza się z prędkością sprinter 1, a koszt lotu to tylko 7 MM. Specjalne zdolności: Za dodatkowy koszt 8 MM potrafi przyśpieszyć pokonując odcinek 10 metrów w ułamku sekundy
Nazwa: Yearli x802 Koszt: 75.000 Specyfikacja: Miotła na dwie osoby. Sprinter 2 prędkość i tylko 10 mm koszt lotu. Dodatkowo strasznie zwrotna bestia. Specjalne zdolności: Po 3 turach nieustannego lotu, koszt lotu tanieje do 5 MM/post
Nazwa: Minseia Koszt: 80.000 Specyfikacja: Miotła półtorejosobowa, osiągająca prędkość Sprinter 2 za 10 MM Specjalne zdolności: Wygrawerowane imię i nazwisko prezydenta Minstrelu, Cardila Boatbuildera, za dodatkowe 5 MM jest w stanie przyśpieszyć o 50%, ale tylko raz na 2 posty
Nazwa: Dzwoneczek Koszt: 10.000 Specyfikacja: Prędkość normalnego człowieka, miotła jednoosobowa, 5 MM/post Specjalne zdolności: Za 3 MM "zanuci" kołysankę
Nazwa: Paingarakh Koszt: 150.000 Specyfikacja: 15 MM/post i sprinter 3? TAK! TO MOŻLIWE! Weź kumpla i lećcie z nim przez przestworza! Specjalne zdolności: Za 5 MM wytwarza tarczę, która chroni przed słabymi pociskami (do rangi D, jeden atak niszczy tarczę, tarcza raz na post) oraz przeszkodami w powietrzu jak owady, naturalne ptaki, wiatr czy turbulencje.
Minerva
Liczba postów : 251
Dołączył/a : 01/01/2015
Temat: Re: Sklep Magiczny Czw Lis 17 2016, 18:55
Przyjęła ulotkę, po czym zaciekawiona zaczęła przeglądać ofertę, która była całkiem spora. Przeleciała wzrokiem po miotłach po czym zatrzymała wzrok na Paingarakh przeklinając w myślach jej cenę. Reszta była albo zbyt słaba jak dla Minervy albo zbyt droga w kosztach. Jednak była jedna, na którą mogła się skusić. - Poproszę Yearli x801. To będzie 80k... Razem zostanie jakieś 40k na kuszę.Chyba, że odpuszczę sobie schowek, wtedy 70k. Tak też 70k to taka górna, bardzo górna granica. Swoją drogą, znalazłyby się podobne spinki, tylko tańsze? Nie koniecznie muszą robić mnie niewidzialną, ale jakimś ciekawym efektem bym nie pogardziła, chociaż wolałabym coś bliżej tej mojej. I schowek, bo jednak 30k to całkiem sporo... - stwierdziła kalkulując szybko koszta. No miotła być musiała. Kusza też. Bo kusze są fajne i mają większy zasięg niż miecz. Spinka zaś byłą mocno opcjonalna
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Sklep Magiczny Sob Lis 19 2016, 19:54
MG:
Mężczyzna podrapał się po brodzi i spod lady wyjął prostą spinkę, w sumie taką nijaką. -Jednosekundowa niewidzialność za przelanie do niej 5 MM. Nie należy nadużywać, bo może przestać działać (po użyciu 2 razy na post nie działczy już). Dodatkowo kosztuje tylko 5.000 i mogę ją zintegrować, by pasowała do wyglądu i znikała wraz z miotłą i tym, co nią transportujesz. - skomentował dość spokojnie i pstryknął palcami. No i pojawiła się ładna miotła z wygrawerowanym "Yearli x801", ale za nią... przyleciała też inna miotła, która... zaczęła się łasić do Minervy. Tak dosłownie. Taka jakby ożywiona miotła. -Chyba cię polubiła. Szkoda, że nikt nie chce jej kupić. - powiedział klepiąc miotłę po... trzonku... Tak czy inaczej spoglądał na kuszę i stwierdził co następuje -Stworzenie kuszy z takimi właściwościami jest strasznie czasochłonne. No i kosztowne. Prędzej proponuję kupno samej kuszy, która za 3 MM potrafi się sama naciągnąć i do tego kołczan na bełty, z którego by pobierała amunicję. Zasięg 50 metrów, bo niestety, chcesz niewielką i niewiele ważącą kuszę. Wtedy zmieścimy się w 30.000 , a za pozostałe 5.000 możemy dodać odpowiednie strzały. Na dłuższą metę jest to kosztowne rozwiązanie, ale zmieścimy się w funduszach. Później można zainwestować w ulepszenie kuszy. - zaproponował mężczyzna po dłuższym rozważaniu sytuacji. Bo w sumie to klientka. A wiadomo, zadowolony klient to częstszy klient. A tak to jeszcze niejako przykuwa ją do siebie towarem, w który musi się zaopatrzyć. Brzmi jak byznes. I to bardzo lukratywny. Nic tylko korzystać i zbijać kokose na wiedźmach. No i tak, ta druga miotła nadal się łasiła do Minervy.
Ryudogon
Liczba postów : 531
Dołączył/a : 22/08/2013
Temat: Re: Sklep Magiczny Sob Lis 19 2016, 23:53
Ryu wszedł do sklepu magicznego oglądając się dookoła, niezbyt często robił tutaj zakupy. Do paska miał przypiętą jak zwykle laleczkę, która została mu po Miyu. W sumie miał tutaj tylko jeden cel, chciał kupić tylko jedną rzecz bo w sumie na nic więcej nie było go stać, ale to już inna historia, tym bardziej że teraz wisi sporo hajsu w banku, ale to się odpracuje jak zwykle, w końcu nie raz się robiło misje czy tam ewentualnie osiem. - Dzień dobry, chciałem kupić Sacred Relict - powiedział do sprzedawcy szykując mu potrzebny już hajs.
Minerva
Liczba postów : 251
Dołączył/a : 01/01/2015
Temat: Re: Sklep Magiczny Nie Lis 20 2016, 13:45
Minerva skrzywiła się lekko. Kurczę, ta kusza to nie do końca to, o co jej chodziło. Mocno nie do końca. Ona tutaj musi być terminator na wojnie, a nie. Tymczasem miotła zaciekawila wiedźmę i to nie ta, którą zamierzała kupić. Kurczę... Każda miotła winna mieć swą wiedźmę. Inaczej jest miotłą bezużyteczną! Wysłuchała mężczyzny, po czym spojrzała jeszcze raz na szekle. - Cena nie gra roli. Jeżeli jest droga - dopłacę przy odbiorze. Pan tylko powie, ile. No i chciałabym poznać cenę jeszcze ten uroczej miotły, nim ostatecznie zdecyduję w tej kwestii. - stwierdziła spokojnie i zdecydowanie. Definitywnie wiedziała, co chce jeżeli chodzi o kuszę. A co do czasu... jak dadzą radę przed wojną to spoko. Jak nie - trudno.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Sklep Magiczny Pon Lis 21 2016, 18:23
MG:
Gdy do sklepu wszedł kolejny jegomość, mężczyzna skinął mu głową na powitanie, a następnie spod lady wyjął kilka srebrnych kulek. Jednak nie podał żadnej Ryudogonowi, tylko gestem zaznaczył, że czeka na pieniądze. Następnie zaś spojrzał na Minervę i westchnął: -Podliczmy... Samoładująca się kusza jednoręczna o zasięgu 100 metrów? Dodatkowo koszty amunicji nie są wielkie... Wydaje mi się, że od 300.000 moglibyśmy coś znaleźć. - stwierdził, drapiąc się po brodzie, a następnie spoglądnął na miotłę i powiedział -85.000 , ale jest warta swojej ceny. Półtoraosobowa, prędkość normalnego marszu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Dodatkowo ma własną osobowość, co może być nie lada atutem. Koszty pojawiają się przy osiąganiu większych prędkości. Zainteresowana? - spytał pogodnie Minervę. Chyba cieszył się, że ta kochana miotła znajdzie swoją panią. Bo w sumie to takie poczciwe drewno było. Takie... przyjazne. I lubiąca dawać się głaskać.
Ryudogon
Liczba postów : 531
Dołączył/a : 22/08/2013
Temat: Re: Sklep Magiczny Pon Lis 21 2016, 18:55
Ryu podał sprzedawcy hajsiwo, które było potrzebne i od razu zapłacił to co miał. Jedynie spojrzał na swój nadgarstek gdzie pojawiło się słowo "Idane". Patrząc na niego zasyczał, bardzo dobrze zna pismo, które się pojawiło. W końcu było jego własne... Wiedział już co się święci, cyrograf. Jedynie wziął głęboki oddech i pociągnął nosem. Co w sumie dało mu do poczucia i jedynie spojrzał na dziewczynę obok. - Jebiesz demonem - powiedział od razu, po czym po zakupie od razu poszedł w kierunku drzwi i opuścił sklep.
[z/t]
SR:
Nazwa: Cyrograf Idane Wygląd zapieczętowany: Na nadgarstu lewej ręki pojawia się znamie, jakby wypalone od rozgrzanego metalu, wyglądające jak podpis głoszący "Idane", napisane charakterem pisma Ryudogona Wygląd odpieczętowany: Znamię znika, jego lewa ręka wraca do normalności, natomiast wokół chłopaka pojawia się pergamin z piórem, które lewitują dookoła Ryudogona. Sam pergamin i pióro po zniszczeniu od razu się regenerują. Zdolności: Poziom pierwszy: Demoniczne cechy i zdolności Ryudogona są nieznacznie silniejsze Wymagania: brak Poziom drugi: Demoniczne cechy i zdolności Ryudogona są nieznacznie silniejsze, Pergamin jest w stanie zablokować raz na turę jeden atak o sile C Wymagania: Drapieżca poziom 1 Poziom trzeci: Demoniczne cechy i zdolności Ryudogona są nieznacznie silniejsze, Pergamin jest w stanie zablokować raz na turę jeden atak o sile B. Dodatkowo zapisując osobę na pergaminie (musi zapisać go tak, jak on go zna, czy to imię, czy pseudonim), zaklęcia Ryudogona na tą osobę oddziałującą są o pół rangi silniejsze Wymagania: Szał poziom 2 Poziom czwarty: Demoniczne cechy i zdolności Ryudogona są nieznacznie silniejsze, Pergamin jest w stanie zablokować raz na turę jeden atak o sile A. Dodatkowo zapisując osobę na pergaminie (musi zapisać go tak, jak on go zna, czy to imię, czy pseudonim), zaklęcia Ryudogona na tą osobę oddziałującą są o rangę silniejsze Wymagania: Niszczyciel poziom 3 Poziom piąty: Demoniczne cechy i zdolności Ryudogona są nieznacznie silniejsze, Pergamin jest w stanie zablokować raz na turę jeden atak o sile A. Dodatkowo, w momencie aktywacji Ryu może zawrzeć pakt z wszechświatem i zakrzywić wedle tego paktu rzeczywistość. Oczywiście, wszystko ma swoją cenę, a wartość jego "życzenia" ocenia MG. Jeśli Ryu zdecyduje się spełnić swoją część umowy, musi ją dokończyć w trakcie trwania SR, inaczej sam otrzyma obrażenia rangi S, rozłożone na całym ciele. Jedynym kontraktem bez kosztu to zwiększenie siły zaklęć o rangę. Wymagania: Dowiedzieć się, co się stało z jego siostrą
Minerva
Liczba postów : 251
Dołączył/a : 01/01/2015
Temat: Re: Sklep Magiczny Pon Lis 28 2016, 20:36
Hm Hm Hm. Minervie się troszku śpieszyło. Tak troszku troszku. Pogłaskała miotłę po drewnie z krótkim - Biorę ją. - po czym zaczęła rozważać kwestię kuszy. Kurczę, w 300k się nie zmieści i nawet nie próbowała. To byłoby zbyt niebezpieczne. - Wezmę też kuszę za 30k i te strzały za 5k [20 sztuk w cenie 5k] - to powiedziawszy wysypała 110k na ladę, po czym chwyciła swoje rzeczy i wyszła. Ryu z tego wszystkiego zignorowała, ale słyszała. W sumie co miała mu powiedzieć? Ej, możesz mieć rację? Odprowadziła go jedynie wzrokiem do drzwi, po czym wróciła do swoich rzeczy. No i nadszedł też ten czas, by samej opuścić budynek.
-110k z/t
Rõ Black
Liczba postów : 147
Dołączył/a : 29/06/2013
Temat: Re: Sklep Magiczny Czw Gru 01 2016, 19:28
Zaoferował się, że znajdzie ogień, więc wpierw postanowił ruszyć w miejsce, gdzie najszybciej będzie mógł go dorwać bez proszenia kogokolwiek o pomoc. Black przeszedł przez próg, by niemal natychmiastowo dostrzec za ladą sprzedawcę, który na pewno znajdzie jakieś rozwiązanie magicznej sprawy. Nie chcąc wyjść na idiotę, w drodze poukładał sobie, co ma mówić. Zastanawiał się jednak, czy dostanie to, czego szuka. -Szukam mikstur. Specjalnych...-zaczął, gdy nadeszła jego kolej. Nie śpieszył się, oprócz Blacka i sprzedawcy nie było tutaj nikogo innego. -Małych, ale zabójczych...-sprecyzował, mając na uwadze, że istnieje od groma najróżniejszych eliksirów, miksturek i tym podobnych specyfików. -Konkretnie ognistych. Będzie coś?-skończył, rozglądając się po inwentarzu. Jeżeli znajdzie się coś takiego, to doskonale, a jak nie, to może coś podobnego...
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Sklep Magiczny Czw Gru 01 2016, 20:34
MG:
Mężczyzna przyjął pieniądze od Minervy, a ta po uzyskaniu swoich zakupów opuściła budynek. Ale klienci dalej przychodzili do sklepu. Nawet, jeśli ich zamówienia były... oryginalne. Mężczyzna westchnął i wyjął kilka ulotek, a następnie rozłożył je na stole. -Bliżej, której reklamie jest pan skłonny? - spytał pracodawca wskazując na ulotki. Jedna głosiła "Zaklęcia ognia w spreju i fiolce", druga "Płonąca woda? A może ciepły lód?", a trzecia "Jeśli nie jest ciepłe, nie jest tego warte". Wszystko z fiolkami i miksturkami narysowanymi nań. Najwidoczniej miał wybór. I mógł śmiało dopasować się bardziej do tego, czego oczekuje. No i to były ulotki! Może znajdzie jakąś ciekawą promocję.
Rõ Black
Liczba postów : 147
Dołączył/a : 29/06/2013
Temat: Re: Sklep Magiczny Pią Gru 02 2016, 00:20
Mag Owadów przypatrzył się trzem ulotkom. Wszystkie były w jakimś stopniu związane z jego życzeniem, choć jedna, oczywiście, znacznie bardziej przykuła uwagę Blacka. Spojrzał jeszcze raz na wszystkie trzy papiery. -Pierwsza.-odparł krótko, mając wrażenie, że sprzedawca z pierwszą ulotką trafił idealnie. -Zdecydowanie...-na chuj komu potrzebny Mag Ognia, kiedy można użyć "Zaklęć ognia w fiolce." W sumie dobry pomysł na biznes... Black być może wpadł właśnie na pomysł życia, który przyniesie mu masę forsy i statek pokroju sterowca Grimore Heart na własny użytek. -To ile.-skrzyżował ręce na klatce, spoglądając to na ulotkę, to na sprzedawcę.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Sklep Magiczny Pon Gru 05 2016, 18:23
MG:
Sprzedawca westchnął, otworzył ulotkę i podał ją magowi, by ten sobie z nią zapoznał. A wiadomo, ulotka to ulotka. Trochę informacji i naprawdę sporo towaru. Tym bardziej, że była to magiczna ulotka. Dotykowa. W sumie taka mała książeczka. Z dotykową kartką. Że można było jak na smartfonie przejechać i w dół leciały towary dalej i dalej. Aż się lista nie skończyła. -Tylko potem mi ulotkę oddaj. Zbieram. - mruknął sprzedawca chowając dwie pozostałe ulotki pod ladę, a następnie udając się na zaplecze po kartonowe pudło, z którego... wyjmował kolejne ulotki i zaczął je układać za ladą i w gablotkach. Cóż, nowy sprzedawca, nowe porządki.
Zaklęcia ognia w spreju i fiolce:
Przy pomocy najnowszych sztuk magicznych i wiedzy alchemicznej, produkty AlchFire TechCorp stanowią idealne rozwiązanie, by każdy poczuł w sobie maga ognia. Ze względu na poziom skomplikowania oraz siłę, postanowiliśmy podzielić je na 7 poziomów, zgodnie z opiniami doradzającym nam Magom Ognia. Po produkty z poziomu 6 i 7 prosimy kontaktować się bezpośrednio z naszym działem sprzedaży. Wszystkie produkty znakowane imieniem Sybilli Al'khar!
Poziom pierwszy - od zera do... jednej setnej bohatera! - 10.000 /sztukę Produkty z tej serii charakteryzują się całkowitymi podstawowymi zadaniami, jakie może spełniać mag ognia! Od rozpalania ognia i podnoszenia temperatury po bardziej zaawansowane sztuczki, wciąż operując na prymitywnym poziomie energii!
Nazwa: Zapalniczka Opis efektów: - prosty sprej, posiadający 100 ml magicznej cieczy. Przy jego pomocy można wytworzyć ogień taki, jak od zapalniczki! A ilość substancji starczy na 2h nieustannego płomienia (100 postów)!
Nazwa: Ogniste ciało -TYLKO DLA MAGÓW! Opis efektów: - Jednorazowego użytku fiolka. Po spożyciu, w przeciągu dwóch minut od wypicia (5 postów), jeśli mielibyście zostać potężnie zranieni (obrażenia śmiertelne/rangi B wzwyć/inne to decyzja MG), zamienicie swoje ciało w ogień, unikając ran! Niestety, tylko magowie mogą z tego korzystać, bo specyfik ten za swój efekt pobiera trochę energii przez czas trwania (1MM co post, łącznie 5MM, jeśli efekt zostanie zużyty automatycznie pobiera resztę do 5 MM i traci swój efekt)
Nazwa: Ciepełko! Opis efektów: Dzięki tej fiolce nigdy nie zmarzniecie! Po rozbiciu, w promieniu 5 metrów od niej temperatura otoczenia wzrasta o 10 stopni Celsjusza!
Nazwa: Chłodek! Opis efektów: Idealna na gorące upały! Po rozbiciu, temperatura otoczenia w promieniu 5 metrów od rozbicia maleje o 10 stopni Celsjusza.
Nazwa: Odporność! Opis efektów: Po wypiciu fiolki, na 3 minuty (6 postów), stajemy się mniej wrażliwi na zmiany temperatury! Żyć, nie marznąć! Żyć, nie umierać w ukropie!
Nazwa: Iskierki! Opis efektów: Specyficzny Krem! Starczy na dwie dłonie, po nasmarowaniu ich, zyskują one efekt statyczny, przez co pstrykając i trąc o siebie palce, dłonie etc. generujemy iskierki! Niby niewiele, ale jaka frajda!
Nazwa: Włosy! Opis efektów: Bezpiecznie podpal swoje włosy na 5 minut (10 postów) i patrz jak inni panikują!
Poziom drugi - pierwsze koty za płoty - 20.000 /sztukę Czasami chcemy od życia czegoś więcej. A tutaj, mamy już istną podstawę, która działa jak marzenia! Nic, tylko brać i pokazać się rodzinie z nowo nabytymi zdolnościami!
Nazwa: Kula ognia Opis efektów: Sprej, który po jednym naciśnięciu wystrzeliwuje na odległość 5 metrów kulę wielkości piłki do tenisa. Ta zadaje obrażenia adekwatne do swojego poziomu (D) po trafieniu w cel lub osiągnięciu maksymalnego dystansu. Zawartości starczy na 5 użyć!
Nazwa: Miotacz ognia Opis efektów: Sprej, dzięki któremu można użyć przez pełne 2 minuty (4 posty) generować w promieniu 2 metrów od spreju prawdziwy miotacz ognia. Choć początkowo nie zadaje on poważnych obrażeń, tak długie stanie w nim nie jest wskazane dla nikogo (po 1 poście obrażenia 1/2 D, po 2 D, po 3 D+ po 4 C).
Nazwa: Wybuch Opis efektów: Rzuć tą fiolką, a gdzie trafi tam wygeneruje wybuch w formie rozchodzącej się fali ognia w promieniu 3 metrów od niej! No i zadaje obrażenia adekwatne do poziomu (D).
Nazwa: Ślady - TYLKO DLA MAGÓW! Opis efektów: Po użyciu tego specyfiku, każdy nasz krok bądź cios zostawia niezbyt odczuwalne ślady oparzeń! Niby nic, ale trochę popiecze i poirytuje! Trwa aż minutę (2 posty)!
Poziom trzeci - Gdy życie daje ci cytrynę, rób lemoniadę! - 40.000 /sztukę Rodzina nie wierzy, że naprawdę jesteś arcymistrzem ognia? Cóż, jeden z tych specyfików powinien im pokazać, jak bardzo się mylą!
Nazwa: Kula ognia Opis efektów: Sprej, który po jednym naciśnięciu wystrzeliwuje na odległość 10 metrów kulę wielkości piłki do tenisa. Ta zadaje obrażenia adekwatne do swojego poziomu (C) po trafieniu w cel lub osiągnięciu maksymalnego dystansu. Zawartości starczy na 5 użyć!
Nazwa: Miotacz ognia Opis efektów: Sprej, dzięki któremu można użyć przez pełne 2 minuty (4 posty) generować w promieniu 5 metrów od spreju prawdziwy miotacz ognia. Choć początkowo nie zadaje on poważnych obrażeń, tak długie stanie w nim nie jest wskazane dla nikogo (po 1 poście obrażenia D+, po 2 C, po 3 C+ po 4 B).
Nazwa: Wybuch Opis efektów: Rzuć tą fiolką, a gdzie trafi tam wygeneruje wybuch w formie rozchodzącej się fali ognia w promieniu 5 metrów od niej! No i zadaje obrażenia adekwatne do poziomu (C).
Nazwa: Ślady - TYLKO DLA MAGÓW! Opis efektów: Po użyciu tego specyfiku, każdy nasz krok bądź cios zostawia odczuwalne ślady oparzeń! (Obrażenia poziomu słabsze D/D zależnie od siły trafienia). Trwa aż minutę (2 posty)!
Poziom trzeci - Weź ogień w swoje ręce! - 80.000 /sztukę Skoro rodzina przekonana, to czas przekonać świat. Użycie w odpowiednich momentach przekona nawet Radę Magii, że urodziłeś się magiem ognia. Ba! Utalentowanym magiem ognia!
Nazwa: Kula ognia Opis efektów: Sprej, który po jednym naciśnięciu wystrzeliwuje na odległość 15 metrów kulę wielkości piłki do tenisa. Ta zadaje obrażenia adekwatne do swojego poziomu (B) po trafieniu w cel lub osiągnięciu maksymalnego dystansu. Zawartości starczy na 10 użyć!
Nazwa: Miotacz ognia Opis efektów: Sprej, dzięki któremu można użyć przez pełne 2 minuty (4 posty) generować w promieniu 5 metrów od spreju prawdziwy miotacz ognia. Choć początkowo nie zadaje on poważnych obrażeń, tak długie stanie w nim nie jest wskazane dla nikogo (po 1 poście obrażenia C+, po 2 B, po 3 B+ po 4 A).
Nazwa: Wybuch Opis efektów: Rzuć tą fiolką, a gdzie trafi tam wygeneruje wybuch w formie rozchodzącej się fali ognia w promieniu 8 metrów od niej! No i zadaje obrażenia adekwatne do poziomu (B).
Nazwa: Ślady - TYLKO DLA MAGÓW! Opis efektów: Po użyciu tego specyfiku, każdy nasz krok bądź cios zostawia widoczne ślady oparzeń! (Obrażenia poziomu słabsze C/C zależnie od siły trafienia). Trwa aż minutę (2 posty)!
Nazwa: Ściana Opis efektów: Sprej, który po pokryciu danej powierzchni zamienia ją w płonącą ogniem! Sam kontakt z nim jest dość bolesny (dmg C), a na dodatek utrzymuje się przez całą minutę (2 posty). Zawartości starczy na 10 metrów śladów! Miłego palenia!
Poziom piąty - Bierz z życie pełnymi garściami! Zarabiaj jako pełnoprawny mag ognia - 160.000 /sztukę Świat stoi przed tobą otworem magu ognia! Nikt się nawet nie spodziewa, jak bardzo ich oszukujesz!
Nazwa: Kula ognia Opis efektów: Sprej, który po jednym naciśnięciu wystrzeliwuje na odległość 25 metrów kulę wielkości piłki do tenisa. Ta zadaje obrażenia adekwatne do swojego poziomu (A) po trafieniu w cel lub osiągnięciu maksymalnego dystansu. Zawartości starczy na 10 użyć!
Nazwa: Miotacz ognia Opis efektów: Sprej, dzięki któremu można użyć przez pełne 2 minuty (4 posty) generować w promieniu 10 metrów od spreju prawdziwy miotacz ognia. Choć początkowo nie zadaje on poważnych obrażeń, tak długie stanie w nim nie jest wskazane dla nikogo (po 1 poście obrażenia B+, po 2 A, po 3 A+ po 4 S).
Nazwa: Wybuch Opis efektów: Rzuć tą fiolką, a gdzie trafi tam wygeneruje wybuch w formie rozchodzącej się fali ognia w promieniu 10 metrów od niej! No i zadaje obrażenia adekwatne do poziomu (A).
Nazwa: Ślady - TYLKO DLA MAGÓW! Opis efektów: Po użyciu tego specyfiku, każdy nasz krok bądź cios zostawia bardzo odczuwalne ślady oparzeń! (Obrażenia poziomu słabsze B/B zależnie od siły trafienia). Trwa aż minutę (2 posty)!
Sonia
Liczba postów : 208
Dołączył/a : 24/11/2013
Temat: Re: Sklep Magiczny Nie Gru 11 2016, 16:22
Sonia postanowiła załatwić dwie sprawy, za jednym zamachem. Sklep Magiczny znajdował się w Clover, a w tym mieście miała również szukać informacji. Dlatego najpierw skierowała swoje kroki do sklepu. Słyszała już wiele o Sacred Relic, ale nie sądziła, że przyjdzie dzień, w którym będzie chciała dowiedzieć się sama, skąd pochodzi ta moc. Dlatego wchodząc do sklepu miała już przygotowany notatniczek z wypisanymi słowami "Dzień dobry, poproszę Sacred Relic", który to od razu pokazała sprzedawcy na właściwej stronie.
Gdy sprzedawca wyciągnął srebrną kuleczkę, Sonia przekazała mu wyliczoną kwotę pieniędzy (28k swoich własnych i 122k z pożyczki) po czym wzięła magiczny artefakt w dłonie. Ten zniknął, po czym zamienił się w złote pióro wieczne*. Przedmiot do pisanie bardzo zdziwił Sonię, jednak skoro tak miało być. Skłoniła się więc lekko sprzedawcy, zastanawiając się, co powinna zrobić dalej. W pierwszej kolejności Revington Groove...
[z/t]
*SR domówione z Donem, znajduje się w opisach dodatkowych.
Gołomp
Liczba postów : 43
Dołączył/a : 22/11/2016
Skąd : Gołomp
Temat: Re: Sklep Magiczny Nie Gru 18 2016, 22:16
Tak się jakoś stało, że podczas swojej podróży Gołomp zajechał do Sklepu Magicznego. Zupełnym przypadkiem, chciałoby się rzec. Zatrzymał swego dzielnego wierzchowca, wiernego Bucefarlixa przed sklepem i dzierżąc Królewskie Widły wkroczył do środka. Rozejrzał się bardzo uważnie po pomieszczeniu, coś tam sobie gdacząc, lecz poza tym nie robił nic. No nie licząc jeszcze chodzenia w kółko. Czy Gołomp chciał czegoś konkretnego? Nie wyglądało na to... Co jakiś czas stukał tylko trzonkiem swoich wideł w podłogę. Poza tym nic nie ćwierkał, na nikogo nie zwracał uwagi, po prostu tak sobie krążył.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Sklep Magiczny Sro Gru 21 2016, 18:48
MG:
Mężczyzna za ladą najwidoczniej czekał, aż klient odda mu ulotkę, gdy do sklepu wszedł człowiek-gołąb, robiąc to, co gołębie robią najlepiej. Chodził, udając, że wie co robić. Sprzedawca wpatrywał się w niego przez moment, westchnął, a następnie wystawił do niego specjalną ulotkę. Gołębioodporną! Miała taki nawet specjalny znaczek. No i główny napis głosił "Czujesz się ptakiem? Specjalne sprzęty ugołębiania zamienią cię w istotę, rodem z legend. Pozwól sobie zostać Gołompem! Waleczniejszym niźli Jaszczomp! Drapierzniejszym niźli Oreł!". Niby dość długo, ale zdawało się to być jakąś ofertą handlową. Może bardziej ku uciesze dzieci i na jakieś przebieranki, ale kto wie, cóż się kryło wewnątrz tej magicznej ulotki?
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.