Liczba postów : 43
Dołączył/a : 22/11/2016
Skąd : Gołomp
| Temat: Inne Ptasie Żeczy Sob Gru 10 2016, 22:06 | |
| - EQ:
- Królewskie Widły – Wyciągnięte ze legendarnej, zaschniętej sterty gnoju, widły do przerzucania gnoju. Jedynie człowiek, lub Gołomp o czystym sercu, waleczny, szlachetny i dobrego serca jest w stanie dzierżyć ten oręż. Broń ta może być dzierżona jedynie przez Gołompa. Każdy inny kto próbowałby nią władać, temu z rąk wypadnie, gdyż widły te jedynie temu, który je z gnojowiska wyjął są przeznaczone. Widły są ostre i bardzo dobrej jakości. Niejedną stajnię by wysprzątały, gdyby ktoś poza Gołompem mógłby nimi władać.
- Bucefarlix – Legendarny kogut, podarowany Gołompowi przez Białego Czarnoksiężnika. Jest to stworzenie działające trochę jak koń, ale jest to duży kogut. Przemieszcza się na dwóch łapkach, jest biały, głośno pieje i potrafi osiągnąć prędkość cwałującego konia. Ponadto Bucefarlix jest w stanie przez dwie tury latać dzięki swoim skrzydłom, ale potem musi przez pięć tur odpoczywać. W przypadku jego śmierci, w kieszeni Gołompa pojawia się Klejnot Duszy Bucefarlixa, pozwalający na wskrzeszenie koguta, za cenę jego wartości. W jego skład wchodzi również siodło, strzemiona, lejce i wszelki niezbędne jeździeckie wyposażenie do ujeżdżania koguta.
- Ostra baranina na grubym - Po zjedzeniu tego kebsika, w kolejnym poście Gołomp może ziać ogniem na zasięg 1 metra zadając obrażenia rangi D. Potem przez 3 posty nie może mówić.
- Męskie Bokserki - Chyba zwykłe męskie bokserki, które wykluły się z jajka. Gołomp nosi je na głowie.
Umiejętności fabularne: - Zupełnie przypadkowy Gołomp – Gołomp może wejść do jakiegoś zupełnie przypadkowego tematu, tłumacząc to całkowitym przypadkiem, zrobić coś przypadkowego i w tym samym poście dać z/t. Dotyczy tylko fabuły i jeśli kontroluje ją MG, to od niego to zależy. - Źródła informacji – Gołomp wie… Gołomp widzi… Gołomp czuje... Gołomp słyszy... Gołomp zna... Źródła informacji Gołompa dają mu dostęp do pobieżnych plotek, których prawdziwość jest bardzo nieokiełznana. Stąd też Gołomp na przykład może pomylić budynek Rady z Fast-foodem, szafę z toaletą, cudzy dom z oborą, z powodu owych źródeł informacji. - Podróżnik – Gołomp wiele podróżuje, stąd zna miejsca, wie jak do nich trafić i jak się nie zgubić, chodzi o miejsca w których był. Poza tym ma taką lepszą nieco orientację w terenie. Umiejętności:Summoner 1 Jeździectwo1 Sokolooki 1 Inne Żeczy:Turecki Stand - Stand Gołompa to robot wyglądający nieco jak smutny Turek reklamujący pobliską kebabownie. Standa nie da się zranić fizycznymi atakami, chyba że te wsparte są magią. Przywołanie standa i odwołanie standa zajmuje pełen post. Zranienie standa, powoduje pojawienie się równie wielkiej rany u jego użytkownika, w miejscu o podonym położeniu jak miejsce zadania rany u standa. Stand pobiera 10MM za post bycia przywołanym. Jeśli Gołomp straci przytomność, stand znika. Stand może zranić standa. Ten stand posiada 3 moce. Jedna odblokowana przy odblokowaniu drugiego źródła, a druga przy zdobyciu zaklęcia rangi S. Stand Gołompa nie może oddalić się od niego na krok, dysponuje za to siłaczem lvl 2, Łamaczem kości lvl 2 i wytrzymałością lvl 2. Moce:Borowizacja - Potrafi zamienić każde niemagiczne jedzenie w Borówki. Kosztuje to 5MM |
|