-Półtoraręczny miecz Wzmocniony Złotawym Kryształem* z ostrzem o długości 120 cm, szerokości 8. Ostrze obosieczne, bez jakichkolwiek udziwnień, wykonane z twardej, połyskującej stali. Jelce pozłacane, w kształcie skrzydeł. W nasadę ma wbity błękitny kamień, który ładnie wygląda, ale to tylko kamień. Rękojeść owinięta skórzanym paskiem, wystarczająco długa, by złapać ją obydwoma rękoma, ale na tyle krótka, żeby zbytnio nie zawadzać przy walce jedną ręką. No i ładna, skórzana pochwa do niego, z metalowym obiciem, żeby miał gdzie ten mieczyk schować.
*Złotawy Kryształ - Nadaje mieczykowi cechę, która sprawia, że osoba nosząca wybrany przedmiot przy sobie posiada o połowę podniesione umiejętności wytrzymałości i bariery umysłowej - nigdy jednak ponad poziom trzeci. Co więcej, sam przedmiot zdaje się nieznacznie mniej podatny na działanie magii.
- Krwawy miecz - Półtorak, im większą ilością krwi spłynie, tym bardziej zwiększa szybkość ataków użytkownika do maksymalnie +50%, jeśli całe ostrze wysmarowane jest krwią
-
Krótki dębowy łuk, oraz cztery zwykłe strzały.
-Metalowa kolczuga, idealny rozmiar! Gorzej z jakością... Po mocniejszym ciosie, albo po dwóch słabszych prawdopodobnie się rozpadnie... Na wysokości brzucha zdaje się zepsuta, zaś na wysokości serca wystarczy jedno bardziej wprawne uderzenie, czy pchnięcie, a ta nie podoła wyzwaniu. - zniszczona
Linkałkę*Wszystko poświęcone, pobłogosławione i pokropione wodą święconą.
----Szystko w KP----
-
Sisi Manifestacja duszy Feelana(Biała gołębica). Widzi ją każdy, słyszą tylko osoby którym na to pozwala. Umiera dopiero wtedy kiedy Feelan. Każda zadana jej rana bardzo szybko się leczy, niemniej osłabia ona samego Feelana. Sisi nie może oddalić się od Feelana na więcej niż 15m -
Linkałkę-
Karwasze - Wykonane z nieco ciemniejszego niż srebrny metalu, który jest znacznie wytrzymalszy niż większość zwykłych metali. Są dość lekkie.
Linkałkę-
Naramienniki - Wykonane z nieco ciemniejszego niż srebrny metalu, który jest znacznie wytrzymalszy niż większość zwykłych metali. Osłaniają ramiona od łokcia w górę, szersze przy barkach na tyle, by osłaniać szyję.
-
Nagolenice - Wykonane z nieco ciemniejszego niż srebrny metalu, który jest znacznie wytrzymalszy niż większość zwykłych metali. Osłaniają całe piszczele, aż do kolan.
Linkałkę- 2x Cukierek - Jednorazowo przywraca 5 MM. Wart 1.000
- Złota toga – W sumie to złota toga, ale na upartego może być i złotą sukienką. Kiedy Feelan ma ją na sobie cały się błyszczy na złoto, każdy kto go zobaczy automatycznie i wbrew sobie powie "Och" lub "Ach". Dodatkowo złota toga zwiększa nieznacznie umiejętność retoryki, gwiazdora oraz Butt Monkey.
Vapor - Flet, długości 32 centymetrów. By używać Vaporu trzeba posiadać umiejętność fabularną "Gra na flecie". Osoba, która posiada tę umiejętność i zagra na flecie, będzie mogła wpływać swoją grą na ruch wody. W trakcie trwania gry, wszystkie zaklęcia wody w okolicy użytkownika mogą zostać wzmocnione lub osłabione o pół rangi. Użytkownik może też grać, by anulować jakieś zaklęcie wody, przy czym by anulować zaklęcie D musi grać pełen post, by anulować zaklęcie C 2 posty i tak dalej. Nie działa wtedy jednak wzmacnianie/osłabianie zaklęć. Użytkownik może też grać na flecie przez 5 postów, bez powyższych efektów, by móc wpłynąć na duże połacie wody. Uspokoić morze lub wywołać sztorm, wir wodny czy na niewielkiej powierzchni, cofnąć całą wodę. Krótszy czas gry niż te 5 postów, może pozwolić w jakimś zakresie wpłynąć na mniejsze połacie wody. Jak przesunąć kałużę czy stworzyć niewielki wir na rzece.
Krew matki demonów – Fiolka z fioletową, demoniczną krwią. Bezpośrednie spożycie takiej krwi posiada losowy efekt. Od jakiegoś wzmocnienia po śmierć ryzykanta(rzut k100 im bliżej 100 tym lepszy dla postaci efekt). Osoby posiadające odpowiednie umiejętności mogą z owej krwi przygotować eliksir najwyższej jakości. Sprzedane podczas zakupu przedmiotu magicznego o demonicznych właściwościach zmniejsza cenę kupowanego przedmiotu o 20%. Można również po prostu sprzedać za 20.000 klejnotów
- Herbaciany Kupon - Uznawany w Herbaciarni Dojo-Gen.
- Szara Wstążka - Chroni przed wszelkimi ranami rangi PWM takimi jak zadrapania, skaleczenie i drobne oparzenia. Artefakt Eventowy od Książki.