-
Dwa miecze (Kagayaki i Furrashu). Ostrza obosieczne na 3/4 długości. Mają długość 35 cm i szerokość 5 cm. Wykonane z najwyżej jakości stali, z pozłacanym jelcem. Wyglądają tak samo. Różnią się jedynie kształtem rękojeści Furrashu* jest przystosowany do trzymania w lewej ręce, a Kagayaki* w prawej. Mieszczą się idealnie w dłoniach Ejjiego.
*Furrashu - Nie jest w stanie tego miecza zniszczyć żaden inny niemagiczny przedmiot. Ponadto kosztem
25 MM pojawia się na mieczu coś na podobieństwo zielonego bluszczu na czas
2 postów. Dzięki niemu, kiedy Ejji zada ranę tym mieczem o długości 20 cm, lub przebije na wylot część ciała, wtedy owy osobnik dostaje całkowitego paraliżu na całą jedną turę, a przez drugą będzie się czuł odrętwiały. W przypadku znacznie większy wrogów odrętwienie będzie słabsze jak i rana będzie musiała być większa. Na istotach z bardzo silną wolą lub niezwykłymi ciałami, paraliż może być słabszy.
Linkałkę!*Kagayaki -Ostrze kosztem 10 MM na czas jednego postu może wydłużać się do dziesięciu metrów oraz przy tym wygina się według woli Ejjiego.
-Niewielka stalowa maczeta (40cm)
-
Dwa stalowe sztylety (20 cm), schowane w butach
-Cienkie ostrze. 2cm szerokości, długie na 25cm z 8cm rękojeścią, Z tradycyjnego metalu. Przypięte do prawego przedramienia, rękojeść wystaje poza rękaw.
-
Czarna Śmierć* - Wakizashi z czarnej stali. Długość 50cm
*- Samo dotknięcie tego ostrza powoduje ostre pieczenie i ból, nawet przez chwilę po puszczeniu.[
*
- Saya Czarnej Śmierci - Saya która przy wyciągnięciu miecza tworzy czarny dym w promieniu 5 metrów, bez ponoszenia straty w energii magicznej, jednak efekt wystąpi tylko raz na jakiś czas (CD 6 postów).
-3 małe bomby dymne (Zasłaniają obszar 3m)
-ubranko---Szystko w KP---
-
Srebrny sztylet Linkałkę-
Koszyk owoców, zestaw naturalnych soków-
Miecz wyglądający na taki, jakby był z piernika. - Wytrzymały i lekki. Jelec ma dodatkowo w kolorowej posypce.
Linkałkę- Wystrzałowa Fajerwerka - czerwona fajerwerka na której znajduje się pokrętło ze strzałką, a wokół niej cała gama kolorów. Dzięki temu można wybrać jakiego koloru ma być eksplozja. Fajerwerka nie ma lontu, ponieważ wystrzeliwuje ona za pomocą komendy
(Niech szlag trafi to cholerstwo!). Po komendzie artefakt zapala się(cały) i w przeciągu pół posta wystrzeliwuje w wybranym kierunku. Wybuch następuje według woli właściciela, bądź przekroczenia maksymalnej odległości jaką może przebyć(35 metrów). Eksplozja(o promieniu 5 metrów) przyjmuje taki kolor i kształt jaki ustalił posiadacz. Jeżeli ktoś znajdzie się w zasięgu wybuchu przedmiotu wówczas otrzymuje oparzenia rangi D. Cooldown 6 godzin.
Linkałkę- Biała Maska Mentalnej Obrony - po nałożeniu maski na twarz ta nie tyle utrudnia czytanie w myślach chłopaka, co uświadamia go w tym, że ktoś czyta mu w głowie. Ponadto podnosi nieznacznie umiejętności blokady emocjonalnej i bariery umysłowej. W przypadku bariery umysłowej na poziomie 2 jest w stanie ocenić, kto dokładniej wykonuje tę czynność, a w przypadku bariery na poziomie 3 jest w stanie kontrolować i naginać odczytywane przez kogoś myśli.
Linkałkę- Łamacz Kolan -Pistolet skałkowy w którym zawsze znajduje się jeden pocisk. Można go jednak użyć tylko raz dziennie a celem strzału musi być kończyna. Po 3 postach od zranienia(Rana rangi C) ofiara zaczyna mieć złe myśli, budzą się jej złe instynkty. Po kolejnych 3 postach kontrola nad kończyną drastycznie spada, chyba że czyn nią popełniony ma być zły, wtedy kończyna staje się nawet silniejsza niż zwykle. Jeśli kończyna "Wyczuje" możliwość popełnienia złego czynu, może poruszyć się sama, wbrew ofierze, by tego dokonać. Wszystko wraca do normy po 15 postach od postrzału.
Linkałkę
- 2 Kostki Obronne - Szare, wielkości piłki do tenisa, jednorazowego użytku. Tworzy barierę blokującą każdy atak do pewnego poziomu siły[Ranga B]. Bariera ma 3 metry szerokości, 2 metry wysokości i centymetr grubości. Jest też przezroczysta. Centrum jej długości stanowi kostka, tak więc bariera zaczyna się też te 5 centymetrów nad ziemią.
Linkałkę- Martyr - Złota moneta. Z jednej strony wygrawerowany ma wieniec laurowy, z drugiej strony, głowę kozła. Raz na wątek Ejji może skorzystać z wybranej części monety. Jeśli Ejji zdecyduje się wykorzystać głowę kozła, przywołuje bestię walczącą po jego stronie. Siła bestii zależy od siły "Ofiary" jaką złożył przed przyzwaniem Ejji. Rzecz jasna moneta bardziej pragnie krzywdy swojego właściciela niż jakiś randomków i wymordowanie wioski będzie mniej "Warte" niż na przykład zadanie sobie niemal śmiertelnych ran. W każdym razie Ejji może zdecydować się wykorzystać wieniec laurowy. W takim wypadku moneta na jednym całkiem losowym polu, da Ejjiemu przewagę nad innymi osobami w otoczeniu. Jedna pole to musi mieć znaczenie w danej sytuacji, czyli podczas walki nie uczyni z Ejjiego najlepszego krawca w okolicy - no chyba że będzie miało to znaczenie dla pojedynku. Efekt wieńca trwa 5 postów, kiedy jednak zniknie, zabiera coś Ejjiemu. To mogą być bokserki, jego ulubiona broń a nawet zaklęcie, nieważne.
- Cichy Szalik - dopasowany do wzrostu szermierza. Jest to granatowy szalik, który został przyozdobiony gdzieniegdzie białymi płatkami śniegu - oczywiście każdy inny. Ubrany przez kogoś zwiększa nieznacznie jego umiejętność bezszelestnego - z siłą podstawy magii.
Ejjidoll – Mała laleczka przedstawiająca Ejjiego, wykonana z drewna i słomy, zawieszona na czarnym skórzanym rzemieniu. Tylko Ejji może korzystać z mocy laleczki i musi mieć ją zawieszoną na szyi. Lalka jeśli znajduje się na szyi Ejjiego przechwytuje jedno mentalne zaklęcie w niego wycelowane naraz, do rangi A. Jeśli więc,ktoś rzuci w Ejjiego zaklęciem iluzji „D” trwającym 5 tur, to lalka je przejmie a Ejji nie oberwie. Jak po 2 turach zrobi to jeszcze raz, to Ejji oberwie, bo lalka ma już na sobie zaklęcie mentalne, ale kiedy 5 tur minie a ktoś znów rzuci w Ejjiego zaklęcie mentalne do rangi A, laleczka znów je przechwyci. Łatwo palna, niestety.
- Kora Enta – Kawałek czarno-zielonej kory, 25x10x2cm. Daje boosta +0,5lvl do umiejętności treser. Może zostać wykorzystana do produkcji średniej jakości eliksiru lub przedmiotu magicznego przez osoby z odpowiednią umiejętnością. Ponadto jako fragment zapłaty za przedmiot magiczny o właściwościach mentalnych, zmniejsza jego cenę o 20%. Może zostać sprzedana za 15.000 klejnotów
- Buty ze skóry Liszka Wszechmogącego - Założone na posiadane już buty stapiają się z nimi, tak, że są zupełnie niezauważalne. Wytłumiają każdy dźwięk generowany przez nacisk stopy na podłoże. Na dodatek pozwalają poruszyć się po każdej powierzchni tak długo jak jest ona ciałem stałym lub wodą i zbliżonymi do niej cieczami. Nie radzi sobie niestety z kwasami, lawą i innymi takimi. W każdym razie kąt nachylenia czy fraktura powierzchni nie mają znaczenia. Mógłby pan chodzić w tych butach po kolcach i nic! Znaczy, stopy by pewnie bolały, ale butów nie przetnie, oj nie! Tak że i mieczem się ich nie przetnie, ale niestety bardzo podatne na ogień.
- Buty Tasiołaja - buty samego Tasiołaja, dzięki którym ich posiadaczowi po założeniu nie będzie skrzypiał śnieg pod nogami.
- Kurtka na rzeczy - Czarna kurtka z rękawami przypinanymi na guziki. Ma wytrzymałość typowej kolczugi. Ma dwie kieszeni na piersi, które są zwyczajne oraz dwie kieszenie po bokach, w których może zmieścić się nieskończona ilość przedmiotów, a jakby do tych kieszeni się sięgnęło, to zawsze dałoby radę wyjąć to, co akurat jest potrzebne. W sensie z tego, co się akurat do nich kiedyś włożyło.
- Dzwoneczek Tasiołaja - niewielki, metalowy, posrebrzany dzwoneczek mieszczący się w dłoni. Po przelaniu weń 1MM zaczyna grać dowolną, świąteczną melodię przez dwa posty.