MG
Z dwoma buffami mimo odniesionych ran, dziewczynie jakoś udało się wyeliminować klony problemem jednak pozostawał główny Don, który ciągle dychał. Jego ręce może i były bezwładne no ale, no. Ciężko takiego przeciwnika pokonać, samemu będąc rannym. Jednak gwiezdny promień a następnie kopniak w brzuch, wyeliminowały Dona, a Rin pozbawiona many musiała wylądować. A dyski przyspieszyły. Na tyle że od stania na nich zaczęło się lekko kręcić w głowie.
Ejji wyminął Wen-Tanga a następnie ciął oslabionego spellem Hermiony chłopca, pozbawiając go głowy. Wtedy jednak puściły buffy a nagle osłabiony Ejji zatoczył się i upadł. Ogólnie głowa bolała go okrutnie, wzrok się rozmywał a mięśnie bolały. I jak tu wstać i walczyć?
Bomba Evana znów zraniła Mikazukiego, choć chłopak tego nie widział. Następnie Mikazuki zbliżył się do Evana w celu ataku, na szczęście Onikuma zareagował i ciosem łapska połamał Mikazukiego. A dodatkowo bomba Evana załatwiła sprawę.
Hermiona: 1000 klejnotów, Naklejka Klejnotu, Symbol białej gołębicy na prawej piersi.
??? - [PWM] Sprawia że zaklęcia rangi D magi ewolucji kosztują Hermione jedynie 5MM, a te rangi A, jedynie 30MM. Kumuluje się z wszelkimi innymi zniżkami.
Evan: 4000 klejnotów, Naklejka Czaszki.
??? - [C] Zaklęcie to sprawia że trzymany w danej chwili przez Evana przedmiot, o ile nie jest większy niż on sam, zupełnie nic nie waży. Status ten utrzymuje się przez 1-5 postów, w zależności od wagi przedmiotu. Im lżejszy był przedmiot na początku, tym dłużej działa zaklęcie. Działa 3 posty przy wadze ~50 kilogramów.
Ejji: 4000 klejnotów, Naklejka Łuski
??? - [D] Zaklęcie to sprawia że Ejji jest w stanie wykonać skok w przód, lub skok w tył ale nie na boki. Skok ten ma zasięg 5 metrów w dal i 2m w górę.
Rin: 4000 klejnotów, Najlejka Korony
??? - (B) Zaklęcie to sprawia że Rin jest w stanie zwiększyć odczuwalną dla danej osoby grawitację, sprawiając że ta czuje się cięższa. Utrudnia to poruszanie zmniejszając szybkość, zwinność oraz szybkość ataku o 50%. Na dodatek sprawia że postać męczy się dwa razy szybciej. Żeby rzucić Rin musi kogoś dotknąć. Zaklęcie działa 3 tury a każdy poziom umiejętności Siłacz na 1 poziomie osłabia działanie zaklęcia o 1/3, na 2 o 1/2 a na 3 całkowicie niweluje jego wpływ.