I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Każdy kto wymyślił już sobie dane zaklęcie, pisze je w tym temacie i czeka, aż administrator napisze czy może pisać trening z tym zaklęciem czy nie, albo żeby zmienił jego działanie gdyby było za mocne. Po zaakceptowaniu zaklęcia piszecie trening w microsofcie wordzie i wklejacie dany trening do jakiegoś tematu np. Łąka, albo tworzycie pierwsze miejsce treningu ( temat w którymś mieście ) i wklejacie tam ten trening. Następnie pod zaklęciem tutaj wklejacie link do treningu i prosicie admina o edycje KP.
Autor
Wiadomość
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Lis 24 2013, 12:45
Tylko zwykła niemagiczna gorączka. Jak tak, to akcept.
Gate of the Great Dog, Canis Maior (D) - Wielki Pies, czyli taki tam zwierzaczek o raczej czarnej barwie sierści z dodatkami czerwonych fragmencików, co zresztą można zauważyć. Mimo, że wielkościowo ma zaledwie jakieś 35cm w tej formie, to należy raczej do istotek zadziornych i nie dających za wygraną, a zarazem takich, które raczej cenią siebie. Ot lepiej nie uraź żyjątka, bo się obrazi i jeszcze ugryzie, czy coś! Jednak ciekawsze są umiejętności, a dokładniej dość wyczulony węch, czy też możliwość zmiany formy, jak na Wielkiego przystało! Sirius - co to daje Canusiowi? Otóż powiększa się nieco, bo do jakiś 150cm na okres do 3 postów, acz tylko raz na przyzwanie. Nie zwiększa to raczej parametrów, a tylko powiększa i tyle. Ot z małego pieska, wielka psina! Wygląd
Gate of the Microscope, Microscopium (C) - po użyciu tego zaklęcia... Ano zostaje przyzwany duszek, jednak ten posiada raczej formę przedmiotu, gdyż, bo ponieważ przypomina nawet nieco zwykłą broszkę i to taką niespełna 10cm, srebrnawa z zielonkawym krysztalikiem po środku. Nawet się nie odezwie, czy nie ukłuje, oj oj, bo... Micro - po przypięciu owej broszki, ta może wydawać się przylgnąć do osobnika i dzięki temu ten może modyfikować swój rozmiar, acz tylko w dół. Jak widać dotyczy się to tylko jednego celu na raz i nie będzie to nigdy mniej niż paręnaście centymetrów. Ot sztuczka, która pozwala się stać ludzikowi wersją chibi! Przy rozwaleniu broszki, bądź ściągnięciu jej, osobnik wraca do swych normalnych rozmiarów.
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Lis 24 2013, 14:30
Fin akcept
DaX i Arti też akcept
Welt
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 03/01/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Lis 24 2013, 16:43
Fangs (D) - prosty buff, trwający aż do 3 postów. Na czym polega? Ano pewnie jak nazwa wskazuje dotyczy on kłów, a dokładniej uzębienia! Właśnie tak! To staje się nieco dłuższe, coby dotkliwiej ranić wrogów, a na dodatek wytrzymalsze! Ząbki kotowatego nie zaczną boleć od byle czego, a i mają ciut silniejszy nacisk! Tak! Po prostu nieco silniejsza kocia szczena! Oczywiście tyczy się to tylko Kurosia!
Claws (D) - pazury... kolejny element kociego ciała, który na pewno nie może obejść się bez wzmocnienia, gdyż, bo ponieważ na okres do 3 postów pazury u Kurosia nieco się wydłużają i jakby wyostrzają, coby jeszcze dotkliwiej ranić wrogów i móc im zajść głębiej za skórę! Ot takie kocie szpony do ciachania!
Tails (D) - lvl up pwm koci ogon? - jak wiadomo Kuroś ma dwa ogonki, a i nawet ma w nich nieco siły, coby takim pojedynczym udźwignąć nawet do szklanki wody! Whooo soł op, ale czasem potrzeba więcej nieprawdaż?! Więc co spróbował opanować kociak? Fakt, aby to jego dwa czarne dodatki dorównywały kończyną w aktualnej formie Exceeda. Ot każdy z ogonków na okres 1 (lub 2) posta(ów) zyskuje boosta siłowego, coby nie odbiegały one od reszty ciała Kurosia!
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Lis 24 2013, 16:45
Kuro: Tails - 1 post. Reszta ok.
Randia
Liczba postów : 607
Dołączył/a : 01/10/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Lis 24 2013, 20:30
Rozwinięcie PWM 'Rozbłysk' Flare: Tak samo jak w przypadku PWM polega to na uwolnieniu z całego swojego ciała, lub zebranie w formie kuli, jasnego światła. Rozmiar kuli w tym wypadku się nie zmienia, jednak przy gwałtownym wzmocnieniu natężenia światła rozbłysk ma taką siłę, że jest w stanie na chwilę oślepić przeciwnika, nawet jeśli ten ma zamknięte oczy.
Rozbłysk:
Dziewczę potrafi uwolnić z całego swego ciała, bądź z fragmentu np. samej dłoni, jasne światło, którego natężeniem może manipulować. Jest w stanie także "oderwać" blask od siebie i utworzyć z niego kulę, która może robić za lampę. Natężenie wytworzonego światła nie będzie tak duże by oślepić człowieka, a kula swym rozmiarem nie będzie większa niż dłoń.
Dax
Liczba postów : 1344
Dołączył/a : 20/10/2012
Skąd : Krakus
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Lis 24 2013, 21:15
Dotyk Zero:
- Dotyk Zero(A)- Technika polegająca na mrożeniu. Chyba nic nowego prawda? Przypisana do tej magii raczej nie będzie robić nic innego. Przechodząc jednak do rzeczy: Przy wykorzystaniu energii magicznej sprawia, iż jego palce zostają pokryte czymś lekką warstwą okropnie zimnego szronu. Co to daje? Daje to, że dotknięcie czymś takim mrozi wszystko z czym wejdzie w kontakt. No prawie wszystko, bo wyjątkiem jest użytkownik. Pokryte nim palce osiągają temperaturę zera bezwzględnego przez co bez problemu sprawiają, że czyjaś skóra staje się krucha, ale też pozwala na bez problemową penetracje. Na palcach pojawia się coś w rodzaju małych pazurów, które zwiększają szanse przejścia przez coś. Dotknięte przedmioty stają się kruche, a czyjaś skóra po prostu zaczyna zamarzać w okolicach dotknięcia, a tkanki obumierają(typowa reakcja na ten poziom zimna). Przynosi ogromny ból i utrudnia poruszanie. A tak! Szybka próba rozmrożenia się może przynieść niezbyt fajne efekty... między innymi pieczenie, ból jeszcze większy, pękanie tkanej i takie tam! Im dłużej miejsce było dotykane tym jest gorzej.
Czas trwania takie uber pro mrożenia: 1 post(Typowe A), grube metalowe pręty pękają po połowie posta dotyku.
Samael
Liczba postów : 992
Dołączył/a : 28/01/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Nie Lis 24 2013, 22:24
[ A - lvl up z (B)Dendō Tatchi ] - Raimei - w słabszej wersji tego zaklęcia pioruny otaczały tylko wyłączenie nasze ręce do łokci, natomiast nogi do kolan. W ulepszonej natomiast całe nasze ciało od stóp do czubka głowy jest pokryte zielonymi błyskawicami, z których czasami jakaś z nich skieruje się na zewnątrz od ciała. Największa różnica między tą, a słabszą wersją tego zaklęcia jest w szybkości z jaką poruszamy się oraz z jaką możemy atakować. Sama siła naszych ciosów jest tylko w nieznacznym stopniu większa, szybkość z jaką je wyprowadzamy natomiast jest wystarczająca, aby były one znacznie dotkliwsze. Nasza prędkość jest tak duża, że możemy biegać po wodzie, nie ważne jest ona spokojna, bardzo szybko się porusza, naturalna, czy stworzona przy pomocy magii. Dzięki temu zaklęciu możemy również biegać po ścianach, również tych ustawiony pionowo do powierzchni. W przypadku tych o większym nachyleniu niż 90 stopni ta sztuka się nie uda. W przypadku ścian i wody musimy cały czas się przemieszczać, Przy takiej prędkości trudniejsze jest manewrowanie, jednak to nie oznacza, że jest to niemożliwe w takim przypadku. Starczy chwilowe zatrzymanie by to przerwać, co kończy się wpadnięciem do tej wody lub upadkiem na dół ze ściany na wskutek działającej na nas grawitacji. Zaklęcia to działa 2 posty.
Ostatnio zmieniony przez Samael dnia Pon Lis 25 2013, 20:05, w całości zmieniany 1 raz
Ryudogon
Liczba postów : 531
Dołączył/a : 22/08/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Lis 25 2013, 00:39
Rozwój PWMki do Zaklęcia "D":
Ryudogon napisał:
- Ogien obcy podemna ugnie sie- Otóz Ryudogon jest w malym stopniu kontrolowac ogien swój i obcego pochodzenia(Nie czyjs), ale nie moze manipulowac wiekszym niz ogien zapalniczki. Taki ogien nie zadnie latac w powietrzu czy cos.
- Ogień obcy przede mną ugnie się(D)- Otóż Ryudogon jest w stanie kontrolować ogień swój i obcego pochodzenia(czyjś w wypadku D max, wyższe może najwyżej naruszyć [zależne od MG]) i manipulować nim przez cały 1 post jak mu się żywnie podoba. Ogień ten jednak nie może przekraczać objętością 50L/ dm^3.
Ostatnio zmieniony przez Ryudogon dnia Nie Lut 16 2014, 22:49, w całości zmieniany 2 razy
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Lis 25 2013, 08:48
Ran - jeśli to D to w przypadku zamkniętych oczu jak już co najwyżej wywoła mroczki przed oczami, a ogółem oślepienie max. 1 post.
Dax... szczerze powiedziawszy nie wiem jak ogarnąć, więc zostawię komuś innemu *kiw kiw*
Samael - siła nieznacznie rośnie, a co do przemieszczania się po wodzie/ścianach. Starczy chwilowe zatrzymanie by to przerwać a ka "utracić połączenie" z daną płaszczyzną. Oczywiście przy większej prędkości trudniejsze jest też manewrowanie i ostatnie coś... Trwa do 2 postów.
Ryu - 1m^3? Czyli 1000 litrów? Na D? Odpada w takiej ilości... Chyba że tylko w promieniu metra od Ryu. A tak ogółem wielkości które zasugeruję... Do 50litrów/dm^3 i do zaklęć D. Wyższe zaklęcia co najwyżej może nieznacznie naruszyć, a i to głównie zależne od mg. *pewnie i tak dał za dużą objętość*
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Lis 25 2013, 09:02
DAX - akcept
Samael
Liczba postów : 992
Dołączył/a : 28/01/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Lis 25 2013, 20:06
Poprawione
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Lis 25 2013, 20:51
Samael, akcept, jeśli masz to odejmij sobie 30PD i możesz dopisać sobie gdzieś w opisach.
Louise
Liczba postów : 9
Dołączył/a : 31/10/2013
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Lis 25 2013, 22:32
Aqualle(D) - Nie ma co rozpisywać się na temat tej wodnej pani przodek, bo raczej ten głównie ilustruje obrazek. Błękitnawe, niezbyt wyraźne łuski, płetwy i wypustki to tu, to tam, a także ogonek nieco inny niż u kotowatych. Czego innego się spodziewać po kimś, kto zbratał się z wodą? Z charakteru jest jak taka cicha woda. Potrawi zaskakiwać na każdym kroku swoim zachowaniem. Nic też dziwnego, iż w tej formie Aisee potrafi przyzwać niewielkie ilości wody, przeważnie nie przekraczające objętością szklanki na post, a i ciut sprawniej porusza się w wodzie, aniżeli na lądzie! Ba! Tam nawet dłużej wstrzyma oddech! Ot mistrzowski stosunek do wody, czy zajęć z nią związanymi.
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pon Lis 25 2013, 23:04
Aisee - ech akcept
Colette
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Lis 27 2013, 09:15
PWM
Karciany plecak - nic innego jak 'mniejsza/wcześniejsza' wersja karcianego więzienia. Na poziomie pwm służy jako zwykły plecak, w którym Carter może przechowywać różne rzeczy jak np. ubrania, pożywienie, książki itp. Różnica między plecakiem, a więzieniem jest prosta - do plecaka nie można schować ani ludzi ani zwierząt. Nie można tam włożyć nawet wielkiego mebla - ot, w środku mogą znajdować się rzeczy, które zmieściły by się w plecaku...Sama karta nie musi znajdować się non stop przy Cole, albowiem wystarczy ją tylko przywołać lub odwołać i oczywiście nic nie ginie w środku. Pomieści góra 30kg naraz.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.