I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Na wzgórzu w pobliżu miasta wznosi się dość nierzucający się sklep magiczny. Cały budynek jest postawiony z cegieł pomalowanych na biało. W środku zaś jest... normalnie. Jakieś klucze, książki i inne duperele. A za ladą sprzedawca dość łasy na pieniążki...
Autor
Wiadomość
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Sklep Magiczny Pon Lut 19 2018, 11:23
MG
I w końcu jakieś normalne zamówienie! To się chwali! A nie jakieś... kości. Czy inne wydziwianie jak eliksiry leczące wszystkie choroby świata. Dziewczynę tą często ponosiła wyobraźnia i no, w magicznym była już całkiem dobrze znana.-Poczeka chwilę, to poszukam-No i poszedł na zaplecze. Bo ostatnio każdy kupował SR, strasznie popularna zabawka się z tego zrobiła, więc sprzedawca niestety musiał się nieco natrudzić, dostać do magazynu i odnaleźć zalegające tam SR których nie przeniósł jeszcze na wystawkę
//Poziom 2 - Zmień wymaganie z "o 3 tury" na "do 3 tur" Poziom 3 - Dostajesz 2 umiejętności, wybrane. Wszystkie pozostałe mają 20% szans przy rzucie k100. Mimik nie skopiuje też PWM. Skopiujesz tylko jedno zaklęcie na czas trwania całego SR. Zmień wymagania na 2 umiejętności na 2 poziomie Poziom 4 - Dostajesz 3 umiejętności, wybrane. Pozostałe mają 50% szans przy rzucie k100 że je dostaniesz. Wymagania -> Zwiększ do 8 tur trwania SR, wywal zabicie Poziom 5 - Nadal otrzymujesz po prostu +1lvl a nie od razu lvl 3. Ale tak, do wszystkich umiejek. Przy 3 poziomie jest to nadal +0,5 lvl. Wywal cieniopodgląd. Jest masakrycznie zasilny i to SR samo w sobie, bez całej reszty którą masz. Jak usuniesz płaszcz możesz sobie dodać inną sztuczkę gambita, jak zatrzymujesz płaszcz to możesz go jakoś ulepszyć, ale bez przesady. Wymagania -> Wywal 4lvl, zostaw część z zostaniem przywódcą.
Wstępne nerfy. Czekam jeszcze co na to potem Tora//
Amney
Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu
Temat: Re: Sklep Magiczny Pon Lut 19 2018, 12:57
Hmm... no dobra. Widzę, że póki co jestem tutaj sama, więc nie muszę się zbytnio martwić o taką kwotę pieniędzy. Niech będzie, poczekam. A żeby mu to przekazać napisałam proste "ok" na tabliczce. A tak to się oparła lekko o ladę i stanęłam na palcach nachylając się do przodu i patrząc czego to tam szuka sprzedawca. To znaczy wiedziałam czego szuka ale byłam ciekawa co tam jeszcze takiego ma. Różne rzeczy widziałam, więc również zaskakujących przedmiotów się spodziewałam.
SR - gambit złodziejaszka:
W nieaktywowanej formie wygląda niczym zwykły czarny tatuaż na szyi. Jest to zamknięta kłódka z dziurką i łańcuchem oplatającym dookoła szyję. 1. Tatuaż w aktywowanej formie otwiera kłódkę (efekt wizualny), pokrywa ręce, nogi lub twarz czarnym tuszem układając się w pasujący tematycznie tatuaż, poprzez co Amney może rozwinąć takie cechy jak: sprinter (nogi, skrzydła na kostkach), złodziej (ręce, zdobione rękawiczki), bezszelestny (stopy, kocia łapka), sokolooki (oczy, złodziejska maska na oczy), kocie uszy (uszy, nutki wokół uszów). Przy aktywacji Amney wybiera którą umiejętność chce zyskać/wzmocnić do 2lvl bądź 3 jeżeli już którąś z nich posiada na drugim poziomie.
2. Działa tak samo jak wcześniej, ale dodatkowo dochodzi dodatkowa 20% szansa przy rzucie kostką k100, że Amney zyska dodatkowo inny z powyższych bonusów (bonus losowy, rzuca Gm). Tatuaże w aktywnej formie lekko błyszczą. Wymagania: rozwinięcie czasu trwania SR do 3 tury.
3. Uzyskuje dwie wybrane przez siebie umiejętności na takiej samej zasadzie jak wcześniej. Dodatkowo dochodzi szansa 20% na otrzymanie pozostałych przy rzucie kostką k100. Ponadto jak w jakiejś danej umiejętności posiada już 3lvl, otrzymuje buffa do niej w wysokości pół poziomu. Zyskuje zdolność sztuczkę gambita - mimik. Potrafi skopiować dowolne zaklęcie jakie zostało użyte przy niej minimum 3 razy podczas aktywnego SR. Skopiowany czar potrafi użyć: 4 razy (D), 3 razy (C), 2 razy (B), raz (A). Nie kopiuje zaklęć wyższych rang oraz PWM. Wymagania: dwie umiejętności na drugim lub wyższym poziomie.
4. Działa jak wzmocniony poprzednim poziom, zapewniając 3 wybrane umiejętności oraz pozostałe zwiększając szansę na ich uzyskanie do 50% przy rzucie kością k100. Poznaje dwie nowe sztuczki gambita - zamiana. Potrafi zamienić się miejscem z dowolnym cieniem w zasięgu xx metrów, oraz sztuczkę gambita - magiczny krok. Przez jeden post może chodzić po dowolnej powierzchni bez odczuwania grawitacji. Chodzenie po ścianach, suficie, wodzie i stromych zboczach to już żaden problem. Każde użycie tej sztuczki skraca czas trwania SR o jeden post. wymagania: zwiększenie czasu trwania SR do 8 tur.
5. Zyskuje wszystkie umiejętności które zapewnia SR, maksymalnie do 3.5 lvl jeżeli posiada daną umiejętności na trzecim poziomie. Uczy się dwóch nowych sztuczek gambita - zjawa. Dzięki jej może na chwilę stać się niematerialna, sprawiając, że wszystko będzie przez nią przelatywać jak w powietrzu. Sztuczka nie działa na jej ekwipunek, może użyć jej dwa razy na post. Oraz drugą sztuczkę gambita - złodziej szczęścia. Potrafi ukraść wybranej osobie szczęście sprawiając, że następna akcja Amney ma zwiększoną szanse na powodzenie oraz bycie tzw. krytykiem (po prostu uda się lepiej niż sądziła). Natomiast ofiara sztuczki otrzymuje przeciwieństwo. Nie dość, że akcja ma zmniejszoną szanse powodzenia to może jeszcze coś spartoczyć po drodze. Może użyć dwa razy na post z przerwą postu. Siła sztuczki zależy od rzutu kością k6. Im wyższy wynik tym mocniejsza sztuczka wyszła (krytyk pojawia się jak wypadnie 5 albo 6 oczek). Wymagania: zostanie przywódczynią Szeptu bądź innego ugrupowania we Szczurach.
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Sklep Magiczny Wto Lut 20 2018, 13:43
MG
Poszukiwania SR trwały w najlepsze. Był to czas, który sprzedawca w sklepie magicznym musiał poświęcić, czy tego chciał czy nie. A Amney, mogła sobie postać i się po opierdalać. A może tak kazać klientom samym szukać towaru? I tak systemy antywłamaniowe nie pozwolą nic ukraść. Pod tym względem Abdul dobrze wyposażył sklep przed zniknięciem... No nic, trzeba szukać. W czasie kiedy sprzedawca szukał tego durnego SR, Amney stała. Ale nogi jej nie cierpły, bo była młoda i fizycznie sprawna.
//Poziom 4 - Zmień jednak ten wymóg na zabicie gracza/ważnego NPCa Poziom 5 - Napisz ze dostajesz tylko 1 lvl tych umiejętności, bo z tego wynika że od razu 3,5. Wywal zjawę, złodzieja szczęścia użyjesz raz na post i każde użycie skraca czas trwania SR o 1 post.//
Amney
Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu
Temat: Re: Sklep Magiczny Sro Lut 21 2018, 14:59
A ja tak szybko jak zyskałam zainteresowaniem tym co tam robił, tak szybko mi przeszło. Jak ręką odjął! Tym bardziej, że nic ciekawego, a przynajmniej godnego mej uwagi, nie dostrzegłam tam... No i zaczęłam nudzić się. Nie miałam nic do roboty poza czekam aż sprzedawca przyniesie mi Sacred Relict, więc no. Łokciami oparłam się o ladę i czekałam na niego.
SR - gambit złodziejaszka::
W nieaktywowanej formie wygląda niczym zwykły czarny tatuaż na szyi. Jest to zamknięta kłódka z dziurką i łańcuchem oplatającym dookoła szyję. 1. Tatuaż w aktywowanej formie otwiera kłódkę (efekt wizualny), pokrywa ręce, nogi lub twarz czarnym tuszem układając się w pasujący tematycznie tatuaż, poprzez co Amney może rozwinąć takie cechy jak: sprinter (nogi, skrzydła na kostkach), złodziej (ręce, zdobione rękawiczki), bezszelestny (stopy, kocia łapka), sokolooki (oczy, złodziejska maska na oczy), kocie uszy (uszy, nutki wokół uszów). Przy aktywacji Amney wybiera którą umiejętność chce zyskać/wzmocnić do 2lvl bądź 3 jeżeli już którąś z nich posiada na drugim poziomie.
2. Działa tak samo jak wcześniej, ale dodatkowo dochodzi dodatkowa 20% szansa przy rzucie kostką k100, że Amney zyska dodatkowo inny z powyższych bonusów (bonus losowy, rzuca Gm). Tatuaże w aktywnej formie lekko błyszczą. Wymagania: rozwinięcie czasu trwania SR do 3 tury.
3. Uzyskuje dwie wybrane przez siebie umiejętności na takiej samej zasadzie jak wcześniej. Dodatkowo dochodzi szansa 20% na otrzymanie pozostałych przy rzucie kostką k100. Ponadto jak w jakiejś danej umiejętności posiada już 3lvl, otrzymuje buffa do niej w wysokości pół poziomu. Zyskuje zdolność sztuczkę gambita - mimik. Potrafi skopiować dowolne zaklęcie jakie zostało użyte przy niej minimum 3 razy podczas aktywnego SR. Skopiowany czar potrafi użyć: 4 razy (D), 3 razy (C), 2 razy (B), raz (A). Nie kopiuje zaklęć wyższych rang oraz PWM. Wymagania: dwie umiejętności na drugim lub wyższym poziomie.
4. Działa jak wzmocniony poprzednim poziom, zapewniając 3 wybrane umiejętności oraz pozostałe zwiększając szansę na ich uzyskanie do 50% przy rzucie kością k100. Poznaje dwie nowe sztuczki gambita - zamiana. Potrafi zamienić się miejscem z dowolnym cieniem w zasięgu xx metrów, oraz sztuczkę gambita - magiczny krok. Przez jeden post może chodzić po dowolnej powierzchni bez odczuwania grawitacji. Chodzenie po ścianach, suficie, wodzie i stromych zboczach to już żaden problem. Każde użycie tej sztuczki skraca czas trwania SR o jeden post. wymagania: zabicie gracza albo ważnego NPC
5. Zyskuje wszystkie umiejętności które zapewnia SR. Jeżeli posiada daną umiejętnośĆ na trzecim poziomie, otrzymuje do niej pół poziomu, maksymalnie do 3.5lvl. Uczy się nowej sztuczki gambita - złodziej szczęścia. Potrafi ukraść wybranej osobie szczęście sprawiając, że następna akcja Amney ma zwiększoną szanse na powodzenie oraz bycie tzw. krytykiem (po prostu uda się lepiej niż sądziła). Natomiast ofiara sztuczki otrzymuje przeciwieństwo. Nie dość, że akcja ma zmniejszoną szanse powodzenia to może jeszcze coś spartoczyć po drodze. Sztuka jest dostępna raz na post a jej użycie skraca działanie SR o jedną turę. Siła sztuczki zależy od rzutu kością k6. Im wyższy wynik tym mocniejsza sztuczka wyszła (krytyk pojawia się jak wypadnie 5 albo 6 oczek). Wymagania: zostanie przywódczynią Szeptu bądź innego ugrupowania we Szczurach.
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Sklep Magiczny Czw Lut 22 2018, 12:42
MG
No jednak trochę to potrwa, nie wyglądało na to żeby SR było w ogóle gdzieś w pobliżu i jeszcze niewątpliwie, chwilę to sprzedawcy zajmie, tak też rozglądał się on dalej, czujnie i uważnie, ciesząc się w sumie w duchu, że teraz to Amney musiała użerać się z niesprzyjającymi warunkami. On musiał znosić ją, to ona poznosi czekanie, aż w końcu jej upragnione SR zostanie odnalezione. A to przez ilość kartonów na zapleczu mogło chwilę potrwać. Nawet, trochę więcej niż chwilę, jeśli miała pecha
//4. Bez zamiany 5. Nie dodałeś wzmianki, że nie zyskujesz od razu poziomu 3, a działa to w przypadku poziomu 1, czyli zyskujesz 2 poziom, albo wzmacniasz do 2/3/3.5 w zależności od levelu który już posiadasz Rozpisz te poziomy tak, by to co zyskujesz w 3 poziomie, znalazło się też w 4 i 5//
Amney
Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu
Temat: Re: Sklep Magiczny Czw Lut 22 2018, 15:37
A ja dalej popadałam w coraz to większe znudzenie. No wlecze się człowiek kiedy klient czeka. Aż popatrzyłam za jakimś dzwonkiem aby w niego stuknąć kilka razy. Może wtedy się pośpieszy bo jestem zniecierpliwiona tym wszystkim. Ile to już tutaj stoję? Pięć minut, dłużej? Dzyń, dzyń, dzyń! Jak był... Zastanawiać się zaczęłam czy nie powinnam też sprawdzić na czarnym rynku. Niby wiadomo gdzie jest, niby łatwo trafić a jednak policja dalej tam nie trafiła. Heh. Ale też nie wiadomo jak lipny towar mogłabym dostać tam za nieco mniejszą kwotę. Wiem, wiem. Może i byłoby warto ale czasami warto dopłacić. Każdy tak powie co sprzedaje nówki rzeczy.
SR - gambit złodziejaszka:
W nieaktywowanej formie wygląda niczym zwykły czarny tatuaż na szyi. Jest to zamknięta kłódka z dziurką i łańcuchem oplatającym dookoła szyję. 1. Tatuaż w aktywowanej formie otwiera kłódkę (efekt wizualny), pokrywa ręce, nogi lub twarz czarnym tuszem układając się w pasujący tematycznie tatuaż, poprzez co Amney może rozwinąć takie cechy jak: sprinter (nogi, skrzydła na kostkach), złodziej (ręce, zdobione rękawiczki), bezszelestny (stopy, kocia łapka), sokolooki (oczy, złodziejska maska na oczy), kocie uszy (uszy, nutki wokół uszów). Przy aktywacji Amney wybiera którą umiejętność chce zyskać/wzmocnić do 2lvl bądź 3 jeżeli już którąś z nich posiada na drugim poziomie.
2. Działa tak samo jak wcześniej, ale dodatkowo dochodzi dodatkowa 20% szansa przy rzucie kostką k100, że Amney zyska dodatkowo inny z powyższych bonusów (bonus losowy, rzuca Gm). Tatuaże w aktywnej formie lekko błyszczą. Wymagania: rozwinięcie czasu trwania SR do 3 tury.
3. Uzyskuje dwie wybrane przez siebie umiejętności na takiej samej zasadzie jak wcześniej. Dodatkowo dochodzi szansa 20% na otrzymanie pozostałych przy rzucie kostką k100. Ponadto jak w jakiejś danej umiejętności posiada już 3lvl, otrzymuje buffa do niej w wysokości pół poziomu. Zyskuje zdolność sztuczek gambita i uczy się od razu dwóch sztuczkę gambita - mimik. Potrafi skopiować dowolne zaklęcie jakie zostało użyte przy niej minimum 3 razy podczas aktywnego SR. Skopiowany czar potrafi użyć: 4 razy (D), 3 razy (C), 2 razy (B), raz (A). Nie kopiuje zaklęć wyższych rang oraz PWM. Oraz sztuczkę gambita - zaćmienie. Na ułamek sekundy potrafi wyłączyć wzrok wybranego przeciwnika. Tak jakby zamknął oczy na dłużej niż mrugnięcie. Haczykiem w sztuczkach gambita jest to, że otrzymuje tylko jedną z nich, tak samo nie ma władzy nad tym jaką sztuczkę otrzyma z danego poziomu. Jest natomiast opcja wymiany, poświęcając jeden z bonusów do umiejętność, w zamian wykluczając aktualnie posiadaną sztuczkę gambita przy ponownym losowaniu Wymagania: dwie umiejętności na drugim lub wyższym poziomie.
4. Działa jak wzmocniony poprzednim poziom, zapewniając 3 wybrane umiejętności oraz pozostałe zwiększając szansę na ich uzyskanie do 50% przy rzucie kością k100. Poznaje trzech nowych sztuczek gambita - zamiana. Potrafi zamienić się miejscem z dowolnym cieniem w zasięgu XXX metrów. Sztuczkę gambita - magiczny krok. Przez jeden post może chodzić po dowolnej powierzchni bez odczuwania grawitacji. Chodzenie po ścianach, suficie, wodzie i stromych zboczach to już żaden problem. Każde użycie tej sztuczki skraca czas trwania SR o jeden post. I trzecią sztuczkę gambita - zbrojmistrz. Może poświęcić bonus danej umiejętności, zamieniając ją na broń. Bonusu nie może już odzyskać, ale w zamian za to broń jest bardzo wysokiej klasy i istnieje szansa, że będzie również magiczna. Nie ma jednak Amney władzy nad tym jaką otrzyma a tym bardziej jakie magiczne wzmocnienie magiczne będzie posiadać. Zawsze będzie ona lekka dla dziewczyny i wykonana z identycznego tuszu co tatuaże. Broń trwa do końca SR lub jej zniszczenia. Haczykiem w sztuczkach gambita jest to, że dostaje tylko jedną z nich, tak samo nie ma władzy nad tym jaką sztuczkę otrzyma z danego poziomu. Jest natomiast opcja wymiany, poświęcając jeden z bonusów do umiejętność, w zamian wykluczając aktualnie posiadaną sztuczkę gambita przy ponownym losowaniu. Może natomiast zdecydować którą sztuczkę z niższego poziomu będzie potrzebować. wymagania: zabicie gracza albo ważnego NPC
5. Zyskuje wszystkie umiejętności które zapewnia SR na drugim poziomie jeżeli ich nie posiada bądź trzecim jeśli ma takową na 2lvl. Kiedy dana umiejętność jest na trzecim poziomie bez aktywnego SR, otrzymuje do niej pół poziomu. Uczy się kolejnych trzech sztuczek gambita - złodziej szczęścia. Potrafi ukraść wybranej osobie szczęście sprawiając, że następna akcja Amney ma zwiększoną szanse na powodzenie oraz bycie tzw. krytykiem (po prostu uda się lepiej niż sądziła). Natomiast ofiara sztuczki otrzymuje przeciwieństwo. Nie dość, że akcja ma zmniejszoną szanse powodzenia to może jeszcze coś spartoczyć po drodze. Sztuczka jest dostępna raz na post a jej użycie skraca działanie SR o jedną turę. Siła sztuczki zależy od rzutu kością k6. Im wyższy wynik tym mocniejsza sztuczka wyszła (krytyk pojawia się jak wypadnie 5 albo 6 oczek). Sztuczkę gambita - fałszywy krok. Po nawiązaniu kontaktu wzrokowego z przeciwnikiem zostaje mu ukazany kawałek najbliższej przyszłości, najbliższy ruch Amney. Jest to jednak fałszywy ruch którego dziewczyna nie wykona, w międzyczasie robiąc inny. Może, np. wykonać lewy sierpowy w iluzji kiedy tak naprawdę przeciwnik otrzyma kopniaka. Każde użycie tej sztuczki skraca czas trwania SR o jedną turę. I trzecią sztuczkę gambita - ręką śmierci. Wszystko zostaje położone na jedną kartę, cały pozostały czas trwania SR, inne aktywne sztuczki oraz bonus wynikający z aktywnego SR. Im więcej tego będzie tym potężniejsza i bardziej śmiercionośna sztuczka będzie. Wszystko to kumuluje się w dowolnej ręce dziewczyny, pokrywając ją od palców aż po łokieć czarnym, błyszczącym tuszem. Dana ręka staje się wtedy nienaturalnie wytrzymała przez post i zdolna przebić niemal wszystko. Nie tylko pancerze i tarcze, ale również grube ściany, magiczne osłony. Jeżeli przeciwnik zostanie powalony tym jednym ciosem (od razu umrze a nie zacznie umierać), wszystkie bonusy zostają zwrócone, sztuczki i pozostały czas SR zwrócony. Haczykiem w sztuczkach gambita jest to, że dostaje tylko jedną z nich, tak samo nie ma władzy nad tym jaką sztuczkę otrzyma z danego poziomu. Jest natomiast opcja wymiany, poświęcając jeden z bonusów do umiejętność, w zamian wykluczając aktualnie posiadaną sztuczkę gambita przy ponownym losowaniu. Może natomiast zdecydować którą sztuczkę z niższego poziomu będzie potrzebować. Wymagania: zostanie przywódczynią Szeptu bądź innego ugrupowania we Szczurach.
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Sklep Magiczny Czw Lut 22 2018, 21:40
MG
Już prawie, już prawie. To było już prawie na wyciągnięcie ręki. Ale no jeszcze trochę. Jeszcze trochę. Kwestia przesunięcia tego kartonu, tamtej pułki, potem tych dwóch kartonów... o bombki. Nie, nie, to nie wigilia. Szukamy SR. No więc nie ma go w tej skrzyni, to zostaje jeszcze 17 skrzyń, 4 kufry i 938 beczek. GDZIEŚ to przeklęte SR musiało być. I chociaż sprzedawca dzięki swoim zdolnościom, mógł je zwyczajnie przywołać, to postanowił tego nie robić. Nich babsko zaczeka.
//Więc, sztuczki z jednego poziomu - przenieś na wyższy poziom, tak jak mówiłem. Żeby to co masz na poziomie "3" było też na poziomie "4" plus dodatki. I tak z każdym poziomem. Te sztuczki - Przy aktywacji SR na cały czas trwania dostajesz jedną losową sztuczkę, ale poświęcając 1 z umiejek możesz losować od nowa(Poza tą którą już wylosowałeś) lub wybrać sztuczkę z niższego lvlu? Dobrze to rozumiem? Poziom 4 - Zamiana Poziom 5 - Ręka śmierci Do wywalenia, oba są za silne. Na razie ustalmy czy dobrze rozumiem samą mechanikę losowania i przepisz to tak, żebym w poziomie piątym widział WSZYSTKO co daje ci SR a nie tylko poziom 5 z dopiskiem że są jeszcze sztuczki na 2 i 3, to wtedy pogadamy o tym czy możesz te dwie wywalone sztuczki zastąpić czymś innym, czy nie.//
Amney
Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu
Temat: Re: Sklep Magiczny Czw Lut 22 2018, 22:21
A człowiek czeka i czeka. Dziwne też było to, że tyle czasu siedziałam tutaj sama. Totalna pustka! Pustka!!! Wykrzyczałabym to gdybym mogła, ale nie - coś mnie musiało gdzieś trafić czymś magicznym i teraz szlak trafił mowę. Przynajmniej jeden plus w tym wszystkim, a może przynajmniej widoczny dla mnie - nie wygadam się choćby nie wiem co gdy mnie złapią i zaczną przesłuchiwać. Ale z drugiej strony trochę słabe jest to niegadanie. Nie ma jak ostrzec kogoś, dać tajny znak i takie tam... albo do chomika po prostu zagadać. A tak to całymi dniami się na siebie patrzymy, jedzonko mu podam i... i tyle.
SR - gambit złodziejaszka:
W nieaktywowanej formie wygląda niczym zwykły czarny tatuaż na szyi. Jest to zamknięta kłódka z dziurką i łańcuchem oplatającym dookoła szyję.
1. Tatuaż w aktywowanej formie otwiera kłódkę (efekt wizualny), pokrywa ręce, nogi lub twarz czarnym tuszem układając się w pasujący tematycznie tatuaż, poprzez co Amney może rozwinąć takie cechy jak: sprinter (nogi, skrzydła na kostkach), złodziej (ręce, zdobione rękawiczki), bezszelestny (stopy, kocia łapka), sokolooki (oczy, złodziejska maska na oczy), kocie uszy (uszy, nutki wokół uszów). Przy aktywacji Amney wybiera którą umiejętność chce zyskać/wzmocnić do 2lvl bądź 3 jeżeli już którąś z nich posiada na drugim poziomie.
2. Działa tak samo jak wcześniej, ale dodatkowo dochodzi dodatkowa 20% szansa przy rzucie kostką k100, że Amney zyska dodatkowo inny z powyższych bonusów (bonus losowy, rzuca Gm). Tatuaże w aktywnej formie lekko błyszczą. Wymagania: rozwinięcie czasu trwania SR do 3 tury.
3. Uzyskuje dwie wybrane przez siebie umiejętności na takiej samej zasadzie jak wcześniej. Dodatkowo dochodzi szansa 20% na otrzymanie pozostałych przy rzucie kostką k100. Ponadto jak w jakiejś danej umiejętności posiada już 3lvl, otrzymuje buffa do niej w wysokości pół poziomu. Zyskuje zdolność sztuczek gambita i uczy się od razu dwóch sztuczkę gambita pierwszego kręgu. Haczykiem w sztuczkach gambita jest to, że otrzymuje tylko jedną z nich, tak samo nie ma władzy nad tym jaką sztuczkę otrzyma z danego poziomu. Jest natomiast opcja wymiany, poświęcając jeden z bonusów do umiejętność, w zamian wykluczając aktualnie posiadaną sztuczkę gambita przy ponownym losowaniu Wymagania: dwie umiejętności na drugim lub wyższym poziomie.
4. Działa jak wzmocniony poprzednim poziom, zapewniając 3 wybrane umiejętności oraz pozostałe zwiększając szansę na ich uzyskanie do 50% przy rzucie kością k100. Poznaje trzy nowe sztuczki gambita drugiego kręgu. Haczykiem w sztuczkach gambita jest to, że dostaje tylko jedną z nich, tak samo nie ma władzy nad tym jaką sztuczkę otrzyma z drugiego kręgu. Jest natomiast opcja wymiany, poświęcając jeden z bonusów do umiejętność, w zamian wykluczając aktualnie posiadaną sztuczkę gambita przy ponownym losowaniu. Może natomiast zdecydować którą sztuczkę z pierwszego kręgu będzie potrzebować. wymagania: zabicie gracza albo ważnego NPC
5. Zyskuje wszystkie umiejętności które zapewnia SR na drugim poziomie jeżeli ich nie posiada bądź trzecim jeśli ma takową na 2lvl. Kiedy dana umiejętność jest na trzecim poziomie bez aktywnego SR, otrzymuje do niej pół poziomu. Poznaje trzy sztuczki gambita trzeciego kręgu. Haczykiem w sztuczkach gambita jest to, że dostaje tylko jedną z nich, tak samo nie ma władzy nad tym jaką sztuczkę otrzyma z trzeciego kręgu. Jest natomiast opcja wymiany, poświęcając jeden z bonusów do umiejętność, w zamian wykluczając aktualnie posiadaną sztuczkę gambita przy ponownym losowaniu. Może natomiast zdecydować którą sztuczkę z pierwszego i drugiego kręgu będzie potrzebować. Wymagania: zostanie przywódczynią Szeptu bądź innego ugrupowania we Szczurach.
SPIS SZTUCZEK GAMBITA:
I KRĄG:
mimik - potrafi skopiować dowolne zaklęcie jakie zostało użyte przy niej minimum 3 razy podczas aktywnego SR. Skopiowany czar potrafi użyć: 4 razy (D), 3 razy (C), 2 razy (B), raz (A). Nie kopiuje zaklęć wyższych rang oraz PWM. zaćmienie - na ułamek sekundy potrafi wyłączyć wzrok wybranego przeciwnika. Tak jakby zamknął oczy na dłużej niż mrugnięcie.
II KRĄG:
zamiana - potrafi zamienić się miejscem z dowolnym cieniem w zasięgu XXX metrów. magiczny krok - orzez jeden post może chodzić po dowolnej powierzchni bez odczuwania grawitacji. Chodzenie po ścianach, suficie, wodzie i stromych zboczach to już żaden problem. Każde użycie tej sztuczki skraca czas trwania SR o jeden post. zbrojmistrz - Może poświęcić bonus danej umiejętności, zamieniając ją na broń. Bonusu nie może już odzyskać, ale w zamian za to broń jest bardzo wysokiej klasy i istnieje szansa, że będzie również magiczna. Nie ma jednak Amney władzy nad tym jaką otrzyma a tym bardziej jakie magiczne wzmocnienie magiczne będzie posiadać. Tego dowiaduje się dopiero po aktywacji sztuczki. Zawsze będzie ona lekka dla dziewczyny i wykonana z identycznego tuszu co tatuaże. Broń trwa do końca SR lub jej zniszczenia.
III KRĄG:
złodziej szczęścia - potrafi ukraść wybranej osobie szczęście sprawiając, że następna akcja Amney ma zwiększoną szanse na powodzenie oraz bycie tzw. krytykiem (po prostu uda się lepiej niż sądziła). Natomiast ofiara sztuczki otrzymuje przeciwieństwo. Nie dość, że akcja ma zmniejszoną szanse powodzenia to może jeszcze coś spartoczyć po drodze. Sztuczka jest dostępna raz na post a jej użycie skraca działanie SR o jedną turę. Siła sztuczki zależy od rzutu kością k6. Im wyższy wynik tym mocniejsza sztuczka wyszła (krytyk pojawia się jak wypadnie 5 albo 6 oczek). fałszywy krok - po nawiązaniu kontaktu wzrokowego z przeciwnikiem zostaje mu ukazany kawałek najbliższej przyszłości, najbliższy ruch Amney. Jest to jednak fałszywy ruch którego dziewczyna nie wykona, w międzyczasie robiąc inny. Może, np. wykonać lewy sierpowy w iluzji kiedy tak naprawdę przeciwnik otrzyma kopniaka. Każde użycie tej sztuczki skraca czas trwania SR o jedną turę. ręka śmierci - wszystko zostaje położone na jedną kartę, cały pozostały czas trwania SR, inne aktywne sztuczki oraz bonus wynikający z aktywnego SR. Im więcej tego będzie tym potężniejsza i bardziej śmiercionośna sztuczka będzie. Wszystko to kumuluje się w dowolnej ręce dziewczyny, pokrywając ją od palców aż po łokieć czarnym, błyszczącym tuszem. Dana ręka staje się wtedy nienaturalnie wytrzymała przez post i zdolna przebić niemal wszystko. Nie tylko pancerze i tarcze, ale również grube ściany, magiczne osłony. Jeżeli przeciwnik zostanie powalony tym jednym ciosem (od razu umrze a nie zacznie umierać), wszystkie bonusy zostają zwrócone, sztuczki i pozostały czas SR zwrócony.
Każdy krąg ma osobne losowanie i wykluczona zostaje aktualna posiada sztuczka. Także mając zamianę, zostaje ona wykluczona i może mi wypaść zbrojmistrz lub magiczny krok. Jeżeli natomiast znowu postanowię zrobić losowanie na tym poziomie, wypada mi sztuczka którą wylosowałem wcześniej, sprawiając, że zamiana znów wraca.
//dopisanie opcji możliwości nauki nowych sztuczek gambita podczas fabuły mogłoby przejść?
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Sklep Magiczny Pią Lut 23 2018, 12:48
MG
Sprzedawca patrzył z osłupieniem w to co znalazł i robił się z minuty na minutę jeszcze bardziej zły. Czy to zdjęcie jego suczki, piękny labrador, w akcie seksualnym z poprzednim właścicielem sklepu - Abdulem? Na Boga, tego człowieka zdecydowanie policja magiczna musi złapać, bo stanowi zagrożenie dla otoczenia. Ale dobra, wracajmy do szukania SR, bo się Amney nigdy nie doczeka. A tutaj jeszcze tyle skrzyń... i słoików. W sumie SR mogło być w słoiku. Ktoś mógł ze zgniłym pomidorem pomylić... chyba... może.
//Rozumiem że losujesz tylko jedną sztuczkę gambita z wybranego poziomu, a nie po jednej sztuczce z każdego z nich? Doprecyzuj to bo jest niejasne. Wywal rękę śmierci i zbrojmistrza. Zaćmienie 5m zasięgu i nie przeniesiesz się do cienia rzucanego przez istoty żywe. Na razie NIC nie dopisuj do SR, wszelkie uwagi, prośby i zażalenia, napisz pod nim, bo wprowadzasz chaos między tym co jest a tym co chcesz żeby było//
Amney
Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu
Temat: Re: Sklep Magiczny Pią Lut 23 2018, 19:53
A ja dalej popadałam w coraz to większe znudzenie. No wlecze się człowiek kiedy klient czeka. Już tego dosyć miałam! Ileż można szukać jednej pierdółki?! Tym bardziej, że sama ostatnio widziałam jak raz dwa ją znalazł i podał klientowi. Pyk i po wszystkim! Poszedł sobie. Albo poszła. Nie pamiętam już której płci był, była. Trzeba się jednak jakoś zająć w tym czasie, a żeby pośpieszyć tego niezdarnego sprzedawcę, ciekawe czy często tak się gubi w swoim towarze, wzięłam już energicznie otwartą dłonią uderzyłam o blat. Klap! Klap! Klap! Chwila przerwy, i... Klap! Klap! Klap! Rusz się człowieku no!
SR - gambit złodziejaszka:
W nieaktywowanej formie wygląda niczym zwykły czarny tatuaż na szyi. Jest to zamknięta kłódka z dziurką i łańcuchem oplatającym dookoła szyję.
1. Tatuaż w aktywowanej formie otwiera kłódkę (efekt wizualny), pokrywa ręce, nogi lub twarz czarnym tuszem układając się w pasujący tematycznie tatuaż, poprzez co Amney może rozwinąć takie cechy jak: sprinter (nogi, skrzydła na kostkach), złodziej (ręce, zdobione rękawiczki), bezszelestny (stopy, kocia łapka), sokolooki (oczy, złodziejska maska na oczy), kocie uszy (uszy, nutki wokół uszów). Przy aktywacji Amney wybiera którą umiejętność chce zyskać/wzmocnić do 2lvl bądź 3 jeżeli już którąś z nich posiada na drugim poziomie.
2. Działa tak samo jak wcześniej, ale dodatkowo dochodzi dodatkowa 20% szansa przy rzucie kostką k100, że Amney zyska dodatkowo inny z powyższych bonusów (bonus losowy, rzuca Gm). Tatuaże w aktywnej formie lekko błyszczą. Wymagania: rozwinięcie czasu trwania SR do 3 tury.
3. Uzyskuje dwie wybrane przez siebie umiejętności na takiej samej zasadzie jak wcześniej. Dodatkowo dochodzi szansa 20% na otrzymanie pozostałych przy rzucie kostką k100. Ponadto jak w jakiejś danej umiejętności posiada już 3lvl, otrzymuje buffa do niej w wysokości pół poziomu. Amney dostaje 1 losową sztuczkę z I kręgu przy aktywacji SR. Poświęcając jedną z umiejek jaką daje jej SR, może ponownie losować wybrany przez siebie tier sztuczek. Wymagania: dwie umiejętności na drugim lub wyższym poziomie.
4. Działa jak wzmocniony poprzednim poziom, zapewniając 3 wybrane umiejętności oraz pozostałe zwiększając szansę na ich uzyskanie do 50% przy rzucie kością k100. Poznaje dwie nowe sztuczki gambita drugiego kręgu. Amney dostaje 1 losową sztuczkę z I oraz II kręgu przy aktywacji SR. Poświęcając jedną z umiejek jaką daje jej SR, może ponownie losować wybrany przez siebie tier sztuczek. wymagania: zabicie gracza albo ważnego NPC
5. Zyskuje wszystkie umiejętności które zapewnia SR na drugim poziomie jeżeli ich nie posiada bądź trzecim jeśli ma takową na 2lvl. Kiedy dana umiejętność jest na trzecim poziomie bez aktywnego SR, otrzymuje do niej pół poziomu. Poznaje dwie sztuczki gambita trzeciego kręgu. Tatuaże zlewają się w jedność z dziewczyną poprzez tusz zaczyna płynąć w jej żyłach barwiąc je na czarno, oczy zyskują czarny kolor z ciemnoczerwonymi źrenicami. Jest to tylko efekt wizualny. AAmney dostaje 1 losową sztuczkę z każdego znanego kręgu, przy aktywacji SR. Poświęcając jedną z umiejek jaką daje jej SR, może ponownie losować wybrany przez siebie tier sztuczek Wymagania: zostanie przywódczynią Szeptu bądź innego ugrupowania we Szczurach.
SPIS SZTUCZEK GAMBITA:
I KRĄG:
mimik - potrafi skopiować dowolne zaklęcie jakie zostało użyte przy niej minimum 3 razy podczas aktywnego SR. Skopiowany czar potrafi użyć: 4 razy (D), 3 razy (C), 2 razy (B), raz (A). Nie kopiuje zaklęć wyższych rang oraz PWM. zaćmienie - na ułamek sekundy potrafi wyłączyć wzrok przeciwnika na którego spojrzy. Tak jakby zamknął oczy na dłużej niż mrugnięcie.
II KRĄG:
zamiana - potrafi zamienić się miejscem z dowolnym cieniem rzucanym przez martwe obiekty w zasięgu 5 metrów. magiczny krok - przez jeden post może chodzić po dowolnej powierzchni bez odczuwania grawitacji. Chodzenie po ścianach, suficie, wodzie i stromych zboczach to już żaden problem. Każde użycie tej sztuczki skraca czas trwania SR o jeden post.
III KRĄG:
złodziej szczęścia - potrafi ukraść wybranej osobie szczęście sprawiając, że następna akcja Amney ma zwiększoną szanse na powodzenie oraz bycie tzw. krytykiem (po prostu uda się lepiej niż sądziła). Natomiast ofiara sztuczki otrzymuje przeciwieństwo. Nie dość, że akcja ma zmniejszoną szanse powodzenia to może jeszcze coś spartoczyć po drodze. Sztuczka jest dostępna raz na post a jej użycie skraca działanie SR o jedną turę. Siła sztuczki zależy od rzutu kością k6. Im wyższy wynik tym mocniejsza sztuczka wyszła (krytyk pojawia się jak wypadnie 5 albo 6 oczek). fałszywy krok - po nawiązaniu kontaktu wzrokowego z przeciwnikiem zostaje mu ukazany kawałek najbliższej przyszłości, najbliższy ruch Amney. Jest to jednak fałszywy ruch którego dziewczyna nie wykona, w międzyczasie robiąc inny. Może, np. wykonać lewy sierpowy w iluzji kiedy tak naprawdę przeciwnik otrzyma kopniaka. Każde użycie tej sztuczki skraca czas trwania SR o jedną turę.
Ostatnio zmieniony przez Amney dnia Pią Lut 23 2018, 22:19, w całości zmieniany 1 raz
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Sklep Magiczny Pią Lut 23 2018, 22:17
MG
I tak też w końcu, sprzedawca znalazł SR. To była ciężka i trudna przeprawa. Pełna bólu, potu, łez, cierpienia i ogórków kiszonych, ale zakończona powodzeniem i tylko to się liczyło. Tak też wrócił on do Amney i podał jej srebrną kulkę.-Oto i ono-A potem zabrał klejnoty które należały mu się za to cacuszko. A Amney mogła obserwować jak pod wpływem jej dłoni, kulka znika, a na jej szyi pojawia się tatuaż w postaci łańcuszka i kłódki. W kolorze czarnym, żeby było bardziej "Ivul" i w ogóle.
Kei
Liczba postów : 431
Dołączył/a : 16/05/2017
Temat: Re: Sklep Magiczny Pon Lut 26 2018, 18:14
Mały czarodziej przyodziany w dość nietypowe ciuszki wszedł do sklepu magicznego. Nie był to pierwszy raz gdy tu był, bowiem raz już zdarzyło mu się zakupić cosik. Poprzednim razem były to itemki do podróży. Woda niedopitka, nieskończony chlebaczek i plecaczek bez dna. A przynajmniej z bardzo głębokim dnem, o. W każdym razie teraz Kei przyszedł po coś innego niż zawsze. - Dzień dobry! Chciałbym ten no.. Sakret Rejl... Sacret... Sacred Relict, o! Tak? Tak. Ma pan coś dla takiego potężnego maga ognia jak ja? Spytał spoglądając na właściciela lokalu z nadzieją, że cosik się znajdzie.
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Sklep Magiczny Pon Lut 26 2018, 18:50
MG
No i kolejna osoba pojawiła się w sklepie magicznym. Amney jeszcze nie wyszła a tu już kolejna osoba przyszła w tej samej sprawie. Te SR to kurcze strasznie popularne było, może też powinien sobie takie sprawić? Ciekawe jakie było by jego SR...-Chwila-Mruknął sprzedawca i poszedł na tyły po SR. Teraz na szczęście wiedział gdzie są, więc znajdzie je w chwilę moment. Mały miał szczęście i nie naczeka się tyle, co dziewczyna. Inna sprawa że dziewczyna go wkurzała, dobrze więc, że czekała.
Kei
Liczba postów : 431
Dołączył/a : 16/05/2017
Temat: Re: Sklep Magiczny Pon Lut 26 2018, 21:18
Chłopak czekał i czekał rozglądając się po sklepie przy okazji szukając czegoś co mogłoby zainteresować. Z drugiej strony widział ceny tych przedmiotów więc nie do końca był pewny czy po zakupie SR starczy mu hajsiwa na cokolwiek innego. Dodatkowo jego głowę trawiły myśli o tym co tak praktycznie będzie mógł zrobić dzięki temu całemu Sacred Relict. Przenosić góry? Wskrzeszać? A może uda mu się zostać nowym Mesjaszem w Joyi i przejąć w ten sposób władzę? Hehe~~
Amney
Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu
Temat: Re: Sklep Magiczny Pon Lut 26 2018, 23:33
Hmm, i to tyle? Srebrna kula? Czułam się trochę jednak zawiedziona. Ot tak. Już sobie wyobrażałam co to za niesamowity przedmiot będzie a tu puf. Kulka. Ciekawe czy jest też wytrzymała... aż spryczka jej strzeliłam z drugiej dłoni. A kiedy to robiłam sprzedawca zabrał swoją kasę. Tak trochę rozpaczliwym wzrokiem patrzyłam jak zabiera te pieniądze. Liczę jednak, że wybór dobry dokonałam. Oby! Zwrotu już nie będzie! Ajajajaj! Rozwaliło się! Od pstryknięcia. I to coś niby było warte sto tysięcy klejnotów?! Ale zaraz, coś się dzieje. Czuję to. dziwne mrowienie na szyi. Tak jakby coś mnie drapało. Że też nie mogę tam normalnie spojrzeć i sprawdzić co się stało. Jednak chyba tak działa ten Sacred Relict. To będzie chyba jednak na tyle w tym miejscu. Zabrałam co moje i wyszłam mijając po drodze chłopaczka. Heh, kolejny przyszedł po to samo. Ja to się musiałam naczekać się nim wygrzebał dla tą, tą kulkę! Która jeszcze w dodatku rozpadła się w drobny mak od lekkiego stuknięcia paznokciem.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.