Imię i nazwisko: Amney "Amnezy" G.
Wiek: to już chyba 20 będzie... 620 lat
Wzrost/Waga: 167 cm || 59.99 kg (troszkę się urosło i przytyło przez te lata)
Wygląd:Od czego by tu zacząć... no tak włosów. Ich historia jest o tyle wspaniała, że niegdyś były długie, miękkie i wytrzymałe. Miały wszystko o czym marzy większość kobiet. Niestety, albo stety, przez nieporozumienie zostały ścięte za co Amney poprzysięgła sobie zemstę. O ironio, "odrodziła" się ponownie z długimi włosami lecz przez sytuację w jakiej jej to przyszło ponownie je straciła. A, no tak - poza tym kolor włosów naturalnie stał się nieco jaśniejszy.
Reszty rzeczy pozostała u niej bez zmian. No, prawie. Ale te zmiany to już magiczne piętno jakie na niej pozostało odciśnięte.
- W sumie ogólny wygląd:
Ale oczy pozostałe zielone! To tylko link tak inaczej wyświetla! >.<"
Dam tutaj też stare linki przy okazji:
https://ftpm.forumpolish.com/t3457-amney-do-ocenyhttps://ftpm.forumpolish.com/t4116-amney
Magiczne Piętno:Gdy wróciła jej świadomość zdała sobie w pierwszej chwili, że musi tego maga ukatrupić jeszcze raz za zmazanie jej ubrań. Bez opamiętania drapiąc przestrzeń przed sobą wydostała się na zewnątrz gdzie czekało na nią... nic. Dopiero po chwili spadł na nią z nieba deszcz ognia przed którym zaczęła panicznie uciekać. Bez strat się nie obyło - jej odrośnięte wspaniałe i jeszcze dłuższe włosy znów zostały stracone. Ale może i to odpowiednia cena za przeżycie. Mając chwilę, gdy się ukrywała, dostrzegła, że zamiast paznokci ma na dłoniach małe igiełki przypominające kocie pazury. Ta sama sytuacja była na jej stopach, a gdy wzięła się za poprawienie sytuacji włosów natrafiła na nową parę uszów. Tak, kocich.
Charakter:Jaka była, jest a może będzie? Cóż, na pewno pozostała jej nienawiść do magów i chęć wybicia wszystkich zaczynając od szych lecz wraz z odkryciem, że teoretycznie każdy jest magiem mocno namieszało jej w głowie. Ostatecznie nieco ostudziło to jej zapał do tego. Nadal jednak pozostaje osobą która potrafi zabić bez zawahania, nie jest zbytnio wychowywana i potrafi ciągle przeżyć kryzysy emocjonalne nastolatki...
Historia:Kim była nim przyszło jej zostać opatulonym w kokon jak wszyscy na świecie? W sumie nikim - tak jak była larwą przed tak i po wyjściu z kokonu dalej nią jest. Nic nie zmieniającą w świecie osobą.
Urodziła się na, no niech będzie - pod, pewnie jednym z większych miast dawnego świata, w miejscu gdzie żyli i jednoczyli się wyrzutki społeczeństwa, jego margines oraz ogólnie pojęte zło. W skrócie zwani byli Szczurami. Wychowując się w takiej "społeczności" sama stała się Szczurem. Miała jednak ambicje, zadatki na zostanie kimś więcej. Po prostu poszła w ślady rodziców zostając... zabójcą. Od tego czasu przeżyła też kilka większych przygód.
Brała udział w wojnie o morską dominację jako najemnik, wplątała się w demoniczne konflikty w zamian za moc, no i prawie została nowym Kingiem (takim królem Szczurów). Dzieliło ją od tego tylko kilka słów! A wszystko spartaczyła... Jednak nie wszystkie "misje" były tak wspaniałe jak się myśli, więc nie trzeba chyba wspominać, że czasami była o krok od śmiertelnego zagrożenia?
Wszystko to jest już aczkolwiek nie ważne. Nieliczni pamiętają tylko to co było niegdyś, pozostaje więc nic innego jak porzucić przeszłość i zacząć od nowa. Czyż nie?
Od wyjścia z kokonu minęło zaledwie kilka miesięcy. Może nadal jest to ten sam świat ale jednak inni. Coś tam o nim wie i nadal o nim uczy się.
Umiejętności Fabularne:język midjiski - oj kiedyś to było, był przydatny w codziennym życiu na morzu. Teraz to chyba wymarły język. Chociaż kto wie? Może się przyda?
język migowy - jednym z nieszczęść jakie na nią spadły była pewna klątwą która zabrała jej głos. Zdjęcie jej było niezwykle kosztowne i Amn nie miała jak tego dokonać, więc jakoś ze światem trzeba było się komunikować. Szczególnie kiedy gdzieś zapodzieje magiczna tabliczkę, a jeszcze szczególniej teraz gdy już jej nie ma. Chociaż może mówić? Nie sprawdzała jeszcze.
szczur morski - trochę po tym morzu popływała, głównie jako kula u nogi, ale coś tam o tym i tamtym na statku wie. Może i ta wiedza oraz umiejętności nie mogą równać się z tym co potrafi marynarz z prawdziwego zdarzenia, ale zawsze to coś. Na statku powietrznym pewnie chodzi o to samo. W końcu to też statek.
Ekwipunek:Przez ten krótki okres na dłuższą własność zdołała zorganizować sobie ubiór, dwa proste noże do codziennego użytki jak i walki w razie czego, no i pozostaje przy niej SR - gambit złodziejaszka. Prezentuje się w formie czarnego tatuażu jako zamknięta kłódka obleczona łańcuchem dookoła szyi dziewczyny.
Aspekt: energia
Specjalny aspekt: "kradzież"Talent: Oczy Boga - pozwalają dostrzegać manę w innych osobach. Zarówno jej ilość, aspekt a nawet aspekt specjalny.
Ilość many: 100
Zaklęcia/Moce/etc.: 310 PD
kocie życie 270 PD
Bez zbędnego pisania - Amn może przeżyć 9 sytuacji w których normalnie zginęłaby. Mogą wtedy wydarzyć się najdziwniejsze rzeczy: miecz pęknie, zaklęcie chybi, upadek okaże się niegroźny. Niestety Amney jest nieświadoma posiadania tej zdolności, a "nowych" żyć nie można dokupić. Moc można uzyskać na nowo tylko wtedy kiedy wyczerpane zostaną wszystkie życia poprzez tajemniczą fabułę... albo jeszcze większą cenę w PD.
magiczny krok 30 PD
Przez jeden post może chodzić po dowolnej powierzchni bez odczuwania grawitacji. Chodzenie po ścianach, suficie, wodzie i stromych zboczach to już żaden problem. 5 postów cd.
10 PD i 223.900k
do banku