W nieaktywowanej formie wygląda niczym zwykły czarny tatuaż na szyi. Jest to zamknięta kłódka z dziurką i łańcuchem oplatającym dookoła szyję.
1. Tatuaż w aktywowanej formie otwiera kłódkę (efekt wizualny), pokrywa ręce, nogi lub twarz czarnym tuszem układając się w pasujący tematycznie tatuaż, poprzez co Amney może rozwinąć takie cechy jak: sprinter (nogi, skrzydła na kostkach), złodziej (ręce, zdobione rękawiczki), bezszelestny (stopy, kocia łapka), sokolooki (oczy, złodziejska maska na oczy), kocie uszy (uszy, nutki wokół uszów). Przy aktywacji Amney wybiera którą umiejętność chce zyskać/wzmocnić do 2lvl bądź 3 jeżeli już którąś z nich posiada na drugim poziomie.
2. Działa tak samo jak wcześniej, ale dodatkowo dochodzi dodatkowa 20% szansa przy rzucie kostką k100, że Amney zyska dodatkowo inny z powyższych bonusów (bonus losowy, rzuca Gm). Tatuaże w aktywnej formie lekko błyszczą.
Wymagania: rozwinięcie czasu trwania SR do 3 tury.
3. Uzyskuje dwie wybrane przez siebie umiejętności na takiej samej zasadzie jak wcześniej. Dodatkowo dochodzi szansa 20% na otrzymanie pozostałych przy rzucie kostką k100. Ponadto jak w jakiejś danej umiejętności posiada już 3lvl, otrzymuje buffa do niej w wysokości pół poziomu.
Amney dostaje 1 losową sztuczkę z I kręgu przy aktywacji SR. Poświęcając jedną z umiejek jaką daje jej SR, może ponownie losować wybrany przez siebie tier sztuczek.
Wymagania: dwie umiejętności na drugim lub wyższym poziomie.
- aktualny poziom4. Działa jak wzmocniony poprzednim poziom, zapewniając 3 wybrane umiejętności oraz pozostałe zwiększając szansę na ich uzyskanie do 50% przy rzucie kością k100.
Poznaje dwie nowe sztuczki gambita drugiego kręgu.
Amney dostaje 1 losową sztuczkę z I oraz II kręgu przy aktywacji SR. Poświęcając jedną z umiejek jaką daje jej SR, może ponownie losować wybrany przez siebie tier sztuczek.
wymagania: zabicie gracza albo ważnego NPC
5. Zyskuje wszystkie umiejętności które zapewnia SR na drugim poziomie jeżeli ich nie posiada bądź trzecim jeśli ma takową na 2lvl. Kiedy dana umiejętność jest na trzecim poziomie bez aktywnego SR, otrzymuje do niej pół poziomu. Poznaje dwie sztuczki gambita trzeciego kręgu. Tatuaże zlewają się w jedność z dziewczyną poprzez tusz zaczyna płynąć w jej żyłach barwiąc je na czarno, oczy zyskują czarny kolor z ciemnoczerwonymi źrenicami. Jest to tylko efekt wizualny.
AAmney dostaje 1 losową sztuczkę z każdego znanego kręgu, przy aktywacji SR. Poświęcając jedną z umiejek jaką daje jej SR, może ponownie losować wybrany przez siebie tier sztuczek
Wymagania: zostanie przywódczynią Szeptu bądź innego ugrupowania we Szczurach.
SPIS SZTUCZEK GAMBITA:
- I KRĄG:
mimik - potrafi skopiować dowolne zaklęcie jakie zostało użyte przy niej minimum 3 razy podczas aktywnego SR. Skopiowany czar potrafi użyć: 4 razy (D), 3 razy (C), 2 razy (B), raz (A). Nie kopiuje zaklęć wyższych rang oraz PWM.
zaćmienie - na ułamek sekundy potrafi wyłączyć wzrok przeciwnika na którego spojrzy. Tak jakby zamknął oczy na dłużej niż mrugnięcie.
- II KRĄG:
zamiana - potrafi zamienić się miejscem z dowolnym cieniem rzucanym przez martwe obiekty w zasięgu 5 metrów.
magiczny krok - przez jeden post może chodzić po dowolnej powierzchni bez odczuwania grawitacji. Chodzenie po ścianach, suficie, wodzie i stromych zboczach to już żaden problem. Każde użycie tej sztuczki skraca czas trwania SR o jeden post.
- III KRĄG:
złodziej szczęścia - potrafi ukraść wybranej osobie szczęście sprawiając, że następna akcja Amney ma zwiększoną szanse na powodzenie oraz bycie tzw. krytykiem (po prostu uda się lepiej niż sądziła). Natomiast ofiara sztuczki otrzymuje przeciwieństwo. Nie dość, że akcja ma zmniejszoną szanse powodzenia to może jeszcze coś spartoczyć po drodze. Sztuczka jest dostępna raz na post a jej użycie skraca działanie SR o jedną turę. Siła sztuczki zależy od rzutu kością k6. Im wyższy wynik tym mocniejsza sztuczka wyszła (krytyk pojawia się jak wypadnie 5 albo 6 oczek).
fałszywy krok - po nawiązaniu kontaktu wzrokowego z przeciwnikiem zostaje mu ukazany kawałek najbliższej przyszłości, najbliższy ruch Amney. Jest to jednak fałszywy ruch którego dziewczyna nie wykona, w międzyczasie robiąc inny. Może, np. wykonać lewy sierpowy w iluzji kiedy tak naprawdę przeciwnik otrzyma kopniaka. Każde użycie tej sztuczki skraca czas trwania SR o jedną turę.
Aktualnie trwa max 4 posty